Skocz do zawartości

H100i KILKA SŁÓW


Gość effendi360

Recommended Posts

 

 

Zagraj sobie w parę wymagających gier, w tle HWmonitor zarejestruje maksymalne temperatury CPU.

Ponad godzina BF4, HWmonitor (mx):

Core#0: 49C

Core#1: 54C

Core#2: 53C

Core#3: 44C

Package: 52C

Gralem na samych kolumnach, buda stałą obok, ani razu nie rozproszył mnie dzwięk wentylatorów.

Link to post
Share on other sites

RMA ruszyło. Paczkę należy wysłać do Holandii... do Almere dokładniej i wyłącznie UPS (przesyłka ubezpieczona) inaczej nie przyjmą paczki jako, że z UPS mają tylko podpisaną umowę. Koszty wysyłki w jedną stronę pokrywa osoba zgłaszająca rma a z tego co się dowiedziałem wstępnie, koszty wysłania tego UPS-em oscylują w granicach połowy ceny H100i, więc chyba sobie dam spokój z tym całym rma.

 

Ale jaja. Na własny koszt słać za granicę i to jeszcze kurierem. Zrozumiałbym jakby przy pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zwracali poniesione koszty ale tak jak jest w obecnej sytuacji - paranoja. Wygląda to tak jakby gwarancji zupełnie nie było. Jak miałem problem z Swiftech'iem to zadzwoniłem do (wcześniej napisałem) do Bryana, ten połączył się ze mną na Skype posłuchał pompy i wysłał mi nową. Stara leży sobie w pudełeczku (swoją drogą może ktoś się skusi pompa działa jednak jako że ma starszy wirnik trzeba włożyć sporo pracy w odpowietrzanie ale procedura jest). Czysta paranoja LC zawsze były ciężkie a teraz każą wysyłać takiego klocka za granicę. GOOD JOB CORSAIR! :rotfl:

Link to post
Share on other sites

 

 

chyba sobie dam spokój z tym całym rma

 

Szariku, i tak zwróci Ci się koszt tej wysyłki przy sprzedaży. Radziłbym jednak to reklamować. Jeśli wymienią całe chłodzenie (a pewnie tak będą musieli zrobić) to będziesz miał od nowa naliczony czas gwarancji więc będziesz mógł to sprzedać w przyzwoitej cenie.  

Link to post
Share on other sites

Chłodzenie będzie wymienione na nowe według informacji w "rma ticket"... zostałem również poinformowany iż w przypadku odrzucenia rma z jakiegoś powodu po zbadaniu mojego H100i wyślą mi rachunek za wysyłkę kurierem z ich strony ... teoretycznie mogę wyjść jeszcze na tym w plecy :evil:.

 

Jedno jest pewne nic więcej z gratów Corsair już nie kupie. Reklamowałem raz zasilacz bodaj ax760 przez sklep w Warszawie i trwało to prawie dwa miesiące... po tym okresie wrócił mniej piszczący i postanowiłem go sprzedać osobie, której granie cewki nie przeszkadza. W kompie zostały mi tylko ramy Corsair i oby służyły jeszcze długo heh.

Link to post
Share on other sites

Wy się czepiacie że drogo macie z wysyłką wew Europy. Ja dziś w pracy zaliczyłem zgona na Ramach. XMP przestał zupełnie działać a jedna kość przestała w ogóle być wykrywana. Zestaw 4x8GB. Wysyłka nie na tajwan czy Chiny ale do Holandii! Cena za kuriera ubezpieczonego 450 zł. Tyle kosztuje wysłanie 6KG paczki z PL do JP pocztą polską i to priorytetem (lotnicza). Spróbuje przez sklep, z którego części bierzemy od dawna. Jak nie przyjmą to się poszuka innego. Pierniczę przechodzę na ADATA.

Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi o ramy, to akurat ja się spotkałem z pomocą ze strony Proline.pl.

 

Dwie kości Corsaira się gryzły, dogadałem się z Corsairem bezpośrednio, że wyślą do proline dwie kości na dualu, a ja oddam te gryzące się na paragon w Proline.pl, jakoś wszystko przeszło :)

Link to post
Share on other sites

 

 

Jak miałem problem z Swiftech'iem to zadzwoniłem do (wcześniej napisałem) do Bryana, ten połączył się ze mną na Skype posłuchał pompy i wysłał mi nową.

 

Zaraz dostaniesz opierdziel, że to nie jest temat o H220 :] Ciekawe, czy w kontekście ostatnich 2 stron tego tematu ktoś jeszcze uważa, że zakup Swiftech'a jest nieopłacalny :P 

Link to post
Share on other sites

Zaraz dostaniesz opierdziel, że to nie jest temat o H220 :] Ciekawe, czy w kontekście ostatnich 2 stron tego tematu ktoś jeszcze uważa, że zakup Swiftech'a jest nieopłacalny :P

 

Wiesz... Napisałem to w kontekście RMA. Swiftech H220/320 nie jest idealny ale firma staje na głowie aby pomóc i to bezstresowo kupującym. No tak ale niektórzy wolą iść do sklepu i kupić taki zestaw który jest całkowicie niereformowalny, średnio wydajny i teraz jeszcze dochodzi cyrk z gwarancją.

 

Swiftech nie jest tani ale jest diabelnie wydajny a poziom serwisu (niestety po angielsku ale to chyba dla nikogo nie jest problem) jest po prostu na najwyższym poziomie. Trochę już widziałem w życiu i jedno mogę powiedzieć. Swiftech naprawdę nosi klientów na rękach a wyższa cena nie przekłada się tylko na znaczenie wyższą jakość i skalarność ale i na jakość obsługi.

 

Jak to Niemcy mówią - kto kupuje tanio, kupuje dwa razy.

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Ja bym to wszystko zalatwial przez sklep w ktorym kupiliscie te chlodzenie, niech oni ponosza koszt przesylki za granice. Mialem uszkodzona karte XFX 7970 tez powinienem niby wyslac besposrednio do producenta, ale zadzwonilem do sklepu co kupilem karte i powiedzieli ze mi to zalatwia. Zaplacilem 10€ za przesylke z IRL do UK. Za tydzien dostalem nowa karte , kolesie w sklepie sami sprawdzili ze jest uszkodzona sekcja zasilania i wyslali mi nowa , a z reszta powiedzieli ze sobie juz poradza. 

Edytowane przez keczu
Link to post
Share on other sites

Zwalanie czarnej roboty na sklep napewno zlikwiduje koszty wysyłki ale i przeciągnie się znacznie w czasie, niestety w moim przypadku sklep znajduje się w Niemczech.

 

Zobaczę co i jak dalej z tym. Narazie muszę wydrukować etykiety rma z kodem kreskowym na paczkę, które otrzymałem od Corsair.

Link to post
Share on other sites

Ja Wam powiem, że i tak macie dobrze sklepami. W Japonii jak kupowałem niektóre części chłodzenia wodnego to była informacja, że sklep jako taki udziela 10 dni gwarancji (pewnie na zasadzie rękojmi) a potem mam sobie d... urywać z próbami kontaktu z producentem. Praktyka szeroko stosowana w Kraju kwitnącej wiśni. Osobiście mi to nie przeszkadza bo znam parę języków i mogę sobie poradzić, ale w kraju w którym 90% społeczeństwa ledwo zna swój własny język - jest to spora przeszkoda, bo wszędzie wymagany jest angielski. Najbardziej fascynujące jest jedno.

 

Na całe szczęście nie mam problemów z moim Rampage IV Formula, ale na pudełku stoi jak byk że płyta jest objęta 2 letnią gwarancją. W sklepie za to zarzekają się że jest tylko jeden rok i bądź tu mądry. Wreszcie (zżerała mnie ciekawość) zadzwoniłem do ASUS'a na Tajwan i powiedzieli mi jak jest. Wszystkie produkty i tak do nich trafiają, czy to ze sklepu czy to od klienta i żebym sobie nie zawracał głowy kretynizmami i jak coś się będzie działo - słać do nich. W sumie serwis Zotac'a jest najgorszy - poziom angielskiego - mizerny. Firma jest w Hong Kongu a jakiekolwiek bardziej zaawansowane rozmowy - spełzają na niczym.

 

To że się ma 2 czy 6 lat gwarancji to jedno ale samo załatwienie zgłoszenia reklamacyjnego to już zupełnie inna bajka.

Link to post
Share on other sites

Dziś Corsair otrzyma paczkę, w poniedziałek obadają co i jak i ewentualnie wyślą mi nówkę jeszcze tego samego dnia. Narazie jestem dobrej myśli. Kawałek drogi paczka przeleciała.

http://vpx.pl/i/2014/02/14/ups.jpg

PS. Kurier kosztował mnie 143 zł. Odezwę się jeszcze w temacie co do finału całego procesu rma (dla ciekawskich).

Link to post
Share on other sites

W jedną stronę na własną rękę a w przypadku odrzucenia rma w jakiś sposób... (odpukać heh) wystawią Ci rachunek za kuriera z ich strony. Wysyłka przez sklep jest realizowana za darmo ale cały proces trwa 3x dłużej.

Link to post
Share on other sites
  • 4 miesiące temu...

RMA ruszyło. Paczkę należy wysłać do Holandii... do Almere dokładniej i wyłącznie UPS (przesyłka ubezpieczona) inaczej nie przyjmą paczki jako, że z UPS mają tylko podpisaną umowę.

 

Kto ci tak powiedział? Ja reklamowałem mojego H100, bo odczyt obrotów pompki zepsuł i wysyłałem do nich pocztą polską. Paczka do 2kg 60 kilka zł. Dostałem nówkę sztukę H100i i poszła na allegro, bo poszedłem w pełne LC.

Link to post
Share on other sites

Dział RMA Corsair, dostałem konkretne instrukcje co i jak i się do nich dostosowałem. W którymś punkcie było wyraźnie napisane, że paczki przyjmują tylko i wyłącznie od UPS, inne będą odrzucane. Może teraz coś się zmieniło, nie wiem.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...