Fenio 1708 Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 Tzn nie da się jej wyprostować ? Bo nawet jak jest trochę krzywa to zawsze będzie biło i lepiej tego tak nie zostawiać. Cytuj Link to post Share on other sites
verul 373 Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 Jedna felga do prostowania, druga do mocnego wywazania Ja po jednej dziurze musialem zawieszenie naprawiac, wiec zawsze moglo byc gorzej Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3628 Napisano 11 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 Tzn nie da się jej wyprostować ? Da sie, tylko ze jeszcze nie ma sensu Przy niewielkich "krzywiznach" sie wywaza, przy wiekszych sie prostuje Ja po jednej dziurze musialem zawieszenie naprawiac Ja na szczescie/nieszczescie mam zawieszenie m-sport ktore nalezy do wytrzymalszych w branzy Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 (edytowane) A w sumie to edit. Edytowane 11 Marca 2015 przez chudy131080 Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 A po co dwa dni. Na masze bylo dac lepiej by sie ulozylo. Bo dnia pierwszego po pierwszym dociągnięciu poszliśmy pić. to sa "stretch bolty" dociaga sie na kat, nie na moment. Oryginalnie tak. U mnie nie. Jak sie regeneruje calosc. co to znaczy? Nie wiesz na czym polega regeneracja głowicy rovera, która jeździła na podtlenku LPG? Poszukaj w google. Nie prawda. Nie ma takiej potrzeby. Bo stock ECU jest w stanie ogarnąć większe zawory, wtryski i przerobiony dolot. To sa sruby To nie były śruby tylko szpilki: http://www.part-box.com/images/206-4209.jpg a popychacze to nie szklanki Piszę tak, jak na to każdy mówi. Cytuj Link to post Share on other sites
keczu 476 Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 To nie były śruby tylko szpilki Powinny byc sruby: http://www.seriouslylotus.com/drivetrain/rover-k-series-drivetrain/k-series-cylinder-head-bolts Nie wiesz na czym polega regeneracja głowicy rovera, która jeździła na podtlenku LPG? Poszukaj w google. Powiem ci tak domorosly "mechaniku" , akurat tych silnikow narobilem sie najwiecej. Kazde auto jezdzi do tej pory. Nawet nie chce mi sie juz z toba pisac. Jestes poprostu idiota i tyle. Widze ile zajelo ci googlowanie zeby dopiero teraz cos odpowiedziec . Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 Powinny byc sruby: Powinny być ale nie były. Dlaczego wstawiłem szpilki zamiast śrub? Poczytaj sobie w google. Nawet nie chce mi sie juz z toba pisac. Jestes poprostu idiota i tyle. Faktycznie jestem idiotą bo odpisuje na te pierdoły, z którymi tutaj wyskakujesz i szczekasz jak pekińczyk. Widze ile zajelo ci googlowanie zeby dopiero teraz cos odpowiedziec . Mam inne ciekawsze zajęcia od odpisywania na bieżąco. Ot technika, znafco. Cytuj Link to post Share on other sites
Freso 1116 Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 Lukson, sadze ze Ty na ulicy tyle aut nie widziales ile keczu naprawil. Ale widze ze znafca tematow wszelakich jest wsrod nas. Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 @@Freso, sądzę że nawet wróżbita Maciej nie ma takiej mocy jak keczu, który idealnie określa co miałem i jak zrobiłem pod maską poldovera. Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 3 Cytuj Link to post Share on other sites
bumbel123 3110 Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 Ale ma kopyto 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Salog 800 Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 Mam tego Lanosika lajkniętego na fbhttps://www.facebook.com/pages/Lanos-c20xe-by-Barsko/190460744484441?ref=ts&fref=ts Cytuj Link to post Share on other sites
coco01 14017 Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 Tu pomoże chyba tylko renowacja http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/11/dc6fabee2b4c29167e91cf615489e946.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/11/da256d927f2dc2e8baf4d1dc799613bd.jpg Półtora godziny szorowania... Cytuj Link to post Share on other sites
Sony156 4965 Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 chusteczkami szorowałeś?xD 1 Cytuj Link to post Share on other sites
coco01 14017 Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 połamanym sekatorem pomyśl troche Cytuj Link to post Share on other sites
verul 373 Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 Jak myjesz podloge w domu to przestawiasz wszystkie meble zeby pod nimi tez umyc? Cytuj Link to post Share on other sites
Amok2 940 Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 O felgi powinno się dbać ze wszystkich stron. To są moje używane koła, które jesienią sprzedałem, to sobie porównaj: http://i58.tinypic.com/2wg6g52.jpg http://i59.tinypic.com/x206r6.jpg 1 Cytuj Link to post Share on other sites
B o r o 389 Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 Verul, a jak się kąpiesz, to plecy myjesz? Cytuj Link to post Share on other sites
verul 373 Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 Akurat plecy widac (inna osoba widzi) i czuc. Kola od wewnatrz to co najwyzej diagnosta oglada albo wulkanizator. Cytuj Link to post Share on other sites
B o r o 389 Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 Umyte od środka koła zupełnie inaczej się prezentują na samochodzie, ale dużo osób na to nie zwraca uwagi, bo po co Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 C20XE czyli silnik Opla jeszcze nie popsuty przez ekologów. Jak się do niego dobrali żeby spełniał Euro 2 to wyszedł im słabszy i bardziej awaryjny X20XEV którego miałem nieprzyjemność używać w Omedze B. Silnik skarbonka bez dna. Cytuj Link to post Share on other sites
coco01 14017 Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 Kola od wewnatrz to co najwyzej diagnosta oglada albo wulkanizator. Właściwie to widać wnętrze przez otwory - było czarne. Teraz jest dużo lepiej, ale dalej brzydko. Cytuj Link to post Share on other sites
Amok2 940 Napisano 12 Marca 2015 Udostępnij Napisano 12 Marca 2015 Możesz je potraktować chemią, ja od siebie mogę polecić niemiecki środek Tuga Teufel. Używałem go na swoich i czyści praktycznie do zera. Tylko śmierdzi i barwi się po spryskaniu na krwisty kolor, także nie myj u siebie na jakimś betonie czy coś, bo zostaną plamy. Jeszcze trochę byś je pewnie doczyścił a później możesz myśleć o jakiejś ewentualnej renowacji w serwisie. http://allegro.pl/tuga-chemie-alu-teufel-spezial-1l-felgi-jak-krew-i5048205886.html http://sklep.motogo.pl/pl/p/Tuga-Chemie-Alu-Teufel-Spezial-zel-do-felg-1L/1895 1 Cytuj Link to post Share on other sites
ALF 28963 Napisano 12 Marca 2015 Udostępnij Napisano 12 Marca 2015 O felgi powinno się dbać ze wszystkich stron Zgadzam się w 100%. Zawsze po sezonie letnim przygotowuję alusy do zimowego snu. Dokładne mycie odpowiednią chemią, suszenie a na koniec lądują w wielkiej prezerwatywie na kilka miesięcy. 6 lat mam te same felgi i do dziś wyglądają z obu stron bardzo dobrze. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13223 Napisano 12 Marca 2015 Udostępnij Napisano 12 Marca 2015 Mój Cockblock zwany pyr-pyr-pyrem . . . Zdjęcie poglądowe. Szkoda mi baterii w aparacie na to coś. http://aszyby.home.pl/11434693-A81E-4722-A1C6-D4039B0C8EC5.JPEG 7 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.