Skocz do zawartości

PatrykT

Użytkownik+
  • Liczba zawartości

    3357
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6067 Doskonały

O PatrykT

  • Tytuł
    misterT.design
  • Urodziny 24.02.1989

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Miejscowość:
    Karczew

Specyfikacja PC

  • Procesor:
    5960x
  • Karta graficzna:
    1080 Ti
  • Płyta główna:
    Rampage v extreme
  • RAM:
    evga
  • Dyski:
    goodram
  • Zasilacz:
    be quiet
  • Obudowa:
    tj 07

Ostatnie wizyty

54508196 wyświetleń profilu
  1. CLC będzie chłodniejsze względem aio, producenci w aio musieli iśc na kilka kompromisów : cieńkie, z gęsto upakowanymi finami chłodnice bardzo często z alu, zintegrowane pompki z blokami wodnami co przekłada się na mniejszą wydajność takie combo. Wszystko to ma na celu jak największą uniwersalność produkty przez co ma trafić do większej rzeszy klientów. Clc ma trafić do entuzjasty który wie czego oczekuje i co chce osiągnąć. W clc masz rez, który przynajmniej podwaja ilość cieczy w układzie, chłodnice dobierasz pod obudowe (powierzchnia i grubość), bloki są wydajniejsze przez lepszą optymaliza
  2. @up, nie wożę zapasu bo szkoda mi miejsca w bagażniku (lpg na pokładzie) wystarcza mi tire doctor i assistance
  3. Lista z rzeczami do zmiany/poprawienia sukcesywnie się uaktualnia. Choć niekoniecznie maleje [emoji1787] Piąte koło u wozu
  4. Haha, bezsensowne mody auta ciąg dalszy. Jako ze amory które były na pokładzie nadawały się do utylizacji wleciał używany gwint Porównanie serii i gwintu A tak finalnie siadło padło
  5. Przeciez turboloopy stosowane są od bardzo dawno, przy bardzo mocno rozbudowanych układach, z dużą ilością adapterów kątowych czy bloków wodnych. Masz dedykowane topy do pomp pod to jak np od bitsa : lub spokojnie możesz łączyć dwo dowolne topy Zasada co do turboloopa to zeby pompy były jedna po drugiej Pamiętaj, że największym flowkillerem w układzie jest blok cpu, jeśli są cyrki ze spadkiem przepływu to w pierwszej kolejności radze zajrzeć do niego. Czasem można się mocno zdziwić, same chłodnice mają niewielki wpływ na spadek prze
  6. Możesz wpiąć ją spokojnie, pompka barrowa to kolejny rebrand mcp 355
  7. Przecież przy normalnym custom loopie, przy modernizacjach sprzętu wymieniasz tylko blok gpu, cała reszta zostaje
  8. Pierwsze mody, jak nie wiele potrafi zmienić tak wiele Chromy out Lotka in
  9. Aktualizacja dupowozu 9-5 aero 2000r na 9-5 fake aero 2008r. W starym rozsypała się tarcza sprzęgła rozwalając dzwon skrzyni biegów. Chwilowo komfort wygrywa w nowszym ale tylko dlatego ze to jeszcze pełna seria. Jak uporam się z pewnymi mankamentami to wlatuje pełen zawias bilsteina b12 oraz pakiet 300+ [emoji28]
  10. To te dwa wspomniane (ssw i neon) to topka przy płynnych woskach. Szklistość lakieru , zrzut wody i przyciemnienie bajka, do tego jeden i drugi bajecznie łatwo się nakłada
  11. Pytanie czy masz coś na auto wrzucone czy goły lakier ? Ja bym celował w coś kwaśnego typu citrous foam od clean techa bądź Acid boubles od manufaktury wosku. Do tego jakiś neutralny szampon i na koniec coś w stylu ssw od adbl albo neon night od manufaktury
  12. klasyka : https://allegro.pl/oferta/pianownica-pa-do-myjki-lavor-parkside-wloska-lanca-5810231571
  13. ad1. pompka ogarnie ad2. nie ma szans na niskie temperatury i komfort pracy tego chłodzenia na jednej 420, dodaj drugą taką albo 280 i powinno być w miarę ok ad3. o uniwersalnym bloku możesz zapomnieć, brak aktywnego chłodzenia pamięci szybko zabija te karty, stąd też bardzo dużo producentów zaczęło wypuszczać aktywne backplate. Używka blok to jak 6 w totka, za świeża karta jest ad4. szukaj używanych złączek na forach i allegro, wąż nowy np z angella.pl
  14. @up, bo tak to jest jak się myśli tylko liczy się na podanie wszystkiego na tacy
  15. Nie strzelał przy wbijaniu 1 więc raczej jest w normie. Ale i tak trzeba będzie sprawdzić jutro naciąg, wyczyścić filtr, nasmarować co do nasmarowania. stara szkoła mx mówi żeby na końcu ślizgu między łańcuch a wahacz wchodziły ciasno 3 palce. Przelatałem trzymając się zasady naście lat i setki mth
×
×
  • Dodaj nową pozycję...