Skocz do zawartości

Johny3

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    773
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3029 Doskonały

2 obserwujących

O Johny3

  • Tytuł
    Celebryta
  • Urodziny 14 Lipca

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna

Specyfikacja PC

  • Procesor:
    AMD Ryzen 3700X
  • Karta graficzna:
    Gigabyte GTX1080 OC
  • Płyta główna:
    Asus Gaming TUF X570
  • RAM:
    HyperX RGB 2x8GB 3200 MHz
  • Dyski:
    Silicon Power A80 512GB + Crucial MX500 512GB + GoodRam Iridium Pro 240GB + Silicon Power A55 256GB
  • Zasilacz:
    Seasonic Focus Plus 650W
  • Obudowa:
    Fractal Design Meshify C
  • Inne podzespoły:
    Philips BDM3270QP + BenQ GW2460HM + Oculus Rift S; SteelSeries Rival 600 + SPC Gear GK550 Brown; ISK HD9999 + Novox NC-1 Game

Ostatnie wizyty

30724149 wyświetleń profilu
  1. O stary, żeś odkop zrobił, że bym Ci złotego szpadla tu wkleił XD Trochę się zmieniło od tego czasu
  2. Ja tam bym polecił Civica X, dorwiesz z polskiego salonu rocznik 2017-2018 z 1.5 Turbo 182 KM, no ALE CVT zamiast klasycznego automatu, jednak jeśli chodzi tylko o awaryjność, to raczej nie ma się czego obawiać.
  3. A zależy, na pewno asystent ruszania ze wzniesienia nie potrzebuje manualnego ręcznego. Pełny brake hold raczej jest już związany z elektrycznym ręcznym.
  4. Ah te dylematy jak się nie ma brake holda XD
  5. Jeżeli chciałeś mieć auto tylko na siebie i płacić 3k za ubezpieczenie tego peżota, to pozdro, ale nie ogarniam... Chyba, że musiałeś to zrobić z innych względów, to ok, nie wnikam. Mnie tata od razu dorejestrował do mojego pierwszego auta i dzięki temu zbierałem zniżki od początku kosztem OC droższego o może 80-100 zł na rok. Dzięki temu teraz ubezpieczam za ~2400 zł (jeszcze mam zwyżkę za wiek <26 lat), a nie 5-7k gdybym miał rejestrację tylko na siebie. Raz płaciłem niecałe 3k, bo ubezpieczenie dealera wyszło taniej niż u agenta, ale to było wtedy nowe auto.
  6. No ja miałem auto 3 lata i 2 razy wymieniałem I nie chcę martwić, ale sam krzyżak może nie pomóc, jak już czujesz drgania, to duża szansa, że poszło też łożysko zewnętrzne i być może sama półośka. No niestety, te auta maja półośki z papieru, tyle dobrze, że sypie się ta tańsza, krótsza po stronie kierowcy.
  7. Heh miałem taką poprzednio, tyle, że SW Szykuj się na wymianę półośki po stronie kierowcy razem z olejem co 15k km XDD Koszty eksploatacji tego auta zaczęły mnie przerażać odkąd musiałem zacząć je samemu utrzymywać.
  8. Johny3

    Co ostatnio kupiliście?

    Wymiana O+6, 8 Pro strasznie nieopłacalny, więc wleciał starszy model. Będzie na kolejne 2-3 lata.
  9. Johny3

    Co ostatnio kupiliście?

    Hmm, do Oculusa multum akcesoriów sprzedają chinole na ali, ale z Indexem trochę gorzej W każdym razie o coś takiego mi chodzi: https://www.ebay.com/itm/Silicone-Front-Face-Pad-Mask-Cover-accessories-for-Steam-Valve-Index-VR-Headset-/254623196310 Może w przyszłości się pojawi więcej akcesoriów.
  10. Johny3

    Co ostatnio kupiliście?

    Polecam kupić na imprezy silikonową nakładkę na gogle Przetrzesz szmatką z alkoholem i następny może grać, a po nie trzeba niczego prać czy dodatkowo czyścić.
  11. W cywilnym aucie masz mieć możliwość kontrolowania toru ruchu z heblem w podłodze. Bez ABS, przy założeniu, że jesteś typowym użytkownikiem auta - walisz hebel w podłogę bez zastanowienia, blokujesz koła, i ślizgasz się prosto, więc nie ma mowy o krótszym hamowaniu ani o kontrolowaniu jazdy. Także skłaniałbym ku zastanowieniu się nad sobą, bo myśleć, to sobie możesz na torze, wyłączasz systemy i jedziesz, a w mieście kolizje i wypadki wynikają raczej z nagle zmieniającej się sytuacji. Wybiegnie ci dziecko czy pies na drogę i ciekawe czy wtedy będziesz w 100% kontrolował hamulec bez ABS. W
  12. Oczywiście, wmawiaj to sobie A co, ma Ci ją niby skracać? XD Warto wiedzieć co ma dany system robić..
  13. Kiedy jeżdżenie starym autem bez żadnych udogodnień staje się filozofią życiową XD
  14. Jeżeli kto tu czegoś nie rozumie, to na pewno nie ja ani Tycha Takimi zdaniami udowadniasz brak elementarnej wiedzy w temacie, o którym się wypowiadasz. Akurat pedały są nawet ważniejsze od bazy kierownicy czy rodzaju obręczy, której się używa. A shifter to po prostu akcesorium w grach czy simach wyścigowych, tam używa się łopatek. Przy czym tak jak pisałem - kupno kierownicy do FH4 i oczekiwanie realistycznego feelingu to ogromny bezsens. Nie rozmawiasz z laikami w temacie, tylko z ludźmi, którzy mają wyjeżdżone setki czy nawet tysiące godzin w ligach simracingowych, więc Twój t
  15. @Marekpe Cóż tu wiele mówić, nie masz najwyraźniej zbyt wielkiego pojęcia o sprzęcie simracingowym ani o świecie simracingowym jako takim Polecanie Lodżiteka, pisanie o shifterze jako niezbędnym akcesorium XD Tycha ma 100% racji z wyborem Thrustmastera, Logi nie ma tutaj nawet podejścia ze swoimi mechanizmami. Także będę kolejny - jeżeli OP upoluje w swoim budżecie to T300 (PS4)/TX (xbox), a jeśli nie, to T150/TMX + warto kupić wersję z pedałami T3PA. Inna sprawa to IMO bez sensu w ogóle kupować kierownicę do Forzy, tym bardziej Horizon.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...