Skocz do zawartości

[MULTI] Tomb Raider - seria


Shadow of the Tomb Raider  

3 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      0
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
      0
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

@UP

Wymuszenie AF z poziomu sterownika działa tylko w trybie DX11!

Ustawiając w grze Filtrowanie liniowe a w sterowniku AFx16 w tym samym miejscu jest ~53kl/s. Niestety AFx16 ze sterownika nie daje tak dobrego filtrowania jak AFx16 z poziomu gry więc obraz jest gorszy.

Link to post
Share on other sites

No właśnie sprawdziłem, faktycznie bez różnicy. AF x2 wygląda zdecydowanie lepiej niż trzyliniowe a przynajmniej nie powoduje już tak dużego spadku fps. W miejscu gdzie ja sprawdzałem, na af x16 było ~35fps, na x2 już 43-44fps a na trzyliniowym 45fps.

W samych benchmarkach też jest różnica, na dx11 również dostrzegalna. Już wiem dlaczego przy ustawieniu presetu High ustawiało zaledwie x4. Trochę mnie to śmieszyło, bo z wcześniejszych doświadczeń wiedziałem, że przy af różnica jest znikoma, a tu taki psikus.

Edytowane przez MasterBarti
Link to post
Share on other sites

Ciekawe co tam nakombinowali z tym af, jak daleko sięgam pamięciom, nie potrafię sobie przypomnieć gry, w której af tak bardzo zżerało zasoby, zazwyczaj kojarzę, że różnica była rzędu ~1fps przy średnich wartościach w okolicach 60.

Link to post
Share on other sites

W grach na DX11 tam gdzie AF działał dobrze i dawał dobra jakość obrazu strata wydajności sięgała do 10% ;)

 

EDIT

W Ashesh of The Singularity nie działa już Async Compute na kartach AMD! Wydajność z AC czy bez AC jest taka sama.

Czyżby NV maczała palce i zmusiła Oxide do wyłączenia AC? :->

Edytowane przez DjXbeat
Link to post
Share on other sites

Podobnie jak daryzda, też odczułem znaczny wzrost minimalnego FPS i w miejscach tzw. "procesorowych" jak Kompleks radziecki albo Geotermiczna dolina są mniejsze wahania klatek. Procesor to i7 930@4GHz, R9 290. Jednak zauważyłem, że czasami pojawiają się malutkie artefakty, takie jak w przypadku źle podkręconego GPU - czarne kropki (mam OC na karcie, jednakże na tych ustawieniach gram już bardzo długo i przed patchem z DX12 przeszedłem całą grę i niczego takiego nie uświadczyłem). Określiłbym to jako problem z renderowaniem cieni, szczególnie w ciemnych pomieszczeniach, czasami występuje też migotanie tekstur. Chyba nawet deweloper pisał, że w tym trybie mogą występować błędy graficzne.

Link to post
Share on other sites
  • 3 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...

Nowy TR zadebiutuje 14 września tego roku na PC, PS4 i Xbox One. Oficjalna zapowiedź jutro o godzinie 15. Potwierdziło się również że Shadow of the Tomb Raider będzie zamknięciem trylogii. 

 

http://cdn.benchmark.pl/uploads/article/65204/BIGICON/b979cd844ac01d86e71c0e099a59852b1b564a99.jpg

 

Premiera: 14 września 2018r.

Platformy: PC, PS4, XB1

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...