Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

Haha, nieźle. A tak ogólnie to pewnie wcisnęli swoje z reklamą, czy po prostu się komuś spodobały ?

Znam jeden autoryzowany serwis volvo, który (kiedyś na pewno, nie wiem jak teraz) zamieniał właśnie na swoje z reklamą, ale na szczęście zamieniali tylko takie które były byle jakie i zniszczone, jak ktoś miał jakieś specyficzne swoje to wtedy pytali.

Link to post
Share on other sites

A tak ogólnie to pewnie wcisnęli swoje z reklamą

Tak, dzisiejszego dnia zawital u mnie ich mechanik i wymienil mi na miejscu ramki na moje oryginalne, co sie dodatkowo okazalo to mam dodatkowy komplet dziur bo dziady wkrecily dolna czesc na chama na wkrety na zywca w zderzak..

Link to post
Share on other sites
Wybryki podsilników diesla:

[flame] Nie wymagajmy za dużo od technologii wywodzącej się z rolnictwa ;) Gdyby nie aspekty ekonomiczne zużycia paliwa silnik diesla pozostał by tam gdzie jego miejsce czyli w transporcie ciężkim i rolnictwie [/flame] ;)

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Zacznijmy od tego, że najwięcej diesla hejtują ludzie jeżdżący Solarisami na fotelu pasażera, albo posiadacze 1.2-1.6 w benzynie + lpg.

Prawda jest taka, że jak robisz większe dystanse na raz to benzyna jest nieopłacalna.

Mi za wielkiej różnicy nie robi czym zasilane jest moje auto, teraz mam diesla, ale niewykluczone, że w przyszłości kupię sobie benzynkę, problem jest tylko taki, że benzyna z mocą jak w mojej Belli wypije paliwa ile wlejesz, wtedy obowiązkowo trzeba wrzucać LPG.

Chociaż ostatnio zacząłem trochę żałować, że kupiłem diesla zamiast benzyny 2.5 V6 z gazem patrząc na jego obecne ceny...

Link to post
Share on other sites

@@Johny3,Czyli tak jak pisałem, tylko aspekt ekonomiczny przemawia za dieslem. Benzyna i turbo benzyna są pod każdym innym względem lepsze i gdyby nie ta jedna jedyna zaleta niższego spalania to używanie diesli w samochodach osobowych nie miało by żadnego uzasadnienia.

Ponad 2 dekady temu powstał w grupie VAG ekonomiczny benzyniak 1.8 z niskociśnieniowym turbo generujący 150KM. Dzisiaj diesle po tych 20 latach doścignęły benzyniaki z 1994r ale co z tego jak kultura pracy gorsza i ciężar większy. Nie można benzyniaków oceniać tylko z perspektywy silników wolnossących i porównywać je do doładowanych diesli szczególnie jak w nowoczesnych dieslach dochodzi problem dopalania sadzy który jest jednym wielkim bublem.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...