Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam.

 

Chciałbym opowiedziec krótką hisotrię. Może przestrogę, niemniej nadal bez zakończenia.

 

A więc w skrócie:

06-07 Zamawiam na morele.net kartę grafiki GTX770, oraz boudowę. Za około 1400zł łącznie.

08-07 Otrzymuję przesyłkę. Jest dziwinie mała. Pomyślałem że może nie ma obudowy , bo tylko grafika miała natychmiastowa przesyłkę. Otwieram. W środku słcuhawki creative i faktura na zupełnie inną osobę. Dzwonie do morele, dowiaduję się że mam to zgłosić na ich stronie. Do 5 dni roboczych, bądź w przypadku moim nawet szybciej sprawa powinna być załatwiona.

09-07 Popełniłem błąd. stworzyłem zapytanie zamiast reklamacji, o czym informuje mnie pani z infolinii. Tak, znowu tam dzowniłem.

10-07 Dzwoni pan w sprawie reklamacji. Bedzie załatwiał sprawę z działem logistyki, da znać 11 , napóźniej 14 lipca.

14-07 Żadnych zmian w reklamacji. Dzwonię na infolinię, Pan zapewnia że do 14 dni roboczych ze wszystkim sobie poradzą (wcześniej było 5) oraz wyśle zgłoszenie aby specjalista ds reklamacji sie skontaktował ze mną .

 

O zmianach w sprawie będe informował na bierząco.

 

Zapłąciłem z góry prawie półtora klocka i sprzetu nie mam już tydzień. I co najgorsze nie mam praktycznie kontaktu z nikim kompetentnym. Bo jedyny telefon jaki mam jest do Boku, a oni nie mówią nic więcej pozatym co sam widze w panelu kleinta.

Nim ktoś coś kupi na morele to niech sie zatsanowi, bo ja napewno następnym razem dobrze to przemyśle.

 

Jeżeli do 14 dni roboczych nie otrzymam towaru chyba bede musiał sie udac do rzecznika praw konsumenta.

Edytowane przez sledz
Link to post
Share on other sites

A skąd masz pewność, że to nie była wina kuriera? Poza tym, jak paczka wydawała się dziwnie mała, to czemu pokwitowałeś odbiór zamiast sprawdzić zawartość przy obecności kuriera?
I poza tym, tydzień oczekiwania to jest tyle co nic. Poczekaj sobie kiedyś półtorej miesiąca to zobaczysz. 

  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Napisałem pierwszy raz w złym temacie, w kodach promocyjnych. Myślę, że moja opinia może być pomocna:

Sugeruje wybrać inny sklep, bo w morelach oszukują. Oferta i opisy produktów nie są dla nich wiążące, wysyłają inny towar niż piszą, a dział reklamacji to nie istnieje. Chyba, że w historiach starych piratów, można wysłać sobie zgłoszenia na które nikt nie odpowiada, a konsultanci nic nie mogą zrobić w sprawach reklamacji. Lepiej dopłacić te 5% i kupić w porządnym sklepie.

 

Zamówisz kompa i dostaniesz go za 2 dni, poza kartą graficzną, którą doślą po 2 miesiącach batalii :D Fajna perspektywa.

Link to post
Share on other sites
  • 4 tygodnie później...

Czy morele robi problem jakiś z wymianą piszczących / brzęczących kart graficznych ??? 

 

 

PS.

Zamawiałem ostatnio w morele kilka rzeczy i bez problemu. Zwracałem też jedną rzecz z zamówienia i w sumie też nic złego nie mogę powiedzieć.

 

Jedyne co mi się nie podoba to brak szybkich wpłat bez dodatkowych kosztów co uniemożliwia ekspresową wysyłkę robiąc przedpłatę.

Link to post
Share on other sites

morele robi problemy w przypadku realizowania gwarancji na karty graficzne, a co dopiero mówić o piszczących cewkach które dla nich pewnie nie będą żadnym problemem albo tego nie stwierdzą.. 

 

http://forum.pclab.pl/topic/967746-Pech-z-R290/

http://di.com.pl/news/50348,0,Na_infolinii_morelenet_nikt_nic_nie_wie_czyli_historia_pewnej_reklamacji.html

http://www.wykop.pl/ramka/1402471/uokik-ukaral-sklep-internetowy-morele-net/

 

niestety są obecnie chyba najtańszym sklepem internetowym, a i problemy z nimi są losowe

Link to post
Share on other sites

morele robi problemy w przypadku realizowania gwarancji na karty graficzne, a co dopiero mówić o piszczących cewkach które dla nich pewnie nie będą żadnym problemem albo tego nie stwierdzą.. 

 

http://forum.pclab.pl/topic/967746-Pech-z-R290/

http://di.com.pl/news/50348,0,Na_infolinii_morelenet_nikt_nic_nie_wie_czyli_historia_pewnej_reklamacji.html

http://www.wykop.pl/ramka/1402471/uokik-ukaral-sklep-internetowy-morele-net/

 

niestety są obecnie chyba najtańszym sklepem internetowym, a i problemy z nimi są losowe

Zapomniałeś i o tym temacie :D

 

http://forum.benchmark.pl/topic/135268-r9-280x-n%C3%B3wka-i-ju%C5%BC-stwarza-problemy/

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Oto piękne podejście morele do klienta (zobaczcie daty):

 

 

Czyjeś zamówienie:

http://www.iv.pl/images/65116495977661064207.jpg

 

 

 

Moje zamówienie:

http://i.imgur.com/9FQcfge.jpg

 

 

 

 

 

Czy to jakiś głupi żart? Moja karta zamówiona 22.09 września oraz opłacona i do dziś jej nie dostałem. Ktoś zamówił 30.09 i już ją ma. Pomijam fakt, że moja karta miała status gotowy po złożeniu zamówienia i dopiero kilka dni później jakoś na kilka godzin po otrzymaniu mojej kasy status zmienił się na realizację...

 

Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

A ja reklamowalem klawiature i wiekszych problemow nie bylo. Slamazarna obsluga i dosc nieprofesjonalna (jeden temat;3 roxne osoby mi odpisuja i kazda co innego). Milo przynamniej dowiedzialem sie, zeby wyslac klawe w opakowaniu zastepczym, bo producent moze nie zwrocic. Po miesiacu od wyslania dostalem od nich nowa klawiature (juz mam 2 opakowania na nia xD )

Link to post
Share on other sites

Ja ostatnio właśnie miałem problem z otrzymaniem dowodu zakupu. Mieli jakiś systemowy błąd i w końcu wzięli podobno nie dało rady wystawić paragonu xD Było to w czasie trwania tej promocji w której można było się ubiegać o zwrot kasy za kupno cepa i mobo. Mi zależało na czasie a oni sobie mieli to za nic. W końcu po kilkudniowym nękaniu podzielili mi paragon na pół. Kilka rzeczy które kupowałem dostałem na jednym paragonie a pozostała reszta przyszła po blisko miesiącu na drugim paragonie. Poza tym, wysłałem mobo na gwarę i czekam już ponad miesiąc czasu a na stronie dalej widnieje informacja że zostało wysłane do serwisu producenta. 

Link to post
Share on other sites

Jak wszyscy kupujecie te 970 to się nie dziwie, że sklepy nie wyrabiają.

trza było kupować na allegro.

 

Ja 2 razy kupowałem zestaw w morele i jestem mega zadowolony.

Od razu zaksięgowali wpłatę (wysłałem załącznik przelewu).

Na każdy email odpisali, nawet udało mi się do dzwonić do nich raz.

Sprzęt przyszedł błyskawicznie (następnego dnia rano).

Zdarzyła mi się wadliwa kość ramu, odesłałem do 10 dni i oddali mi pieniądze. W tym czasie również miałem bardzo dobry kontakt mailowy z konsultantką.

 

Bardzo od siebie polecam ten sklep i pewnie wkrótce znowu coś u nich zakupię.

Link to post
Share on other sites

Ja jak @up i dalej zamierzam korzystać z ich usług.Warto również spojrzeć na ilość realizowanych przez sklep zamówień w związku z tym możliwa jest statystycznie większa ilość reklamacji.Nie tłumaczy to oczywiście ewidentnych błędów,które zdarzają się i doprowadzają klienta do wściekłości.Tam nie pracują automaty....Też kiedyś miałem z nimi problem ale uratował mnie spokój i uprzejmość no i parę telefonów....:)

Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

Kupowałem u nich przez 5 lat (myślę że ok. 40.000.- poszło), ale ostatnio problem z reklamacją i do tego chamska obsługa.

Zdarza się.

Dałem szansę - zamówiłem pilnie potrzebny sprzęt, po tygodniu czekania, na dzień przed terminem odbioru - info że nie ma.

Więc stracili klienta.

 

Podsumowując - ostatnio bardzo sie psuje :cry:

Edytowane przez Bocelot
Link to post
Share on other sites

Kupowałem w morele pięć razy i piąty zakup okazał się totalna klapą. Zamówienie złożone i zapłacone 24 października.Dziś mamy 12 Listopada i przesyłki nie ma. Kontakt z firmą i uzyskanie rzetelnych informacji graniczy z cudem. Na infolini za kazdym razem uzyskuje informację, że konsultant skontaktuje sie z działem spedycji i wyjaśni sprawę. Wyjaśnienie sprawy polega na tym, że kolejny termin wysylki jest mi podawany i obiecano rabat na nastepne zamówienie.

Link to post
Share on other sites

minęły 2 miesiące i do dziś nie dostałem kodu na gry do 4790k... cóż takie życie - dobrze, że w gry nie gram ;) ale fakt jest faktem, upominąłem się na maila do nich ze 3 razy lecz ani razu mi nie odpowiedzieli więc olali klienta... następnym razem jak będę kupował coś to z innego sklepu bo zostawić u nich 8000zł i mieć dalej klienta w 4 literkach to trochę nie halo - mniejsze sklepy bardziej by zadbały o takiego klienta chociażby po to by wrócił w przyszłości.

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Co zamawiales?

obudowe gelid darkforce

 

Sprawa sie wyjasnila obudowa po wielkich bojach i czekaniu dotarla do mnie, jednak bez podkladki pod myszke ktora miala byc w zestawie.

 

Oczywiscie zglosilem to, to mi pani przeslala nowa fakture na ktorej nie bylo juz podkladki.

 

Po kolejnym telefonie, ze robia sobie ze mnie jaja, mam zlozyc reklamacje ze nie dostalem podkladki

Edytowane przez melonchio
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...