Skocz do zawartości

Lodówka Nowaja


Recommended Posts

No właśnie przywiózł go Schenker, pod postacią dwóch 18-20-letnich typów. Zero palety, zero folii - jedynie oryginalny karton, ale bez żadnych śladów. Trochę mnie to zdziwiło, bo 43" monitor przyjechał już na palecie.

Link to post
Share on other sites

A składałeś reklamację do Schenkera?

Niektóre firmy kurierskie honorują reklamacje już po odbiorze.

 

Tu masz warunki świadczenia usług Schenkera, §12 mówi o reklamacjach -> https://www.dbschenker.pl/file/log-pl-pl/1796704/QkRoyz7DonvVNJtapxyB22lYn4M/13710964/data/warunki_wiadczczenia_uslug_krajowych_2017.pdf

Jest tam taki zapis:

"6.c. - Jeżeli po wydaniu przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie niedające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, Schenker ustala stan przesyłki na żądanie uprawnionego zgłoszone niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru  przesyłki."

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

 

 

A składałeś reklamację do Schenkera?

 

Thx. Właśnie poszło. Doczytałem też, że ewentualne żądanie przez sklep protokołu szkód od firmy kurierskiej, w przypadku wykrytego po odebraniu uszkodzenia mechanicznego, jest niezgodne z prawem - nie miałem jeszcze takiej akcji, więc na wszelki wypadek przechodzę obecnie bardzo przyspieszony kurs :P

 

Jako bonus od życia - podwójna gimnastyka z TV 60" i 65" (jak się okazało, że nowy jest walnięty, to trzeba było podłączać z powrotem stary) sprawiła, że dzisiaj coś mi przeskoczyło w plecach, ledwo się ruszam i jadę na Ketonalu.

 

Tyle wygrać.... Zachciało się 4K :/

  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites

Z obecnym 60" Samsungiem nie, działa idealnie. Jego poprzednik zaś, 58" Samsung, miał 3 albo i 4x wymienianą matrycę i skończyło się na zwrocie gotówki :D Generalnie, mogę już chyba spokojnie założyć, na podstawie wielu lat obserwacji, że:

 

- niezależnie od producenta, trafiam zawsze na egzemplarze GPU, które świetnie się kręcą;

- w przypadku CPU jest odwrotnie - szału nigdy nie było;

- z co drugim TV są jakieś cyrki.


Sklep grzecznie poprosił o foty opakowania i protokół od kuriera. Zdjęcia wyślę wieczorem, Schenker jeszcze się nie odezwał.
Link to post
Share on other sites

Jeśli nie Ty zlecałeś wysyłkę tylko sklep to Schenker od Ciebie raczej nie przyjmie reklamacji, to sklep powinien reklamować usługę skoro on ją zlecił. Ty się będziesz naparzał ze sklepem :) Ciekawe jak do tego podejdą.

Link to post
Share on other sites

Na stronie Schenkera jest wyraźnie napisane, że reklamacja jest po stronie odbiorcy.

Umówiłem się z kurierem na piątek celem spisania protokołu. Oczywiście zadzwonił bez uprzedzenia, że jest dzisiaj już w drodze do mnie.

Ostatnio kurier dzwonił bez ostrzeżenia, że jedzie spisać protokół w godzinach porannych, dzisiaj, będąc umówionym bez konkretnej godziny, liczyłem na coś podobnego - jak nie dotarł do 11 to zadzwoniłem - miał być około 15, nadal czekam :]

Link to post
Share on other sites

Napisałem, oddzwonił - będzie za godzinę, nie wziął protokołu z bazy. Pyszna firma.


Pojechał godzinę temu, całkiem spoko, młody chłopak, ze 20 lat, pracuje od 3 miesięcy.

 

Opis wygląda tak:

 

23415350_10214168680671633_8397978655686

 

fragment o braku możliwości stwierdzenia uszkodzenia przed rozpakowaniem w pełni mnie satysfakcjonuje - w razie czego gość mówił, że może bez problemu poświadczyć, że nie ma opcji, aby ktoś czekał 20-30 minut, zanim klient rozpakuje na spokojnie tej wielkości TV. Poszło do sklepu, będę informował na bieżąco.


Sklep odpisał, że nie są w stanie rozpatrzyć reklamacji tylko na podstawie zgłoszenia, więc odbiorą TV celem oględzin. Super, ale aby dojść do takiego wniosku naprawdę nie było trzeba czekać tyle czasu. Napisałem, od jakiej godziny będzie jutro taka możliwość, oraz, że odbiór w kolejny dzień wymagać będzie dodatkowego ustalenia, prosząc o potwierdzenie. Tego ostatniego się już dzisiaj nie doczekałem. 

  • Popieram 6
Link to post
Share on other sites

Nie no wiem,ale to ich zasrany obowiązek żeby czekać,bo później wychodzą kwiatki.Jak i zależy to od kuriera,pamiętam zamawiałem kuriera na gwarancję piły to nie dość że kurier przyjechał to jeśzcze pomógł spakować żonie bo mnie nie było a nie spodziewałem się tak szybkiego odbioru.

Link to post
Share on other sites

ale to ich zasrany obowiązek żeby czekać

Wprost przeciwnie.

Nie mają obowiązku czekać i jest to zgodne z prawem. (ustawa Prawo przewozowe + regulaminy firm kurierskich.)

Jest kilka firm kurierskich, które poczekają, ale jest to usługa dodatkowo płatna i świadczą ją tylko niektóre firmy (np. Poczta Polska), ale rzeczony Schenker do nich nie należy. Ba, nawet zapisali w regulaminie (§11 pkt. 5) "Odbiorca  nie  może  sprawdzać  zawartości  przesyłki  przed  pokwitowaniem  jej  odbioru, o ile opakowanie nie zostało naruszone." (wytłuszczenie moje).

 

e//

prawdopodobnie będzie przepychanka pomiędzy sklepem a kurierem, że przesyłka nie była należycie zabezpieczona.

Edytowane przez drVanSteiner
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Tym się nie przejmuj, a nawet ciesz z tego, bo czas na ustosunkowanie się do reklamacja liczy się od daty jej złożenia +1 dzień. Więc minęło już 10 dni, jeszcze 4 i jeśli sklep nie wyrobi się z odpowiedzią, to reklamacja zostanie uznana. (zakładam, ze w zgłoszeniu wpisałeś czego oczekujesz)

Link to post
Share on other sites

Tak, wymiany na nowy. Jestem dość mocno wkurzony, bo bycie ignorowanym przez 1,5 doby, w sprawie o całkiem sporą kasę, nie świadczy najlepiej o sprzedawcy. Zabieram się właśnie za pisanie dość długiego maila, z załączeniem kierownika działu reklamacji.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...