Skocz do zawartości

[MULTI] Tomb Raider - seria


Shadow of the Tomb Raider  

3 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      0
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
      0
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

Gość effendi360

 

jak się wiesza wyłączyć vsync i teselację.

 

No dla mnie nie jest to rozwiązanie, bo bez tego nie gram. Zresztą, skończyłem z 70% gry na Xsie. Poczekam sobie spokojnie na łatki. Mi się nie pali do tego Uncharted 4 :D

Link to post
Share on other sites

Zawsze z włączonym v-sync grasz? :o
Ja tego używam tylko jeśli mi w grze FPSy skaczą powyżej 100-120, coby karty nie męczyć.

Zobaczymy jak z łatką, bo czasem z tego (uśredniam) przedziału 80-100 są dropy do 55-60, czyli GPU dość sporo dostaje po du**e a nie wiadomo od czego.
Zaraz wracam do gry - postanowiłem zwiedzać wszystkie lokacje na co najmniej 75% :D

Link to post
Share on other sites
Gość effendi360

Zawsze z włączonym v-sync grasz? :o

 

A Ty zawsze bez ? :o

 

Ja bez tego sobie grania nie wyobrażam. Tearing zabija moje gałki oczne.

 

Włączony vsync, stałe 60 i animacja na poziomie żylety. Po co mi więcej niż 60 jak i tak ani mój TV ani monitor mi tego nie wyświetli a gram na padzie to mi nie potrzebna precyzja celowania co do pixela.

Edytowane przez effendi360
Link to post
Share on other sites

U mnie z rzadka pojawia się tearing - jeżeli jest to oczywiście vsync - ale jak mówię, nie jest to częste.
Natomiast po włączeniu v-sync strasznie ubolewa na tym płynność animacji, może to kwestia specyficzności mojego szkiełka, może braku kabla hdmi (szydzę!) ale tak już jest, więc w 80% przypadków v-sync wyłączam.

Link to post
Share on other sites
Gość DANNY__79

a tak mi wyszło z wyłączonym TressFX :) 

 

http://pics.tinypic.pl/i/00342/3k1ckwyetgcb.jpg

 

Zatem spokojnie mogę sobie oglądać włoski w pełnych detalach ;) -- czasem się dziwnie zachowują, ale myślę, że jakaś łatka zbliży je do tego, co widzi się w świecie rzeczywistym :)

 

Ja się cieszę, bo wszystko na starym już PC bez OC. Z OC pobawię się w "łyk-end" - bo sam jestem ciekaw jak wpływa CPU na tę grę.

 

Zatem - miłego grania: sobie i Wam :)

  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites
Gość effendi360

@Sid

 

I widzisz, tak już a propos ogółu, podciągając to pod Twój przykład i jeszcze sytuację z dziś jak pisałeś o Brutal Legend, gdy byłeś zdziwiony, że jest tam stuttering a potem po przełączeniu opcji stwierdziłeś, że jednak faktycznie jest poprawa.

 

Teraz już chyba rozumiesz, co ja myślę, jak mi posiadacz karty AMD wciska że u niego obraz jest "płynny".

To, że ktoś czegoś nie widzi, nie znaczy, że tego nie ma. Ja mam dosłownie OD*****E na punkcie płynności animacji. Mogę grać na niższych detalach, powyłączać efekty, wszystko (oczywiście bez przesady, też nie jara mnie granie na LOW ;) ) - byleby animacja była płynna bo bez tego nie ma dla mnie grania. Vsync źle sobie radzi gdy są zjazdy klatek poniżej 60 i tu animacja wygląda gorzej niż przy vsync off co jest logiczne z racji samej natury tej technologii ale znowu tearing w każdej grze to ja widzę po pierwszym obrocie kamerą. Dlatego zawsze staram się doprowadzić ustawienia do stałych 60kl/s gdzie karta się nie męczy, płynność jest żyleta.

Proszę, nie pisz, że tearing u Ciebie "z rzadka pojawia się" bo skoro grasz z vsync off to on tam jest zawsze ;) Po prostu czasem to mniej widać, zależy na co się patrzy ale ten efekt zawsze jest obecny.

Swoją drogą, już tak ogólnie, nie chciałbym nikogo urazić, ale ja już podczas grania w gry na pierwszym swoim PC 13 lat temu, starałem się zawsze vsync włączać, więc momentami po prostu w bani mi się nie mieści jak można być takim ignorantem w stosunku do tej cudownej opcji. :)

 

Po prosu robię w myśl zasady: "animacja idealnie płynna i bez defektów". :)

 

Między Bogiem a prawdą to i tak odpuściłem sporo z swoimi wymaganiami, bo jeszcze jakiś czas temu to ja bym w takiego Crysisa 3 na tym poziomie animacji jaką mam w tej chwili nie grał w ogóle, tylko pewnie gra by czekała na drugą kartę a ta zapewne byłaby już w drodze. :D

Edytowane przez effendi360
Link to post
Share on other sites

byleby animacja była płynna bo bez tego nie ma dla mnie grania.

Tu mam to samo - zostało mi tak po Playstation2. 

W Brutal Legend to był akurat ten wspominany stutter związany z v-syncem, bez niego jest o niebo lepiej ale czemu to nie mam pojęcia.

Tearingu też nie widzę (a machałem kamerą jak opętany, nawet przed momentem w TR), acz potrafię go zauważyć.

Nie będę się tu spierać bo zaraz wyjdę na "fanboya AMD" (a tych też nie trawię) ale u mnie to, że tak powiem, zależy jak leży - z grą kombinuję do momentu aż jest płynnie i obraz nie rwie a co dokładnie ustawię żeby to osiągnąć to mi już wisi choć najczęściej jest to właśnie odłączenie v-synca nawet jeśli utrzymuje stabilne 60 klatek.

 

Może czas zmienić monitor  ^^

 

@up

odznaczyć Exclusive Fullscreen

Link to post
Share on other sites
Gość effendi360

Brutal Legend jest szczerze powiedziawszy pierwszym tytułem, w którym spotkałem się z takimi problemami na NV ale, jak napisałem w tamtym temacie, ta gra miała już problemy z animacją w momencie premiery na konsolach więc tu akurat nie jest to wina żadnego z producentów kart czy sterów. 

 

Ale to temat o Larze...

 

 

Tearingu też nie widzę (a machałem kamerą jak opętany, nawet przed momentem w TR), acz potrafię go zauważyć.

 

Jeżeli masz powyżej 60 fps to efekt jest zdecydowanie mniej widoczny, ale jest. Korzystasz też z zapewne myszki. Na padzie obracanie kamerą jest bardziej, jakby to powiedzieć - 'stabilne' - dlatego też defekty obrazu wyraźniej widać.

 

No nic, trochę gadka 'o pogodzie'. By trza było siąść w kilka osób, zrobić prezentację, włączać/wyłączać opcje i pokazywać co i jak się zmienia. A tak, jeden widzi, drugi nie i takie przekomarzanie się.



Próbowałem to wczoraj na screenie uwiecznić w Crysis 3. Nie da się :/

Przy obracaniu widać jak obraz się tnie a na shocie wszystko jest na swoim miejscu.

Link to post
Share on other sites

U mnie w takich opcjach

http://img46.imageshack.us/img46/1817/beztytuuzgx.jpg

bez v-sync

http://img4.imageshack.us/img4/4763/2013030500002.jpg

 

Bez v-sync, normal DOF i SSAO + TressFX

http://img685.imageshack.us/img685/2263/2013030500004.jpg

 

Bez v-sync, ultra DOF i SSA

http://img96.imageshack.us/img96/4495/2013030500005.jpg

 

Wszystko na maxa: v-sync potrójny bufor, ultra DOF SSA, AA 4xSSAA i mamy pokaz slajdów :wariat:

http://img717.imageshack.us/img717/3858/2013030500006.jpg

Edytowane przez rafal12322
Link to post
Share on other sites
Gość effendi360

Spokojnie, gra zwalnia tempo w odpowiednich momentach. Fabuła jest dobrze prowadzona. Podobno końcówka pozostawia niedosyt ale tego nie wiem bo ja całej nie przeszedłem.

Edytowane przez effendi360
Link to post
Share on other sites

By trza było siąść w kilka osób, zrobić prezentację, włączać/wyłączać opcje i pokazywać co i jak się zmienia. A tak, jeden widzi, drugi nie i takie przekomarzanie się.

Prawda. Bez porównania na jednym sprzęcie w jednym miejscu to możemy dywagować do rana a i tak nic nie ustalimy.

Ja całkiem niezależnie wpadłem na pomysł trzaśnięcia screena podczas nagłego ruchu myszą i w sumie nic nie wyszło - tona rozmyć i efekciarstwa skutecznie zasłania niedociągnięcia :D

 

 

 http://i45.tinypic.com/biszft.jpg

 

 

Link to post
Share on other sites

Pograłem dwie godzinki i faktycznie mocno wciąga. ULTRA włosy wyglądają u mnie całkiem nieźle, nie zauważyłem również, żeby zachowywały się jakoś nienaturalnie. Jedyny mankament to fakt, że w pierwszym grobowcu do którego wlazłem zdarzało im się na moment znikać - fryzura Lary kończyła się na gumce do włosów.

Link to post
Share on other sites

Tą grą developerzy zniszczyli uczucia wielu ULTRA GRACZY! Bowiem teraz trzeba się zdecydować czy kupujemy AMD dla TressFX, czy NV dla PhysX. Tego i tego mieć póki co nie można :(

Że co ? Przecież TressFX nie jest Exclusivem dla AMD i nie jest to technologia tylko pod ich skrzydła , bowiem jest ona dostępna dla wszystkich kart mających DX11. Póki co można mieć to i to... Radka normalnie + dedyka do PhysX. Z kolei cała ta Tereska to nie wypał jak dla mnie i jak kupa na patyku... ani to dobre ani ładne.

 

Bo nawet na SLI z Titanów to kupowacie chodzi na MAAAX.

Edytowane przez henus7
Link to post
Share on other sites

Wiedziałem że ktoś z nowych nie skuma :)

 

Ale jak już chcesz robić mi wykład to TressFX, mimo że nie jest 'only for AMD' (a jednak jest technologią zaproponowaną przez tą firmę) to wykorzystuje nic innego jak GPGPU, w którym Keplery kuleją z racji niewielkiej ilości cache. 



Od początku było wiadomo że GTX 6xx to seria przeznaczona dla graczy, AMD lansowało HD 79xx jako akcelerator uniwersalny. Ładnie to wychodzi np. przy SL3 (zresztą wszelakich metodach BF), gdzie HD 77xx bije sobie 680.

Link to post
Share on other sites

Beznadziejnie wyglądają te włosy tragedia straszna normalnie rozwartwiająca się płaska textura już lepszy jest wrkocz, jak te pseudo włosy wchodzą w ramie Lary Croft to żal w ogóle coś mówić.

Woda nic włosom ani ubarniu nie robi straszny minus.

Fizyka warkocza jes lipa włosów przesadzona.

 

Gra sie fajnie tylko pady do pc nie działają oprócz pada od xbx 360.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...