Skocz do zawartości

PatrykT

Użytkownik+
  • Liczba zawartości

    3364
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6086 Doskonały

O PatrykT

  • Tytuł
    misterT.design
  • Urodziny 24.02.1989

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Miejscowość:
    Karczew

Specyfikacja PC

  • Procesor:
    5960x
  • Karta graficzna:
    1080 Ti
  • Płyta główna:
    Rampage v extreme
  • RAM:
    evga
  • Dyski:
    goodram
  • Zasilacz:
    be quiet
  • Obudowa:
    tj 07

Ostatnie wizyty

54509220 wyświetleń profilu
  1. Jak wyżej, wygląda na powietrze na wirniku. Ja bym się nie bawił w dolewanie itp tylko od razu oddawał na gw, zwłaszcza że już zaczyna się problem z tempami
  2. PatrykT

    AIO MSI

    Jak wspomniano wyżej, chłodzenie badziew. Przerabiałem u klienta temat, bo też kiedyś się uparł na aio. Oddaj albo reklamuj z tytułu rękojmi z rządaniem zwrotu kasy i kup jakiegoś dobrego towera, a gwarantuje Ci że jedynym problem przyt chłodzeniu bedą te nieszczęsne druciki to zapinania wentylatorów
  3. Wytnij ten fabryczny oplot, wiązki zrobią się elastyczne. Pospinasz trytkamii zrobi się estetycznie Wersja rozwojowa, w niedalekiej przyszłości wleca custom cable
  4. @up, korba jak kobra, pierwsze przy słabym smarowaniu siadają wałki rozrządu. A o górę pieca w przypadku hondy z tych lat trzeba dbać
  5. na rynku nie ma za wiele wyboru bo ledwo masz ddc, d5, jakies wariacje dc-lt,dc12 czy eheim. Regulacje softową będziesz mieć w wersjach z kontrolerem pwm, troche lepiej to wygląda w przypadku autorskich konstrukcji aquacomputer gdzie mają swój autorski interfejs do sterowania pompami przez usb albo zewnętrzny kontroler np aquaero
  6. Z gołym rdzeniem jest o tyle problem ze musisz dokładnie sprawdzić system montażowy chłodzenia. Bo albo będziesz musiał przerobić go całkowicie albo pokombinować ze śrubkami aby zejść ze stopą chłodzenia niżej, do tego zapinka socketu robi wypad także trzeba pomyśleć o stabilizacji procka na sockecie. Jak miałem 4790k to goły rdzeń+ciekły metal dawało ok 8 st w dół względem custom ihs+ciekły metal na rdzeniu i ihs p.s. chyba jeszcze gdzieś powinienem mieć ramkę direct die z druku 3d, bez tego po czasie pcb procka się wygina i traci kontakt z pinami na gnieździe
  7. Wczoraj składałem kompa klientowi z tym procekm, i przy nh-d15 normalnie ziarnko grochu minimalnie rozciągnięte zadziałało perfect. Obczaj sobie na necie jak rozmieszczony jest rdzeń pod ihs i jak narożniki ihs nie będa wysmarowane pastą to nie wpłynie to efektywność chłodzenia
  8. Trochę wolnego to w końcu ogarnalem coś co mnie denerwowało od samego zakupu padliny: lampy . Mimo ze bixenon to ledwo co swieci lot dalej jak tablica rejestracyjna, nie jest dopieszczone prima sort ale jak na szybki spontan to wyszło zacnie
  9. CLC będzie chłodniejsze względem aio, producenci w aio musieli iśc na kilka kompromisów : cieńkie, z gęsto upakowanymi finami chłodnice bardzo często z alu, zintegrowane pompki z blokami wodnami co przekłada się na mniejszą wydajność takie combo. Wszystko to ma na celu jak największą uniwersalność produkty przez co ma trafić do większej rzeszy klientów. Clc ma trafić do entuzjasty który wie czego oczekuje i co chce osiągnąć. W clc masz rez, który przynajmniej podwaja ilość cieczy w układzie, chłodnice dobierasz pod obudowe (powierzchnia i grubość), bloki są wydajniejsze przez lepszą optymaliza
  10. @up, nie wożę zapasu bo szkoda mi miejsca w bagażniku (lpg na pokładzie) wystarcza mi tire doctor i assistance
  11. Lista z rzeczami do zmiany/poprawienia sukcesywnie się uaktualnia. Choć niekoniecznie maleje [emoji1787] Piąte koło u wozu
  12. Haha, bezsensowne mody auta ciąg dalszy. Jako ze amory które były na pokładzie nadawały się do utylizacji wleciał używany gwint Porównanie serii i gwintu A tak finalnie siadło padło
×
×
  • Dodaj nową pozycję...