Skocz do zawartości

Recommended Posts

  • 3 tygodnie później...

Cześć wszystkim http://forum.pclab.pl/public/style_emoticons/default/smilies/wink.gif

Poszukuję lapmki do roweru. Musi być mocna - tak żeby oświetlać drogę przede mną na kilka metrów, i długo świecić. Co polecacie, bo w necie jest pełno syfu... Chce wydać jakieś 50zł.

 

Jakieś pomysły ? :?:8-)

Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

witam wszystkich to mój debiut w tych sprawach rowerowych

nie wiem czy jest jakiś inny temat jeszcze więc tutaj zadam pytanie

ten sprzedający oferuje roweru na licytacjach

http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=36040249

czy te kands to jakaś w miarę dobra marka?

szukam roweru dla siebie i dla żony na jakieś wycieczki rowerowe chciałbym się zmieścić w 1000zł jeśli da radę lub chociaż żeby ktoś wskazał rower dla żony do 450zł najwyżej ja wyciagnę jakiś no name z piwnicy i zrobię jego remont

Wiadomo dla kobiety wygodne siodełko żeby nie marudziła:P (waga 55kg 169cm może to ważne)

ze mną może być gorzej 115kg i 194 cm więc rozmiar opon trzeba by pewnie jakiś dobrać..

Jeśli spamuje to proszę o przeniesienie posta gdzieś indziej :)

Za pomoc bardzo dziękuję bo jestem totalnym noobem w tych sprawach

Edytowane przez lukyeti
Link to post
Share on other sites
  • 1 miesiąc temu...

nie znam marki kans. osobiście mam Kellys'a - owszem w 1000zł zamknąć się z dwoma rowerami raczej nie da rady - ale dobry rower to tez jest wydatek. ale też przyjemność z jeżdżenia większa. Jesli masz jakiegoś noname'a w piwnicy - to może warto teraz zainwestować w jeden dobry, a drugiego odpicować. a za jakiś czas zainwestować w drugi rower.

Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

http://abload.de/img/dsc_02465isqg.jpg

 

Jest mega różnica, balon tu ma prawie 32mm gdy w starych gumach miał 56mm. No i waga, tutaj ~340g, stare kowadełka miały ~700g, czuć jak rower dużo lepiej odchodzi.

Kilka dni teraz trzeba się przyzwyczaić do nowych opon a w szczególności na luźniejszej nawierzchni.

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

No moj HT do XC/maratonow wazy ok 9600 gram ;)

A z kol jesdnak zrezygnowalem. Jak podliczylem ze kosztowalyby mnie niecale 3000zl to stwierdzilem ze to totalnie bez sensu, bo dokladam 2 tysie i mam od biedy juz jakas slaba szosowke. Szkoda ze nie mam miejsca na drugi rower...

Edytowane przez verul
Link to post
Share on other sites

@@kbrbabzbtb, dokładnie, to byłby ideał.

 

Najlżejszy seryjnie produkowany rower - tylko 4.6KG!

http://naszosie.pl/2014/07/trek-emonda-najlzejszy-na-swiecie-rower-szosowy-produkowany-seryjnie/

 

Kwiatek z kolegami został brązowym medalistą w drużynowej jeździe na czas, końcówkę sobie odpuścił. Teraz czekamy na niedzielę i wyścig ze startu wspólnego.

http://naszosie.pl/2014/09/ponferrada-2014-bmc-racing-team-najlepsza-w-jezdzie-na-czas-kwiatek-i-koledzy-z-brazem/

Link to post
Share on other sites

Fajny rower na pokazowki i dla amatorow, ale niespecjalnie na wyscigi. Im lzej tym mniej sztywno i mniej bezpiecznie. A niektorzy zawodowi kolarze potrafia mniec pare w nogach. Juz nie pamietam kto, ale byl taki jeden co musial jezdzic na korbie z aluminiowymi ramionami, bo te z wlokna weglowego lamal... Jak rama nie bedzie sztywna to sie wiecej straci niz zyska. Jak kola sie beda giely to w ogole moze byc niebezpiecznie na zjazdach.

 

A tak przy okazji, to ciekawe ile osob w wadze roweru dolicza... powietrze w oponach? Bo np w MTB to jakies 30 gram na kolo ;)

Link to post
Share on other sites

Ja ważę swój zawsze gotowy do jazdy. Teraz na detonatorach 12.35kg.

 

Co do Emondy, rozmawiałem z właścicielem Treka w Kaliszu. Byli na szkoleniu i była 1 sztuka, facet ~75kg i mówił, że sztywnością rama daje radę. Chińczyki już robią ramy do MTB poniżej 900 gram.

Link to post
Share on other sites

Daje rade to pojecie bardzo rozmyte. Sadze, ze takie cos to nalezy zmierzyc na maszynie a nie na oko mowic. Skoro mozna w Watach okreslic zysk energii dla jazdy na ramie aero to takie cos tym bardziej. Zreszta kolarzom w zawodowym peletonie bardziej wlasnie potrzebna diabelnie sztywna rama niz rama o 300 g lzejsza. Wystarczy popatrzec na rowery do jazdy na czas. Teoretycznie w gorskich etapach mialoby to duze znaczenie, ale znowu nie kosztem sztywnosci bo oni tam jezdza stosunkowo silowo i nie moga sobie pozwolic na straty energii.

Link to post
Share on other sites

Jak bedzie wiotka jak witka to owszem. Ale z tym jak z oponami. Mozesz wyczuc sciskajac ja palcami czy jest 1,5 czy 2,5 atmosfery, ale odroznisz 5 atmosfer od 6 albo 7 od 9? Wszak i jedno i drugie "na oko" to kamien. Zreszta nie wiem jak on ja testowal. Przejechal sie? Zrobil silowy podjazd, sprint? Mogl ocenic ze nie jest wiotka (nowa) ale czy odczuje roznice pomiedzy nia a rama z szosowki zawodniczej? Bo roznica byc musi.

 

Uwazam ze sa po prostu granice lekkosci ktore jak sie przekroczy to ciezko mowic o oplacalnosci takiego zabiegu (poza wlasna satysfakcja) a czesto nawet o bezpieczenstwie. Tamten rower wszak ma karbonowe obrecze i hamulce o obrecz. Ile to pojezdzi? Jak to bedzie hamowac?


Verul, jak możesz to wrzuć zdjęcie swojego. Chyba jeszcze nie było. Dzięki.

Syf w garazu pominmy milczeniem... ;)
Rower na Kojakach 2.0 - slickach - bo startowalem akurat w wyscigu szosowym na 100 km.


HpfW0U.jpg




9tEUMj.jpg




O4dyjR.jpg




q1kHNn.jpg




68KCfM.jpg




aCSOrc.jpg




mGtlyx.jpg




yMshtJ.jpg

Edytowane przez verul
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...