drVanSteiner 12515 Napisano 18 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2017 A kto pokrył koszty wysyłki i czy była ona ubezpieczona? Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 20 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2017 Wysyłka na aukcji Allegro była darmowa. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
katystopej 838 Napisano 20 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2017 (edytowane) Szykuje Ci się niezła przepychanka, film z rozpakowywania rozwiązał by sprawę, a tak pewnie o sąd się oprze Powodzenia ! Edytowane 20 Listopada 2017 przez katystopej Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12515 Napisano 20 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2017 Obawiam się, że trzeba zacząć ścigać Schenkera. Sklep umywa ręce, bo nie da się udowodnić, że wysłali uszkodzony. A szkoda, bo nawet jeśli to wina kuriera, to sklep mógłby pomóc, bo z racji wielkości ma na pewno większą siłę nacisku na Schenkera. Dlatego pytałem, czy coś wiadomo o ubezpieczeniu. Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 22 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2017 "dział reklamacji czeka na decyzje, w związku z nowymi okolicznościami. " Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12515 Napisano 22 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2017 Wysłałeś do nich mafię? Cytuj Link to post Share on other sites
kbrbabzbtb 1123 Napisano 22 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2017 w związku z nowymi okolicznościami. Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 22 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2017 Myślę, że chodzi o fakt, iż mam dwoje niespokrewnionych świadków. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12515 Napisano 22 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2017 Albo Twój Rzecznik Konsumentów zadziałał. Tak czy inaczej, owe okoliczności muszą znacząco przechylać szalę na Twoją stronę, bo inaczej by się nimi nie przejęli. Ciekawe, co odpowiedzą. Cytuj Link to post Share on other sites
Popularne posty Nowaj 61941 Napisano 23 Listopada 2017 Autor Popularne posty Udostępnij Napisano 23 Listopada 2017 Reklamacja rozpatrzona pozytywnie. Wymiana lub zwrot kasy. Oczywiscie wziąłem zwrot. W weekend idziemy na zakupy 21 Cytuj Link to post Share on other sites
worm 17574 Napisano 23 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2017 @up - no i super weekend spokojny. Cieszę się, że się udało. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Biafra 16739 Napisano 23 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2017 Uffff. Dobrze to słyszeć. Strasznie mnie zagotowała ta Twoja historia bo sam zawsze zamawiam wszystko dość niefrasobliwie a nienawidzę takich sytuacji. Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 23 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2017 Same here. Od teraz nagrywam każdy unboxing. Cholernie się ucieszyłem, bo miałem już zamiar wybrać się do kancelarii, która prowadzi moją sprawę spadkową, z pytaniem, czy zajmą się również tym. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12515 Napisano 23 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2017 Reklamacja rozpatrzona pozytywnie. I bardzo dobrze. Z drugiej strony patrząc, po prostu wybrałeś zły TV i los przekornie pokazał Ci, że musisz wybrać lepiej Cytuj Link to post Share on other sites
VectroV 3584 Napisano 23 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2017 (edytowane) Najważniejsze że się udało. Gratulacje Edytowane 23 Listopada 2017 przez VectroV Cytuj Link to post Share on other sites
SKEEPER 16089 Napisano 23 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2017 Reklamacja rozpatrzona pozytywnie. ...no i pięknie. W weekend idziemy na zakupy Rozumiem, że chodzi o TV - model ten sam? Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 23 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2017 Tak, ten sam model jest obecnie w Euro o 5 stów tańszy, dodatkowo LG zwraca 300 zł na konto 4 Cytuj Link to post Share on other sites
SKEEPER 16089 Napisano 23 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2017 Bajka. Swojego również kupiłem w sklepie stacjonarnym. Poprosiłem o rozpakowanie i podłączenie. Chciałem mieć pewność, że jest wszystko OK bo wiedziałem, że jakbym ewentualne nieprawidłowości zobaczył dopiero w domu, to musiałbym przechodzić przez procedurę reklamacyjną. Zatem czekamy na nowy unboxing Cytuj Link to post Share on other sites
imiemichal 979 Napisano 23 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2017 W euro przy kupnie TV sprawdzają na miejscu, czy działa. Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 23 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2017 czekamy na nowy unboxing Wszystko zależy od tego, kiedy zwrócą mi kasę, bo zanim to nie nastąpi, nie będę się pakował w nowy zakup. Obstawiam, że jutro, ale różnie bywa - sprawa ciągnie się już prawie miesiąc. Jeśli jednak po nowy TV będę jechał dopiero w przyszły weekend to i tak nie zmienia to faktu, że dzisiaj pierwszy raz od dawna będę miał spokojny sen Nikomu takich atrakcji nie polecam, a po pierdylionie lat kupowania dosłownie wszystkiego w sieci, dostałem niezłą nauczkę. 3 Cytuj Link to post Share on other sites
sid vicious 16130 Napisano 23 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2017 dostałem niezłą nauczkę To jest ten problem, że nie spodziewasz się problemu. Ja sam też niczego nie sprawdzam przy kurierze. Do tej pory z reguły wystarczały foty, że czegoś brak, albo coś jest nie tak, ale cholera po Twojej akcji to aż sam się teraz stracham i chyba zacznę nagrywać unboxingi grubszych zakupów (lub elektroniki). Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 23 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2017 Miałem kilka akcji z zamówieniami z ebay'a, które po drodze ginęły, ale tam wystarczy grzecznie napisać do sprzedawcy, że coś nie dotarło, a na drugi dzień dostajesz zwrot na konto, albo informację o wysłaniu kolejnej paczki. W pakiecie z przeprosinami. Pod względem podejścia do klienta jesteśmy naprawdę Trzecim Światem, ale po części z własnej winy, bo u nas to by każdy zgłaszał zaginięcie co drugiej przesyłki 1 Cytuj Link to post Share on other sites
sid vicious 16130 Napisano 23 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2017 Wiesz co, z ostatnich zakupów to u mnie głównie ciuchy i buty. Jedni mnie miesiąc ciągali, bo paczka wysłana, customer service odpisywał raz na tydzień albo i wcale, aż doszli do konsensusu, że to kurier zgubił paczkę i bardzo przepraszają. Zadzwoniłem do DPD, oni takiej paczki nawet nie dostali, czekają z numerem nadania na przyjęcie (czy coś). I dostałem tylko "przepraszamy najmocniej, chcesz to kup se jeszcze raz mimo że promocja się skończyła". FO. A inna bajka jak Tallinder wysyłał łachy - wszystko, buty, marynarki, koszule (...) pakowane do jednego worka, bez żadnej innej podziałki, dupełek, wieszaczka, nic. No ale tych rozumiem, że mieli wszystko w du**e jak wyprzedawali sklep po upadku za 1/6 ceny wyjściowej. Twoje ebaye w miarę śledzę, więc pamiętam te zapodziane BR i bezproblemowe podejście sprzedawców. Oj przydałoby się to u nas, przydałoby. Cytuj Link to post Share on other sites
Voidereles 1695 Napisano 23 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2017 Tyle, że żeby w Polakach wyginęła mentalność o której Nowaj wspomniał - zgłaszanie zaginięcia co drugiej paczki - to musiałby chyba przyjść jakiś Mojżesz i 40 lat chodzić z nami przez pustynię aż wyginie stare pokolenie 2 Cytuj Link to post Share on other sites
tomasz1987 82 Napisano 23 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2017 (edytowane) Osobiście jestem pod ciężkim wrażeniem że zwrócili tobie siano Swego czasu jak przesyłki DHL były tanie jak barszcz a dopłata do niestandardowych paczek niewielka. Przewoziłem sporo telewizorów i miałem z góry zaznaczone że zwrot to tylko wtedy jak zostanie spełnionych kilka kryteriów A jak nie to nie ma co reklamować. Do dzisiaj współpracuje z DHL bo faktycznie zwracają kasę jak się zabuli te 50 za paczkę BTW Dzisiaj odbierałem paczkomat a obok w mobilnym koleś "sortował" paczki Gadam z nim o paczkach ten się żali że allegro zrobiło paczkomaty zadarmo i całkowicie bez ogródek rzuca paczkami po całym aucie Edytowane 23 Listopada 2017 przez tomasz1987 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.