Gość DANNY__79 Napisano 25 Marca 2012 Udostępnij Napisano 25 Marca 2012 A ja właśnie wywaliłem z hdd instaluję od nowa i będę kombinował, aby odpalić to jakoś z patchem nie wyższym niż 1.2. Przechodziłem sobie misję z sukubem i znowu zamiast pochędożyć, to automat w patchu 2.1 -- tak nie może być !!! Albo będzie wszystko, albo nie chcę grać w tę grę już. 3 Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 25 Marca 2012 Udostępnij Napisano 25 Marca 2012 Ale to co wogóle nie pokazują u Ciebie jak Geralt chędoży sukuba? I ciekawi mnie, dlaczego inni tak bezproblemowo potrafili wbić 35lvl na samym początku 3 aktu, a ja skończyłem grę (Średni poziom trudności, ścieżka Iorwetha) na 33 lvl... Chcę już przejść 3 raz, wgryźć się mocno w fabułę, i rozkoszować nowymi DLC *_*Ja ukończyłem grę na 35 lvl ale dziwiło mnie jakim cudem ludzie na początku gry gdzieś podczas walki z Letho w I akcie mieli kilka poziomów więcej niż ja i gdzieś z 5 kresek wigoru gdy ja w tym czasie miałem max 3 a robiłem wszystkie zadania jakie były do zrobienia. Cytuj Link to post Share on other sites
Eklerek 642 Napisano 25 Marca 2012 Udostępnij Napisano 25 Marca 2012 Lecieli na czitach Cytuj Link to post Share on other sites
Gość DANNY__79 Napisano 25 Marca 2012 Udostępnij Napisano 25 Marca 2012 taaaa, od razu mam z automatu odzywkę moja strata itd, zostawiłam Ci w skrzyni coś tam itd 3 Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 25 Marca 2012 Udostępnij Napisano 25 Marca 2012 Lecieli na czitach Też tak myślę bo to jest nierealne, z wigorem może i jest do zrobienia jak ktoś poleci w znaki ale z poziomem doświadczenia nierealne. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość DANNY__79 Napisano 25 Marca 2012 Udostępnij Napisano 25 Marca 2012 ja miałem max 7 kresek wigoru 35lvl i 2 talenty, których już po osiągnięciu 35 poziomu nie da się wcisnąć. bez czitów ! a 7 kresek wigoru - 6 z talentów + 1 z zapomnianego miecza wranów (czy jak tam to się wszystko pisze) dodatkowo jeszcze zrobione wszystko dla testu, bo nigdy nie rozwijałem postaci jako maga, tylko z misji "sprzed stuleci" - gdy można rozdać talenty ponownie tak dla zabawy zrobiłem wcześniej save i dałem wszystko na maga. 3 Cytuj Link to post Share on other sites
adivxv 2880 Napisano 25 Marca 2012 Udostępnij Napisano 25 Marca 2012 Bardzo dobra, gra. Po patchu zabieram się na nią po raz drugi . I Ciekawe ile osób z tego wątki ma oryginały ? Cytuj Link to post Share on other sites
Saiya-jin 190 Napisano 25 Marca 2012 Udostępnij Napisano 25 Marca 2012 Ja przeszedłem na magu. Quen i gg. Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 25 Marca 2012 Udostępnij Napisano 25 Marca 2012 (edytowane) Ja mam kolekcjonerke Piracić taki tytuł, do tego rodzimy to grzech Które talenty odpowiadają za wigor tak żeby go mieć na maxa? taaaa, od razu mam z automatu odzywkę moja strata itd, zostawiłam Ci w skrzyni coś tam itdTo ja mam normalnie, mogę wybrać czy chcę ją wychędożyć czy nie. Edytowane 25 Marca 2012 przez rafal12322 Cytuj Link to post Share on other sites
Gość DANNY__79 Napisano 25 Marca 2012 Udostępnij Napisano 25 Marca 2012 Bardzo dobra, gra. Po patchu zabieram się na nią po raz drugi . I Ciekawe ile osób z tego wątki ma oryginały ? Czy bardzo dobra, to już kwestia gustu i upodobań -- przede wszystkim PL, więc pozycja obowiązkowa dla nas. Statystyki prowadzisz ? Wszyscy - nikt tu nie piraci, a co! e: @up: Ja właśnie dziś zainstalowałem grę od nowa i nie instalowałem łatek na zasadzie, że je sam ściągnąłem, tylko pozwoliłem Launcherowi działać - pościągał wszystko aż do v2.1 i też jest OK -- zatem musiałem kiedyś pobrać jakąś wersję łatki z ograniczeniami, czy coś !!! -- Nie mam pojęcia ?? 2 Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 26 Marca 2012 Udostępnij Napisano 26 Marca 2012 Ja zawsze pobieram przez Launchera, 100% pewności Nadeszła niedziela a wraz z nią czas na drugą część listy zmian w PC-towej wersji Edycji Rozszerzonej. Zapraszamy do lektury! 51. Naprawiono kolizje na statku Roche’a. 52. Naprawiono kolizje skrzyni na statku w Akcie II. 53. Naprawiono plakat na bramie Flotsam. 54. Naprawiono kolizje flagi temerskiej. 55. Poprawiono kilka lokacji, dekoracji, walkmeshy i innych. 56. Dokonano drobnych poprawek w blendingu środowiska. 57. Dokonano szeregu poprawek w oświetleniu postaci. 58. Naprawiono latające meshe w Prologu. 59. Naprawiono migające drzewa w Akcie III. 60. Naprawiono migającą trawę na lokacji z Draugiem. 61. Naprawiono teksturę niskiej rozdzielczości na skałach w obozie Zakonu Płonącej Róży. 62. Naprawiono grafikę Dzikiego Gonu w Akcie III. 63. Poprawiono zegar na panelu Medytacji. 64. Poprawiono teksturę podczas Medytacji. 65. Poprawiono ikonkę lunety w Ekwipunku. 66. Dodano proporzec magów do Epilogu w Loc Muinne. 67. Dodano flagi nilfgaardzkie w Akcie III. 68. Dodano nowe efekty dźwiękowe do magii w Epilogu. 69. Poprawiono stragany we Flotsam, tak by zamykały się na noc. 70. Poprawiono problem z głową Geralta na przerywniku filmowym w Prologu. 71. Poprawiono mimikę twarzy golema. 72. Poprawiono efekt bezwładności (ragdoll) na ciele golema. 73. Naprawiono efekt bezwładności dla nekkerów. 74. Poprawiono zniekształcenia głosu Saskii na przerywnikach filmowych w Akcie II. 75. Muzyka trybu “skradanie” jest teraz zapisywana i pojawia się po wczytaniu gry. 76. Dodano szereg poprawek do ścieżki dźwiękowej przerywników filmowych. 77. Dodano brakujące dźwięki w przerywnikach filmowych w Akcie III. 78. Poprawiono synchronizację dźwięku przerywników filmowych. 79. Naprawiono balans pomiędzy dźwiękiem i muzyką w Epilogu. 80. Naprawiono problemy związane z odtwarzaniem muzyki w Epilogu. 81. Naprawiono pogłos w kanałach w Akcie III. 82. Naprawiono dźwięk teleportu maga. 83. Naprawiono zachowanie tłumu w amfiteatrze w Akcie III. 84. Poprawiono miejsce odpalania przerywnika filmowego ze śmiercią Geralta w Loc Muinne. 85. Naprawiono sytuację gdy Geralt mógł powiedzieć Detmoldowi, że posiada włócznię, podczas gdy nie była ona obecna w ekwipunku. 86. Triss będzie teraz zawsze rzucała czar podczas rozmowy z rannym elfem w Akcie I. 87. Shilard trzyma figurkę Triss pokazując ją Assire. 88. Naprawiono zablokowanie ruchu Roche’a podczas walki z żołnierzami na murach w Akcie III. 89. Naprawiono błąd blokujący postęp w zadaniu “Spisek” w Akcie II. 90. Przedmioty zebrane podczas Prologu pojawiają się teraz w poprawnych miejscach na początku Aktu I. 91. Poprawiono interakcję z megaskopem Sheali w Akcie III. 92. Poprawiono efekt rozjaśnienia na drzwiach podczas używania Medalionu w Akcie III. 93. Można teraz zabrać ekwipunek ze skrzyni po walce z Letho w Akcie I. 94. Dodano ekwipunek do skrzyni Detmolda. 95. Naprawiono ekwipunek znajdujący się w zasobnikach w Akcie III. 96. Naprawiono gesty Letho w dialogu w Akcie III. 97. Naprawiono nieścisłości we wpisach do dziennika. 98. Grymuar Detmolda wyświetla się teraz poprawnie jako kategoria “Przedmioty Fabularne” w Ekwipunku. 99. Naprawiono sytuacje gdy po naciśnięciu „Esc” nie było dostępne Menu. 100. Można teraz zapisać stan gry podczas wędrówki przez las w towarzystwie Aneżki. 101. Dokonano licznych poprawek w opcjach zapisu stanu gry i związanych z nimi panelach menu. 102. Dokonano licznych poprawek w lokalizacjach. http://pl.thewitcher.com/forum/index.php?/topic/28437-news-lista-zmian-czesc-2/page__pid__782699#entry782699 Cytuj Link to post Share on other sites
Gość DANNY__79 Napisano 26 Marca 2012 Udostępnij Napisano 26 Marca 2012 Najważniejsza to i tak nowa przygoda, wprowadzenie zwierząt (nawet w części pierwszej były) -- średniowiecze, rok 12xx, a zadniego konia nie ma -- na piechotę -- zgroza (w książkach i filmie wiedźmin się bez szkapy nie rusza) 2 Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 26 Marca 2012 Udostępnij Napisano 26 Marca 2012 Wreszcie Geralt pojeździ na Płotce Cytuj Link to post Share on other sites
Gość darkatraz Napisano 26 Marca 2012 Udostępnij Napisano 26 Marca 2012 Ludzie to sa zwierzenta typu: kura, kot, pies i ptaki. Zadnego konia tam nie bedzie. Wilkolaki mogliby wykorzystac bo tak to sie monstrum kurzy na arenie. Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 26 Marca 2012 Udostępnij Napisano 26 Marca 2012 Zadnego konia tam nie bedzie.Jak nie będzie jak będzie... Cytuj Link to post Share on other sites
Gość darkatraz Napisano 26 Marca 2012 Udostępnij Napisano 26 Marca 2012 Jakis dowod? To ze beda numi jezdzic rycerze, na filmiku, nie znaczy, ze Geralt bedzie mogl go dosiasc. Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 26 Marca 2012 Udostępnij Napisano 26 Marca 2012 (edytowane) Dobra nie wiadomo, czy Geralt będzie mógł jeździć konno mam nadzieję że tak. Ale ty w poprzednim poście napisałeś że żadnego konia tam nie bedzie a to nie prawda Edytowane 26 Marca 2012 przez rafal12322 Cytuj Link to post Share on other sites
Gość DANNY__79 Napisano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2012 Jakieś kucyki są w poszerzonym outro (chyba), coś mi się obiło na stronie the witcher. Wiecie do czego w grze służą rupiecie: jedzenie, liny, łańcuchy, sznury, łachmany i tym podobne szkła powiększające ?? 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Eklerek 642 Napisano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2012 Do zapychania eq ;D Cytuj Link to post Share on other sites
Gość darkatraz Napisano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2012 Potwierdzam. Ja ten zlom wywalalem jezeli mialem ale podobno w trybie mrocznym wykorzystuje sie je do tworzenia setow mrocznych. Czy jednak to prawda to nie jestem pewien bo na mrocznym nie gralem. Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2012 Te rupiecie to przeważnie zapychają ekwipunek, choć niektóre się czasami przydają do stworzenia czegoś ale większość jest kompletnie nieprzydatna. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość darkatraz Napisano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2012 Zaczynaja miec znaczenie po odpowiednich modach. Tak po za tym. Pliki xml tej gry to zlote zrodelko. Cala ekologia sie na nich opiera oraz drzewo umiejetnosci. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość DANNY__79 Napisano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 właściwie jeden tylko przedmiot kojarzę, co ze statusem "rupieć" do czegoś mógł się przydać -- to żelazna brama (to do pułapki na starucha). Reszta to chyba tylko zapychacz -- nawet na mrocznym nie widzę zastosowania ??? 2 Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 Ja zawsze kończę Wiedźmina wypchanym ekwipunkiem prawie na maksa, a większość tych rzeczy w ogóle nie używam. Za każdym razem jak podchodzę do gry obiecuje sobie że nie bedę nosił niepotrzebnych rupieci a kończy sie to zupełnie inaczej Cytuj Link to post Share on other sites
Gość DANNY__79 Napisano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2012 po to wymyślili skrzynie, aby się odciążyć e: 6.04 http://www.youtube.com/watch?v=MBL8d-55SSg 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.