JohnyRambo 221 Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 No faktem jest, ze trudna sytuacja. Glowna wada to wlasnie to, ze stoisz na srodku i nagle ci z krajowej maja zielone. Zapewne wtedy w ruch idzie klakson itp. Masz pomysl jak to rozwiazac ? Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 Raczej powinno sie to robic by wyminely sie prawe strony samochodow no powinno, nawet muszą się tak minąć (wyłączając specyficzne przypadki zrąbanych skrzyżowań, gdzie się tego nie da wykonać), ale weź wytłumacz to czereśniakom, dla których zasady ruchu okrężnego to herezja 1 Cytuj Link to post Share on other sites
leto87 2256 Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 Masz pomysl jak to rozwiazac Stoje na srodku i czekam az zwolni sie zajety pas ruchu. Chociaz powinno sie czekac az znowu bedziemy miec zielone swiatlo, czyli ci za nami zaczna trabic.. Co prawda nigdy mi sie tak nie przytrafilo, ale prawo jazdy mam dopiero od paru lat.. Jak dla mnie gdy jest sygnalizacja swietla, to nie powinno byc tego wymijania bezkolizyjnego na skrzyzowaniach. Cytuj Link to post Share on other sites
JohnyRambo 221 Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 Trzeba wybudowac slimaka i kazdy sie wyminie. Cytuj Link to post Share on other sites
leto87 2256 Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 http://i168.photobucket.com/albums/u167/duke_leto_2/Zrzutekranu2014-03-17213701_zps17f5cd15.jpg Dajmy na to, na tym skrzyzowaniu, jezeli chcemy skrecic w lewo, to powinno sie wyminac samochod ktory jedzie znad przeciwka w prawo, raczej za nim, niz przed? Cytuj Link to post Share on other sites
JohnyRambo 221 Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 A skad jedziemy ? Cytuj Link to post Share on other sites
leto87 2256 Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 Z dolu screena.. Tam gdzie biala ciezarowka skreca w prawo. Cytuj Link to post Share on other sites
JohnyRambo 221 Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 No zalozmy ze na glownej nic niema, to ten na przeciwko skreca w prawo (puszczamy go) i potem jedziemy za nim (czyli nasz skret w lewo). Cytuj Link to post Share on other sites
leto87 2256 Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 http://i168.photobucket.com/albums/u167/duke_leto_2/Zrzutekranu2014-03-17213701d_zpsb7c3bff8.jpg Czyli tak to powinno wygladac.. zatrzymujemy sie na srodku skrzyzowania czekamy az samochody jadace prosto przejada. i wtedy opuszczamy skrzyzowanie.. Ale w praktyce to roznie bywa.. Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 Czyli tak to powinno wygladac uhum wyrobisz się 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Klikacz 1462 Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 Tak to wygląda może w eLce. Pewnie na co dzień to tam niezły burdel musi być Cytuj Link to post Share on other sites
leto87 2256 Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 http://i168.photobucket.com/albums/u167/duke_leto_2/Zrzutekranu2014-03-17213701e_zps89315f5b.jpg Patrze na te skrzyzowanie i jednak mi cos nie pasuje.. Cytuj Link to post Share on other sites
JohnyRambo 221 Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 Co nie pasuje ? Ja bym tak tego nie analizowal. Jak troche sie pojezdzi to potem kazde sie przejedzie na wyczucie w sumie. Ja nie mam problemow z tym, takie analizowanie mi tylko maci w glowie. Pewnie bedac tam w aucie tez bys polecial instynktownie i byloby ok. Cytuj Link to post Share on other sites
leto87 2256 Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 http://i168.photobucket.com/albums/u167/duke_leto_2/Zrzutekranu2014-03-17213701c_zps5a543e7c.jpg Instynktownie to pojechalem tak.. Czyli po czeresniacku.. Cytuj Link to post Share on other sites
Klikacz 1462 Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 (edytowane) Jeśli Ty jesteś kierowcą ciężarówki (wiadomo, że auta, ale tak będzie łatwiej ) i chcesz jechać w lewo, to jak dla mnie powinno to wyglądać tak: ustępujesz pierwszeństwa wszystkim nadjeżdżającym z lewej strony zatrzymujesz się tam "między wysepkami" tak, żeby nie blokować prawej stronie skrętu w lewo/zawracania puszczasz wszystkich wyjeżdżających z prawej kierunek w lewo i jazda, puszczasz tylko pierwszych, jak takowi są. Ja bym to zrobił mniej więcej tak, bo co tu innego można wykombinować Edytowane 18 Marca 2014 przez Klikacz Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 Instynktownie to pojechalem tak.. Czyli po czeresniacku.. nie przejmuj się, jak zaczynałem prowadzić to też miałem problem ze skrzyżowaniami, parę razy za taki manewr mnie otrąbili i się nauczyłem Cytuj Link to post Share on other sites
verul 373 Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 Bo nie jezdzi sie zgodnie z przepisami tylko tak, zeby bylo dobrze. Cytuj Link to post Share on other sites
leto87 2256 Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 Jeden gosciu z youtube, ktorego uznaje za autorytet, powiedzial mi ze lepiej jezdzic na zakladke.. Jak widac poglady sa podzielone w tej sprawie.. Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 Bo nie jezdzi sie zgodnie z przepisami tylko tak, zeby bylo dobrze. pewnie, a potem mamy akcje typu w lewo z prawego pasa, bo jemu tak dobrze 3 Cytuj Link to post Share on other sites
Klikacz 1462 Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 Bo nie jezdzi sie zgodnie z przepisami tylko tak, zeby bylo dobrze. Po 1 to co napisał drachenfeles Po 2 właśnie skutkiem takiej jazdy " żeby było dobrze" są kolizje i wypadki. I nie tłumacz się, że doświadczony kierowca nie popełni błędów, bo nawet jeśli my wykonując manewr "żeby było wygodniej" zrobimy wszystko dobrze, to inni uczestnicy ruchu nie muszą przewidzieć tego co za chwile zrobimy, a dalej to już tylko lakiernik,mechanik, oc i tego typu sprawy. Cytuj Link to post Share on other sites
verul 373 Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 Nadinterpretowujecie to co napisalem. Zgodnie z przepisami jak jest zolte to masz nie wjezdzac na skrzyzowanie. Zgodnie ze zdrowym rozsadkiem jeszcze 1 - 2 auta przejezdzaja na zoltym i 1 - 2 na wczesnym czerwonym dzieki czemu korek jest krotszy o 2 - 4 samochodow. Zgodnie z przepisami na niektorych swiatlach przejechaloby 1 gora 2 auta. I wcale nie chodzi mi tu o wjechanie na skrzyzowanie i blokowanie go tylko wjechanie i sprawne opuszczenie. Albo na drodze z domu do pracy mam droge gdzie przy 200 - 300m prostym odcinku (lekki luk z dobra widocznoscia) jest 2jna ciagla, a nastepnie jak luk zaczyna byc ostrzejszy i widocznosc gorsza to ciagla zamienia sie w przerywana. Wtedy widocznosc jest juz nie na 300m tylko na max 100. Jest masa przepisow ktore lepiej olac zeby jezdzilo sie szybciej, latwiej i bezpieczniej. Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 Jest masa przepisow ktore lepiej olac zeby jezdzilo sie szybciej, latwiej i bezpieczniej zgadza się, są przepisy i przepisy, jedne są tylko sugestią - jak ograniczenie prędkości, inne są wymogiem, jak metodologia pokonywania agrafki czy ronda Cytuj Link to post Share on other sites
verul 373 Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 Pewne podstawy musza byc zachowane. Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 otóż to Cytuj Link to post Share on other sites
BIGPUN 12628 Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 Moment od kiedy ograniczenie prędkości jest sygestią? Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.