Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

zobaczę za rok ^_^ dodam tylko iż często myje podwozie w aucie, w okresie zimowym raz na tydzień to minimum, może dzięki temu się trzyma bo sól nie zostaje na dłużej

Za rok to już nie będzie co oglądać... :D. Przy takim myciu to już w ogóle "aż dziw", że nie ma grama rudej aczkolwiek jeśli jest tak jak mówisz to pogratulować. U mnie w Sporcie standardowo pojawia się maluśka ruda od drugiej strony przy chwytakach kabli, belce i  wlewie. W sierpniu do tego siadam.

 

 

PS. W niedziele wypadłem w trasę malcem, tak dobrze mi się jechało w obie strony, że jak dotarłem już pod dom to usłyszałem klekot na pół osiedla. Umarły dwie rolki od paska, już zrobione :). Cenowo razem z wymianą stówka, lajt.

Link to post
Share on other sites

Wiosenne porządki dotarły w końcu i do mnie :D Prawie 4h czyszczenia...

Spróbowałem również reanimować maskę, z bliska wygląda jak G, ale z daleka nawet nie widać, lepsze to niż rdza. Muszę kupić papier 3000 i po wyrównaniu powierzchni powinno być dużo lepiej.

 

http://i.imgur.com/msB5ivS.jpg

 

 

 

http://i.imgur.com/Jr1dfJx.jpg

 

http://i.imgur.com/G9tWcDu.jpg

 

http://i.imgur.com/5mUjyFT.jpg

 

 

Edytowane przez Johny3
  • Popieram 5
Link to post
Share on other sites

Się jeździło, pogromca klasy 125- 500cc  :>

http://i.imgur.com/u99n8hV.jpg

 

A póki co pozostał mi taki oto komar 80cc, bo jak na razie nie zapowiada się na znalezienie zadbanej, wolnossącej Imprezy w tym kraju  :/

http://i.imgur.com/iGXDYMj.jpg

  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites

http://i.imgur.com/zuGJSd2.jpghttp://i.imgur.com/zGcA4Xg.jpgWymiana pompy plus płukanie układu chłodzenia. W końcu się motorownia nie przegrzewa, mam nadzieję, że ubytki płynu również ustąpią. Jeśli nie ustąpią to trzeba będzie uszczelkę pod głowicą zrobić, ale jestem dobrej myśli ;)

Edytowane przez mejor
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Z cyklu "sobie tak fajnie umyłeś, to mi też byś mógł" :D

Pół dnia na zawodach robotów, drugie pół przy samochodzie taty. 

Z tego co wiem, to w maju ma jechać na detailing - polerka + ceramika czy tam kwarc, ciekawy jestem efektu, bo lakier obecnie jest straszny (dodatkowo na czarnym wszystko widać).

 

http://i.imgur.com/mvIPjCF.jpg

 

 

 

http://i.imgur.com/63BC9Mr.jpg

 

http://i.imgur.com/ihxqDxq.jpg

 

http://i.imgur.com/xIuv5xI.jpg

 

 

  • Popieram 4
Link to post
Share on other sites

Przy okazji wizyty u chrzestnego.

 

17692761_1157150174395704_1204304366_o.j

 

Mimo że to tylko 1.2 90 km, to na razie żadnym samochodem nie jeździło mi się lepiej. No i ogromne wrażenie robi przestronność wnętrza/bagażnika przy tak niedużej budzie.

Link to post
Share on other sites

 

 

Przy okazji wizyty u chrzestnego. Mimo że to tylko 1.2 90 km, to na razie żadnym samochodem nie jeździło mi się lepiej. No i ogromne wrażenie robi przestronność wnętrza/bagażnika przy tak niedużej budzie.
to rapid?1.2 Tsi? ujezdzam seata toledo 2016 z tym silnikiem. to takie same wozy póki co ma 35 tys km i sprawuje się bez zarzutu, pytanie jak z trwałością silnika. ja robię koło 5 tys km miesięcznie głównie autostrady i prędkości 150 do 170. przy takiej jeździe pali około 6,7 litra. 

 

 

Wyłącz podpis z tapatalka i nie cytuj całych postów a tym bardziej zdjęć. Biafra

Link to post
Share on other sites

 

 

Miej godność Lukson, co to za lampy kurde.
 

 

IMHO lepiej wygląda aniżeli fabryczne czerwone.
Docelowo żadnego koloru na zewnątrz samochodu oprócz czerni i zieleni. Jeszcze trzeci stop muszę ogarnąć jakiś przeźroczysty/czarny żeby był komplet.

 

 

 

Lukson poświęcił wzrok na rzecz słuchu audiofila.

 

Do tego jeszcze dużo mi brakuje niemniej słyszę różnicę pomiędzy FLAC a MP3 320kbps :P

 

 

 

Najlepszy to 2.7bit  
 

 

I majątek na jego remont, co nie zmienia faktu, że tak samo rozwojowy jak 1.8t ale ceny gratów zabijają.


 

 

mam nadzieję, że ubytki płynu również ustąpią. Jeśli nie ustąpią to trzeba będzie uszczelkę pod głowicą zrobić, ale jestem dobrej myśli

 

Do UPG są testery wkładane w zbiorniczek na płyn chłodzący.
Jeżeli nie dymi na biało oraz tester nie wykazuje obecności spalin w układzie chłodzenia to polecam metodę z kartonem, czyli kładziesz karton pod samochód i odpalasz czekając do załączenia wentylatorów a potem gasisz i patrzysz skąd leci.
U mnie we foce na zimnym i rozgrzanym jest susza ale w trakcie stygnięcia leci z uszczelek termostatu i jego obudowy. Tylko gdy stygnie.

Link to post
Share on other sites

tester kupiłem i nic nie wykazał, na biało nie dymi. Tzn jak było zimno to trochę dymił, teraz nie dymi. Na postoju ciężko go tak nagrzać żeby wentylatory się włączyły, przynajmniej teraz jak nie jest tak ciepło. Ja obstawiałem pompę wody bo była zapocona cała. Zobaczymy jak to będzie :D


Natomiast spuszczony płyn był tłusty, więc jest możliwość zmieszania się kanału olejowego z wodnym.

Link to post
Share on other sites

Panowie co sądzicie o Chevrolecie Epica 2.5 benz ? Jeździł ktoś takim ? Ostatnio mi chodzi po głowie by zmienić celice na coś wygodniejszego (sedana). Budżet do 20tys musi być benzyna (taka by dobrze znosiła gaz). Mocowo też by miała się czym odpychać, ważne dla mnie dobre wygłuszenie, skóra tkzw full opcja, niezawodność. Jakieś propozycje ?

Link to post
Share on other sites

a jednak Lukson, dzisiaj pod pracą zauważyłem plamkę z przodu pod autem. Zidentyfikowałem to jako płyn chłodniczy. Po otworzeniu maski różowy płyn był na górnej części chłodnicy tam gdzie wchodzi wąż i kropelki były na obudowie wentylatora. Zatem raczej będę musiał się zaopatrzyć w nową chłodnicę.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

(taka by dobrze znosiła gaz)

Tak trochę jak strzał kulą w płot. To jest raptem 156KM w silniku R6. Za pożądana instalację na 6 garów zapłacisz ~3500pln. Pytanie po co? Jeszcze żeby to generowało jakieś sensowne moce. Dla mnie nieopłacalny zakup.

Jak okolice 150KM wystarczą szukalbym jakiejś 4 cylindrowej jednostki- mniejsze koszty, a efekt ten sam.

Kolejna sprawa to ekonomia. Wg raportów 2.5 R6 w mieście siorbie 13.5-14l benzyny, LPG pewnie zje z 16-18. Jak na to co oferuje dla mnie byłoby to za dużo.

Link to post
Share on other sites

Tak trochę jak strzał kulą w płot. To jest raptem 156KM w silniku R6. Za pożądana instalację na 6 garów zapłacisz ~3500pln. Pytanie po co? Jeszcze żeby to generowało jakieś sensowne moce. Dla mnie nieopłacalny zakup.

Jak okolice 150KM wystarczą szukalbym jakiejś 4 cylindrowej jednostki- mniejsze koszty, a efekt ten sam.

Kolejna sprawa to ekonomia. Wg raportów 2.5 R6 w mieście siorbie 13.5-14l benzyny, LPG pewnie zje z 16-18. Jak na to co oferuje dla mnie byłoby to za dużo.

No rzeczywiście ;/ szkoda bo ładne autko jak dla mnie, tylko właśnie przepatrzyłem że strasznie mułowate. Mam jeszcze na oku saab 9-3 2.0T i Accord VII tylko to już kurcze roczniki 2003-2004 a nie jak chevrolet 2007 ;-/ Jest jeszcze jakieś ciekawe autko ? 

Link to post
Share on other sites

Jakubie nie chcę żeby to zabrzmiało bardzo źle ale zostaw sobie tą śliczną Celinę. Jak widzę wymagania: dynamiczny, niezawodny, młody, dobrze wygłuszony, skóra full wypas, dobry do zagazowania i... do 20 tysięcy to mi wąsy rosną o 5 centymetrów i mimowolnie wołam Zochę. Całkiem poważnie, nie jest to budżet na bezkompromisowe podejście. 

  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites

Nie możesz patrzeć przy zakupie auta tylko na rocznik. Jeśli wymagasz dobrego wyposażenia to musisz celować w auto kilka lat starsze, z tym budżetem. Co do kosztów r6 to dadulek ma rację. U mnie w bmw 2.0 r6 150km w mieście nie zejdę poniżej 13l, w automacie. A za dobrą instalację LPG w Warszawie życzą sobie w okolicach 4000zł.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...