jarrino 3912 Napisano 3 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2016 Ja to bym proponował znaleźć sklep.w którym nikt ,nigdy nie miał żadnych kłopotów. Życzę powodzenia.... 1 Cytuj Link to post Share on other sites
fastdraw 5 Napisano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2016 (edytowane) Chyba pierwszy i ostatni raz kupuję w Morele. Połasiłem się na 6 zł tańszy tusz i już trzeci raz przesuwają termin dostawy do punktu odbioru. zamówienie z 27 a odbiór planowany najpierw na 6 grudnia, dzisiaj patrzę i już .....8.XII ehh, ja rozumiem, że musi dojechać z hurtowni ale w innych sklepach z reguły jak zamawiałem w poniedziałek to w czwartek paczka była już u mnie, przy czym płaciłem przelewem, dno i 100m mułu. Edytowane 1 Grudnia 2016 przez fastdraw Cytuj Link to post Share on other sites
proqqqe 838 Napisano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2017 (edytowane) Taka rzetelność, a pieniędzy ze zwrotu jak nie było, tak nie ma. Edytowane 5 Kwietnia 2017 przez proqqqe Cytuj Link to post Share on other sites
bossk 1099 Napisano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2017 Ja tam w terminie widzę 2017-04-10 czyli datę przyszłą skoro chcą Ci wysłać pieniądze 10 to 4 ich na koncie nie będzie Cytuj Link to post Share on other sites
proqqqe 838 Napisano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2017 Ja tam w terminie widzę 2017-04-10 czyli datę przyszłą skoro chcą Ci wysłać pieniądze 10 to 4 ich na koncie nie będzie Tylko sami mi napisali wcześniej, że przelew został wykonany 27.03 Cytuj Link to post Share on other sites
DyndaS 2307 Napisano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2017 (edytowane) Morele jak zwykle w formie... Kupiłem u nich tym razem wentylatory na kwotę ponad 300 zł i wyraźnie jak zawsze zaznaczam, że akceptuję tylko i wyłącznie produkty fabrycznie nowe i nie przyjmuję w żadnym przypadku produktów ze zwrotów. Wentylatory chyba co do jednego ze zwrotu. Na jednym pudle częściowo zerwana naklejka z innego zamówienia, wiec pewnie ktoś zamówił więcej sztuk i zwrócił, a oni wciskają takie coś jako fabrycznie nowe. Już 4 lub 5 raz taka akcja u nich. Już dawno bym tam nie zamawiał gdyby nie fakt, że ktoś po drodze może mi odbierać rzeczy z netpunktu. Jeszcze tak gratis dostałem jakieś mega uje.... uwalone opakowania. Rozumiem, że nie musi to być jakieś mega czyste, ale bez jaj aby dawać klientowi takie coś. http://i.imgur.com/pUoF0sS.jpg?1 Edytowane 3 Sierpnia 2017 przez DyndaS 2 Cytuj Link to post Share on other sites
imiemichal 979 Napisano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2017 Wentylatory mogą być uwalone kurzem od długiego leżakowania na magazynie. Założę się, że przy pakowaniu na magazynie jest taki przemiał, że nikt się z tym nie będzie pieścił i wycierał sztuk z kurzu. Cytuj Link to post Share on other sites
GreenAZO 0 Napisano 4 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2018 (edytowane) Teraz przedstawie Wam moje najświeższe doświadczenia z morele. Kiedyś już miałem wielką akcje z nimi i z płytami głównymi, co nie którzy może pamiętają bo było spore zamieszanie. Płyty z77 Fatality od Asrock Tym razem postanowiłem kupić laptopa https://www.morele.net/laptop-lenovo-legion-y520-15ikbn-80wk011vpb-12-gb-ram-2tb-hdd-1286672/ Kupiłem go za dokładnie 3283zł i dostępnych było bodajże 17 sztuk. Wpierw cena była 3190- czy jakoś tak i po chwili skoczyła do 3283 więc stwierdzałem że kupuje bo zaraz będzie jeszcze drożej. Kupiłem, a następnego dnia zapytałem czy dojdzie do piątku. W między czasie zadzwoniłem na infolinie i dowiedziałem się że dojdzie. W krótce przyszła odpowiedź na zapytanie i były tam jakieś bzdury które spowodowały że znów zadzwoniłem, albo oni pierwsi zadzwonili nie pamiętam dokładnie. Dowiedziałem się że w wyniku błedu kupiłem laptopa po cenie netto i że mogę go kupić po cenie brutto. Powiedziałem że muszę się skonsultować i zadzwoniłem do uokik. Potem znów z nimi rozmawiałem i tym razem dowiedziałem się że laptop kosztuje 10.000zł, debila ze mnie zaczeli robić, potem jak już się nie dałem nabrać na cenę to się okazało że wszystkie laptopy zostały wycofane i zaproponowali mi coś o klase niżej co mogłem kupić za dużo lepszą cene u konkurencji. Póki co czekam na odpowiedź co mi zaproponują. Edytowane 4 Stycznia 2018 przez GreenAZO Cytuj Link to post Share on other sites
piotr.potulski 39 Napisano 21 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2018 Zamówiłem towar ze sporym wyprzedzeniem na prezent, jak zaczęło być już naprawdę ciasno z czasem (po 3 tygodniach), to dostałem tylko informację, ze sorki, ale nie mają i nie będą mieli. Od tego czasu wybieram inne sklepy. Cytuj Link to post Share on other sites
telstorm 0 Napisano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2019 Moim zdaniem morele spadło w rankingach, kiedyś to był fajny sklep, teraz to masówka. Zamówienia często przekładają, lub anulują. DRAMAT ! Cytuj Link to post Share on other sites
marik81 1211 Napisano 10 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2020 DRAMAT to mało powiedziane! Zamówiłem obudowę komputerową wraz z zasilaczem. Wszystko ładnie, wysyłka na drugi dzień. Otrzymałem towar we czwartek 2 lipca. Otwieram a tu obudowa bez zasilacza. Pomylono zamówienie. Dzwonię od razu godz 11:32, zgłoszenie przyjete mam czekać. Do poniedziałku cisza, dzwonię drugi raz o godz 11:34. Pada propozycja odesłania przesyłki, (dlaczego nie od razu w czwartek?) Wysyłam więc, kurier odbiera we wtorek, przesyłkę otrzymują w środę o 12:09 i znów cisza. Dzwonię więc w czwartek 9 lipca o 11:49 z zapytaniem ile czasu potrzebują na stwierdzenie, że obudowa jest bez zasilacza. Miła Pani sprawdza i mówi,se ktoś się odezwie. Godzinę później mail, że zgłoszenie rozpatrzone pozytywnie i zostanie wysłana do mnie nowa obudowa. Dziś przed 11 pojawił się kurier z paczką. Otwieram a tam... znów obudowa bez zasilacza!!!! Krew mnie zalała, telefon do moreli czy mogę od razu oddać paczkę kurierowi. Kolejna miła Pani zapewnia mnie, że nie ma potrzeby bo zasilacz mi doślą. Aż się boję tego co mi przyślą jak tak działają, bo obudowa mieści zasilacz SFX. Co za szczyt niekompetencji!!! Od tygodnia leżą mi sprzęty do poskładania kompa i nie mogę tego zrobić, bo sklep ma bajzel i lecą w h... znaczy kulki. Cytuj Link to post Share on other sites
ADR15 255 Napisano 10 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2020 Up co to za obudowa? Ja tam wiele razy już zamawiałem, zero problemów wszystko na czas... Lecz gwarancji jeszcze nie miałem u nich okazji realizować. Cytuj Link to post Share on other sites
marik81 1211 Napisano 10 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2020 (edytowane) Dokładnie ta https://www.morele.net/obudowa-chieftec-chieftec-sk-elox-series-mini-itx-bt-06b-2-x-pci-slots-black-sfx-250w-6432448/ To moje drugie zakupy i ostatnie. Fakt wysyłka była szybka, ale co z tego jak prostej sprawy nie można załatwić. Edytowane 10 Lipca 2020 przez marik81 Cytuj Link to post Share on other sites
pendzel_3 4588 Napisano 10 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2020 korpo... nie ma się co denerwować bo to nic nie da. Napisz reklamacje mailem z opisem sytuacji to może chociaż coś ruszą pupsko żeby sytuacja się nie powtarzała. Wiem jak to się odbywa, jak klient zadzwoni to sprawa zostaje pogrzebana zaraz po odłożeniu słuchawki, no jak już mail trafia z reklamacją to ciężej się tego pozbyć Cytuj Link to post Share on other sites
marik81 1211 Napisano 10 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2020 Dostałem maila, że kolejną obudowę do mnie wysyłają. Zadzwoniłem i zapytałem czy jest tam dopisane, że mają sprawdzić czy obudowa jest z zasilaczem. Pani z infolinii powiedziała, że owszem jest tam taki dopisek i powinno być wszystko OK. Okaże się w poniedziałek. Cytuj Link to post Share on other sites
raiders 2725 Napisano 10 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2020 Gorszego miejsca na zakupy wybrać nie można. Mało to takich sytuacji było z morelami jak Twoja. Mało to razy ludzie pisali ze zakupili zestaw z montażem a po odbiorze paczki nie zgadzały się podzespoły. Płacili za droższe lepsze podzespoły a zamontowane było coś 2-3 razy tańsze. Mozna się pomylić raz dawać ale takich sytuacji było multum. Ja tez u nich nacalem się 3 razy raz kupiłem dysk HDD 2tb w promocji za 300zl opłaciłem z góry a dysk przyszedł za pobraniem kurierem w cenie 590zl. Dysku nie odebrałem a o zwrot kasy miesiąc czasu się szarpałem. Kolejny zakup grafika dostałem używana w dodatku z uszkodzonym gniazdem zasilania.... Dramat sklep dziwne że to jeszcze istnieje po aferze z wyciekiem danych. Cytuj Link to post Share on other sites
marik81 1211 Napisano 14 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2020 Dostałem maila, że kolejną obudowę do mnie wysyłają.Zadzwoniłem i zapytałem czy jest tam dopisane, że mają sprawdzić czy obudowa jest z zasilaczem... Okaże się w poniedziałek.Obudowa przyszła z zasilaczem, do trzech razy sztuka.Poza tym wydaje mi się, że mają niezły bajzel u siebie.Ta obudowa pojawia się u nich w różnych cenach. Teraz widzę, że w zupełnie innych niż kupiłem. Cytuj Link to post Share on other sites
wawrzach 0 Napisano 11 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2020 Uuuuuu ostatnio poszukiwałem monitora nowego. Wiedziałem czego szukam itd. Obserwowałem więc X.... oraz MORELE z nadzieją na jakieś fajne promocje. No i trafiło się! Monitor ACER - 27'' WQHD 144Hz IPS mega dobre recenzje w morele tv oraz w innych miejscach... cena dobra - wyjściowo około 1750 - w promce 10 szt. - 1160. KILK i mam - zaznaczę, że wcześniej kupowałem tam kilka rzeczy i zawsze wszystko było jak należy... niestety do teraz.... ale o tym za chwilę... Informacja, że kurier leci - ja w skowronkach - doczekać się nie mogłem. Monitor przybył... i tylko firma się zgadzała producenta - 25'' HD i dalej nawet nie będę opisywał... no ale to jeszcze nic strasznego - ludzki błąd myślę. Trzasnąłem fotki bez rozpakowanie numer EAN itd. Zgłosiłem przez ichni terminal RMA - przyjeli, przeprosili itd. Widzę jednak, że upragniony monitor jeszcze tylko 1szt. została! Dzwonię więc infolinia zakupowa - gadka szmatka - wszystko sprawnie - odłożą dla mnie itd. Wydałem wyraźne dyspozycje aby wysłali wszystko jak poprzednio te same dane itd. Tymczasem oni zamówili kuriera po trefny towar Minął dzień i co widzę!??? Kurier leci do mnie z (podobno) towarem - ale na inny adres niż im podałem - w związku z czym doręczyciel odmówił przyjechania do mnie do biura. Musiałem ja pojechać do spożywczaka gdzie monitor zostawił. Już się zagotowałem... Wpadam tam i widzę paczki porzucone obok lodówki z lodami... i stoi monitor - taki sam jak ten nieszczęsny poprzedni - 25'' FHD itd. Ciśnienie rozerwało mi czaszkę... niestety na infolinii nawinęła mi się niewinna istota pci piknej i musiała się nasłuchać... ufffff kolejny raz przysłali zupełnie inny towar! Tego drugiego nie odebrałem. Odmówiłem podjęcia przesyłki i pokwitowania... oni bujali się z tym dalej... Kasa zamrożona u nich na koncie i zaczęli coś pierdzieć, że oddadzą mi ale dopiero jak wrócą do nich monitory których za cholerę nie zamawiałem - oni sprawdzą czy się należy zwrot i wtedy.... może będę miał swoje pieniądze!!!????? WTF???? Sytuacja zakończyła się niczym. Tzn. Oddali mi kasę po tygodniu... ja w tym czasie kupiłem monitor bezpośrednio do ACERA - dobra promka była weekendowa... ale musiałem założyć kolejne pieniądze. Wykonałem wrzutkę odpowiednią na OPINEO - gdzie próbowali przekonać mnie swoją kartą kwotową (kwota zagadka) - żebym zdjął opis i anulował opinię. Tłumaczą się tym, że zamówienie realizował magazyn ich podwykonawcy - ALE CO MNIE TO KLIENTA KOŃCOWEGO OBCHODZI? Skoro morele daje logo - kasuje szmalec od swoich podhandlowców - to powinna brać na klatę takie mecyje. Sytuacja opisana, jest dla mnie absurdalnie zła... uszkodzony towar to jedno - ale zupełnie inny towar i nakaz czekania na anulację takowego zamówienia to inna para kaloszy. Reasumując uważajcie na DOBRE PROMOCJE w MORELE - możliwe, że towaru NIE mają i nigdy nie mieli, że podwykonawca, srata pierdata. Kasa leci... Wiem, że prócz mnie 9 osób kupiło - TEN MONITOR - ciekawe jak sytuacja u nich wygląda? Tak duży sklep "sprzedając" tygodniowo setki tysięcy produktów, może na takich krótkoterminowych pożyczkach od ŁOSI zwanych KLYENTAMI jechać jak na linii kredytowej. Wszystko jest kwestią skali. 10 monitorów to około 12 tys. złotych brutto. Tylko w przypadku tego jednego zamówienia. Ciekawa sprawa - do zastanowienia... dla teoretyków spiskowych teorii )) Pozdrawiam BENCZMARKOWCY! Cytuj Link to post Share on other sites
lukasz272015 311 Napisano 18 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2020 Jak jest w tym sklepie ze składaniem przez ich komputera wszystko ok ? Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3912 Napisano 19 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2020 @up - ja nie radzę. Nic złego mi nie zrobili, ale sporo na ten temat czytałem (tutaj chyba też). Jeżeli masz tu już 241 postów, to myślę, że jesteś w stanie to zrobić sam... Cytuj Link to post Share on other sites
k0zik 123 Napisano 19 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2020 A ja musze wziąć sklep w obronę. Kupilem tam mnostwo sprzętu, i komputerowego i agd i nigdy ale to nigdy nie mialem problemow. Raz odsylalem sprzet ma gwarancje, wszystko zalatwione wzorowo. Zasze dostaje chocby najmniejszy rabat, zawsze wszystko dostaje na czas. Serio, dla mnie to najlepszy sklep internetowy. Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3912 Napisano 19 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2020 Ja ,pisząc to co napisałem, miałem przede wszystkim na myśli sposób przesyłki sprzętu tam złożonego. Ja też z nimi przez sporo lat, nie miałem kłopotów.... Cytuj Link to post Share on other sites
kroni 197 Napisano 5 Września 2020 Udostępnij Napisano 5 Września 2020 Kupiłem płytę w outlecie jako 100% sprawną Działała, ale nie skupiałem się na dogłębnym sprawdzeniuPo miesiącu kupiłem sobie zestaw nagłośnienia, po podłączeniu pod tylne porty Jack nie gra jeden kanał :///Idzie na gwarancję, ale nie wiem czy coś z tego wyjedzie Cytuj Link to post Share on other sites
saalami 1 Napisano 5 Października 2020 Udostępnij Napisano 5 Października 2020 Jeżeli macie Proline w mieście, to polecam korzystać z tego sklepu. Jeden z najtańszych, dobrych i popularnych sklepów. 80% produktów tańszych niż na morele i nie rzadko nawet o 5-10%. Na morele jak i proline zamawiałem mnóstwo rzeczy i nie miałem nigdy problemów. Cytuj Link to post Share on other sites
Yolocaust 0 Napisano 1 Marca 2021 Udostępnij Napisano 1 Marca 2021 (edytowane) Nie polecam tych oszustów z morele. Znajomy zamówił płytę główną, ja zamówiłem tę samą kilka godzin później. Do niego płyta doszła bez problemu, a mi po kilku dniach trzymania pieniędzy napisali, że "to błąd cenowy i nie zrealizują zamówienia". No ciekawe, u jednych to nie jest błąd cenowy, a u innych jest xD a to że zamówiliśmy w odstępie kilka godzin i W TEJ SAMEJ CENIE to już nie ma znaczenia xD Nie ma gorszego sklepu niż morele.net Edytowane 1 Marca 2021 przez Yolocaust Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.