Skocz do zawartości

[PC] Wiedźmin 1 i 2


Recommended Posts

Gość DANNY__79

A ja właśnie wywaliłem z hdd instaluję od nowa i będę kombinował, aby odpalić to jakoś z patchem nie wyższym niż 1.2.

Przechodziłem sobie misję z sukubem i znowu zamiast pochędożyć, to automat w patchu 2.1 -- tak nie może być !!!

Albo będzie wszystko, albo nie chcę grać w tę grę już.

  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites

Ale to co wogóle nie pokazują u Ciebie jak Geralt chędoży sukuba?

I ciekawi mnie, dlaczego inni tak bezproblemowo potrafili wbić 35lvl na samym początku 3 aktu, a ja skończyłem grę (Średni poziom trudności, ścieżka Iorwetha) na 33 lvl... Chcę już przejść 3 raz, wgryźć się mocno w fabułę, i rozkoszować nowymi DLC *_*

Ja ukończyłem grę na 35 lvl ale dziwiło mnie jakim cudem ludzie na początku gry gdzieś podczas walki z Letho w I akcie mieli kilka poziomów więcej niż ja i gdzieś z 5 kresek wigoru gdy ja w tym czasie miałem max 3 a robiłem wszystkie zadania jakie były do zrobienia.
Link to post
Share on other sites
Gość DANNY__79

ja miałem max 7 kresek wigoru 35lvl i 2 talenty, których już po osiągnięciu 35 poziomu nie da się wcisnąć.

bez czitów !

 

a 7 kresek wigoru - 6 z talentów + 1 z zapomnianego miecza wranów (czy jak tam to się wszystko pisze) dodatkowo jeszcze zrobione wszystko dla testu, bo nigdy nie rozwijałem postaci jako maga, tylko z misji "sprzed stuleci" - gdy można rozdać talenty ponownie tak dla zabawy zrobiłem wcześniej save i dałem wszystko na maga.

  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites

Ja mam kolekcjonerke :D Piracić taki tytuł, do tego rodzimy to grzech :/ Które talenty odpowiadają za wigor tak żeby go mieć na maxa?

 

taaaa, od razu mam z automatu odzywkę moja strata itd, zostawiłam Ci w skrzyni coś tam itd

To ja mam normalnie, mogę wybrać czy chcę ją wychędożyć czy nie. :) Edytowane przez rafal12322
Link to post
Share on other sites
Gość DANNY__79

Bardzo dobra, gra. Po patchu zabieram się na nią po raz drugi . I Ciekawe ile osób z tego wątki ma oryginały ? :>

Czy bardzo dobra, to już kwestia gustu i upodobań -- przede wszystkim PL, więc pozycja obowiązkowa dla nas.

 

Statystyki prowadzisz ? Wszyscy - nikt tu nie piraci, a co!

 

e:

 

@up:

Ja właśnie dziś zainstalowałem grę od nowa i nie instalowałem łatek na zasadzie, że je sam ściągnąłem, tylko pozwoliłem Launcherowi działać - pościągał wszystko aż do v2.1 i też jest OK -- zatem musiałem kiedyś pobrać jakąś wersję łatki z ograniczeniami, czy coś !!! -- Nie mam pojęcia ??

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Ja zawsze pobieram przez Launchera, 100% pewności :)

 

Nadeszła niedziela a wraz z nią czas na drugą część listy zmian w PC-towej wersji Edycji Rozszerzonej. Zapraszamy do lektury!

 

51. Naprawiono kolizje na statku Roche’a.

52. Naprawiono kolizje skrzyni na statku w Akcie II.

53. Naprawiono plakat na bramie Flotsam.

54. Naprawiono kolizje flagi temerskiej.

55. Poprawiono kilka lokacji, dekoracji, walkmeshy i innych.

56. Dokonano drobnych poprawek w blendingu środowiska.

57. Dokonano szeregu poprawek w oświetleniu postaci.

58. Naprawiono latające meshe w Prologu.

59. Naprawiono migające drzewa w Akcie III.

60. Naprawiono migającą trawę na lokacji z Draugiem.

61. Naprawiono teksturę niskiej rozdzielczości na skałach w obozie Zakonu Płonącej Róży.

62. Naprawiono grafikę Dzikiego Gonu w Akcie III.

63. Poprawiono zegar na panelu Medytacji.

64. Poprawiono teksturę podczas Medytacji.

65. Poprawiono ikonkę lunety w Ekwipunku.

66. Dodano proporzec magów do Epilogu w Loc Muinne.

67. Dodano flagi nilfgaardzkie w Akcie III.

68. Dodano nowe efekty dźwiękowe do magii w Epilogu.

69. Poprawiono stragany we Flotsam, tak by zamykały się na noc.

70. Poprawiono problem z głową Geralta na przerywniku filmowym w Prologu.

71. Poprawiono mimikę twarzy golema.

72. Poprawiono efekt bezwładności (ragdoll) na ciele golema.

73. Naprawiono efekt bezwładności dla nekkerów.

74. Poprawiono zniekształcenia głosu Saskii na przerywnikach filmowych w Akcie II.

75. Muzyka trybu “skradanie” jest teraz zapisywana i pojawia się po wczytaniu gry.

76. Dodano szereg poprawek do ścieżki dźwiękowej przerywników filmowych.

77. Dodano brakujące dźwięki w przerywnikach filmowych w Akcie III.

78. Poprawiono synchronizację dźwięku przerywników filmowych.

79. Naprawiono balans pomiędzy dźwiękiem i muzyką w Epilogu.

80. Naprawiono problemy związane z odtwarzaniem muzyki w Epilogu.

81. Naprawiono pogłos w kanałach w Akcie III.

82. Naprawiono dźwięk teleportu maga.

83. Naprawiono zachowanie tłumu w amfiteatrze w Akcie III.

84. Poprawiono miejsce odpalania przerywnika filmowego ze śmiercią Geralta w Loc Muinne.

85. Naprawiono sytuację gdy Geralt mógł powiedzieć Detmoldowi, że posiada włócznię, podczas gdy nie była ona obecna w ekwipunku.

86. Triss będzie teraz zawsze rzucała czar podczas rozmowy z rannym elfem w Akcie I.

87. Shilard trzyma figurkę Triss pokazując ją Assire.

88. Naprawiono zablokowanie ruchu Roche’a podczas walki z żołnierzami na murach w Akcie III.

89. Naprawiono błąd blokujący postęp w zadaniu “Spisek” w Akcie II.

90. Przedmioty zebrane podczas Prologu pojawiają się teraz w poprawnych miejscach na początku Aktu I.

91. Poprawiono interakcję z megaskopem Sheali w Akcie III.

92. Poprawiono efekt rozjaśnienia na drzwiach podczas używania Medalionu w Akcie III.

93. Można teraz zabrać ekwipunek ze skrzyni po walce z Letho w Akcie I.

94. Dodano ekwipunek do skrzyni Detmolda.

95. Naprawiono ekwipunek znajdujący się w zasobnikach w Akcie III.

96. Naprawiono gesty Letho w dialogu w Akcie III.

97. Naprawiono nieścisłości we wpisach do dziennika.

98. Grymuar Detmolda wyświetla się teraz poprawnie jako kategoria “Przedmioty Fabularne” w Ekwipunku.

99. Naprawiono sytuacje gdy po naciśnięciu „Esc” nie było dostępne Menu.

100. Można teraz zapisać stan gry podczas wędrówki przez las w towarzystwie Aneżki.

101. Dokonano licznych poprawek w opcjach zapisu stanu gry i związanych z nimi panelach menu.

102. Dokonano licznych poprawek w lokalizacjach.

http://pl.thewitcher.com/forum/index.php?/topic/28437-news-lista-zmian-czesc-2/page__pid__782699#entry782699

 

Link to post
Share on other sites
Gość DANNY__79

Najważniejsza to i tak nowa przygoda, wprowadzenie zwierząt (nawet w części pierwszej były) -- średniowiecze, rok 12xx, a zadniego konia nie ma -- na piechotę -- zgroza (w książkach i filmie wiedźmin się bez szkapy nie rusza)

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites
Gość DANNY__79

Jakieś kucyki są w poszerzonym outro (chyba), coś mi się obiło na stronie the witcher.

 

Wiecie do czego w grze służą rupiecie: jedzenie, liny, łańcuchy, sznury, łachmany i tym podobne szkła powiększające :P ??

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites
Gość DANNY__79

właściwie jeden tylko przedmiot kojarzę, co ze statusem "rupieć" do czegoś mógł się przydać -- to żelazna brama (to do pułapki na starucha). Reszta to chyba tylko zapychacz -- nawet na mrocznym nie widzę zastosowania ???

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...