Skocz do zawartości

Recommended Posts

188cm, 85kg. W opisie masz, że 20 cali to ponoć do 185cm, powyżej 22cale.

Myślałem jeszcze o:

 

http://allegro.pl/rower-merida-one-twenty-300-d-2013-20-okazja-i3433006844.html

 

Chociaż troche śmieszne wizulanie te ramy meridy.

 

Jeżdzę trochę w terenie to chciałbym full`a ale z blokadą tylnego zawieszenia.

No i z 4500-5000pln to max co chciałbym wydać na rower.

Link to post
Share on other sites

Mam 186cm, rower 19" i jest na styk. Do 20" nie podchodziłbym bez 1.9m wzrostu.

 

Dużo jeździsz i w jakim terenie? Musisz mieć na uwadze, że blokada czy to dumpera czy widelca nigdy nie zablokuje go w 100% więc jeśli jazda w terenie jest okazjonalna i teren jest lekki to polecałbym bardziej hardtaila.

Link to post
Share on other sites

Ca. 60km 2-3x w tygodniu, amatorsko. Część po asfalcie, część po leśnych szutrach, cześć po wzniesieniach. Full`a nigdy nie miałem więc mam ochotę, po ostrym terenie w lesie tył na hardtailu nie za dobrze pracuje ;-)

 

Ale przyznaje, że patrzyłem wcześniej za tym:

 

http://www.bikecenter.pl/index.php?p7363,radon-zr-race-29er-5-0-black-blue-lime-2013

Link to post
Share on other sites

 

 

Część po asfalcie, część po leśnych szutrach, cześć po wzniesieniach.

Tu full będzie IMHO niewykorzystany. HT 29" będzie złotym środkiem.

 

Radon jest lux. Fajna, dość sportowa geo. Ile masz wzrostu?

 

 

 

29 znacznie trudniej się skręca i 26 robią się jakoś takie wolniejsze po prostych ;) pod górę ciężej pełny obrót koła wymaga więcej siły ;)

Pierwsza część wypowiedzi to prawda, druga nie. Pod górę niner idzie zdecydowanie lepiej niż sixer.

Link to post
Share on other sites

Nie sprecyzowałeś swojej wypowiedzi i ktoś może odnieść wrażenie, że na asfalcie będzie tak samo. ;)

W moim przekonaniu wybór 29 i 26 jest kwestią indywidualnych predyspozycji i warunkach w jakich się jeździ, dlatego raczej nie można wyłonić lepszej konstrukcji. :)

Link to post
Share on other sites

 

 

Nie sprecyzowałeś swojej wypowiedzi i ktoś może odnieść wrażenie, że na asfalcie będzie tak samo. ;)

Nie widzę przeszkód by było inaczej. Duże koło trudniej rozpędzić ale łatwiej utrzymać jego prędkość. Mnie średnie przeloty poprawiły się o 2-3km/h na ninerze.

 

@@kbrbabzbtb, 27.5" w tym roku ma już chociażby Scott, szału te rowery nie robią IMO. Agang na 2014 także zapowiada ścieżkowca na 27.5".

Link to post
Share on other sites
  • 4 tygodnie później...

Pytanie moje - dlaczego rowery są takie drogie, często droższe niż bardziej skomplikowane skutery?

Pytanie moje - Jakie rowery i jakie skutery porównujesz?

Dobry skuter (nie chiński wyrób skuteropodobny) to jakieś pewnie 8-10 kafli. Dobre rowery zaczynają się od mniej-więcej tysiaka :) Też sobie możesz kupić rower w bezdomce za 200 złotych, jego jakość będzie pewnie podobna jak skutera za 2000...

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...