Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

 

 

miał tam też kompresor wsadzony, to może Ci odpowie
 

 

No chyba nie miał. Poza tym inny silnik, u niego 2.5 V6 Duratec a u mnie 2.0 R4 Zetec.

 

 

 

Chłopie, Ty chyba nie wiesz z kim piszesz.

 

Z kimś posiadającym dużą wiedzę w temacie? :P

Link to post
Share on other sites

Dlaczego nie miał, bo nie napisał na fb, tam nie znajdziesz całej historii tego auta ? Wiem, że miał tam różne silniki i do któregoś miał zamówiony kompresor nie wiem na 100% czy go zamontował bo nie widziałem ale się chwalił i znając jego zapał i umiejętności to na pewno nie zmyślał ;)

Edytowane przez MasterBarti
Link to post
Share on other sites

No, rzuciłem okiem na ten temat i są 2 opcje, (bardziej prawdopodobna) nie ma tam wszystkiego lub musiałem coś pop... ;)

Aż go zapytam z czystej ciekawości czy ja poje.wystraszyłem, czy może na tej stronce nie opisał wszystkiego. W każdym razie, na 100% jestem pewien, że przygotowywał/modyfikował go już pod kompresor i na 99,9%, że miał go już montować, jak z nim o tym rozmawiałem.

Co do swapa, to mogłem powalić, bo dużo samochodów mu przeszło przez ręce o których rozmawialiśmy co w nich robił i inne mondea też tam na pewno były, ale wydawało mi się, że w swoim też miał inny silnik wsadzony przez jakiś czas. Dam znać jak się odezwie :D

 

Edit..

Znalazłem w tamtym temacie ciekawy wpis :P

w zwiazku z tym ze nie dalo sie odzywskac hasla musialem sie zarejestrowac na nowo.
oto zdjecia z modow

no to zaczynamy wnetrze w skorke http://www.tuningforum.pl/images/smilies/icon_razz.gif

male przygotowanie i poprawki starych tweeterow + wskaznik do kompresora z doladowania

 

niestety większości zdjęć już brak, ale niżej ktoś mu napisał

 

 

taki kompresorek by mi tez stykną http://www.tuningforum.pl/images/smilies/teufel095.gif

najlepszy mondek w polsce http://www.tuningforum.pl/images/smilies/aktion033.gifhttp://www.tuningforum.pl/images/smilies/aktion033.gif

także jestem 100% pewien, że nie ma tam wszystkiego i miał tam ten kompresor :P

 

kolejny wpis:

po nocce w garazu odpalilem w koncu eatona

http://www.youtube.com/watch?v=BCrPt2UjHF4

niestety filmik umarł :P

 

PS: Dalej wiesz lepiej ode mnie co tam miał a czego nie :P ?

Edytowane przez MasterBarti
Link to post
Share on other sites

 

 

PS: Dalej wiesz lepiej ode mnie co tam miał a czego nie ?
 

 

Zwróć uwagę na to, że przeglądałem ino jedno forum.

 

Poza tym jak już wcześniej napisałem ma silnik 2.5 V6 czyli całkiem inny niż ja.

Link to post
Share on other sites

Spoko, spoko, widziałem a to pytanie było retoryczne i z buźką (już z innego tematu wiem, że mam dziwny humor :)).

W każdym razie gość zarąbiście ogarnia takie sprawy i jakbyś miał jakieś grubsze problemy czy pytania, to pewnie się nie obrazi jak go zapytasz co i jak choćby przez jakieś forum od mondka czy coś bo co jak co, ale z tego modelu to pewnie mógłby się doktoryzować ;)

 

Życzę udanej zabawy i dobrych efektów oraz żebyś nam pokazał jak to chodzi kiedy skończysz :D

Nie wiem jak tam z twoim silnikiem, ale jak zapytałem go dzisiaj przez fb czy było coś, co mu sprawiało problemy to odpisał, że w sumie to najgorzej miał zmieścić to wszystko a jak już to zrobił to była masakra trakcją i że to chyba nie miało sensu :/, w sumie ciekawe jakie ten silnik miał już wtedy parametry. W sumie w aucie z przednim napędem trzeba mieć to na uwadze, szczególnie jak będziesz wsadzał kompresor ;)

Link to post
Share on other sites

Wybaczcie, moze nie dopisalem dalszej czesci historii, otoz przy zakladaniu nowych ramek dolne wkrety wkrecili mi bezposrednio w zderzak, robiac dodatkowy komplet dziur.

 

Teraz nie bede mogl przez to zalozyc folii, bo wyglada jakby te wkrety potem zostaly wyrwane.

Bawaria mi proponuje zaszpachlowanie tego i pomalowanie.

 

...w samochodzie za kurw.. 320 tys. PLN beda mi szpachle klasc

 

Czaicie?

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Raz:

 

 

paaanie, bedzie pan zadowoloony
 

beka...

 

Dwa:

 

 

Nie takie się ze szwagrem szpachlowało.

prawie płacz...

 

Trzy:

 

 

Zaraz Lukson motipem Ci pomaluje i będzie dyl

Padłem :D

 

A tak na serio to lipa totalna. Ja bym pojechał, kulturalnie zapytał kto podmienił ramki i dlaczego, znalazł winnego a potem jak już by się przyznał (po dobroci) dał mu w pysk.

Jak nie to sprawa w sądzie o kradzież. Fakturę na ramki za 1000pln można załatwić.

Link to post
Share on other sites

 

 

Jak nie to sprawa w sądzie o kradzież.

I zniszczenie mienia, w końcu zrobili dziury w zderzaku :P

Co do kradzieży, to za mała wartość takich ramek by ponieśli prawne konsekwencje, jak nasz system działa, to chyba wszyscy wiedzą jak to wyglądało gdy regularnie okradano pewnego gościa w sklepiku i jak to się kończyło.

 

Jak nic sobie z tego nie będą robić, to wziąć jakąś wkrętarkę/wiertarkę akumulatorową, założyć wiertło i iść im nawiercić kilka otworów w zderzakach ich aut, ciekawe jak zareagują :evil:

 

A tak serio, to te dziurki są pod ramką co nie ? Wiem, że ch.. zrobili i muszą ponieść tego konsekwencje, ale chyba bez przesady, żeby jeszcze lewe faktury załatwiać.

Link to post
Share on other sites

Bawaria Motors gdziekolwiek by się nie znajdowała, czy to w Warszawie (dowolna lokalizacja) czy w Katowicach jeśli o serwis chodzi jest strasznie nieudolna. Tak wybrudzonego wnętrza (beżowe) w samochodzie który został mi wydany po przeglądzie to jeszcze nie widziałem... Podbijane na tapicerce całe dłonie, ślady smaru, brudne boczki dzwi, brudna kierownica a nawet ktoś się brudna ręka oparł o podsufitkę... Myślałem jak wsiadłem do mojego samochodu że wydali mi nie mój, a podobny... Dramat...

Link to post
Share on other sites

 

 

Lukson Ty jesteś głupi czy głupi?

 

Sądy sądami.... ale satysfakcja musi być po naszej stronie.

 

 

 

Ale to nie problem z ramkami, tylko z tym ze mi zderzak podziurawili,

 

 

Przeczytałem ino nie dokończyłem tematu. Że albo robio albo sprawa. (+ w pysk temu co zderzak zniszczył). Robią mam na myśli wymiana zderzaka na nowy wolny od wad.

Link to post
Share on other sites

Czy ktoś ma doświadczenia z renowacją lakieru? Zastanawiam się czy nie oddać samochodu do jakiegoś auto detailingu, bo lakier jest już trochę zmatowiały i posiada mniejsze lub większe zarysowania, generalnie średnio wygląda. Nie wiem tylko czy warto, bo koszt takiej usługi to ~1000 zł. Pytanie jak z trwałością? Bo jak za 3 miesiące samochód ma wyglądać tak samo, to szkoda pieniędzy.

 

Czy to się w ogóle jakoś utrzymuje? Z tego co widziałem, to część firm ma w ofercie zabezpieczenie lakieru na rok jakąś specjalną powłoką (co miałoby sens po przeprowadzonej renowacji) za około 150-200 zł. Także trzeba by to pewnie raz na rok zrobić, żeby nie stracić efektu. Nawoskować czy coś, to mogę sobie sam, bo już to robiłem, ale chciałbym po prostu jakoś profesjonalnie odświeżyć ten lakier, żeby nie był tak zniszczony. Myślicie, że warto się w to pchać?

 

Oddałem kiedyś samochód do woskowania i polerowania maszynowego, po którym prezentował się naprawdę dobrze, ale było to jednak średnio trwałe (miałem zdjęcia całego samochodu, ale chyba usunąłem). 

 

 

http://i58.tinypic.com/25hfmf9.jpg

 

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...