Skocz do zawartości

kubbak

Zasłużony
  • Liczba zawartości

    9404
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

10124 Doskonały

O kubbak

  • Tytuł
    Powered by Intel

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna

Osiągnięcia

  • 3DMark 06:
    17365

Ostatnie wizyty

63147377 wyświetleń profilu
  1. Jak na budżet w wysokości 250mln $ nie ma się co dziwić. Co to się porobiło, żeby seriale tworzyć w budżecie grubych blockbusterów.
  2. Możesz mieć nadwrażliwość na światło. Nic w tym nadzwyczajnego, dotyka to sporego odsetka społeczeństwa. Jakie wnioski? Ten drugi wniosek jest najbardziej zabawny i pokazuje, że problemem nie jest oślepianie per se tylko to, że ludziom się wydaje, że tyle światła to już na pewno są oślepiani. Albo z policji: Ogólnie czesiu ty jesteś mega pocieszny. Przeszkadzają ci projekcyjne reflektory ale beztroskie pakowanie LEDa do klosza pod halogen jest ok. Nie twierdze, że takie kombo oślepia, ba w większości nie ma różnicy pod tym względem.
  3. Jest się z czego śmiać. To nie jest oślepianie tylko ludziom się wydaje, że są oślepiani widząc snop światła.
  4. Nowe auta, oryginalnie na LEDach oślepiają? Cytując ciebie:
    1. raiders

      raiders

      No i dobrze , przeszarżowali   to się  odbija czkawką    i ta ich jakość  transmisji . Mam  nadzieje ze  większość sportu wróci do Eleven  i C+   ... żadne  strimingi

    2. joker5513

      joker5513

      To co z prawami transmisji F1 w sezonie 2024 - sprzedadzą komuś? Mam nadzieję że wróci do Eleven. Pakiecik na miesiąc za 15ziko i yolo :) 

    3. DyndaS

      DyndaS

      No a ja mam nadzieję, że do eleven to nie wróci, bo to eleven od strony studia, to totalna lipa była. Gadali w ciągu weekendu kilka razy o tym samym. Puszczali powtórki wywiadów. Co chwila reklamy i milion razy trzeba wspomnieć, że sponsorem jest orlen. 
      Dla mnie za viaplay poza samą jakością obrazu jest wszystko lepsze. Studia krótsze i wszystko jest jest  konkretne. Nie tracą czasu widza byle tylko wypełnić na siłę czas antenowy jak to było za eleven.

      Też za via widać, że mają dostęp do miejsc i ludzi gdzie za eleven mogli pomarzyć.

      Po prostu jeśli chodzi o realizację, to totalna przepaść.

      No jedyne co, to via przesadziło zdecydowanie z ceną.

      Gdyby F1 wróciło do eleven, to imo ceny podniosą.

       

  5. To IMO jakieś samoróbki. Raczej nic zgodnego z homologacją FIA czy PZM. Tu raczej o dzwon chodzi niż dach.
  6. No to hmm, pytanie czy to była klatka homologowana/zgodna z złącznikiem PZM czy też samoróbka jakiegoś burka. Rollbar przykręcany spoko, na niego nie będą działać siły ścinające śruby przy dzwonie, na klatke już tak. No i sama koncepcja - jak wkładać/wyciągać tą klatke? Przez drzwi - nie ma opcji, przez bagażnik - też będzie ciężko bo mało które auto nie ma podniesionej podłogi w tym miejscu (na fotele/na bak), nie mówiąc już o stopniu w otworze.
  7. No właśnie koncept. Widziałeś coś takiego na aucie? Bo ja to nie mogę sobie nawet wyobrazić jakby wrzucać czy wyciągać całą klatke do auta.
  8. Mam wrażenie, że cały czas piszesz o rollbarach nie klatkach. Pełne klatki czy to zgodne z załącznikiem PZM czy to homologowane przez FIA są spawane do miejsc konstrukcyjnych a cała klatka spawana jest wewnątrz pojazdu. Wedle mojej wiedzy nie ma możliwości jej wyciągania czy to teoretycznej (przez przykręcanie jej) czy fizycznej (przez możliwość wyjęcia jej fizycznie w 1 kawałku z auta). Tylko się cieszyć, że nikt postronny nie ucierpiał.
  9. Wyciągnęli klatke? Klatke to się raczej spawa do punktów konstrukcyjnych nadwozia. Chyba chodziło ci o rollbar? No raczej z nim w 4 by nie pojeździli. Nie jest zakazana. Jeżeli została homologowana przez producenta to nic nie stoi na przeszkodzie z niej korzystać. Problem powstaje przy dokładanych klatkach (nawet z homologacją) - ten wynika z braku homologowania jej przez producenta pojazdu a nie stricte polskich przepisów.
  10. @drVanSteiner a gdzie 5. okienko z RARBG RIP? [*][*][*]
  11. kubbak

    Rowery

    Teraz rezygnuje się z roczników na rzecz 'generacji'. Rama może być (i pewnie jest) taka sama, różni się osprzęt. Patrząc na stronie jest model H30 i H30 1X, oba z '2023', choć na to bym akurat nie zwracał uwagi. Jak Ci pasuje 1x i cena była ok to zostaw, rower bardzo fajny poza tym.
  12. kubbak

    Formuła 1

    Tego 'toru' to już dawno powinno nie być w kalendarzu. Nuuuuuddyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.
  13. https://twitter.com/p Taka powinna być właśnie odpowiedź pozostałych platform.
  14. kubbak

    Rowery

    W przybliżeniu przy kole 29x2,25 tyle powinno być. Wbrew pozorom, szybsze pedałowanie to lżejsze pedałowanie (i zarazem zdrowsze/mniej obciążające dla stawów). O żadnej większości nie pisze. Pisałem o sobie i doświadczeniach/spostrzeżeniach moich i ludzi z którymi mam do czynienia. Ja wole ciasno zestopniowaną kasetę z tyłu i dwa blaty z przodu niż kasetę o wielkości dużego blatu z korby szosowej w rowerze MTB. Niestety przez księgowych i marketing nie mamy wyboru. I tak i nie. Tak, bo napęd 2x daje Ci większą możliwość konfiguracji (a co za ty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...