Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

Natomiast zawsze mnie ciekawi o co chodzi z Shellami w Lublinie

Tankuję czasami na Shellu w Lublinie oraz na Shellu w Kraśniku na wylocie na Lublin gdy jadę do np. Rzeszowa. 

Nigdy nie miałem problemu, czy to w Audi, Maździe 6 (skyactiv-G 2.0) czy teraz w CX5 II (skyactiv-g 2.5).

A silniki skyactiv-G w maździe to chyba najbardziej wrażliwe jednostki na rynku jeżeli chodzi o jakość paliwa. Te wtryski potrafią być problematyczne jak zalejesz syf.

Ostatnio tankowałem bodaj Fuel-save'a (czy jakoś tak) z 35l i bez problemu. Moc, wszystko w normie.

Link to post
Share on other sites

 

 

Jak sobie zażyczą kilkadziesiąt tysięcy za strojenie

Kilkadziesiąt tysięcy za strojenie? Kurła to co Ty tam chcesz za maszynownie wstawić?

 

Policz sobie, że za tak 'egzotyczny' silnik ktoś weźmie te 1-2k, spalanie w mocno optymistycznym wariancie spadnie o te 0.5L na setke. Ile Ci tu wychodzi?

Link to post
Share on other sites

 

 

te seryjne 1.6 thp to są miny a nie silniki  niestety ,

 

 Nie śmiałem sugerować wymiany na cokolwiek innego niż następca obecnego modelu skoro kolega tak w nim zakochany i siłą rzeczy trafiło na 1.6thp. Tak czy siak przy takich chęciach pakowania siana w samochód byłoby to bardziej rozwojowe niż obecne wolnossące 1.6, bo już w serii 50% więcej mocy, a i podnieść ją stosunkowo łatwo. A, że by coś się mogło sypnąć? Już chyba lepiej pakować pieniądze w naprawę żwawego silnika, niż w zabiegi które realnie nic nie zmieniają w samochodzie, bo i tak mimo wsadzonych 5k zaraz on cały będzie tyle warty.

Link to post
Share on other sites
Oczywiście pod warunkiem że faktycznie jest rynkowo warte 10k

 

Rynkowo jest warty gdzieś między 15-16k. Nie znajdziesz takiego drugiego który byłby w takim stanie wewnątrz jak i na zewnątrz. O wyposażeniu nie wspomnę, bo to za bardzo na wartości się nie odbija. 

Za 10k też coś tam się sensownego kupi, najczęściej w dobrym stanie diesle po tyle chodzą. Benki są droższe.

Auto pochodzi z ostatniego rocznika w jakim produkowali 307mki, potem zastąpił go najbrzydszy pług jakiego widziałem. Czyli 308. Przyznam, że myślałem by go wziąć ale nie podobał mi się. To jest tak jakby 307 tylko w innych kształtach, części zamienne 1 do 1. Praktycznie wszystko jest to samo.

Edytowane przez Andrew
Link to post
Share on other sites

 

 

Rynkowo jest warty gdzieś między 15-16k.

Wmawiaj sobie XDDD Ktoś ci tego starego strucla kupi za 15k, chyba się ze ślepym przez ścianę widziałeś.

 

Moje poprzednie też było warte jakieś 12-14k zł rynkowo, a za ile poszło, to wolę nie pisać.

 

Mam ciągle nadzieję, że b8tujesz, bo jak nie to... :roll:

Link to post
Share on other sites

Ja też już głupieje kto tu z kogo sobie jaja robi. Jak byś miał naprawdę świetną sztukę to bym się na twoim miejscu cieszył gdybym znalazł jelenia za 12k. Za 14k to super sztuki może i są, ale wystawione, ale nie do sprzedania w tej cenie i z 180 konnym 2.0 a nie 1.6.

Link to post
Share on other sites
Ciekawa praktyka, kupujący szuka starego peżota, a sprzedawca chce go naciągać na nówkę...

 

 

Nie sprzedawca tylko ASO Citroen'a, Kupiłem go i podjechałem po jakimś czasie by sprawdzić czy coś muszę przy nim robić i dali mi wtedy taką diagnozę. I od tego zaczęło się całe moje dochodzenie do tego czy faktycznie gdzieś był wodowany.

Trochę trwało ale teraz już wszystko o nim wiem.

Edytowane przez Andrew
Link to post
Share on other sites

Dokładnie, na szybko wrzuciłem 307 w otomoto i za mniej od tych 16k są wersje z 2.0, skórami itd. A ty byś chciał sprzedać jakąś podstawkę za wyższą cenę niż najbogatsze egzemplarze. Spadnij na ziemię gościu, bo masz najzwyklejsze w świecie auto, a mniemanie jakbyś co najmniej klasycznego D-Type'a znalazł w stodole.

Link to post
Share on other sites

@up 

Jaką podstawkę?

Silnik z przebiegiem 116tyś km. (Zweryfikowany) Pełne wyposażenie pomijając panoramę oraz fotele które mam welurowe. 

To nie jest żadna podstawka kolego.

Edytowane przez Andrew
Link to post
Share on other sites
Moje poprzednie też było warte jakieś 12-14k zł rynkowo, a za ile poszło, to wolę nie pisać.

 

Zgaduję, że koło 9. Za tyle to bym zrezygnował ze sprzedaży.

@up. Naprawdę tak ciężko pojąć, że go nie będę sprzedawał ;) 

Edytowane przez Andrew
Link to post
Share on other sites

Ja lubię stare zarazy po swapie. Niby jakieś g.... na światłach stoi a takie drogie zostało w tyle, i to jest fajne. Ma nie wyglądać że jedzie.

 

Ja miałem trzy auta po swapie . Moje pierwsze to e30 320 z silnikiem 3.5L  , dawno dawno temu . Jedno z fajniejszy aut jakie miałem . Potem e30 318 z 2,5 24v i na koniec Citroen c3  :D  , ale to już kolega od którego kupiłem to auto wymienił silnik po strzeleniu rozrządu z 1.1 na 1.4 . Wystarczyło sam słupek wymienić , wszystko pasowało p&p . Komputer też trzeba było przeprogramować . 

Link to post
Share on other sites
barek klimatyzowany

Barek hmm, schowek się zalicza?

Klimatyzacja dwustrefowa, czujnik zmierzchu, deszczu, ESP, ABS, Zestaw głośnomówiący, BT, Lusterko elektrochromatyczne, Tempomat, Limiter, Zestaw wspomagania parkowania, wspomaganie elektryczne (dynamicznie dopasowujące się do prędkości auta). 6x poduszek powietrznych. Halogeny. Auxy czy tam zmieniarka płyt to tam bzdet. 

Czujnik naświetlenia kabiny jest jeszcze, jak jest jasno w środku to zegary się nie podświetlają itp. 

Grzanie tyłka, przednia i tylna szyba jest podgrzewana. Lusterka też.

Elektryczne lusterka i są też składane. (Taki bajer) 

Ostrzeżenia pogodowe oraz o stanie nawierzchni drogi. Nie wiem czy jest coś jeszcze. Jakieś schowki, felgi itp. to też raczej bzdety. isofix widziałem ale nie wiem do czego to służy. 

Edytowane przez Andrew
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...