Skocz do zawartości

Recommended Posts

  • 5 tygodni później...

Zamówiłem u nich Macho 120 rev.A Przyszło do mnie bez jednej części(Mounting plate się zwała, taka blaszka co dociska radiator do procesora)  i trochę pudełko wewnątrz pogniecione. Jak pisałem reklamacje to twierdzili, że tej części nie ma w zestawie. Rozumiem, można się  pomylić bo w rev.A producent nie daje backplate więc zapewne uznali, że o to mi chodzi i reklamacji nie przyjmowali. Po wystawieniu opinii na opineo odpowiedzieli dokładnie tak samo jak na reklamacje. Po tygodniu gadania z nimi i wytknięcia im różnic między zwykłym macho 120 a macho 120 rev.A uznali, że klient może jednak ma racje i warto zajrzeć do instrukcji którą im kilka razy wysyłałem. Efektem było, że kazali mi wysłać im to chłodzenie i pewno bym tak zrobił ale kilka dni wcześniej wysłałem im w ramach zwrotu 10 dniowego. Paczkę oczywiście dostali zanim zakończyła się dyskusja(a właściwie tłumaczenie im co w pudełku być powinno a co nie) na opineo co wiem dzięki sms od poczty. Co prawda pieniądze odzyskałem ale niesmak pozostaje :/ 

Link to post
Share on other sites

Manipulują ceną:

 

Zamówiłem:

 

http://www.morele.net/karta-graficzna-vertex3d-radeon-hd7870-black-2gb-ddr5-256bit-dv-hdmi-2mdp-vx7870-2gbd5-2dhv3e-551265/

 

Na stanie mieli ponad 9 sztuk

 

dzisiaj mail:

 

Szanowny Kliencie!

Towar wybrany w zamówieniu nie jest już dostępny w naszym magazynie. Państwa zamówienie zostało anulowane.

Stany magazynowe widoczne na stronie aktualizujemy średnio 3 razy dziennie (data aktualizacji stanu magazynowego wyświetla się przy ikonie dostępności towaru). W przypadku najbardziej popularnych produktów zdarza się sporadycznie, że informacja o dostępności podana na karcie produktu nie odzwierciedla faktycznego stanu tego produktu w magazynie. Niestety nie mamy zakontraktowanej dostawy brakującego towaru na najbliższe 2 tygodnie :(

Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z niemożnością realizacji zamówienia. Mamy nadzieję, że w naszej ofercie znajdzie się inny, równie interesujący dla Państwa produkt. W uwagach dotyczących przyszłego zamówienia proszę się powołać na tego maila, a postaramy się dać rabat, który pozwoli zrekompensować problemy wynikłe przy obecnym zamówieniu.

 

Link to post
Share on other sites
  • 1 miesiąc temu...

Ja zamówiłem u nich ostatnio 3/4 sprzętu z sygnatury - na raty. Sprzęt chciałem mieć jak najszybciej i chociaż mam ze 30 km do Wawy, to wziąłem odbiór w netpunkcie. Zamówiłem w poniedziałek - w czwartek miałem do odbioru, wszystko szybko i sprawnie.

Odnośnie manipulowania cenami - ja tego nie uświadczyłem. Zamówiłem zasilacz za 259 zł, dzień lub dwa później jego cena skoczyła do ponad 280zł, jednak nie dostałem żadnego maila o konieczności dopłaty itp.

Reasumując: polecam ten sklep, mnie żadna krzywda z ich strony nie spotkała (chociaż jest dużo negatywnych opinii odnośnie reklamacji sprzętu - mam nadzieję, że nie będę musiał tego sprawdzać).

Link to post
Share on other sites

Manipulują ceną:

 

Zamówiłem:

 

http://www.morele.net/karta-graficzna-vertex3d-radeon-hd7870-black-2gb-ddr5-256bit-dv-hdmi-2mdp-vx7870-2gbd5-2dhv3e-551265/

 

Na stanie mieli ponad 9 sztuk

 

dzisiaj mail:

To był Vertex HD7870XT? Ja też go zamówiłem, w zamian dostałem rabat w wysokości 40zł, co prawda w porównaniu do tego co mogłem zarobić na karcie to jest niewiele, ale jednak te polityki które stosują nieco zniechęcają.

Link to post
Share on other sites

Morele to dno i metr mułu. Anulowali mi cztery zamówienia spośród siedmiu złożonych. Jedną anulację jestem w stanie zrozumieć (niska cena produktu, choć powodu anulacji nie podali) Mimo tego stosunek zrealizowanych do odrzuconych to 3 do 3. Baaardzo kiepsko.

Edytowane przez mulator
Link to post
Share on other sites

Kupiłem u nich wiele produktów. Ceny dobre czasem darmowa dostawa. Ostatnio części do nowego zestawu. Nigdy nie miałem z nimi problemów jeżeli chodzi o dostępność towaru i wysyłkę. Zawsze szybka i dobrze zapakowana. Kontakt mailowy ze sklepem dobry tyle że trzeba poczekać na odpowiedź czasem nawet 1 dzień. Nie wiem jak z naprawami gwarancyjnymi bo nigdy nic nie wysyłałem trzeba popytać. Ja polecam ten sklep.

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Kupuję u nich od 3 lat (ok. 10x, przy czym 4x po ok. 6k zł), nigdy nie było problemu z czasem wysyłki, jakością zapakowania. Wysyłka pocztą czy kurierem nie robiła różnicy, odbierałem także w netpunkcie. Raz zdarzyło mi się reklamować sprzęt (wada fabryczna), nową sztukę otrzymałem po tygodniu.

 

Polecam!!!

Link to post
Share on other sites
  • 1 miesiąc temu...

Ja robiłem u nich ostatnio pierwsze zakupy gpu, zamówiłem dostałem nr listu przewozowego. Mija 4 dzien i link z listu podaje ze - Brak danych o tej przesyłce w okresie 30 ostatnich dni. Dzwoniłem dzisiaj i nic konkretnego nie usłyszałem , niby paczka nadana tak twierdzą , ale poczekam do jutra jak nie dojdzie to niech się ciągną. Zamówie w komputroniku tam problemów nigdy nie miałem.

Link to post
Share on other sites

Xonar DG zamówiony przed weekendem (wczoraj był do odbioru ale praca mnie zatrzymała) dziś podjechałem i odebrałem.  wentylator podłogowy i obudowa do okapu kuchennego zamówione w zeszłym tygodniu w Poniedziałek, doszły do mnie po 9 we Środę.

Łącznie od Grudnia 2013, miałem u nich 14 zamówień od kilkudziesięciu zł po kilka tauzenów i nigdy nie było problemu  z kontaktem, śledzeniem przesyłki czy kurierem/stanem przesyłki oraz sprzętem :)

Link to post
Share on other sites

Spotkalem sie w temacie z negatywnymi opiniami dotyczacymi ilosci towaru na stronie a stanem faktycznym w magazynie.

Sam pracowalem juz w kilku magazynach mniejszych z 10 k towarem i tymi wiekszymi kilkaset tysiecznymymi.

Przy takiej ilosci czynnik ludzki, nie tylko sprzedawcy ale magazyniera potrafi zrobic przy wiekszej liczbie niz 9 sztuk na stanie psikusa.

Albo moze sie okazac ze sztuki sa uszkodzone na stanie, i nie chca Ci takiej poslac.

 

Nie wykluczam tez spiskow cenowych, wszak zycie uczy nas przezornosci anizeli slepego zaufania, aczkolwiek wezcie tez inne rzeczy pod uwage, o ktorych czasem nie mamy pojecia.

 

Jak do tej pory 2 zakupy (platnosc przy odbiorze - zeby nie uzerac sie z pozostawianiem sprzetu u sasiada, co mi notorycznie kurierzy robili a potem szukaj i dociekaj ktorego) karta graficzna i zasilacz. Bez zarzutu dotarly.

Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Zobaczymy jak się potoczy historia z Morele w moim wypadku .

Czeka mnie jutro zwrot R9 280x , mam zamiar skorzystać z 10 dniowej możliwości zwrotu bez podania przyczyny .

 

Karta w drugim dniu od kupna sypała artefaktami , nieraz sypie od razu nieraz po jakimś czasie .

Dlaczego w drugim dniu ?? Bo w pierwszym dniu od zakupu nie sprawdzałem w grach , dopiero w drugim dniu miałem więcej czasu by konkretniej sprawdzić .

 

Jeśli zwrot 10 dniowy nie przejdzie ... to zostaje mi jeszcze " REKLAMACJA z tytułu 2-letniej odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową " .

 

Zresztą jutro lub wtorek zdam relacje .

No i pierwsze komplikacje .

 

Jako że zgłaszałem chęć oddania przysługującego mi 10 dniowego zwrotu i nawet w rozmowie telefonicznej podałem powód , to konsultant stwierdził że nie powinno być problemu ale dobrze by byłó gdybym sie zarejestrował na ich stronie i wypełnił formularz reklamacyjny ... Tylko po diaska przy zwrocie ? ;p

 

No ale dobra wypełniłem i napisałem że chcę skorzystać ze zwrotu który mi przysługuje .

 

Reszta w spoilerze :

 

 

 

 

 

aktualny status zgłoszenia: Nowy

nr RMA: MNS78789

nazwa produktu: MSI R9 280x

data wysłania zgłoszenia: 2014-06-27 13:40:06

nr zamówienia:

data złożenia zamówienia: 2014-06-25

rodzaj zgłoszenia: Standard

treść zgłoszenia: Witam

Zakupiłem niedawno u państwa na aukcji allegro :

 

http://allegro.pl/karta-graficzna-msi-radeon-r9-280x-gaming-3gb-ddr5-i4339309202.html

 

Chciałem skorzystać z możliwości 10 dniowego zwrotu , tak jak jest zamieszczone na aukcji .

 

Gdyż karta po sprawdzeniu w kilku grach , bo tyle wczoraj sprawdziłem .

Ma problem z artefaktami , na forum PCLab gdzie się udzielam odpisali że to ewidentnie problem z pamięciami , dostają za niski voltaż .

 

 

Prosze o podesłanie na meila dokumentu

"Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość."

 

 

 

Data startu zgłoszenia: 2014-06-30 10:40:16

Aktualny komentarz (2014-06-30 15:53:40) : Szanowny Kliencie!

Dziękuje za wiadomość,

Bardzo proszę odesłać produkt na adres:

Morele.net DZIAŁ OBSŁUGI REKLAMACJI

ul. Fabryczna 20A

31-553 Kraków

Na przesyłce w widocznym miejscu należy umieścić nr RMA 78789 co przyspieszy oraz usprawni procedurę reklamacyjną.

W przypadku dostarczenia sprzętu osobiście, proszę o oddanie go do punktu odbioru w Krakowie:

Morele.net Netpunkt

ul. Mogilska 120a

31-445 Kraków

Sprzęt zostanie przekazany do serwisu producenta. Jeśli zgłaszana usterka się potwierdzi oraz będzie objęta gwarancją towar zostanie naprawiony bądź wymieniony. W przypadku braku możliwości naprawy/wymiany zostaną zwrócone pieniądze na wskazane konto bankowe.

Produkt powinien być odesłany zgodnie z zasadami zawartymi w linku.

W przypadku podzespołów komputerowych proszę nie wysyłać oryginalnych opakowań oraz akcesoriów - nie są one zwracane.

Proszę dołączyć kopię dokumentu zakupu oraz kartę gwarancyjną.

Procedury serwisowe w Morele.net widoczne są pod adresem

 

 

 

 

 

 

 

Chcą żebym im to wysłał na gwarancje ...

O nie , nie dam sobie w kasze dmuchać !!

Link to post
Share on other sites

A czemu nie chcesz wyslac na gwarancje?

Bo przysługuje mi też zwrot 10 dniowy i REKLAMACJA z tytułu 2-letniej odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową .

 

I one są korzystniejsze dla mnie .

A skąd mam mieć pewność że oni faktycznie naprawią a nie zmienią tylko biosu ??

 

Z gwarancji się korzysta gdy minie ponad pół roku , do tego czasu lepiej korzystać z reklamacji .

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Ja jakoś wcześniej nie miałem problemów ze sklepem, zawsze korzystałem z odbioru w netpunkcie i wszystko przebiegało sprawnie.
Ale teraz zareklamowałem GPU (wentylator dostał świra i zaczął hałasować), oddaję grafę do netpunktu i gdy zapytałem o czas realizacji odpowiedziano mi ok. dwa tygodnie. Po tym czasie napisałem do niech kiedy otrzymam kartę z powrotem. Odpowiedzieli mi, że 2-4 tygodnie. No ok, myślę sobie, że babka w netpunkcie nie do końca wiedziała ile to zajmie itp itd. Mija 6 tygodni więc znowu zapytałem się kiedy powinienem spodziewać się zwrotu karty. W odpowiedzi dostałem dokładnie tą samą formułkę co poprzednim razem, że 2-4 tygodnie, że czas zależy od ilości zgłoszeń, że nie mają na bieżąco informacji od producenta (Sapphire) itp. Czyli jestem 6 tygodni bez karty i zapewne mogę bez niej być drugie tyle. Jak na razie leży kontakt, zobaczymy czy obejdzie się bez dalszych problemów... Dobrze, że chociaż mam jakieś zastępcze gpu, inaczej byłbym bez kompa w ogóle.....

Link to post
Share on other sites

...Czyli jestem 6 tygodni bez karty i zapewne mogę bez niej być drugie tyle. Jak na razie leży kontakt, zobaczymy czy obejdzie się bez dalszych problemów... Dobrze, że chociaż mam jakieś zastępcze gpu, inaczej byłbym bez kompa w ogóle.....

I dlatego ja nie skorzystałem z gwarancji .

Naprawa gwarancyjna to ostateczność gdy inne dwie możliwości już wyczerpane .

 

Ale długo to robią , ja bym się do nich przeszedł jak masz możliwość i trochu ich postraszył .

Bo naprawa powinna trwać maks 3 tygodnie .

Link to post
Share on other sites

O, to ciekawe. Jest gdzieś jakiś zapis o tym? W regulaminie sklepu, gdziekolwiek? Bo się w sumie zastanawiałem czy jest jakiś czas w jakim muszą dokonać naprawy tyle, że sam nic nie znalazłem.

Zaraz postaram się znaleźć .

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Oj chyba wam niedługo opiszę dokładnie "praktyki" morele.net w sprawie przyjęcia zwrotu 10-dniowego ( mam protokół przyjęcia zwrotu w netPunkcie podpisany przez pracownika wraz z pieczątką i RMA ).

 

A potem mimo przyjęcia zwrotu to ... sami się dowiecie we wtorek .

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...