Skocz do zawartości

[PC] Wiedźmin 1 i 2


Recommended Posts

Ty grasz na mrocznym poziomie?

Kilka dni temu skończyłem grę po raz 3 a już mnie nachodzi na 4 raz :rudolph: 3 razy jechałem na normalnym, teraz trzeba będzie spróbować na trudnym bo gra się zrobiła zbyt łatwa. W całej grze jak narazie najwięcej czasu zajął mi Kejran i Letho w I akcie. O ile ten pierwszy jest łatwym przeciwnikiem tylko trzeba patrzeć gdzie spadają te jego macki to w przypadku Letho już nie jest tak łatwo, ja poszedłem trochę źle z talentami i miałem za mało wigoru przez to walka zajęła mi sporo czasu. Bo jak się ma dużo wigoru to Letho jest banalnie prosty.

Edytowane przez rafal12322
Link to post
Share on other sites
Gość DANNY__79

Tak, na mrocznym.

 

Dlatego właśnie chciałem jakiś spis, co z czym łączyć, aby było lepiej -- eksperymentuję trochę, ale jakoś nigdzie nie widzę (może nie patrzę tam gdzie trzeba?), aby były jakieś "specjalne" profity z posiadania np miecza i zbroi tej samej nazwy :/ zatem nie wiem.

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites
Gość DANNY__79

Tak, tylko gdzieś słyszałem (czytałem), że połączenie pewnych przedmiotów (w mrocznym) daje dodatkowe możliwości (nie mogę teraz tego namierzyć - może po prostu coś tylko wyłapałem i nie jest tak).

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites
Gość darkatraz

Na mrocznym jezeli nie masz zalozonej calej zbroi z 2 mieczami to gdy wyciagniesz miecz z tego kompletu to zabiera tobie zycie oraz przeciwnikowi. Jezeli jednak masz caly komplet to przy wyciagnietym mieczu zycie spada szybciej jedynie przeciwnikowi.

 

Wlasnie to daje tryb mroczny oraz przy wyciagnietym mieczu z ktoregos z 3 kompletow mrocznych obraz robi sie czarno-bialy i po rogach ujawnia sie ciemny dym ktory sporo zaslania jak sie nie ma monitora z duza przekatna.

Link to post
Share on other sites

Co potrzeba??

Ja mas orginał, a konkretniej wersję pudełkową to powinna tam być płytka z materiałami dodatkowymi tj. making of czyli to jak powstawała gra, wywiady z twórcami. Wystarczy jak skopiujesz to z tej płytki i wrzucisz na jakiś serwer hostujący i wszyscy będą zadowoleni.

Link to post
Share on other sites
Gość darkatraz

Mam jedynie 2x DVD (gra) + DVD (Video) + CD (soundtrack).

 

Tego DVD z video ci skopiowac? Ale po co ci to?

Na tej plycie mam:

2 trailery (debut i prison break)

6 dev diary (0-4)

30 zdjec

8 ilustracji

20 screenshotow

Edytowane przez darkatraz
Link to post
Share on other sites

Tak jak obiecaliśmy wcześniej, w ten weekend mamy dla Was listę zmian nadchodzących wraz z Edycją Rozszerzoną. Pamiętajcie, że nie jest to pełen spis wszystkich nowych elementów, którymi będziecie mogli się cieszyć już za niecały miesiąc, a jedynie lista poprawek oraz ulepszeń związanych z samą rozgrywką. W najbliższym czasie będziemy mieli dla Was jeszcze więcej informacji dotyczących nadchodzącego rozszerzenia do gry, więc zachęcamy do codziennego odwiedzania naszej strony.

 

1. Ekran startowy (launcher) posiada teraz opcję włączania i wyłączania DLC.

2. Do gry dodano zwierzęta.

3. W Akcie III dodano trofeum wilkołaka.

4. Dodano nowe, losowo rozmieszczone, miecze.

5. Naprawiono błąd w wartości dodatkowego czasu działania eliksiru na poziomie 2 w zdolności ‘Specjalista: Eliksiry’.

6. Naprawiono błędny opis zdolności ‘Kontrola Mocy’.

7. Naprawiono błędny opis zdolności ‘Alchemik’.

8. Naprawiono błędny opis zdolności ‘Amplifikacja’ na poziomie 2.

9. Naprawiono błędny opis zdolności ‘Przepływ energii’ na poziomie 2.

10. Naprawiono błędny opis zdolności ‘Kontrola mocy’ na poziomie 2.

11. Naprawiono błędny opis zdolności ‘Synteza’ na poziomie 2.

12. Naprawiono błędny opis zdolności ‘Zmysł walki’.

13. Naprawiono błędny opis eliksiru Krakwa.

14. Poprawka do balansu zdolności ‘Garda’ na poziomie 2.

15. Poprawiono błędne obliczanie obrażeń dla zdolności ‘Młynek’.

16. Poprawiono efekty iskier i brak obrażeń przy unikach podczas walki z wrogiem.

17. Poprawiono błędne powiadomienia podczas używania znaku Aksji na golemach.

18. Miecz Runiczny Mahakamski Sihil jest teraz importowany poprawnie z zapisów gry z Wiedźmina 1 do nowej gry.

19. Parowanie ciosów i znaki ulepszają się wraz ze zwiększonym wigorem Geralta .

20. Naprawiono błąd związany z parowaniem ciosów. Nie można już parować ciosów za 0 obrażeń.

21. Osłabiono moc znaku Quen. Zużywa się on teraz po jednym lub dwóch otrzymanych ciosach.

22. Podczas walk z bossami pasek adrenaliny już się nie ładuje.

23. Naprawiono błąd powodujący, że znak Igni nie zadawał obrażeń bezpośrednio po ciosie mieczem.

24. Naprawiono nietypowe zachowanie gry podczas jednoczesnego rzucania bomb i zapisywania gry.

25. Kejran rzuca teraz pod koniec walki mniejszą ilością głazów.

26. Naprawiono błąd umożliwiający używanie eliksirów przy poziomie toksyczności równym 100%.

27. Cios kończący użyty na zgnilcach nie dodaje już dodatkowej broni.

28. Redańscy żołnierze w Akcie III pojawiają się teraz poprawnie.

29. Ogień zdejmuje teraz znak Quen podczas walki ze smokiem w Akcie III.

30. Poprawiono celowanie w smoka w Akcie III.

31. Dodano nowe statystyki dla NPCów poprawiające balans rozgrywki w Akcie III.

32. Efekty eliksiru Kot znikają teraz podczas dialogów i przerywników.

33. Oznaczenie celu i nazwy przeciwników zostały usunięte z walki na pięści.

34. Poprawiono wyświetlane nazwy upiorów.

35. Wprowadzono kilka poprawek w zachowaniu NPCów podczas walk (prowokowanie).

36. Naprawiono zachowanie NPCów po walce.

37. Przed rozpoczęciem dowolnej sceny wszelkie efekty krytyczne zadane graczowi są anulowane.

38. Poprawiono nietypowe zachowania ubioru podczas używania znaku Heliotropu.

39. Wprowadzono kilka poprawek w minigrze kościany poker.

40. Wprowadzono kilka poprawek w minimapach.

41. Poprawiono kilka ujęć w dialogach.

42. Poprawiono kamery w zadaniu “Klątwa krwi”.

43. Naprawiono walkmesh w namiocie Roche’a.

44. Naprawiono walkmesh w kanałach w Akcie III.

45. Naprawiono walkmesh podczas podążania za Roche w Akcie III.

46. Naprawiono walkmesh na centralnym dziedzińcu Loc Muinne.

47. Naprawiono walkmesh w pobliżu obozu Nilfgaardu w Akcie III.

48. Naprawiono kilka kolizji kamer.

49. Naprawiono kolizje dachu namiotu w Akcie III.

50. Naprawiono kolizje w domu rzeźnika we Flotsam.

 

Druga część listy już jutro...

http://pl.thewitcher.com/forum/index.php?/topic/28420-news-lista-zmian-czesc-1/page__pid__782330#entry782330

Edytowane przez rafal12322
Link to post
Share on other sites
Gość effendi360

Roche.

 

Ta gra poza mnóstwem bugów ma zarąbiście nie zbalansowany poziom trudności. W pierwszym akcie (grałem na trudnym) starcie z trzema głupimi nekkerami to był problem, podskoczyłem dwa poziomy do góry, kupiłem lekko lepszą zbroję i mogłem na nich walić jak czołg z odkrytą gardą.

 

I tak już do końca gry.

 

Dodam jeszcze że bardzo rozczarowała mnie końcówka gry. Praktycznie 70% czasu rozgrywki jest przegadane jak cholera, do tego dochodzi łażenie czasem w te same lokacje bez sensu po kilka razy i niby położyli duży nacisk na scenarisz a jednak widząc napis "epilog" poczułem się jakby ktoś mi w kiblu zgasił światło i warknąłem pod nosem: "już kur*@ ????".

 

Nie ma co gra zła na maxa nie jest ale koło Skyrima to na półce bym tego nie postawił.

Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi o fabułe i klimat to W1 imo ma nieco lepszą. Sama gra też mogłaby być nieco dłuższa, trzy akty z czego ostatni baaardzo krótki + prolog i epilog to jednak trochę mało, chciałoby się dłużej grać. Ale ogólnie gra bardzo dobra. Świetna grafika, oprawa dźwiękowa, rewelacyjny system walki o wiele bardziej mi się podoba niż w W1. Same zadania, może niektóre nie są za ciekawe ale nie są nudne. Grając 3 raz jakoś nie czułem znużenia wręcz przeciwnie. Wiedźmin ma w sobie to dobre że niezależnie ile razy by się go przechodziło to zawsze odkryje się coś nowego czego się wcześniej nie widziało :) Jedna rzecz mnie natomiast denerwuje a mianowicie to że zarówno w W1 jak i W2 najlepsze miecze i zbroje otrzymujemy na sam koniec gry. O ile w W1 sytuacja było nieco lepsza bo Aerondighta otrzymywaliśmy w IV akcie a Mahakamskiego Sihilla na początku V aktu to w W2 było to praktycznie na samym końcu i nie było kiedy ich tak dobrze sprawdzić. :/

Link to post
Share on other sites

Ja się świetnie odnalazłem w Wiedźminie, pod względem rozplanowania ekwipunku oraz oszczędności :) Tzn. Gdy za pierwszym razem, gdzieś w maju, przeszedłem grę, a później cały czas dowiadywałem się o miejscach zdobycia broni, ich statystyk itp. Stałem się nie tyle co skąpy, co zacząłem myśleć: "Jeżeli teraz, w 1 akcie, kupię sobie najlepszy miecz, teoretycznie nie będzie mnie stać na zbroję w 2 akcie", i przez takie myślenie w 3 akcie byłem ubrany w najlepszą zbroję (Prawdopodobnie Vranią, już zapomniałem jej nazwy :D), najlepszy miecz srebrny i stalowy, a w dodatku - doku*wiony runami i ulepszeniami tak jak się da. Zapomniałem jedynie zmutować umiejętności, a szkoda.

I ciekawi mnie, dlaczego inni tak bezproblemowo potrafili wbić 35lvl na samym początku 3 aktu, a ja skończyłem grę (Średni poziom trudności, ścieżka Iorwetha) na 33 lvl...

Chcę już przejść 3 raz, wgryźć się mocno w fabułę, i rozkoszować nowymi DLC *_*

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...