Skocz do zawartości

jarrino

Użytkownik+
  • Liczba zawartości

    11064
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3907 Doskonały

O jarrino

  • Tytuł
    Maniak
  • Urodziny 16.09.1958

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Miejscowość:
    Warszawa
  • Zainteresowania:
    różne...

Ostatnie wizyty

93691526 wyświetleń profilu
  1. W jakim wieku jest obudowa? Może już próbowałeś, ale jeśli nie to rozbierz go "do naga" i złóż ponownie....
  2. Jeśli masz punkty przywracania systemu, można go przywrócić do stanu przed problemem. Jeśli oczywiście jesteś w stanie podać czas kiedy było dobrze. Skanowałeś jakimś antywirusem, innym niż posiadasz?
  3. Możesz podać dokładną nazwę laptopa?
  4. Proponuję Ci (choć niekoniecznie to pomoże) skontaktować się z dostawcą i poprosić o pomoc. Jak daleko siedzisz od modemu? Próbowałeś grać będąc przy nim? Ja miałem tak z sygnałem tv i zaproponowali mi wzmacniacz sygnału...
  5. Myślę, że trzeba w biosie(uefi) przestawić wykrywanie. Nie potrafię Ci napisać szczegółowo...
  6. Napisz więcej jaki to internet (kabel?), dostawca itp. sprawy techniczne....
  7. Masz w systemie ustawioną wysoką wydajność...?
  8. Chcesz podkręcić, żeby tylko podkręcić, czy oczekujesz jakichś efektów przy korzystaniu z komputera?
  9. jarrino

    Co ostatnio kupiliście?

    Robinek, razem z tym "parkingiem" kupiłeś?....
  10. https://forum.pclab.pl/topic/1240271-menu-wyboru-systemu-przy-starcie-win10-oraz-win7/ Może już tu byłeś, jeśli nie to spróbuj...
  11. Może i marna to rada, a może już to robiłeś ? Rozbierz komputer "do naga" tzn. odłącz wszystkie przewody, kable itp. a następnie podłącz je. Mnie ten zabieg już kiedyś dwa razy pomógł...A przy podłączonym tylko jednym monitorze też tak się dzieje?
  12. Przeinstalowanie programu czasami nic nie daje (miałem podobnie). Dopiero bardzo dokładnie wyczyszczenie systemu z danego programu, dało efekt. Robiłem to po prostu "ręcznie", czyli po odinstalowaniu, wyszukiwałem pliki programu (nazwa-znajdź) i usuwałem je. To samo z rejestrem. Dopiero wtedy, ponownie zainstalowany program zaczął działać normalnie...
  13. Sprawdź warunki i od kogo gwarancja (producenta czy sprzedawcy). Moje doświadczenie mówi, że lepsza jest producenta....
  14. Proponuję użyć własnej inteligencji i założyć liczniki...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...