Benny5 1 Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 Co sądzicie o silnikach spalinowych do roweru Jeździ ktoś na takiej hybrydzie? Cytuj Link to post Share on other sites
jago56 0 Napisano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2014 moje pytanie o rowerach to jaka kłódka jest dobra i odporna na złodzieja?? Cytuj Link to post Share on other sites
Pulsman 2 Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 Cześć wszystkim http://forum.pclab.pl/public/style_emoticons/default/smilies/wink.gifPoszukuję lapmki do roweru. Musi być mocna - tak żeby oświetlać drogę przede mną na kilka metrów, i długo świecić. Co polecacie, bo w necie jest pełno syfu... Chce wydać jakieś 50zł. Jakieś pomysły ? Cytuj Link to post Share on other sites
FFilkry22 66 Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 @up Polecam ten artykuł Cytuj Link to post Share on other sites
lukyeti 2221 Napisano 4 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2014 (edytowane) witam wszystkich to mój debiut w tych sprawach rowerowych nie wiem czy jest jakiś inny temat jeszcze więc tutaj zadam pytanie ten sprzedający oferuje roweru na licytacjach http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=36040249 czy te kands to jakaś w miarę dobra marka? szukam roweru dla siebie i dla żony na jakieś wycieczki rowerowe chciałbym się zmieścić w 1000zł jeśli da radę lub chociaż żeby ktoś wskazał rower dla żony do 450zł najwyżej ja wyciagnę jakiś no name z piwnicy i zrobię jego remont Wiadomo dla kobiety wygodne siodełko żeby nie marudziła:P (waga 55kg 169cm może to ważne) ze mną może być gorzej 115kg i 194 cm więc rozmiar opon trzeba by pewnie jakiś dobrać.. Jeśli spamuje to proszę o przeniesienie posta gdzieś indziej Za pomoc bardzo dziękuję bo jestem totalnym noobem w tych sprawach Edytowane 4 Lipca 2014 przez lukyeti Cytuj Link to post Share on other sites
ochotanotariusz 0 Napisano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2014 nie znam marki kans. osobiście mam Kellys'a - owszem w 1000zł zamknąć się z dwoma rowerami raczej nie da rady - ale dobry rower to tez jest wydatek. ale też przyjemność z jeżdżenia większa. Jesli masz jakiegoś noname'a w piwnicy - to może warto teraz zainwestować w jeden dobry, a drugiego odpicować. a za jakiś czas zainwestować w drugi rower. Cytuj Link to post Share on other sites
lukyeti 2221 Napisano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2014 Kupiłem lazaro integral v1 , czekam na chwile wolnego czasu żeby go potestować Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10133 Napisano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2014 Przyszły mi Detonatory, jest mega różnica w wielkości między 700x32 a 29x2.2 http://abload.de/img/dsc_0244pykcv.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
kbrbabzbtb 1123 Napisano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2014 Wizualnie byłoby lepiej gdyby były szersze. Wrzuć foto jak założysz jeszcze przód, bo ta z przodu "rozprasza". Sam zastanawiam się nad kupnem dodatkowego kompletu kół na szosowych. Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10133 Napisano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2014 http://abload.de/img/dsc_02465isqg.jpg Jest mega różnica, balon tu ma prawie 32mm gdy w starych gumach miał 56mm. No i waga, tutaj ~340g, stare kowadełka miały ~700g, czuć jak rower dużo lepiej odchodzi. Kilka dni teraz trzeba się przyzwyczaić do nowych opon a w szczególności na luźniejszej nawierzchni. Cytuj Link to post Share on other sites
kbrbabzbtb 1123 Napisano 10 Września 2014 Udostępnij Napisano 10 Września 2014 Nowe łogumienie na maratony. Z 2.25 na 2.10 semislick. Zobaczę jak na takich się jeździ. http://imageshack.com/a/img910/2973/JYymUH.jpg 1 Cytuj Link to post Share on other sites
verul 373 Napisano 17 Września 2014 Udostępnij Napisano 17 Września 2014 Sam niebawem bede skladal kola specjalnie na szose. Mam HT 26 cali ale kola beda 28. Piasta MTB, obrecz szosowa Szprychy sie jeszcze zastanawiam czy brac Revolituion od DT czy Aero 424 CN Spoke. Cytuj Link to post Share on other sites
Player1 1183 Napisano 17 Września 2014 Udostępnij Napisano 17 Września 2014 Ale dziwnie wygląda góral na szosowych oponach... Nie pokonuję dużych odległości jednorazowo, więc takie czary specjalnie na szosę nie są dla mnie. Cytuj Link to post Share on other sites
verul 373 Napisano 17 Września 2014 Udostępnij Napisano 17 Września 2014 No dziwnie, ale one sporo daja wiec jak sie duzo po szosie jezdzi to zdecydowanie warto. Cytuj Link to post Share on other sites
kbrbabzbtb 1123 Napisano 21 Września 2014 Udostępnij Napisano 21 Września 2014 Jak tak się zastanowić to gdyby człowiek miał budżet to najlepiej mieć 9 kilogramowego Canyona hardtaila na maratony XC, full`a Specialized na trasy zjazdowe i ładną kolarzówkę na szosowe wypady nad morze. Cytuj Link to post Share on other sites
verul 373 Napisano 22 Września 2014 Udostępnij Napisano 22 Września 2014 (edytowane) No moj HT do XC/maratonow wazy ok 9600 gram A z kol jesdnak zrezygnowalem. Jak podliczylem ze kosztowalyby mnie niecale 3000zl to stwierdzilem ze to totalnie bez sensu, bo dokladam 2 tysie i mam od biedy juz jakas slaba szosowke. Szkoda ze nie mam miejsca na drugi rower... Edytowane 22 Września 2014 przez verul Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10133 Napisano 22 Września 2014 Udostępnij Napisano 22 Września 2014 @@kbrbabzbtb, dokładnie, to byłby ideał. Najlżejszy seryjnie produkowany rower - tylko 4.6KG! http://naszosie.pl/2014/07/trek-emonda-najlzejszy-na-swiecie-rower-szosowy-produkowany-seryjnie/ Kwiatek z kolegami został brązowym medalistą w drużynowej jeździe na czas, końcówkę sobie odpuścił. Teraz czekamy na niedzielę i wyścig ze startu wspólnego. http://naszosie.pl/2014/09/ponferrada-2014-bmc-racing-team-najlepsza-w-jezdzie-na-czas-kwiatek-i-koledzy-z-brazem/ Cytuj Link to post Share on other sites
verul 373 Napisano 22 Września 2014 Udostępnij Napisano 22 Września 2014 Fajny rower na pokazowki i dla amatorow, ale niespecjalnie na wyscigi. Im lzej tym mniej sztywno i mniej bezpiecznie. A niektorzy zawodowi kolarze potrafia mniec pare w nogach. Juz nie pamietam kto, ale byl taki jeden co musial jezdzic na korbie z aluminiowymi ramionami, bo te z wlokna weglowego lamal... Jak rama nie bedzie sztywna to sie wiecej straci niz zyska. Jak kola sie beda giely to w ogole moze byc niebezpiecznie na zjazdach. A tak przy okazji, to ciekawe ile osob w wadze roweru dolicza... powietrze w oponach? Bo np w MTB to jakies 30 gram na kolo Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10133 Napisano 22 Września 2014 Udostępnij Napisano 22 Września 2014 Ja ważę swój zawsze gotowy do jazdy. Teraz na detonatorach 12.35kg. Co do Emondy, rozmawiałem z właścicielem Treka w Kaliszu. Byli na szkoleniu i była 1 sztuka, facet ~75kg i mówił, że sztywnością rama daje radę. Chińczyki już robią ramy do MTB poniżej 900 gram. Cytuj Link to post Share on other sites
verul 373 Napisano 22 Września 2014 Udostępnij Napisano 22 Września 2014 Daje rade to pojecie bardzo rozmyte. Sadze, ze takie cos to nalezy zmierzyc na maszynie a nie na oko mowic. Skoro mozna w Watach okreslic zysk energii dla jazdy na ramie aero to takie cos tym bardziej. Zreszta kolarzom w zawodowym peletonie bardziej wlasnie potrzebna diabelnie sztywna rama niz rama o 300 g lzejsza. Wystarczy popatrzec na rowery do jazdy na czas. Teoretycznie w gorskich etapach mialoby to duze znaczenie, ale znowu nie kosztem sztywnosci bo oni tam jezdza stosunkowo silowo i nie moga sobie pozwolic na straty energii. Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10133 Napisano 22 Września 2014 Udostępnij Napisano 22 Września 2014 On był zawodowym kolarzem także pojęcie o jeździe ma. W peletonie i tak jest limit wagowy 6.7 czy 6.8KG więc ten rower dla nich nie jest. Cytuj Link to post Share on other sites
verul 373 Napisano 22 Września 2014 Udostępnij Napisano 22 Września 2014 Pojecie nie ma tu nic do rzeczy. To tak jakby kazac komus na oko ocenic opor powietrza kasku zwyklego i kasku aero. Nie zauwazysz roznicy, ale roznica bedzie. Cytuj Link to post Share on other sites
kbrbabzbtb 1123 Napisano 22 Września 2014 Udostępnij Napisano 22 Września 2014 Verul, jak możesz to wrzuć zdjęcie swojego. Chyba jeszcze nie było. Dzięki. Mój katalogowo waży 12,60 (bez pedałów) ale trochę w nim zmieniłem części, jak ostatnio ważyłem to wyszło 11,8kg. Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10133 Napisano 22 Września 2014 Udostępnij Napisano 22 Września 2014 Oj nie mogę się z Tobą zgodzić. Sztywność ramy to i amator wyczuje (jak jej nie będzie). Cytuj Link to post Share on other sites
verul 373 Napisano 22 Września 2014 Udostępnij Napisano 22 Września 2014 (edytowane) Jak bedzie wiotka jak witka to owszem. Ale z tym jak z oponami. Mozesz wyczuc sciskajac ja palcami czy jest 1,5 czy 2,5 atmosfery, ale odroznisz 5 atmosfer od 6 albo 7 od 9? Wszak i jedno i drugie "na oko" to kamien. Zreszta nie wiem jak on ja testowal. Przejechal sie? Zrobil silowy podjazd, sprint? Mogl ocenic ze nie jest wiotka (nowa) ale czy odczuje roznice pomiedzy nia a rama z szosowki zawodniczej? Bo roznica byc musi. Uwazam ze sa po prostu granice lekkosci ktore jak sie przekroczy to ciezko mowic o oplacalnosci takiego zabiegu (poza wlasna satysfakcja) a czesto nawet o bezpieczenstwie. Tamten rower wszak ma karbonowe obrecze i hamulce o obrecz. Ile to pojezdzi? Jak to bedzie hamowac? Verul, jak możesz to wrzuć zdjęcie swojego. Chyba jeszcze nie było. Dzięki.Syf w garazu pominmy milczeniem... Rower na Kojakach 2.0 - slickach - bo startowalem akurat w wyscigu szosowym na 100 km. Edytowane 22 Września 2014 przez verul Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.