radosuaf 807 Napisano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2018 Dokładnie - spalanie to bardziej pochodna mocy niż pojemności - wiadomo, że jak się turbina rozkręci, to silnik swoje musi łyknąć. Cytuj Link to post Share on other sites
Tycha 4794 Napisano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2018 Żadna rewelacja te silniki o pojemności kartonach mleka ze turbiną z LEGO Technics Nie wiem jak Wy, ale osobiście zauważyłem, że najwięcej do powiedzenia o samochodach z silnikami "o pojemności kartonu mleka" mają osobniki, które w takowym nigdy nawet nie siedzieli. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2018 Patryk, "stacjonuje" w Ełku do 14 Auto nie przerejestrowane jeszcze Patryk, pomaluj tą dokładkę Nie opłaca mi się, jak się odkuje po remoncie silnika to wpada pakiet dodatków carbonowych : lotka na klape, dokładka zderzaka i obudowa lusterek Cytuj Link to post Share on other sites
katystopej 838 Napisano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2018 (edytowane) Nie wiem jak Wy, ale osobiście zauważyłem, że najwięcej do powiedzenia o samochodach z silnikami "o pojemności kartonu mleka" mają osobniki, które w takowym nigdy nawet nie siedzieli. Nie siedziałem owszem, ale to nie ma nic do tego, płacisz za mały silnik, żeby mało palił, a pali tyle, ile silnik z normalną pojemnością, w mieście łyknie tak samo co ten diesel czy benzyna z normalną pojemnością, przy czym dieslem czy większą benzyną masz czym pogonić przy autostradowych prędkościach, a w kartonie mleka moment zdechnie zanim się zacznie. Jak się mylę, to mnie wyprowadźcie z błędu i wrzućcie wykres krzywej z tych popierdółek. Edytowane 7 Sierpnia 2018 przez katystopej Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2018 Nie ma tragedii: http://www.rvcorse.nl/wp-content/uploads/2015/02/Giulietta-MultiAir-170pk.png 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Tycha 4794 Napisano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2018 Nie siedziałem owszem, ale to nie ma nic do tego, płacisz za mały silnik, żeby mało palił, a pali tyle, ile silnik z normalną pojemnością, w mieście łyknie tak samo co ten diesel czy benzyna z normalną pojemnością, przy czym dieslem czy większą benzyną masz czym pogonić przy autostradowych prędkościach, a w kartonie mleka moment zdechnie zanim się zacznie. Jak się mylę, to mnie wyprowadźcie z błędu i wrzućcie wykres krzywej z tych popierdółek. Czyli nigdy nie jeździłeś, ale doskonale wiesz ile palą w każdych warunkach i jaką dynamikę zapewniają. Zapewne również nie zhańbiłeś się, żeby przejrzeć większą ilość testów. Proszę Cię, skończ już. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
katystopej 838 Napisano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2018 Z całą pewnością w mieście palą nie więcej jak 5.5 ;] Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2018 (edytowane) Radosuaf , Co to ten Savali ? Box No ja już odebrałem 147 jutro pierwsza droga do roboty , a potem trzeba to będzie doprowadzić to stanu używalności . Jakieś zdjęcie trzeba będzie jutro zrobić i wrzucić . Edytowane 7 Sierpnia 2018 przez jakub1t Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2018 Savali to jedna z bardziej znanych firm tuningowych Alfy z Holandii. Gdybym miał brać pudełko, to tylko z Magneti Marelli. Cytuj Link to post Share on other sites
Tycha 4794 Napisano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2018 Z całą pewnością w mieście palą nie więcej jak 5.5 ;] Przejrzałem ostatnie parę stron i nie zauważyłem, żeby ktokolwiek tak napisał. Cytuj Link to post Share on other sites
Mirinda 1443 Napisano 8 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2018 Zmiana autka na lepsze 7 Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3766 Napisano 8 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2018 Też uważam że karton mleka to karton mleka i min 1.8 musi być ale fiata 1.4T lub 1.6T całkiem sprawnie się odpycha i w przypadku 1,6T gdybym nie wiedział to bym myślał że około 2.0 ma. Cytuj Link to post Share on other sites
leto87 2293 Napisano 8 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2018 ostatnio na youtube znalazłem film który można znalźć wpisując: group b full movie.Film 25 minutowy, dosyć specyficzny, nie koniecznie o motoryzacji.. Ciekawy był jednak moment, kierowca podchodzi do samochodu, niby nic szczególnego, brzydki mały samochodzik.. otwiera drzwi, a tam kosmos Potem jeszcze moment gdy odpala silnik i kręci pod 8k obrotów, na moich kolumnach zabrzmiało to pięknie.. Cytuj Link to post Share on other sites
worm 17836 Napisano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2018 group b ...i wszystko jasne Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2018 Też uważam że karton mleka to karton mleka i min 1.8 musi być ale fiata 1.4T lub 1.6T całkiem sprawnie się odpycha i w przypadku 1,6T gdybym nie wiedział to bym myślał że około 2.0 ma. FIAT ma jakieś 1.6T? Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2018 Chyba tylko Opel i Ford (choć i te chyba zastąpili 1.5). Cytuj Link to post Share on other sites
mejor 2848 Napisano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2018 Jeszcze 1.6 ma renault bodajże, no i grupa PSA, i segmenty premium jakieś miały. Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2018 Byłem na myjni, więc jutro bankowo będzie padać. Widzę nie brakuje tutaj fanów alfy. Co sądzicie o 159 w 2.4 JTD? Jest czego się bać? I jak to jest z tą przysłowiową awaryjnością alfy? Cytuj Link to post Share on other sites
Kasspero 992 Napisano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2018 Obejrzyj sobie ten film https://youtu.be/EkqBdL60baw Cytuj Link to post Share on other sites
tomo27 3209 Napisano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2018 Gdyby nie to, że mają takie guwniane silniki w benzynie to bym wziął 147/156, bo JTD do miasta to trochę szkoda. Kocham alfy, ale szkoda, że się tak psujo Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2018 Miałem 25 30 aut , w tym dwie alfy . Dwa najmniej awaryjne auta ze wszystkich .Teraz kupiłem trzecią , zobaczymy co będzie. Filmu nie oglądałem jeszcze , ale chyba o każdej marce jest nagrany filmik jak to się psuje . To już są stare skomplikowane auta które będą się psuły , czy to alfa , bmw czy inny saab . Mają nalatane 300-400 tyś Trzeba być po prostu świadomym ile może kosztować eksploatacja. A że skomplikowane to i naprawy drogie . W alfie 2.4 z wad to pękająca głowica , w pierwszych rocznikach częste awarie przekładni kierowniczych . Skrzynie biegów też nie grzeszą bezawaryjnością . no i jak to w zużytym dieslu , wtryski , turbo , sprzęgło . UP , dlaczego jtd do miasta szkoda , w mieście i tak się wolno jeździ , a spalanie o kilka litrów mniejsze jak w benzynie . Benzyniaki też nie są jakieś tragiczne , dbać o poziom oleju i tyle . Wymiana rozrządu w odpowiednim interwale . Żeby silniki np. VW miały tylko takie problemy . Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 10 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2018 Jak dla mnie, to z tego filmu niewiele wynika, nie licząc tego, że koleś trafił ewidentnie kiepski egzemplarz którego poprzedni właściciel nie naprawiał, tylko kiedy się nazbierało problemów sprzedał jako super igłę. Chodzi mi bardziej czy po zrobieniu wszystkiego co wynika z zużycia można tym jeździć i się nie martwić, czy i tak będzie potrzebny karnet na lawetę i mechanika. Typowe rzeczy do dla mnie nie problem, bo wychodzę z założenia, że w każdy używany samochód z 200k przebiegu w dieslu zazwyczaj trzeba na dzień dobry 4k wsadzić, a poza tym gdybym miał kupować to raczej jedne z najdroższych egzemplarzy, z możliwie najmniejszym przebiegiem, zadbane i to od ludzi którzy mają dokumenty na to, że coś w tym samochodzie robili. Cytuj Link to post Share on other sites
katystopej 838 Napisano 10 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2018 (edytowane) Zamiast 2.4 pomyśl o 1.75tbi 159 piękny wóz, gdyby nie to, że ciasna w środku na tylnej kanapie i mikro bagażnik to byłaby zamiast Outlandera właśnie 1.75tbi w wersji TI Edytowane 10 Sierpnia 2018 przez katystopej Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 10 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2018 (edytowane) Trochę się boję benzyny przy tej masie auta, bo 159 swoje waży, podobno 10l i w górę to dla 1.75tbi i tego samochodu żaden problem, a ja raczej nogę mam ciężką. Przestrzeń z tyłu nie jest priorytetem, bo to byłby drugi samochód po octavii kombi, w większości jeżdżony samemu, bagażnik podobnie, chociaż tragedii raczej nie będzie, bo biorę pod uwagę tylko kombi, byleby wózek w razie czego się zmieścił. Edytowane 10 Sierpnia 2018 przez wojciechu15 Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 10 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2018 Ja szukałem 159 2.0jtd, 2.4 jednak dużo pali, a ja robię trochę km. Takie 2.0 po programie ma okolice 220km więc już nie jest źle, no i mniej problematyczne jak 2.4. Tylko ten dźwięk 2.0 to traktor, a 2.4 już bardzo fajnie mruczy. 1.7tbi to by mi paliło z 15 litrów, więc nawet o tym nie myślałem. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.