Skocz do zawartości

ashesrider

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    165
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

7 Neutralny

O ashesrider

  • Tytuł
    Dyskutant
  1. No ale w czym masz problem żeby mu dać fakturę? Przecież jak coś od ciebie kupi to ty dostajesz jego dane a on twojew mailu od allegro.
  2. W opisie na aukcji jak byk że ma fakturę VAT, a wy mu radzicie zwracać xd. Przecież wtedy będzie dopłacał.
  3. ashesrider

    Benq XL2411Z (144 Hz)

    Co zmienia ten firmware v4 względem standardowego, to jest ofiszal firmware od producenta, mogę to zmienić jak mi się nie będzie podobać? Nie traci się przez to gwary?
  4. ashesrider

    Skalp CPU

    Nie, nie trzeba jej wymieniać, bo to jest stop metali które w temp pokojowej są w płynnym stanie skupienia, więc nie ma opcji że ci coś wyschnie. Ja mam na 3770k tę pastę od premiery na czapce i pod czapką i nie ma spadku wydajności przewodzenia, bo temp mam takie jak zwykle
  5. Nawet jakby Ci się udało to byłoby to nieefektywne. Jak masz wentylator 120mm to on ściśle przylega do brzegu chłodnicy i lepiej przepycha powietrze niż robiłby to 140mm obejmujący więcej niż powierzenia chłodnicy.
  6. Broń boże nie otwieraj, bo jak otworzysz i będziesz miał czelność okreslić stan jako nowa, to cię zagryzą
  7. Xdd nawet mi was nie żal, kto pierwszy ten lepszy, jak sklep spożywczy robi fajną promocję na coś to też kupujecie jedną sztukę, żeby innym starczyło? No nie wydaje mi się. Jeśli laska która stała 15h dostałaby możliwość kupienia tego samego co ostanie osoby w kolejce jaki byłby sens stania 15h? Wredny też jest w takim razie burakiem cebulakiem, bo poświęca swój czas żeby zarobić na sprzęcie kupując go dla forumowiczów? Weźcie ochłońcie. Zresztą taki wysyp gtx od asusa na allegro na pewno wpłynie na obniżkę cen na rynku wtórnym.
  8. ashesrider

    Asus GTX970 Strix z gw

    Gdzie masz nowke za 1200zl? Na promocji IEM z xkomu? Przecież to jest jednorazowy deal i niedostępny dla wszystkich.
  9. Uuu z ceną gtx 970 ładnie zeszli. Ciekawe jak to będzie wyglądać, poproszę 15sz. gtxów 970 :-P
  10. Na pclabie jest taki wątek na dziale sprzedam że koleś zbiera zamówienie na te gpu po tych cenach, ludzie tam jakiś wałek wietrza.
  11. Biorąc pod uwagę ostanie ogłoszenia marcella można by się pokusić o podejrzenie paserstwa i jakieś lewe dowody zakupu xD same nowe klocki z wyższej półki
  12. Jak będziesz sprzedawał w najbliższym czasie to daj znać. Przymierzam się do zmiany platformy.
  13. http://allegro.pl/oneplus-2-two-64gb-4gb-ram-sandstone-black-gw-i5885117761.html Telefon trafił na licytację o złotówki bcm, proszę nie piszcie pw "ile za telefon od ręki".
  14. Nie masz allegro, to mnie też możesz z automatu od razu skreślić.
  15. Również biorę następnego gtx 980ti jeśli jest na niego gwarancja normalnie 3 letnia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...