Skocz do zawartości

rafal12322

Moderator
  • Liczba zawartości

    7324
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

5187 Doskonały

O rafal12322

  • Tytuł
    V
  • Urodziny 21.05.1987

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Miejscowość:
    Night City

Specyfikacja PC

  • Procesor:
    i7 8700K
  • Karta graficzna:
    EVGA RTX 2080 FTW3 ULTRA GAMING
  • Płyta główna:
    MSI Z370 Gaming M5
  • RAM:
    HyperX Predator RGB 4x8GB 3600MHz
  • Dyski:
    Samsung 970 Pro 512GB
  • Zasilacz:
    EVGA G3 750W
  • Obudowa:
    P600S TG Gray
  • Inne podzespoły:
    Deepcool Captain 360EX
    Logitech G700 + Roccat Vulcan 120 + Kanga
    Razer Raiju/Wildcat
    AIM SC808

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jasne wyszło na PS3 tylko jak to działało i wyglądało... Sam miałem okazję grać, nawet specjalnie dla niej kupiłem PS3 Ta gra dopiero na pecetach i konsolach kolejnej generacji pokazała jak w zamierzeniach twórców miała wyglądać tylko sprzęt na to nie pozwolił... Redzi owszem mogli pójść podobną drogą, tylko to by oznaczało pewnie wycięcie połowy zawartości gry która i tak została srogo pocięta z planowanej zawartości. Ale dobra nie ma co płakać, trzeba liczyć że uda im się w najbliższych tygodniach przynajmniej z grubsza coś połatać i głównie na konsolach będzie można jakoś pograć bez bó
  2. Jakby nie pecety to w Cajbera nikt by nie grał A co do konsol to jakim cudem ta gra przeszła proces certyfikacji skoro była w tak tragicznym stanie? Podobno zarówno Sony jak i MS zaufali Redom, że gra jest w należytym stanie ale jak widać teraz nie można ufać nikomu...
  3. Każde przeprosiny należy doceniać bo lepiej zabrać głos niż chować głowę w piach i udawać że nic się nie stało. Jednakże tutaj to jest takie trochę gadanie dla gadania, żeby załatwić sprawę z uokik, który nad nimi wisi. W grze spędziłem ponad 150h, zrobiłem wszystko co się tylko dało, wbiłem wszystkie aczki i liczyłem że zostanie zapowiedziany choć jeden większy dodatek, który wprowadzi dodatkowy content i zapewni dodatkowe dziesiątki godzin zabawy. Jednakże z mapy którą pokazali okazuje się, że nic się takiego nie stanie do końca obecnego roku.... Więc na chwilę obecną jak i dalszą nie ma tam
  4. Bethesda bierze się za Indiana Jones, oby tego nie spaprali Może wyjść ciekawa seria jeśli to fajnie pociągną, ja liczę na coś w stylu serii Uncharted ale czas pokaże... https://www.gry-online.pl/newsroom/indiana-jones-nowa-gra-lucasfilm-games-i-bethesdy/z01f17a Premiera : TBA Platformy: TBA
  5. Niestety... Po trailerach zapowiadało się ciekawie ale ostatecznie wyszedł średniak... Czym dalej w las tym było coraz gorzej.
  6. Po tym co tutaj widać, to jednak pójście w FPP to był dobry wybór. Jakoś nie wyobrażam sobie grać teraz w Cajbera z widoku TPP. Tutaj jeszcze to w miarę jakoś wygląda, choć animacja chodzenia jest tragiczna Ale na filmiku poniżej to wygląda jakby V miała w połowie przetrącony kręgosłup Jeśli chodzi natomiast o samą grę to mam za sobą 150h, zaliczone praktycznie wszystkie zakończenia. Zostało mi jeszcze jedno do ponownego ogrania w celu wbicia brakującego aczka i możemy czekać na tego większego patcha który mam nadzieję, przywróci wyciętą zawartość i solidnie połata grę. M
  7. Obejrzałem pierwszy odcinek Equinox'a (Równonoc) i zapowiada się ciekawie, klimatem przypomina Dark. Zobaczymy jak się dalej rozwinie
  8. Gdzie można dorwać katanę z drugiego filmiku?
  9. Cóż mogę rzec, nic tylko się zgodzić Gram praktycznie codziennie od dnia premiery, na liczniki blisko 140h, mapa wyczyszczone ze wszystkiego co się dało. Aktualnie kończę wątek główny, fabuła jest fenomenalna (szkoda, że taka krótka), questy pobocznie w większości też niczego sobie i całkiem rozbudowane. Jest to pierwsza gra od długiego czasu do której chce mi się wracać każdego dnia i ani chwilę się tam nie nudzę. Ten świat wciąga jak bagno. Na pewno na jednym podejściu się nie skończy, z pewnością ogram jeszcze co najmniej ze 2 razy sprawdzając ścieżkę Punka i Korpo oraz wersję angielską te
  10. Właśnie przed chwilą też wyczyściłem Pacyfikę i jeszcze jedną dzielnicę i nie ma osiągnięć... Chyba, że wraz z postępem fabuły coś tam jeszcze dojdzie, zobaczmy Wyszedł też nowy hotfix z nr 1.06 https://www.cyberpunk.net/en/news/37214/hotfix-1-06
  11. Teoretycznie byłoby tak najlepiej ale w praktyce skupienie się tylko na jednym drzewku zamyka nam drogę do sporej zawartości gry. Większość opcjonalnych drzwi które wymagają odpowiedniego poziomu siły i zdolności technicznych pozostają zamknięte pozbawiając nas ciekawych rzeczy. Ja się starałem te oba drzewka rozwinąć przynajmniej do tego 10 poziomu co pozwala na otworzenie sporej liczby drzwi ale oczywiście nie wszystkich bo są i takie które wymagają 20 lvl xD Btw, jak wam idą walki uliczne na pięści? Gram od początku na najwyższym poziomie trudności i wygrałem zaledwie jedną z ty
  12. A w ogóle ten poziom levelowania broni ma jakiś limit? Ja już ulepszyłem swoją broń już nawet nie wiem który raz ale będzie już ponad 10 i dalej można xD Brakuje mi tutaj takich hmm typowych setów jak w W3 gdzie skupialiśmy się na konkretnym zestawie, sukcesywnie go ulepszając i dostosowując do niego statystyki. Tutaj tego nie ma, nie wiem czy nawet jest sens cokolwiek ulepszać bo i tak to znalezione będzie lepsze od tego ulepszonego... A tym bardziej czekać na rzeczy których nie możemy wykorzystać bo nie mamy statystyk, zanim się je zdobędzie ta rzecz stanie się bezwartościowa... Mam
  13. Ja dobijam powoli do 100h, wszystkie poboczne zrobione, zostały tylko pomniejsze aktywności i oczywiście fabuła. Gra się ok, u mnie nawet ten ostatni patch poprawił coś wydajność bo w miejscach w których zdarzały się spadki do 30 klatek teraz jest ~50. Także na razie nie narzekam, bawię się świetnie ; )
  14. U mnie na 2080 GPU praktycznie cały czas 99% Bez DLS niegrywalne, bo jest czasami 5fps Z DLSS i wszystkim innym na maxa jak się zrobi natłok różnych efektów to potrafi zjechać poniżej 30 a tak to średnio 55-60fps.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...