Skocz do zawartości

[MULTI] Tomb Raider - seria


Shadow of the Tomb Raider  

3 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      0
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
      0
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

 

 

Jeżeli karta ma nie wystarczającą ilość pamięci VRAM to część danych przenoszona jest do pamięci systemowej RAM

 

Potwierdzam. mam 8GB ram i czasem  brak ramu. :) 

 

http://tpucdn.com/reviews/Performance_Analysis/Rise_of_the_Tomb_Raider/images/memory.png


Mam GTX 970 i widać 3.5GB VRAMu za mało.


 

 

wyświetlało się osd z af ?

 

Co to jest? 

 

 

 

Trzeba w opcjach gry włączyć "Ekskluzywny ekran"

 

Co to daje? :)  

Link to post
Share on other sites

 

 

To u mnie tego nie ma. Mam tylko pełny ekran, jasność, rozdzielczość, antyaliasing i vsync

 

Jeśli masz wersję z Windows Store to tego nie będziesz miał. V-sync też nie da się wyłączyć. Żadne OSD nie działa. Takie są różnice w stosunku do wersji Steam. A no i jeszcze jedno - 100zł taniej :P 

Link to post
Share on other sites

Panowie, co trzeba zrobić aby w grze wyświetlało się osd z af ?

 

Trzeba w opcjach gry włączyć "Ekskluzywny ekran" :)

u mnie działa normalnie też bez odpalania ekskluzywnego ekranu.

Link to post
Share on other sites

Wyszedł pierwszy patch do gry.

Do pobrania 148MB

 

We have just released the first PC patch for Rise of the Tomb Raider, build 1.0.610.1. This patch focusses on critical issues users ran into immediately following release, as well as minor updates based on user feedback which we could get in quickly.

This patch will be applied by Steam or Windows automatically when you next start the game. If your game does not update, please restart the Steam client or manually look for updates in the Windows Store.

Startup issues (Steam Only):
Fixed C++ runtime error showing up on startup preventing some users from running the game.
Provided work-around for issue where the VC++ redist would not properly get installed, stopping the game from starting at all.
Solved problem where the game would crash on startup when tools like Bins Taskbar organizer or Spacedesk are installed.
Updated options screen with among other things:
Independent mouse sensitivity control for aim and regular navigation.
Mouse and Gamepad X axis inversion
Option to disable keyboard button prompts.
Option to disable mouse smoothing (very light mouse smoothing is present otherwise)

Other fixes included in this patch:
A variety of fixes and improvements to UI including map, basecamps, and Remnant Resistance mode.
New graphics option 'Specular Reflection Quality' to enhance resolution and reduce aliasing of specular reflections, at some performance cost.
New graphics option to disable film-grain independently from 'Screen Effects'.
Improved HBAO+ quality, including better occlusion for distant objects.
Improved NVIDIA SLI performance. (Steam only)
Fixed SLI glitches during water/snow effects. (Steam only)
Resolution Modifier option that allows you to use a lower rendering resolution independent from window size when running in windowed mode.
Performance optimization for situations where Razer Chroma features are enabled. (Steam Only)
Improvements to Razer Chroma effects. (Steam Only)
Fixed an issue that could rarely lead to an error on machines with 16 hardware threads or more.
Fixed mouse cursor not always being hidden when using gamepad.
Fixed major stuttering in Endurance mode.
Fixes for Endurance leaderboards.
Fixed Remnant Resistance missions occasionally not starting.
Fixed rendering glitches on some objects on NVIDIA 6x0 and 7x0 hardware. Some issue do still happen and we are working with NVIDIA to resolve those in future patches or drivers.
Warning messages for users turning textures to Very High or enabling SSAA to indicate high-end hardware is required.
A variety of other smaller optimizations, bug-fixes, and tweaks.

While we expect this patch to be an improvement for everyone, if you do have trouble with this patch and prefer to stay on the old version we have made a Beta available on Steam, Build 604.2, that can be used to switch back to the previous version.

We will keep monitoring for feedback and will release further patches as it seems required. We always welcome your feedback!

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Jeśli kogoś ciekawi to na GTX 680 dosyć fajnie chodzi, z około 40-50 fps na takich ustawieniach. Jak zmieni się na wysokie chodzi też fajnie, według mnie komfortowo grywalnie z fps około 40. Jedynym problemem są wtedy momenty jak gra wczytuje nową lokację, albo następny etap. Gra łapie okropne freezy, przez jakieś 15 sekund nic nie da się zrobić. Dalej już normalnie można grać. Wie ktoś czy można temu zaradzić i próbować grać na wysokich teksturach?

Link to post
Share on other sites

Wiadomo jak z tym patchem do wersji ze sklepu microsoftu bo chyba nic mi nie pobierało?

Klikasz w profil w Windows Store, następnie "Pliki do pobrania i aktualizacje" i "wyszukaj aktualizacje". Na razie patcha nie ma, bo na Steamie zgłaszono wiele problemów i dopóki nie zostaną one wyeliminowane nie będzie aktualizacji na WinStore.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Ja ściągałem w 15-20minut

Dziś przeszedłem, ukończyłem ją na 72% i według steama 25 godzin. Z dobiciem do 100% poczekam, jak zakupi się SP/DLC, bo samą gierkę dostałem od znajomego.
Większe "WOW" miałem przy styczności z TR 2013, teraz ok, nie jest źle, grywalna, przydadzą się patche, pewnie zanim wrócę wymaksować grę będzie po kilku patchach, może będzie lepiej działać.

Link to post
Share on other sites

Stało się. TOMB RAIDER ZŁAMANY :

 

http://i.imgur.com/7BnufYq.jpg

 

Póki co crack jest w wersji BETA dlatego nie wszyscy mogą jeszcze grać ;) Ale to już kwestia czasu. Crack do Just Cause 3 będzie jutro czyli :

 

Piraci vs Denuvo 1:0

Edytowane przez Mixtape
Link to post
Share on other sites

Pewnie "krakerzy"  wzięli sobie do serca ze "nie można złamać"  :D  ;) i dlatego to zrobili. Edit : własnie pobrał mi się nowy "pacz" - wydaje mi się ze trochę jest wydajniej na radzieckim kompleksie na mojej Sapphire R9 290 Tri-X.

Edytowane przez daryzda
Link to post
Share on other sites

Chciałem zapytać.

 

 

czy ta gra ma jakieś limit na klatki czy jak?

 

Bo zawsze ma stałe 60 klatek i nic więcej. Klatki sprawdzam RivaTunerem.

 

Karta to GTX 970. Ustawienia dałem na "wysokie", teraz zużycie VRAMu  spadło i nie przekracza 3GB. Do tego nie ma mocnego obciążenia RAMu - koło 4-5GB :)

 

DjXbeat dobrze doradził. :)


Monitor to Samsung S24E390HL + CPU 6600K @4Ghz. 

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...