Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Ale ja nie rozumiem co w ogóle mieliby zyskać w ten sposób, może i prąd za darmo, ale ładowanie zajęłoby 2 dni

 

Rozumiem, że musieli wykupić miejsce na kempingu i za nie zapłacić, do tego rozłożyć namiot

 

Kompletnie nie czaję, poza tym można by się czepić, że prąd nie był kradziony, bo jednak według artykułu są to gniazdka przeznaczone do wolnego użytku

 

Tyle pytań i zero odpowiedzi

 

Link to post
Share on other sites





Kompletnie nie czaję, poza tym można by się czepić, że prąd nie był kradziony, bo jednak według artykułu są to gniazdka przeznaczone do wolnego użytku
 
Tyle pytań i zero odpowiedzi

Zobacz sobie regulamin tego kampingu 5748f85e576031b021b34c34d16e5e3f.jpg
Wywalili ich właśnie za ładowanie auta poza miejscem wyznaczonym, bo chcieli przyoszczędzić.
  • Lubię to 2
Link to post
Share on other sites

Potrzebuje wymienić moje 320d na coś innego . Mam paru kandydatów o których sporo wiem . 

 

Ale potrzebuje informacji na temat mazdy 6 2.5  automat .  Roczniki tak 2015 2017 z przebiegiem około 150 tyś km .  Czy to faktycznie jest bezawaryjne ?

 

Jak automat znosi obciążenia . Mam ciężką nogę i w dodatku auto zrobi kilka tyś km z przyczepą kempingową  1200kg . Auto kusi ceną , wyglądem  i wyposażeniem .

Zamierzam przejechać +-50tyś km i nic nie robić :)

 

Tak pytam bo było chyba dwóch użytkowników z mazdami .

 

Link to post
Share on other sites

Ty się idź przejedź na jakąś jazdę próbną tym japońskim automatem, żebyś później nie płakał.
To nie Niemce...

2.5 japońskie to jak 2.0 niemcowe.
A automat japoński to jak skuter zipp.

2.5 mazda tak, ale żeby czuć że to jedzie i przez pomyłkę w czasie jazdy nie wysiąść, to manual.

  • Lubię to 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...
W dniu 1.09.2023 o 13:28, AudiAWX napisał:

2.5 japońskie to jak 2.0 niemcowe.
A automat japoński to jak skuter zipp. emoji1787.png

2.5 mazda tak, ale żeby czuć że to jedzie i przez pomyłkę w czasie jazdy nie wysiąść, to manual. emoji1787.png

No właśnie między innymi dlatego sobie odpuściłem mazdę , jednak trochę mało mocy .

 

Pożegnałem się po 50tkm bezawaryjnej jazdy z 320d  .  Teraz padło na Audi i oby podtrzymało tradycję bezawaryjności :) 

 

A4 Quattro  2.0t 225km w manualu . Auto po małej kuracji w VTG na 284km/400nm .

 

Tak trochę sceptycznie podchodziłem do tego modelu ale "CCC" . Okazuje się , że ma więcej plusów niż minusów  w porównaniu z 320d f31 .

 

Już szukam instalatora do LPG  , oraz do haka holowniczego . 

 

Poproszę wierzących o modlitwę w intencji silnika aby nie brał za dużo oleju :D 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Link to post
Share on other sites

Ja z Audi A4 B6 przesiadłem się na mazdę 5.
Kuźwa nawet jak w papierach oba mają po 160 kuni to kuźwa japoniec nie jedzie.
Dalej pewnie Volvo xc60 lub xc70 bo już 20 lat żadnego nie miałem po v40 dawno, dawno temu.

Ale na wnętrze i przyjemność z jazdy pewnie już zawsze będę tęsknił za Audi...

Link to post
Share on other sites

Volviaka też rozważałem , ale 3.0t nic dla mnie ciekawego nie znalazłem v60 xc60.  Brałem jeszcze pod uwagę 2.5t , ale wolałem jednak audi  . 

Volva prawie nie znam i trochę obawy z tym związane . Audi dosyć dobrze , kiedyś z 5 lat miałem z nimi styczność na co dzień .

Chciałem 530d f10 , ale niestety budżet za mały na auto z małym przebiegiem .   

30 minut temu, AudiAWX napisał:

Ale na wnętrze i przyjemność z jazdy pewnie już zawsze będę tęsknił za Audi... emoji1787.png

Kolega ostatnio wymienił a4 b6  na passata 2017 , i stwierdził że audi to jednak miało jakość wykonania nie to co vw . 

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, jakub1t napisał:

Już szukam instalatora do LPG

Que?? :pomocy::facepalm:TSi (który i na benzynie bezawaryjny nie jest) bezpośredni wtrysk i jeszcze to gazować?

 

2 godziny temu, jakub1t napisał:

oraz do haka holowniczego . 

jprd...

 

Chip, do tego gaz i przyczepa.... Opie .... Pojeździć 2 lata, zaorać jak kobyłę Romaniuka i do ludzi??

Edytowane przez joker5513
Link to post
Share on other sites
42 minuty temu, joker5513 napisał:

Que?? :pomocy::facepalm:TSi (który i na benzynie bezawaryjny nie jest) bezpośredni wtrysk i jeszcze to gazować?

w życiu dłużej na PB nie jeździłem , tylko lpg i ON  .

 

Do tej pory było dobrze i mam nadzieję będzie tak dalej . Jak się zepsuje to się naprawi . A tak swoją drogą co teraz jest bezawaryjne i daje przyjemność z jazdy ?

 

44 minuty temu, joker5513 napisał:

 

Chip, do tego gaz i przyczepa.... Opie .... Pojeździć 2 lata, zaorać jak kobyłę Romaniuka i do ludzi??

Że tak powiem to moje auto kupiłem je do moich celów , i jak już będę sprzedawał zostanie odpowiednio wycenione . Raczej łatwo wychwycić zaorane auto .

 

Bmw miało tą samą drogę i jakoś ma się świetnie . Olej co 10tkm , prawie nowy rozrząd dla nowego właściciela za 4k ( nie wymagał jeszcze wymiany ) . Filtry klocki , a nawet opony . 

 

Wydawanie kasy na awarie , a na eksploatacje to co innego .

 

 

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Miałem brać Volvo 2.5T i... Jestem w pupie.
Kumpel kupił smaxa 2.5T i wywaliło płyn chłodniczy, mała demolka i pęknięta tuleja cilindra.
Niewiele myśląc drugi silnik z allegro i, dobrze że mnie podkusilo zdjąć czapkę, też pęknięta tuleja cilindra.
Oczywiście ciąga się z gościem o 5000 do dziś bo gość nie chce oddać.
Skonczylo się naprawą ori silnika bo gdzieś tam w Poznaniu chyba dorabiają tuleje, oczywiście nie ma w sprzedaży ori Volvo bo nie przewidują takiej awarii.

Brat świr Volvo kupił v70 2.5T i kuźwa to samo.
W internecie ciężko coś znaleźć, chyba że wpiszesz blaszkowanie, zaslepianie Volvo 2.5T.

Generalnie częściej zdarza się w fordach. Czy mniejsza chłodnica czy inne termostaty, gdzieś musi być jakaś różnica.
Ale generalnie na razie dało mi to do myślenia że raczej się będę pchał w diesla 2.4 jeżeli Volvo.

Link to post
Share on other sites

Volvo to ogólnie śmietniki, tam to nie ma w czym wybierać jeżeli chodzi o silniki. Chyba właśnie jedyny poczciwy 2.4 klekot jest niezawodny (a do tego fajnie brzmi), ale pewnie znaleźć coś co nie ma 300k km na blacie graniczy z cudem. 

9 godzin temu, jakub1t napisał:

A tak swoją drogą co teraz jest bezawaryjne i daje przyjemność z jazdy ?

 Japońskie motocykle.

 

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...