Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

Boże, i chcesz męczyć tym sąsiadów? Najlepiej jeszcze kompletny strój na ścigacz do kompletu :D

 

jest i strój, jest i ścigacz, tylko nie wiem który ma większego kopa na starcie... coś jeszcze dla sąsiadów? :D

 

13403238_10154919805350558_4027356487071

Edytowane przez Vieworld
  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites

 

Kat. B pozwala na jazdę jednośladem z silnikami do 11kW (15KM), przy czym nie mogą mieć więcej niż 0,1kW na kg masy własnej.

Z tego, co widzę to ta Aprilia będzie musiała stać w garażu bez prawka na kat. A, chyba, że ma nagrzebane w dokumentach.

Rozumiem, że chcesz coś takiego kupić, bo masz tylko kat. B. W przeciwnym wypadku to taki zakup jest nieco bezsensowny.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
jeśli to wersja turbo, to niektóre ferrari by objechało z palcem w de :D

szpachlo-kit fest

O ile wcześniej mu panewek nie obróci albo elektryka silnika nie padnie.

Poza tym 200km to i tak przy mało jak na budę o wadze prawie 1500kg.

Link to post
Share on other sites

O ile wcześniej mu panewek nie obróci albo elektryka silnika nie padnie. Poza tym 200km to i tak przy mało jak na budę o wadze prawie 1500kg.

polift nie ma problemów z panewkami a moc to 220KM, masa własna to 1320kg (pewnie mniej z tymi plastikami dookoła niż oryginał :D )

jeździłem HGT 2.0 20V polift bez turbo i 8k km po mieście, praktycznie codziennie gazowany ostro i o panewkach ani widu ani słychu 

ludzie albo przesadzają, lub nigdy nie jeździli, albo mowa o przedliftowych

aha i sporo opinii jest, że to głównie jazda na tragicznym oleju i piłowanie na zimnym/gaszenie na gorącym są powodem awarii, u mnie jeździł na 0w40 full syntetyku

Edytowane przez fiend_
Link to post
Share on other sites

@friend

 

Tylko ze Ty piszesz o silniku 20VT a ja o 16VT.

Dwa różne silniki i nie ma różnicy przed czy po lift w przypadku FC bo takich rzeczy nie było.

Pierwszy miał zawsze 220 kuni a drugi 198.

Link to post
Share on other sites

 

To na tym będzie Ci się jeszcze bardziej nudzić, niestety (bez urazy) ale jesteś za duży na takie moto. Chcesz się wyszaleć to kup sobie crossa 250 4t albo jakieś supermoto ~400 4t. Dwutakty niestety nie bardzo się będą dla Ciebie nadawać

 

Z tego co wiem, to jest Cię kawałeczek - szukaj MINIMUM 125cm3 w dwusuwie. 125cm3 w 4T nie jedzie. 

 

Ale ta apka to jest 2t. Zresztą 125 2t też nie będzie jechało pod GreQone

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

@friend Tylko ze Ty piszesz o silniku 20VT a ja o 16VT. Dwa różne silniki i nie ma różnicy przed czy po lift w przypadku FC bo takich rzeczy nie było. Pierwszy miał zawsze 220 kuni a drugi 198.

Ja mówiłem w domyśle o topowym, bo nie poznasz, co tam siedzi.

Lift fakt faktem przeszedł tylko R5 bez turbo, czyli to samo, co w Bravo HGT którym miałem przyjemność polatać przez rok.

Link to post
Share on other sites
Zwykłe Osram albo Philips. Wszystkie +cośtam, xenon itp. będą świecić krócej.
Krócej to znaczy ile?Ja np. mam Philipsy +130% na długich i jeżdżą już dwa lata. +50 bodajże na mijania i po półtora roku trzeba by je zmienić bo trochę wypalone ale świecą i tak lepiej od ori henonu w volvo v50.

 

@Up

 

Kto miał FC to będzie wiedział jakie są różnice między 16 a 20V na zewnątrz samochodu :-P Warunek konieczny, że samochód musi być ori.

 

Link to post
Share on other sites

Np:

 

Dane nt. trwałości Tc (czyli po ilu godzinach ulega uszkodzeniu 63,2 proc. żarówek):

a/ Osram zwykłe H7 - 550 h

b/ Osram Nightbreaker Unlimited - 250 h

O kurka nie wiedziałem, czas kupić zwykłe i przyzwyczaić się do gorszego światła :(
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...