Skocz do zawartości

[MULTI] Cyberpunk 2077


Recommended Posts

Tak już pomijając kwestie techniczne, to boli natomiast fakt, że w grze z otwartym światem rpg, gdzie tworzymy własną postac od 0, z dużą możliwością personalizacji wyglądu nie ma możliwości zmiany aparycji postaci, ani nawet zwykłego fryzjera - moim zdaniem to jakieś kuriozum zwłaszcza, że był wypuszczony trailer promujący styl i wyglad postaci...

 

Osobiście szkoda, że gra nie posiada czegoś w rodzaju gwinta jak w W3 (cybergwint, to byłoby coś). Zresztą jak na grę osadzoną w dużym mieście jakoś mało jest rozrywek.

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites
18 minut temu, Sir R napisał:

Osobiście szkoda, że gra nie posiada czegoś w rodzaju gwinta jak w W3 (cybergwint, to byłoby coś)

Ogólnie karcianki to jest megapomysł na minigrę. Pamiętam jak kumpel namiętnie katował w triple triad i tetra master w Fajnalach na PS1 :D Jak ktoś ma predyspozycje do kolekcjonerstwa to łatwo można się zatracić, do tego stopnia że główna gra schodzi na drugi plan.

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Vortavor napisał:

Mam nadzieję że się mylę, ale jeśli ktoś się spodziewał prawdziwego RPGa to może się nieco zawieść, bo gra na chwilę obecną bardziej przypomina grę akcji z rozbudowaną fabułą.

 

Pograj najpierw bo takie gadanie bez zobaczenia nawet kawałka gry nie ma sensu. Skończyłem pierwszy akt, background nomada wyszedł w wielu zadaniach i często zmieniał ścieżkę jaką potoczyło się zadanie. Zrobiłem 3 reloady żeby wypróbować zadanie w inny sposób i nie używając dialogów zarezerwowanych dla nomada miałem inne rozwinięcie akcji.

 

Gra jest pełna bugów, czasem głupawych. Jak zwykle zdaje się, nie mam najgorszych bugów, gra chodzi płynnie na 1080ti a bugi to zwykle wygibasy ragdooli, raz auto mi się zespawnowało na innym aucie i wybuchło i czasem nie wczytuje mi się faja i chodzę z kroczem jak Ken. Jeden quest musiałem reloadować bo trigger do skryptu nie zadziałał- takie rzeczy powinny umrzeć jak najszybciej. 

 

Co się natomiast tyczy "mięsa" tej gry- zadań, głównych i pobocznych- ociekają klimatem i już konkluzja pierwszego aktu łapie za mosznę i przybija ją do ściany. Ale ja przed premierą nie obejrzałem nawet minuty streamów, zapowiedzi, materiałów promocyjnych. Po tym co napisał kolega wyżej sprawdziłem spoty zapowiadające grę i faktycznie kilka rzeczy było tam zaspojlerowane, więc była to świetna decyzja.  

  • Lubię to 3
Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, Biafra napisał:

Miałem tak na początku

 

U mnie to tak słychać.

Dodatkowo pierwsze minuty gry z wysokimi ustawieniami w 1440p. 
Gra wgląda genialnie 

 

 

 

9 godzin temu, Biafra napisał:

Miałem tak na początku

 

U mnie to tak słychać.

Pierwsze minuty gry z wysokimi ustawieniami w 1440p. 
Gra wgląda genialnie 

 

 

 

Link to post
Share on other sites
47 minut temu, Biafra napisał:

Pograj najpierw bo takie gadanie bez zobaczenia nawet kawałka gry nie ma sensu. Skończyłem pierwszy akt, background nomada wyszedł w wielu zadaniach i często zmieniał ścieżkę jaką potoczyło się zadanie. Zrobiłem 3 reloady żeby wypróbować zadanie w inny sposób i nie używając dialogów zarezerwowanych dla nomada miałem inne rozwinięcie akcji.

 

Fakt że na początku bardziej się skupiłem na całej otoczce niż na misjach fabularnych, więc prawdopodobnie wyciągnąłem pochopne wnioski akurat w tej kwestii. Bardzo mnie cieszy to co piszesz i że jednak się mylę. Zgadzam się w 100% że sam klimat gry jest niesamowity, otoczenie i muzyka też robią świetną robotę. W żadnym wypadku nie pisałem tego jako z myślą o wydawaniu ostatecznego werdyktu, bardziej jako przemyślenia po pierwszych godzinach z gry po których gra sprawia mimo wszystko wrażenie niedokończonej :D .

 

Największym minusem jest jednak to że, moim zdaniem, Night City tętni życiem z pozoru. Czym bardziej się zgłębiamy w to co się dzieje poza misjami, tym bardziej wydaje się powierzchowne. Brakuje np. różnych "rozrywek" i innych podstawowych interakcji tego typu interakcji do do których przyzwyczaiły nas gry tego pokroju. Samo AI pozostawia wiele do życzenia, pościgi policyjne są co najmniej kuriozalne, zachowanie postaci też wymaga jeszcze dużo pracy, nie wspominając o ruchu samochodowym który momentami jest gorsze niż w San Andreas. Może momentami czepiam się szczegółów, ale jak na taką produkcję jest to jest trochę rozczarowujące. Niewątpliwie dużo rzeczy o których mówię będzie albo naprawione albo dodane, taką mam też nadzieję. Stwierdziłem jednak że wolę poczekać zanim zacznę zabawę na dobre (przy okazji liczę że pozwoli mi to na ulepszenie mojej maszyny :D )  

 

Niestety ale materiał promocyjny dotyczący fabuły o którym mowa widziałem, i żałuję bo z tego co czytam wychodzi na to że zdradza naprawdę dużo. 

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Ja p.....nie znam się na tworzeniu, budowaniu, kleceniu, składaniu, kompilacji itp., itd. gier, ale czyż mając tyle czasu do premiery, nikt tam w tym RED coś tam nie rozgrywał wątku fabularnego? :co: I teraz dosłownie na kolanie w pięć sekund wstukali fixa? A wcześniej nie można było tego zrobić? Nie rozumiem.

Link to post
Share on other sites

Odpowiedz na to pytanie jest tak samo złożona jak sam proces tworzenia kodu, jest to skomplikowane i nie można odpowiedzieć prosto.

 

Tym samym, radziłbym po prostu ze względu na brak znajomości tematu, trzymać nerwy na wodzy i nie wysnuwać pochopnych wniosków.

  • Lubię to 1
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
26 minut temu, mabrothrax napisał:

Odpowiedz na to pytanie jest tak samo złożona jak sam proces tworzenia kodu, jest to skomplikowane i nie można odpowiedzieć prosto.

 

Tym samym, radziłbym po prostu ze względu na brak znajomości tematu, trzymać nerwy na wodzy i nie wysnuwać pochopnych wniosków.

Ależ ja się nie denerwuję :) Po prostu mnie to zastanawia. Może głupie porównanie, ale to tak, jakby zbudować silnik, wstawić go do samochodu, bez sprawdzenia, czy działa. Nonsens. Mają chyba jakichś beta testerów, czy kogoś tam, żeby zobaczyć co i jak się kręci. Bo nie wierzę, że proces tworzenia takiej gry opiera się tylko na wyświetlaniu plansz tytułowych.

 

E: I żeby nie było - nie życzę im źle, ani nie ganię. Chociaż normalnie powinni rózgą dostać na goły tyłek za pewne błędy. Mniejsza o to. Grę kupiłem. Popieram polskich wydawców, zwłaszcza po sukcesie W3. Notabene, W1 też kupiłem i nawet 5 minut chyba nie grałem :) 

Edytowane przez marko22
  • Lubię to 1
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, marko22 napisał:

Może głupie porównanie, ale to tak, jakby zbudować silnik, wstawić go do samochodu, bez sprawdzenia, czy działa. Nonsens. Mają chyba jakichś beta testerów, czy kogoś tam, żeby zobaczyć co i jak się kręci. Bo nie wierzę, że proces tworzenia takiej gry opiera się tylko na wyświetlaniu plansz tytułowych.

 

Powiem Ci, że w tworzeniu softu tak złożonego jak nowoczesna gra komputerowa, wymagającego korzystania z bardzo wielu rodzajów rozwiązań, wielu ludzi, scalenie całości - nie da się uniknąć błędów nawet jakby ekipa składała się z najlepszych z najlepszych na świecie. W takiej grze jest po prostu za dużo wszystkiego, aby to ogarnąć.

 

Jednak z pewną kwestią można dyskutować - skoro wychodzą takie kwiatki we wczesnej (finalnej, ale wczesnej) wersji gry, oznacza to, że czas poświęcony na testy (a może i same testy - np brak betatesterów itp) był za krótki. Jednak w tego typu produkcjach (jak i we wszystkim teraz) rządzi piniądz i marketing - termin premiery ustalony, przesunięty ile się dało - trzeba wydać i koniec (nawet jak produkt nie spełnia jeszcze wszystkich wymagań :( )

Edytowane przez Succubus
  • Lubię to 1
Link to post
Share on other sites
No....ale widać chłopaki się starają i działają. Oby było jak najlepiej. Z korzyścią dla nas.
Jeśli chodzi o konsole starszej generacji, to jednak zawalili sprawę.
Szkoda, bo przypięli sobie łatkę firmy nierzetelnej, a oceny na metacroticu oznaczają, nawet na PC, że to nie będzie drugi Wiedźmin. O konsolach nie ma co w ogóle mówić. A grze być może wystarczyło z pół roku pracy, parę dodatkowych rozwiązań i byłaby grą genialną.
Szkoda tego potencjału...

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
 
Złośliwi mówią, że dopiero trzecia część CP będzie idealna default_rotfl.gif.
Ale spokojnie, wydadzą kilka (kilkanaście ) poprawek, potem pewnie jakieś DLC - będzie dobrze.
Pewnie tak, tyle że mieli opinię studia które o graczy dba, nie kombinuje.
Teraz już tak łatwo nie sprzedadzą 8 milionów preorderów.


  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites
Na konsolach nie widziałem i raczej nie zobaczę. Tylko tyle wiem, co przeczytam i zobaczę w necie.
 
Taki filmik dla ciekawości
 
Też raczej nie zobaczę. Na swojej już marnej 2060 jednak nie badałam na wszelki wypadek klatek. Zaczęło chrupać, tak że to czułam, to coś odjęłam i tyle. Grałam z RT średnim, ale nie wiem, czy nie wyłączę, bo drażnią mnie odbicia bez mojej postaci. Jednak w Legionie zrobiono odbicia o wiele lepiej. System NPC-ów też lepszy w WD, ale cała reszta niewarta jest uwagi.
Bugi są. A to łyse odbicie w lustrze, a to ktoś po śmierci swej od mych kul nadal mi grozi, a to lewituje sobie jakiś śmieć, a to ktoś się zapadł pod asfalt.
Sądzę też, że było w planach więcej niż jest obecnie, bo wciąż znajduję jakieś nie znaczone karty. Cóż, szkoda też fryzjera, stylisty i metra.
Za szybko wydali.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
Cytat

Zmieniono efekt migoczących świateł w segmentach z braindansem aby zmniejszyć ryzyka wywołania symptomów epileptycznych. Efekt został wygładzony, a migotanie jest teraz delikatniejsze i występuje w większych odstępach czasowych.

Kurde no, powinni zostawić oryginalny efekt jako opcję do włączenia w ustawieniach, to akurat mi się podobało. Co do reszty zmian to typowy hotfix. Nic zmieniającego rozgrywkę a jedynie naprawienie misji żeby się dało je ukończyć w ogóle.

6 godzin temu, Offka napisał:

Cóż, szkoda też fryzjera, stylisty i metra

To w Night City nie ma metra? :o:o:o

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...