jakub1t 1684 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Zawsze można dołożyć turbo , te silniki są pancerne Ale to tak z 15k najmniej . Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3216 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Ciekawe czy w ogóle to wypluje te 109 KM Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Jeździłem 1.2 PureTech w C4. 3 Cylindry tylko ale nawet się to odpychało. Tam są różne odmiany nawet do 130 koni . No i turbo robi robotę bo masz moc z dołu . Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5940 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Też podobno mówią o nich, że są wytrzymałe Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Dokładać turbo? Przecież za 15k można od ręki kupić 308 1.6t 150km, czyli w zasadzie sprzedać co jest zanim zmarnuje się 4k na zabezpieczenie. Oczywiście pod warunkiem że faktycznie jest rynkowo warte 10k, a nie tylko właściciel tak uważa. Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 (edytowane) te seryjne 1.6 thp to są miny a nie silniki niestety , oczywiście pisałem o dokładaniu turbo w formie żartu . Edytowane 21 Marca 2019 przez jakub1t Cytuj Link to post Share on other sites
Revenant 1170 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Natomiast zawsze mnie ciekawi o co chodzi z Shellami w Lublinie Tankuję czasami na Shellu w Lublinie oraz na Shellu w Kraśniku na wylocie na Lublin gdy jadę do np. Rzeszowa. Nigdy nie miałem problemu, czy to w Audi, Maździe 6 (skyactiv-G 2.0) czy teraz w CX5 II (skyactiv-g 2.5). A silniki skyactiv-G w maździe to chyba najbardziej wrażliwe jednostki na rynku jeżeli chodzi o jakość paliwa. Te wtryski potrafią być problematyczne jak zalejesz syf. Ostatnio tankowałem bodaj Fuel-save'a (czy jakoś tak) z 35l i bez problemu. Moc, wszystko w normie. Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Jak sobie zażyczą kilkadziesiąt tysięcy za strojenie Kilkadziesiąt tysięcy za strojenie? Kurła to co Ty tam chcesz za maszynownie wstawić? Policz sobie, że za tak 'egzotyczny' silnik ktoś weźmie te 1-2k, spalanie w mocno optymistycznym wariancie spadnie o te 0.5L na setke. Ile Ci tu wychodzi? Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 te seryjne 1.6 thp to są miny a nie silniki niestety , Nie śmiałem sugerować wymiany na cokolwiek innego niż następca obecnego modelu skoro kolega tak w nim zakochany i siłą rzeczy trafiło na 1.6thp. Tak czy siak przy takich chęciach pakowania siana w samochód byłoby to bardziej rozwojowe niż obecne wolnossące 1.6, bo już w serii 50% więcej mocy, a i podnieść ją stosunkowo łatwo. A, że by coś się mogło sypnąć? Już chyba lepiej pakować pieniądze w naprawę żwawego silnika, niż w zabiegi które realnie nic nie zmieniają w samochodzie, bo i tak mimo wsadzonych 5k zaraz on cały będzie tyle warty. Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5940 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Kilkadziesiąt tysięcy za strojenie? Tak zrozumiałem z twojego posta, że tyle by to kosztowało ;p to w takim razie chyba miałeś na myśli ilość km Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3759 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Ja lubię stare zarazy po swapie. Niby jakieś g.... na światłach stoi a takie drogie zostało w tyle, i to jest fajne. Ma nie wyglądać że jedzie. Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5940 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 (edytowane) Oczywiście pod warunkiem że faktycznie jest rynkowo warte 10k Rynkowo jest warty gdzieś między 15-16k. Nie znajdziesz takiego drugiego który byłby w takim stanie wewnątrz jak i na zewnątrz. O wyposażeniu nie wspomnę, bo to za bardzo na wartości się nie odbija. Za 10k też coś tam się sensownego kupi, najczęściej w dobrym stanie diesle po tyle chodzą. Benki są droższe. Auto pochodzi z ostatniego rocznika w jakim produkowali 307mki, potem zastąpił go najbrzydszy pług jakiego widziałem. Czyli 308. Przyznam, że myślałem by go wziąć ale nie podobał mi się. To jest tak jakby 307 tylko w innych kształtach, części zamienne 1 do 1. Praktycznie wszystko jest to samo. Edytowane 21 Marca 2019 przez Andrew Cytuj Link to post Share on other sites
coco01 14022 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Przecież coś narzekałeś że po powodzi masz auto? Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3216 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Rynkowo jest warty gdzieś między 15-16k. Wmawiaj sobie XDDD Ktoś ci tego starego strucla kupi za 15k, chyba się ze ślepym przez ścianę widziałeś. Moje poprzednie też było warte jakieś 12-14k zł rynkowo, a za ile poszło, to wolę nie pisać. Mam ciągle nadzieję, że b8tujesz, bo jak nie to... Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5940 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Okazało się, że chcieli mnie naciągnąć na nowe z salonu. Byłem w innym miejscu i mi powiedzieli, że to lanie wody było. Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3216 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Ciekawa praktyka, kupujący szuka starego peżota, a sprzedawca chce go naciągać na nówkę... Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Ja też już głupieje kto tu z kogo sobie jaja robi. Jak byś miał naprawdę świetną sztukę to bym się na twoim miejscu cieszył gdybym znalazł jelenia za 12k. Za 14k to super sztuki może i są, ale wystawione, ale nie do sprzedania w tej cenie i z 180 konnym 2.0 a nie 1.6. Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5940 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 (edytowane) Ciekawa praktyka, kupujący szuka starego peżota, a sprzedawca chce go naciągać na nówkę... Nie sprzedawca tylko ASO Citroen'a, Kupiłem go i podjechałem po jakimś czasie by sprawdzić czy coś muszę przy nim robić i dali mi wtedy taką diagnozę. I od tego zaczęło się całe moje dochodzenie do tego czy faktycznie gdzieś był wodowany. Trochę trwało ale teraz już wszystko o nim wiem. Edytowane 21 Marca 2019 przez Andrew Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3216 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Dokładnie, na szybko wrzuciłem 307 w otomoto i za mniej od tych 16k są wersje z 2.0, skórami itd. A ty byś chciał sprzedać jakąś podstawkę za wyższą cenę niż najbogatsze egzemplarze. Spadnij na ziemię gościu, bo masz najzwyklejsze w świecie auto, a mniemanie jakbyś co najmniej klasycznego D-Type'a znalazł w stodole. Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5940 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 (edytowane) @up Jaką podstawkę? Silnik z przebiegiem 116tyś km. (Zweryfikowany) Pełne wyposażenie pomijając panoramę oraz fotele które mam welurowe. To nie jest żadna podstawka kolego. Edytowane 21 Marca 2019 przez Andrew Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3216 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Wystaw najlepiej na giełdę klasyków XD A jak będziesz sprzedawał, to zrób sobie drugą kartę SIM, bo się zajedziesz odbierając telefony na swoim prywatnym. Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5940 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 (edytowane) Moje poprzednie też było warte jakieś 12-14k zł rynkowo, a za ile poszło, to wolę nie pisać. Zgaduję, że koło 9. Za tyle to bym zrezygnował ze sprzedaży. @up. Naprawdę tak ciężko pojąć, że go nie będę sprzedawał Edytowane 21 Marca 2019 przez Andrew Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Czyli co tam za wypas masz? Masaże, barek klimatyzowany i parasol w drzwiach? Bo jak chodzi o klimę i elektrykę w lusterkach i szybach to przypominam że jest 2019 i takie rzeczy od 10 lat są w standardzie w każdym samochodzie. Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Ja lubię stare zarazy po swapie. Niby jakieś g.... na światłach stoi a takie drogie zostało w tyle, i to jest fajne. Ma nie wyglądać że jedzie. Ja miałem trzy auta po swapie . Moje pierwsze to e30 320 z silnikiem 3.5L , dawno dawno temu . Jedno z fajniejszy aut jakie miałem . Potem e30 318 z 2,5 24v i na koniec Citroen c3 , ale to już kolega od którego kupiłem to auto wymienił silnik po strzeleniu rozrządu z 1.1 na 1.4 . Wystarczyło sam słupek wymienić , wszystko pasowało p&p . Komputer też trzeba było przeprogramować . Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5940 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 (edytowane) barek klimatyzowany Barek hmm, schowek się zalicza? Klimatyzacja dwustrefowa, czujnik zmierzchu, deszczu, ESP, ABS, Zestaw głośnomówiący, BT, Lusterko elektrochromatyczne, Tempomat, Limiter, Zestaw wspomagania parkowania, wspomaganie elektryczne (dynamicznie dopasowujące się do prędkości auta). 6x poduszek powietrznych. Halogeny. Auxy czy tam zmieniarka płyt to tam bzdet. Czujnik naświetlenia kabiny jest jeszcze, jak jest jasno w środku to zegary się nie podświetlają itp. Grzanie tyłka, przednia i tylna szyba jest podgrzewana. Lusterka też. Elektryczne lusterka i są też składane. (Taki bajer) Ostrzeżenia pogodowe oraz o stanie nawierzchni drogi. Nie wiem czy jest coś jeszcze. Jakieś schowki, felgi itp. to też raczej bzdety. isofix widziałem ale nie wiem do czego to służy. Edytowane 21 Marca 2019 przez Andrew Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.