Skocz do zawartości

imiemichal

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    843
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

937 Doskonały

1 obserwujący

O imiemichal

  • Tytuł
    Pasjonat

Ostatnie wizyty

19568706 wyświetleń profilu
  1. Początki były trudne. Do pracy automatem, w pracy autem służbowym manualem i potem znowu automat. Po kilku miesiącach już nie widziałem różnicy.
  2. Kwestia przyzwyczajenia. Jeżdżę na zmianę autami z manualem i automatem, i nie widzę różnicy.
  3. Robiłem to 3 lata temu u siebie, wymienione mam tuleje wózka + wszystkie tuleje wachaczy. Z tym, że robił mi to mechanik, tanio nie było ale oszczędziło dużo czasu.
  4. Mam firmowego forda Tourneo Connect 2018r, 1,6 TDCI 95KM. Jazda autostradowa 120 km/h, pali rozsądnie około 7l, ale przy deptaniu 160-170km/h to już poniżej 12l nie schodzi.
  5. W okolicach gdzie mieszkam, Janki pod Warszawą, to sama działka większa potrafi kosztować 500k, a gdzie tu jeszcze dom postawić.
  6. Zależy też jak daleko pod Warszawą. Dla niektórych 30km lub więcej to lekko za Warszawą
  7. OC za BMW nie jest specjalnie wyższe za BMW. W moim przypadku wg kalkulatora MUBI wychodzi podobnie cenowo za opla astrę i e36 którym jeżdżę. Ostatnimi czasu dużo jeździłem po Polsce, i to nie jest tak że tylko stereotypowe Audi i BMW stwarza niebezpieczeństwo na drodze. Często kierowcy innych marek jak skoda, toyota itp wykonywali niebezpieczne manewry na drogach.
  8. U mnie mam adapter tego typu do trójnika, i nie mam tego problemu.
  9. Płyta dystrybucyjna nie jest elementem niezbędnym, ale podnosi walory estetyczne. Rurki jak na pierwszy raz mogą być czasochłonne do zrobienia.
  10. Generalnie mogłoby być. Nie rozumiem tylko, poco ta płyta dystrybucyjna. Do zestawu musisz dobrać jeszcze jakieś węże(lub sztywne rurki) i złączki.
  11. Mi w 2.0 wychodzi bardzo podobne spalanie LPG w trasie.
  12. U mnie w e36 2.0 jeżdżę na textarach przód, i tył(tarcze, klocki). Jestem zadowolony. W międzyczasie klocki przód zmieniłem na trw i też nie widzę większej różnicy.
  13. http://angela.pl/k832,chlodzenie-ciecza-plyny-i-barwniki-gotowe-plyny.html Możesz brać przezroczysty alphacool albo mayhems.
  14. Bąbelkowanie i niska wydajność, to efekt zapowietrzenia układu. Najpierw porządnie odpowietrz chłodzenie, a potem możesz się zastanawiać nad wymianą płynu.
  15. O ile dołożenie skór, czy od biedy xenonu do takiej e91 nie stanowi problemu, o tyle dołożenie automatu to raczej sprawa nieopłacalna. Trzeba rozbierać pół auta, dorabiać wiązki, przeprogramowywać sterowniki itp. Przy takich grubych przeróbkach nie zawsze jest to opłacalne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...