imiemichal 979 Napisano 3 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2017 Jest możliwość, że w czasie transportu, albo gdzieś na magazynie się przewrócił matrycą w dół. Mówię z doświadczenia. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
tomasz1987 82 Napisano 3 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2017 (edytowane) A zaraz telewizor przyjechał na palecie ?? Od niedawna jest wymóg dla DHL i DPD ( co do reszty to nie wiem) na przewożenie > 55" Na specjalnej palecie Może jak jej nie było to o to zwchacz Edytowane 3 Listopada 2017 przez tomasz1987 Cytuj Link to post Share on other sites
Martion 16 Napisano 4 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2017 W DB Schenker telewizory idą w opakowaniach handlowych lub w folii stretch. Więc łatwo o uszkodzenia. Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 4 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2017 No właśnie przywiózł go Schenker, pod postacią dwóch 18-20-letnich typów. Zero palety, zero folii - jedynie oryginalny karton, ale bez żadnych śladów. Trochę mnie to zdziwiło, bo 43" monitor przyjechał już na palecie. Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12591 Napisano 4 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2017 A składałeś reklamację do Schenkera? Niektóre firmy kurierskie honorują reklamacje już po odbiorze. Tu masz warunki świadczenia usług Schenkera, §12 mówi o reklamacjach -> https://www.dbschenker.pl/file/log-pl-pl/1796704/QkRoyz7DonvVNJtapxyB22lYn4M/13710964/data/warunki_wiadczczenia_uslug_krajowych_2017.pdf Jest tam taki zapis: "6.c. - Jeżeli po wydaniu przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie niedające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, Schenker ustala stan przesyłki na żądanie uprawnionego zgłoszone niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki." 1 Cytuj Link to post Share on other sites
nos_tro 1542 Napisano 4 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2017 Możesz też obwiniać sklep za niepoprawne zabezpieczenie do transportu jeżeli to nie wada fabryczna akurat była. Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 4 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2017 A składałeś reklamację do Schenkera? Thx. Właśnie poszło. Doczytałem też, że ewentualne żądanie przez sklep protokołu szkód od firmy kurierskiej, w przypadku wykrytego po odebraniu uszkodzenia mechanicznego, jest niezgodne z prawem - nie miałem jeszcze takiej akcji, więc na wszelki wypadek przechodzę obecnie bardzo przyspieszony kurs Jako bonus od życia - podwójna gimnastyka z TV 60" i 65" (jak się okazało, że nowy jest walnięty, to trzeba było podłączać z powrotem stary) sprawiła, że dzisiaj coś mi przeskoczyło w plecach, ledwo się ruszam i jadę na Ketonalu. Tyle wygrać.... Zachciało się 4K 3 Cytuj Link to post Share on other sites
sid vicious 16131 Napisano 4 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2017 Kurde, współczuję. Z poprzednim/aktualnym TV też chyba miałeś jakieś ekscesy, nie? Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 6 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2017 Z obecnym 60" Samsungiem nie, działa idealnie. Jego poprzednik zaś, 58" Samsung, miał 3 albo i 4x wymienianą matrycę i skończyło się na zwrocie gotówki Generalnie, mogę już chyba spokojnie założyć, na podstawie wielu lat obserwacji, że: - niezależnie od producenta, trafiam zawsze na egzemplarze GPU, które świetnie się kręcą; - w przypadku CPU jest odwrotnie - szału nigdy nie było; - z co drugim TV są jakieś cyrki. Sklep grzecznie poprosił o foty opakowania i protokół od kuriera. Zdjęcia wyślę wieczorem, Schenker jeszcze się nie odezwał. Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2076 Napisano 6 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2017 Jeśli nie Ty zlecałeś wysyłkę tylko sklep to Schenker od Ciebie raczej nie przyjmie reklamacji, to sklep powinien reklamować usługę skoro on ją zlecił. Ty się będziesz naparzał ze sklepem Ciekawe jak do tego podejdą. Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 10 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2017 Na stronie Schenkera jest wyraźnie napisane, że reklamacja jest po stronie odbiorcy. Umówiłem się z kurierem na piątek celem spisania protokołu. Oczywiście zadzwonił bez uprzedzenia, że jest dzisiaj już w drodze do mnie. Ostatnio kurier dzwonił bez ostrzeżenia, że jedzie spisać protokół w godzinach porannych, dzisiaj, będąc umówionym bez konkretnej godziny, liczyłem na coś podobnego - jak nie dotarł do 11 to zadzwoniłem - miał być około 15, nadal czekam Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12591 Napisano 10 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2017 Masakra jakaś Mam do czynienia z różnymi kurierami jako firma i podejście jest dokładnie odwrotne. Albo trafiłeś na kiepskiego pracownika, albo kurierzy globalnie olewają klientów indywidualnych. Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 10 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2017 Dzwonię - nie odbiera. Ostatnio było dwóch, więc średnio mi się to podoba. Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 10 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2017 We dwóch przyjechali gdybyś był agresywny Swoją drogą TV za taką kasę i takie jaja,tyle czasu to trwa.Już bym się z lekka zdenerwował. Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 13 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 Napisałem, oddzwonił - będzie za godzinę, nie wziął protokołu z bazy. Pyszna firma. Pojechał godzinę temu, całkiem spoko, młody chłopak, ze 20 lat, pracuje od 3 miesięcy. Opis wygląda tak: fragment o braku możliwości stwierdzenia uszkodzenia przed rozpakowaniem w pełni mnie satysfakcjonuje - w razie czego gość mówił, że może bez problemu poświadczyć, że nie ma opcji, aby ktoś czekał 20-30 minut, zanim klient rozpakuje na spokojnie tej wielkości TV. Poszło do sklepu, będę informował na bieżąco. Sklep odpisał, że nie są w stanie rozpatrzyć reklamacji tylko na podstawie zgłoszenia, więc odbiorą TV celem oględzin. Super, ale aby dojść do takiego wniosku naprawdę nie było trzeba czekać tyle czasu. Napisałem, od jakiej godziny będzie jutro taka możliwość, oraz, że odbiór w kolejny dzień wymagać będzie dodatkowego ustalenia, prosząc o potwierdzenie. Tego ostatniego się już dzisiaj nie doczekałem. 6 Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 Żeby się nie okazało że zostaniesz bez floty i z rozbitym TV,szkoda gadać.Błąd że nie obajrzałeś zaraz przy typie tego TV. Cytuj Link to post Share on other sites
imiemichal 979 Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 Zwykle kurierzy nie mają czasu czekać, aż klient rozpakuje sprzęt. Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 13 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 To raz, a dwa - byłem w pracy, odbierała Magda. Nie było opcji, aby wypakowywała takiego kloca. Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 Nie no wiem,ale to ich zasrany obowiązek żeby czekać,bo później wychodzą kwiatki.Jak i zależy to od kuriera,pamiętam zamawiałem kuriera na gwarancję piły to nie dość że kurier przyjechał to jeśzcze pomógł spakować żonie bo mnie nie było a nie spodziewałem się tak szybkiego odbioru. Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 Zwykle kurierzy nie mają czasu czekać, aż klient rozpakuje sprzęt. Wystarczy jeden telefon i kurier nagle znajduje czas, bardzo dobrze działa zwłaszcza na kurierów dpd. Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12591 Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 (edytowane) ale to ich zasrany obowiązek żeby czekać Wprost przeciwnie. Nie mają obowiązku czekać i jest to zgodne z prawem. (ustawa Prawo przewozowe + regulaminy firm kurierskich.) Jest kilka firm kurierskich, które poczekają, ale jest to usługa dodatkowo płatna i świadczą ją tylko niektóre firmy (np. Poczta Polska), ale rzeczony Schenker do nich nie należy. Ba, nawet zapisali w regulaminie (§11 pkt. 5) "Odbiorca nie może sprawdzać zawartości przesyłki przed pokwitowaniem jej odbioru, o ile opakowanie nie zostało naruszone." (wytłuszczenie moje). e// prawdopodobnie będzie przepychanka pomiędzy sklepem a kurierem, że przesyłka nie była należycie zabezpieczona. Edytowane 13 Listopada 2017 przez drVanSteiner 1 Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 To ja dziękuję,wolę sam jechać i kupić TV do jakiegoś sklepu.Nic,mam nadzieję Nowaj że sprawa będzie załatwiona pomyślnie.Sory za syf w temacie. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 14 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2017 Od wczoraj próbuję potwierdzić ze sklepem termin odbioru. Nie doczekałem się odpowiedzi na 3 maile. Póki co reklamacja w Neo24.pl nie przebiega zbyt przyjaźnie. Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12591 Napisano 14 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2017 Tym się nie przejmuj, a nawet ciesz z tego, bo czas na ustosunkowanie się do reklamacja liczy się od daty jej złożenia +1 dzień. Więc minęło już 10 dni, jeszcze 4 i jeśli sklep nie wyrobi się z odpowiedzią, to reklamacja zostanie uznana. (zakładam, ze w zgłoszeniu wpisałeś czego oczekujesz) Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 14 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2017 Tak, wymiany na nowy. Jestem dość mocno wkurzony, bo bycie ignorowanym przez 1,5 doby, w sprawie o całkiem sporą kasę, nie świadczy najlepiej o sprzedawcy. Zabieram się właśnie za pisanie dość długiego maila, z załączeniem kierownika działu reklamacji. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.