Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

14 godzin temu, leto87 napisał:

sami bardzo nieczysto grali eksportując wysyłając samochody na wschód.

 

Co jest nieczystego w wysylce samochodow na wschod?

 

14 godzin temu, leto87 napisał:

Merc pokazał klasę że się nawet do nich nie odniósł.

Pokazal kompletne lekcewazenie klienta... 

 

14 godzin temu, leto87 napisał:

wszystkie roszczenia dochodzi się w sądzie. Merc/bądź też dealer, to już nie ma znaczenia.

Zapoznaj sie glebiej z tematem.

W skrócie: Gość bierze Merca w leasing. Własność auta jest na Leasingodawcy (Mercedes).

Gość zgłasza usterkę, serwis "nie widzi" usterki. Żeby dochodzić swoich praw w sądzie musiałby mieć zgodę leasingodawcy (Mercedesa) aby ten pozwał importera (Mercedesa) - widzisz zapewne że jest tu pewien konflikt interesów....

 

Firmy te skutecznie blokują możliwość walczenia o swoje prawa w sądzie temu poszkodowanemu i to jest  w tej całej sytuacji najgorsze i żadne cięcie materiałów czy sposób przedstawiania tej sytuacji nie ratuje wizerunku Mercedesa w sprawie tych usterek.

14 godzin temu, leto87 napisał:

Merc/bądź też dealer, to już nie ma znaczenia.

Ma bardzo duże znaczenie j.w.

  • Lubię to 1
Link to post
Share on other sites

Panowie kupowali auta z dużymi rabatami, dealer nie wiedział że panowie mieli zamiar odsprzedać samochody za wschodnią granicą. 
Gdy chcemy wydać osąd, wysłuchajmy obu stron.. Jeżeli druga strona milczy to postarajmy się zrozumieć dlaczego. Ani od Merca ani od dealera nie oczekujmy że będą się taplali w błocie. Tak jak zostało to powiedziane.

chyba nie przeczytaliście co było podlinkowane, dla mnie to już rozwiewa wszelkie wątpliwości, których w sumie nie miałem.
https://spidersweb.pl/autoblog/mercedes-za-milion-jaka-jest-prawda-znamy-fakty-niewygodne-dla-global-motors/
 

Edytowane przez leto87
Link to post
Share on other sites
43 minuty temu, AudiAWX napisał:

Kategoria miedziane przewody hamulcowe...

 

Obejrzałem tylko kawałek i stwierdzam ,że są większe problemy niż rodzaj zamontowanego przewodu hamulcowego .  Miedziane nie są idealne , ale zawsze lepsze niż 10 letnie stalowe . Miałem wiele aut , głównie starszych i tylko w 10 letnim mercedesie musiałem zmienić przewody . Na przeglądzie  postanowił pęknąć . Nie wiem z czego to zrobili , ale to lekka przesada . Prawie wszystkie skorodowane , no i oczywiście wpadły wszystkie miedziane na całe auto .

 

Kiedyś jak mieliśmy sklep to dorabialiśmy  klientom takie przewody do każdego auta . 

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, leto87 napisał:

chyba nie przeczytaliście co było podlinkowane, dla mnie to już rozwiewa wszelkie wątpliwości, których w sumie nie miałem.

 

Odpowiadali na wszystkie zarzuty przedstawione w tym artykule, a sam artykul jest conajmniej... biedny

 

Obejrzyj sobie ich ostatnie wideo z serii, bedziesz wiedzial czemu :)

  • Lubię to 1
Link to post
Share on other sites

 

16 godzin temu, leto87 napisał:

Panowie kupowali auta z dużymi rabatami, dealer nie wiedział że panowie mieli zamiar odsprzedać samochody za wschodnią granicą. 
Gdy chcemy wydać osąd, wysłuchajmy obu stron.. Jeżeli druga strona milczy to postarajmy się zrozumieć dlaczego. Ani od Merca ani od dealera nie oczekujmy że będą się taplali w błocie. Tak jak zostało to powiedziane.

chyba nie przeczytaliście co było podlinkowane, dla mnie to już rozwiewa wszelkie wątpliwości, których w sumie nie miałem.
https://spidersweb.pl/autoblog/mercedes-za-milion-jaka-jest-prawda-znamy-fakty-niewygodne-dla-global-motors/
 

 

Ale chłopie, tak działa rynek. Kupujesz taniej, sprzedajesz drożej i zarabiasz. A ten artykuł masz racje, rozwiewa wszelkie wątpliwości, merc leci w uja.

Edytowane przez PatrykT
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, PatrykT napisał:

Ale chłopie, tak działa rynek. Kupujesz taniej, sprzedajesz drożej i zarabiasz.

Jeżeli mówisz że auto jest dla ciebie, proponowana jest ci korzystniejsza oferta z tego powodu a potem dalej sprzedajesz na zagranicznym rynku, to nie jest uczciwa praktyka.
Dlatego była afera z lawetą i nie rejestrowaniem samochodu. Dealer mógł poczuć się oszukany.
Ale o tym Global Motors nie raczył powiedzieć.. W sprawie Merca też nie poinformował o kilku kwestiach.
Nie wiem skąd takie zaufanie do.. komisu samochodowego i prawnika.
Z Mercem myślę że coś jeszcze było na rzeczy, nie chodziło o rzekomą wadę fabryczną.. na 90% jestem przekonany że było trzecie dno ale nie siedzę tak w temacie i nie mam czasu dalej drążyć temat. Po prostu czegoś się domyślam ale nie będę o tym pisać.

Edytowane przez leto87
Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, leto87 napisał:

Ale o tym Global Motors nie raczył powiedzieć.. W sprawie Merca też nie poinformował o kilku kwestiach.

 

Powiedzieli o tym dokładnie w jednym z filmów, dla kogo było auto, dlaczego nie chcieli rejestrować, poruszyli też inne kwestie z tym związane.

 

4 godziny temu, leto87 napisał:

Ale o tym Global Motors nie raczył powiedzieć.. W sprawie Merca też nie poinformował o kilku kwestiach.

O czym nie poinformowali? Ale dokładnie

 

4 godziny temu, leto87 napisał:

Z Mercem myślę że coś jeszcze było na rzeczy, nie chodziło o rzekomą wadę fabryczną.. na 90% jestem przekonany że było trzecie dno ale nie siedzę tak w temacie i nie mam czasu dalej drążyć temat. Po prostu czegoś się domyślam ale nie będę o tym pisać.

 

To jednak auto jest niesprawne? Serwis, importer jak i leasingodawca twierdzą, że auto jest w 100% sprawne.

 

 

Nie wiem skąd Twoja krucjata przeciwko tym Panom. Auto jest ewidetnie niesprawne, a zarówno importer jak i serwis jak i bank lecą w kulki, plują klientowi w twarz i twierdzą że ma sprawne auto. To jest ABSURDALNE, nieakceptowalne w Państwie prawa i wprost bandyckie zachowanie.

Jakby mieli problem z warunkami gwarancji, czyli stwierdziliby na przykład "no auto było zażynane na torze" to daliby chociaż kosztorys naprawy, a tu? NIC, kompletnie nic.

Naprawdę uważasz że to jest sposób w jaki powinno traktować się klienta który wydał na auto milion złotych? Czy taki klient powinien naprawdę przez ponad rok jeździć od serwisu, do salonu, do importera z niesprawnym samochodem?

 

6 godzin temu, PatrykT napisał:

A ten artykuł masz racje, rozwiewa wszelkie wątpliwości, merc leci w uja.

 

Ten artykuł aż się prosi o dopisek "Artykuł sponsorowany" :D

  • Lubię to 1
Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, GreQonE napisał:

Powiedzieli o tym dokładnie w jednym z filmów

Skąd takie bezgraniczne przekonanie o uczciwości pośredników/komisu.. i prawnika?
Coś powiedzieli, ale nijak się to miało z prawdą. Wiele rzeczy się nie spina w całość, nie mam czasu teraz pisać konkretnie. Sprawa jest już dla mnie zakończona.
Wiem że dziennikarze moje auto obsmarowali, że brzydkie, nie subaru, nie trzyma się w zakrętach.. golf lepszy.
np. W bardzo cenionym, nie przeze mnie, top gear.
W tym wypadku jednak trzymam stronę spidersweb i motodzinnika.

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, leto87 napisał:

Coś powiedzieli, ale nijak się to miało z prawdą.

Ale co mają mówić? Temat prosty jak drut.

 

1 godzinę temu, leto87 napisał:

Skąd takie bezgraniczne przekonanie o uczciwości pośredników/komisu.. i prawnika?

Pomijając zaufanie, jest auto, auto kupione legalnie, zgodnie z przepisami prawa, etyki i moralności bo zostało za nie zapłacone.

Auto niesprawne, którego producent nie chce naprawić.

Co tu więcej należy dodać?

 

No NIC, gość zapłacił milion za niesprawne auto, którym nikt nie chce się zająć - czy to wymaga jakichś specjalnych interpretacji?

Link to post
Share on other sites

 

7 godzin temu, GreQonE napisał:

zapłacił milion za niesprawne auto

Nie, nie zapłacił miliona i nie kupił auta.. I cena nie ma tu znaczenia.
Moim zdaniem chciano albo wypowiedzieć leasing ze zwrotem poniesionych kosztów, albo dostać nowe auto z zerowym przebiegiem, albo wyłudzić rekojmię- (zmniejszeniu wartości, użyteczności rzeczy). Uzyskać możliwość wykupu auta po niższej cenie, potem przehandlować na zagranicznym rynku. 
To są moje przypuszczenia, nie chciałem o tym pisać, bo nie mam co do nich pewności. Auto z zerowym przebiegiem, w 2/3 spłacone byłoby świetną lokatą kapitału. Te auto ma potencjał inwestycyjny.
 

Treść autobloga ze spidersweb, potwierdza to o czym już kiedyś pisałem.. Dawno temu. Nie miał na mnie opiniotwórczej siły, nawet nie utwierdził mnie w przekonaniu. Ciesze się że media podjęły ten temat.

Edytowane przez leto87
Link to post
Share on other sites

No racja, zapłacił łącznie raptem 300 tys PLN, więc nie milion

Jakie wyłudzenie rękojmi?
Jakie auto z zerowym przebiegiem?

Gość od początku walczył o naprawę auta, potem kiedy sprawa zaczęła się przeciągać przedstawił dodatkowe zadania którym się nie dziwię. Gość od pierwszego dnia jeździ niesprawnym autem.

W żaden sposób nie kalkuluje się teoria o "lokacie kapitału"


Pozwól, że zadam jedno pytanie: czy uważasz że jego auto jest sprawne?

Wysłane z mojego LE2123 przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 1
Link to post
Share on other sites

2021 rok, ludzie biorą na poważnie to co piszą na spiderswebie XDDDDDDDD

 

Byś chłopie kupił Dacie z salonu za 60k z taką wadą to byś ich obsmarował gdzie się da i walczył o swoje, ale, hehe prawnik już nie ma prawa walczyć o sprawne auto za milion PLN. Jeszcze to pisanie, że nie zapłacił za auto, ani nie jest jego - no ta, w koszty se prywaciarz wrzucił i za darmo jeździ złodziej. :rotfl:

  • Lubię to 4
Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, GreQonE napisał:

300 tys PLN

Przez okres 17 miesięcy, amortyzował sobie środki trwałe.. a ty napisałeś że wyłożył milion na stół i kupił auto.. no bądźmy poważni. Global Motors, komis samochodowy pomagał prawnikowi w walce o prawdę. No szanujmy się..
 

 

2 godziny temu, Johny3 napisał:

Dacie z salonu za 60k

Ojciec kupił auto auto z wadą fabryczną, samochód dawno po gwarancji, dogadał się z ASO i dostał nowy blok silnika, za darmo. A prawnikiem nie był i nikt mu w tym nie pomagał.
Za robociznę zapłacił ale nie płakał z tego powodu.

 

 

9 godzin temu, GreQonE napisał:

walczył o naprawę auta


Auto miało zostać wysłane na ekspertyzę do Niemiec, nie zgodzili się na to.

 

 

9 godzin temu, GreQonE napisał:

"lokacie kapitału"

Dalej uważam że tego typu auto może być inwestycją. Mercedes odkupił samochód, na co oni nie chcieli się wcześniej zgodzić.. Oni chcieli czegoś innego.
Duży spalinowy silnik, atrakcyjne nadwozie, znana marka, wysoka kwota zakupu, limitowana liczba egzemplarzy.

 

2 godziny temu, Johny3 napisał:

biorą na poważnie to co piszą na spiderswebie

To co zostało ujawnione, podejrzewałem już dawno temu.. i pisałem w tym wątku, jeżeli mnie pamięc nie myli.
Niczego w internecie nie biorę na poważnie, zawsze zachowuje sceptycyzm. 
Chyba jestem w tym osamotniony..

 

9 godzin temu, GreQonE napisał:

czy uważasz że jego auto jest sprawne?

Auto jak najbardziej jest sprawne, występują wibracje w pewnych specyficznych momentach co nie znaczy że nie spełnia swojego zadania albo że jest zagrożeniem dla życia i zdrowia, albo że się rozleci za parę lat. Sportowe auto z kłową skrzynią biegów tez jest niesprawne?

Wysłaliby auto do Profesora Chrisa, albo chociaż do Micha, to mógłbym wtedy powiedzieć że osoba obiektywna, znana i szanowana wydaje swoją opinię.

Link to post
Share on other sites
Teraz, leto87 napisał:

Przez okres 17 miesięcy, amortyzował sobie środki trwałe..

Jak skoro to standardowy leasing? Tak się nie da.

 

Nie mówiąc o tym, że nawet jeżeli jakimś cudem zrobił wałek podatkowy, to przy zwrocie auta musiałby tą kwotę zwrócić, albo zapłacić podatek dochodowy od zwrotu który dostał.

 

1 minutę temu, leto87 napisał:

dogadał się z ASO i dostał nowy blok silnika, za darmo. A prawnikiem nie był i nikt mu w tym nie pomagał.
Za robociznę zapłacił ale nie płakał z tego powodu.

No i to jest prawidłowe podejście do tematu!

Pochwal się jaka marka, będziemy wiedzieć gdzie warto wydawać Polishcoiny.

 

2 minuty temu, leto87 napisał:

Dalej uważam że tego typu auto może być inwestycją. Mercedes odkupił samochód, na co oni nie chcieli się wcześniej zgodzić.. Oni chcieli czegoś innego.
Duży spalinowy silnik, atrakcyjne nadwozie, znana marka, wysoka kwota zakupu, limitowana liczba egzemplarzy.

 

To nie te czasy gdzie na takich autach się zarabia i nie ten rynek. Ferrari LaFerrari? Tak, Ford GT? Tak. Merol S63 AMG? Utrata wartości w pierwszym roku użytkowania około 20%, ergo więcej niż inflacja. Lokując tak kapitał to doradcą finansowym to by gość nie został xD

 

4 minuty temu, leto87 napisał:

Auto jak najbardziej jest sprawne, występują wibracje w pewnych specyficznych momentach co nie znaczy że nie spełnia swojego zadania albo że jest zagrożeniem dla życia i zdrowia

Gościu, no jak auto jest sprawne jak ewidetnie ściąga w jedną stronę.

Czy naprawdę kupując S klasę mamy się godzić na wibracje jak w Kamazie? Czy to jest jakość produktu jakiej się powinno spodziewać po aucie tej klasy?

NIE, szczególnie że inne egzemplarze które testowali nie przedstawiały takiego zachowania.

 

Gdyby każdy egzemplarz tak miał to jeszcze jakoś by to uszło, ale tu?

 

Proszę Cię...

 

  • Lubię to 1
Link to post
Share on other sites

Telepanie budą w użytkowym zakresie obrotów to na pewno feature nie bug XD

Zresztą ostatnio wrzucali co tam się wysypało przez tę "charakterystykę modelu", ekspertem nie jestem, ale raczej nie jest to typowe zużycie samochodu w tym wieku i z tym przebiegiem.

 

Mi jak deska rezonowała między 2200 a 2800 obrotów, to ASO wymieniło klimę na gwarancji, a nie wmawiało, że tak ma być :D

  • Lubię to 1
Link to post
Share on other sites
9 minut temu, GreQonE napisał:

Tak się nie da.

Jak oni sobie to kombinowali tego już nie wiem. Z ekonomicznego punktu widzenia, leasingowanie jest korzystniejsze niż wyłożenie całej kwoty. Nie mrozi się takiej kwoty pieniędzy, które dalej mogłyby na siebie zarabiać. Każdy to wie. Jak kombinowali z podatkami nie wiem.
Nie chciałem o tym pisać, bo to jednak są moje przypuszczenia. Moim zdaniem coś było na rzeczy, dużo na to wskazuje.
 

 

18 minut temu, GreQonE napisał:

jaka marka


To już nie ma znaczenia, myślę że z każdym idzie się dogadać.. 

20 minut temu, GreQonE napisał:

gdzie na takich autach się zarabia

 I to jest ciekawszy temat...

 

29 minut temu, GreQonE napisał:

Czy to jest jakość produktu jakiej się powinno spodziewać po aucie tej klasy?

Musiałbym się sam przejechać albo wysłuchać opinii niezależnej osoby. Z filmików niewiele mogę powiedzieć a co do obiektywizmu ich rzeczoznawców/mechaników mam wątpliwości.
Każde auto ma jakąś swoją charakterystykę, zwłaszcza te sportowe, to wiem na pewno.

Link to post
Share on other sites
27 minut temu, leto87 napisał:

Każde auto ma jakąś swoją charakterystykę, zwłaszcza te sportowe, to wiem na pewno.

Ściąganie w prawo przy dodawaniu gazu to pewnie jakaś extra płatna opcja, jakby ktoś chciał jeździć na torach gdzie przeważają prawe zakręty :menda: W końcu sportowa fura nie?

  • Lubię to 3
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...