Skocz do zawartości

Recommended Posts

  • 4 tygodnie później...

Chyba pierwszy i ostatni raz kupuję w Morele. Połasiłem się na 6 zł tańszy tusz i już trzeci raz przesuwają termin dostawy do punktu odbioru. zamówienie z 27 a odbiór planowany najpierw na 6 grudnia, dzisiaj patrzę i już .....8.XII ehh, ja rozumiem, że musi dojechać z hurtowni ale w innych sklepach z reguły jak zamawiałem w poniedziałek to w czwartek paczka była już u mnie, przy czym płaciłem przelewem, dno i 100m mułu. 

Edytowane przez fastdraw
Link to post
Share on other sites
  • 4 miesiące temu...
  • 3 miesiące temu...

Morele jak zwykle w formie...

Kupiłem u nich tym razem wentylatory na kwotę ponad 300 zł i wyraźnie jak zawsze zaznaczam, że akceptuję tylko i wyłącznie produkty fabrycznie nowe i nie przyjmuję w żadnym przypadku produktów ze zwrotów.

 

Wentylatory chyba co do jednego ze zwrotu. Na jednym pudle częściowo zerwana naklejka z innego zamówienia, wiec pewnie ktoś zamówił więcej sztuk i zwrócił, a oni wciskają takie coś jako fabrycznie nowe. Już 4 lub 5 raz taka akcja u nich.

 

Już dawno bym tam nie zamawiał gdyby nie fakt, że ktoś po drodze może mi odbierać rzeczy z netpunktu.

 

 

Jeszcze tak gratis dostałem jakieś mega uje.... uwalone opakowania. Rozumiem, że nie musi to być jakieś mega czyste, ale bez jaj aby dawać klientowi takie coś.

 

 

http://i.imgur.com/pUoF0sS.jpg?1

Edytowane przez DyndaS
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...

Teraz przedstawie Wam moje najświeższe doświadczenia z morele. Kiedyś już miałem wielką akcje z nimi i z płytami głównymi, co nie którzy może pamiętają bo było spore zamieszanie. Płyty z77 Fatality od Asrock

Tym razem postanowiłem kupić laptopa https://www.morele.net/laptop-lenovo-legion-y520-15ikbn-80wk011vpb-12-gb-ram-2tb-hdd-1286672/

Kupiłem go za dokładnie 3283zł i dostępnych było bodajże 17 sztuk. Wpierw cena była 3190- czy jakoś tak i po chwili skoczyła do 3283 więc stwierdzałem że kupuje bo zaraz będzie jeszcze drożej.

Kupiłem, a następnego dnia zapytałem czy dojdzie do piątku. W między czasie zadzwoniłem na infolinie i dowiedziałem się że dojdzie. W krótce przyszła odpowiedź na zapytanie i były tam jakieś bzdury które spowodowały że znów zadzwoniłem, albo oni pierwsi zadzwonili nie pamiętam dokładnie. Dowiedziałem się że w wyniku błedu kupiłem laptopa po cenie netto i że mogę go kupić po cenie brutto. Powiedziałem że muszę się skonsultować i zadzwoniłem do uokik. Potem znów z nimi rozmawiałem i tym razem dowiedziałem się że laptop kosztuje 10.000zł, debila ze mnie zaczeli robić, potem jak już się nie dałem nabrać na cenę to się okazało że wszystkie laptopy zostały wycofane i zaproponowali mi coś o klase niżej co mogłem kupić za dużo lepszą cene u konkurencji. Póki co czekam na odpowiedź co mi zaproponują.

Edytowane przez GreenAZO
Link to post
Share on other sites
  • 3 miesiące temu...
  • 8 miesięcy temu...
  • 1 rok później...

DRAMAT to mało powiedziane!

Zamówiłem obudowę komputerową wraz z zasilaczem.

Wszystko ładnie, wysyłka na drugi dzień.

Otrzymałem towar we czwartek 2 lipca.

Otwieram a tu obudowa bez zasilacza.

Pomylono zamówienie.

Dzwonię od razu godz 11:32, zgłoszenie przyjete mam czekać.

Do poniedziałku cisza, dzwonię drugi raz o godz 11:34. Pada propozycja odesłania przesyłki, (dlaczego nie od razu w czwartek?)

Wysyłam więc, kurier odbiera we wtorek, przesyłkę otrzymują w środę o 12:09 i znów cisza.

Dzwonię więc w czwartek 9 lipca o 11:49 z zapytaniem ile czasu potrzebują na stwierdzenie, że obudowa jest bez zasilacza.

Miła Pani sprawdza i mówi,se ktoś się odezwie.

Godzinę później mail, że zgłoszenie rozpatrzone pozytywnie i zostanie wysłana do mnie nowa obudowa.

Dziś przed 11 pojawił się kurier z paczką.

Otwieram a tam... znów obudowa bez zasilacza!!!!

Krew mnie zalała, telefon do moreli czy mogę od razu oddać paczkę kurierowi.

Kolejna miła Pani zapewnia mnie, że nie ma potrzeby bo zasilacz mi doślą.

Aż się boję tego co mi przyślą jak tak działają, bo obudowa mieści zasilacz SFX.

Co za szczyt niekompetencji!!!

Od tygodnia leżą mi sprzęty do poskładania kompa i nie mogę tego zrobić, bo sklep ma bajzel i lecą w h... znaczy kulki.

Link to post
Share on other sites

korpo... nie ma się co denerwować bo to nic nie da. Napisz reklamacje mailem z opisem sytuacji to może chociaż coś ruszą pupsko żeby sytuacja się nie powtarzała. Wiem jak to się odbywa, jak klient zadzwoni to sprawa zostaje pogrzebana zaraz po odłożeniu słuchawki, no jak już mail trafia z reklamacją to ciężej się tego pozbyć :) 

Link to post
Share on other sites

Dostałem maila, że kolejną obudowę do mnie wysyłają.

Zadzwoniłem i zapytałem czy jest tam dopisane, że mają sprawdzić czy obudowa jest z zasilaczem.

Pani z infolinii powiedziała, że owszem jest tam taki dopisek i powinno być wszystko OK.

Okaże się w poniedziałek.

Link to post
Share on other sites

Gorszego miejsca na zakupy wybrać nie można.

Mało to takich sytuacji było z morelami jak Twoja.

 

Mało to razy ludzie pisali ze zakupili zestaw z montażem a po odbiorze paczki nie zgadzały się podzespoły.

Płacili za droższe lepsze podzespoły a zamontowane było coś 2-3 razy tańsze.

 

Mozna się pomylić raz dawać ale takich sytuacji było multum.

 

Ja tez u nich nacalem się 3 razy raz kupiłem dysk HDD 2tb w promocji za 300zl opłaciłem z góry a dysk przyszedł za pobraniem kurierem w cenie 590zl. Dysku nie odebrałem a o zwrot kasy miesiąc czasu się szarpałem.

 

Kolejny zakup grafika dostałem używana w dodatku z uszkodzonym gniazdem zasilania....

 

Dramat sklep dziwne że to jeszcze istnieje po aferze z wyciekiem danych.

Link to post
Share on other sites

 

Dostałem maila, że kolejną obudowę do mnie wysyłają.Zadzwoniłem i zapytałem czy jest tam dopisane, że mają sprawdzić czy obudowa jest z zasilaczem... Okaże się w poniedziałek.
Obudowa przyszła z zasilaczem, do trzech razy sztuka.Poza tym wydaje mi się, że mają niezły bajzel u siebie.Ta obudowa pojawia się u nich w różnych cenach. Teraz widzę, że w zupełnie innych niż kupiłem.
Link to post
Share on other sites
  • 4 tygodnie później...

Uuuuuu ostatnio poszukiwałem monitora nowego. Wiedziałem czego szukam itd. Obserwowałem więc X.... oraz MORELE z nadzieją na jakieś fajne promocje. No i trafiło się! Monitor ACER - 27'' WQHD 144Hz IPS mega dobre recenzje w morele tv oraz w innych miejscach... cena dobra - wyjściowo około 1750 - w promce 10 szt. - 1160. KILK i mam - zaznaczę, że wcześniej kupowałem tam kilka rzeczy i zawsze wszystko było jak należy... niestety do teraz.... ale o tym za chwilę...

 

Informacja, że kurier leci - ja w skowronkach - doczekać się nie mogłem.

 

Monitor przybył... i tylko firma się zgadzała producenta - 25'' HD i dalej nawet nie będę opisywał... no ale to jeszcze nic strasznego - ludzki błąd myślę. Trzasnąłem fotki bez rozpakowanie numer EAN itd. Zgłosiłem przez ichni terminal RMA - przyjeli, przeprosili itd. Widzę jednak, że upragniony monitor jeszcze tylko 1szt. została! Dzwonię więc infolinia zakupowa - gadka szmatka - wszystko sprawnie - odłożą dla mnie itd. Wydałem wyraźne dyspozycje aby wysłali wszystko jak poprzednio te same dane itd. Tymczasem oni zamówili kuriera po trefny towar :)

 

Minął dzień i co widzę!??? Kurier leci do mnie z (podobno) towarem - ale na inny adres niż im podałem - w związku z czym doręczyciel odmówił przyjechania do mnie do biura. Musiałem ja pojechać do spożywczaka gdzie monitor zostawił. Już się zagotowałem... Wpadam tam i widzę paczki porzucone obok lodówki z lodami... i stoi monitor - taki sam jak ten nieszczęsny poprzedni - 25'' FHD itd. Ciśnienie rozerwało mi czaszkę... niestety na infolinii nawinęła mi się niewinna istota pci piknej i musiała się nasłuchać... ufffff kolejny raz przysłali zupełnie inny towar! Tego drugiego nie odebrałem. Odmówiłem podjęcia przesyłki i pokwitowania... oni bujali się z tym dalej... Kasa zamrożona u nich na koncie i zaczęli coś pierdzieć, że oddadzą mi ale dopiero jak wrócą do nich monitory których za cholerę nie zamawiałem - oni sprawdzą czy się należy zwrot i wtedy.... może będę miał swoje pieniądze!!!????? WTF????

 

Sytuacja zakończyła się niczym. Tzn. Oddali mi kasę po tygodniu... ja w tym czasie kupiłem monitor bezpośrednio do ACERA - dobra promka była weekendowa... ale musiałem założyć kolejne pieniądze.

 

Wykonałem wrzutkę odpowiednią na OPINEO - gdzie próbowali przekonać mnie swoją kartą kwotową (kwota zagadka) - żebym zdjął opis i anulował opinię. Tłumaczą się tym, że zamówienie realizował magazyn ich podwykonawcy - ALE CO MNIE TO KLIENTA KOŃCOWEGO OBCHODZI? Skoro morele daje logo - kasuje szmalec od swoich podhandlowców - to powinna brać na klatę takie mecyje.

 

Sytuacja opisana, jest dla mnie absurdalnie zła... uszkodzony towar to jedno - ale zupełnie inny towar i nakaz czekania na anulację takowego zamówienia to inna para kaloszy. 

 

Reasumując uważajcie na DOBRE PROMOCJE w MORELE - możliwe, że towaru NIE mają i nigdy nie mieli, że podwykonawca, srata pierdata. Kasa leci... Wiem, że prócz mnie 9 osób kupiło - TEN MONITOR - ciekawe jak sytuacja u nich wygląda? Tak duży sklep "sprzedając" tygodniowo setki tysięcy produktów, może na takich krótkoterminowych pożyczkach od ŁOSI zwanych KLYENTAMI jechać jak na linii kredytowej. Wszystko jest kwestią skali. 10 monitorów to około 12 tys. złotych brutto. Tylko w przypadku tego jednego zamówienia. Ciekawa sprawa - do zastanowienia... dla teoretyków spiskowych teorii :)))

 

Pozdrawiam BENCZMARKOWCY!

Link to post
Share on other sites

A ja musze wziąć sklep w obronę. Kupilem tam mnostwo sprzętu, i komputerowego i agd i nigdy ale to nigdy nie mialem problemow. Raz odsylalem sprzet ma gwarancje, wszystko zalatwione wzorowo. Zasze dostaje chocby najmniejszy rabat, zawsze wszystko dostaje na czas.

Serio, dla mnie to najlepszy sklep internetowy.

Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

Kupiłem płytę w outlecie jako 100% sprawną 
Działała, ale nie skupiałem się na dogłębnym sprawdzeniu

Po miesiącu kupiłem sobie zestaw nagłośnienia, po podłączeniu pod tylne porty Jack nie gra jeden kanał :///
Idzie na gwarancję, ale nie wiem czy coś z tego wyjedzie 

Link to post
Share on other sites
  • 5 tygodni później...
  • 4 miesiące temu...

Nie polecam tych oszustów z morele. Znajomy zamówił płytę główną, ja zamówiłem tę samą kilka godzin później. Do niego płyta doszła bez problemu, a mi po kilku dniach trzymania pieniędzy napisali, że "to błąd cenowy i nie zrealizują zamówienia". No ciekawe, u jednych to nie jest błąd cenowy, a u innych jest xD a to że zamówiliśmy w odstępie kilka godzin i W TEJ SAMEJ CENIE to już nie ma znaczenia xD 

 

Nie ma gorszego sklepu niż morele.net

Edytowane przez Yolocaust
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...