Tycha 4794 Napisano 27 Marca 2017 Udostępnij Napisano 27 Marca 2017 Lukson poświęcił wzrok na rzecz słuchu audiofila. 4 Cytuj Link to post Share on other sites
CrisPell 4685 Napisano 27 Marca 2017 Udostępnij Napisano 27 Marca 2017 Lepiej wygląda z "nowymi". Cytuj Link to post Share on other sites
Popularne posty Sony156 4965 Napisano 28 Marca 2017 Popularne posty Udostępnij Napisano 28 Marca 2017 Wymyte, wyglinkowane i nawoskowane - w koncu. http://i.imgur.com/CUVd4ig.jpg 10 Cytuj Link to post Share on other sites
pawel123t 642 Napisano 28 Marca 2017 Udostępnij Napisano 28 Marca 2017 Wymyte, wyglinkowane i nawoskowane - w koncu. Szkoda, że przedlift Jaki motur? Cytuj Link to post Share on other sites
Sony156 4965 Napisano 28 Marca 2017 Udostępnij Napisano 28 Marca 2017 Najlepszy, 1.8T w quattro 4 Cytuj Link to post Share on other sites
pawel123t 642 Napisano 28 Marca 2017 Udostępnij Napisano 28 Marca 2017 Najlepszy to 2.7bit 1.8T idealny do jazdy na co dzień. Sam waham się czy wrócić do Audi.. tylko nie wiem 1.8T czy jakaś V6 ( 2.8 albo 2.4 ). Cytuj Link to post Share on other sites
Sony156 4965 Napisano 28 Marca 2017 Udostępnij Napisano 28 Marca 2017 Wybor jest oczywisty, 1.8T. Przy normalnej jezdzie calkiem fajne spalanie, tanie w eksploatacji i podatne na mody (bardzo ) Cytuj Link to post Share on other sites
DjStar 25 Napisano 28 Marca 2017 Udostępnij Napisano 28 Marca 2017 albo 2.4 Mam dużo do czynienia na co dzień z mechanikami różnymi i wielu z nich narzeka na ten silnik. Cytuj Link to post Share on other sites
pawel123t 642 Napisano 28 Marca 2017 Udostępnij Napisano 28 Marca 2017 Ogólnie to mam do czynienia na co dzień z tym silnikiem 2.4 ARJ ( w aucie rodziców ) i po 170tys głowica do remontu, trzęsie się, telepie budą, nie ma mocy, pracuje jakby na 4 cylindry. Ale prawdopodobnie winowajcą była badziewna instalacja gazowa. Cytuj Link to post Share on other sites
dadulek 9363 Napisano 28 Marca 2017 Udostępnij Napisano 28 Marca 2017 1.8T BAM albo APX, nowe wtryski, pompa paliwa, wydech, FMIC, DP, większe turbo, zakucie i lecisz na 500KM Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14102 Napisano 28 Marca 2017 Udostępnij Napisano 28 Marca 2017 Tylko jakie koszty? Cytuj Link to post Share on other sites
dadulek 9363 Napisano 28 Marca 2017 Udostępnij Napisano 28 Marca 2017 Cały czas duuuuzo mniejsze niż zakup seryjnego 500-konnego auta. A na poważnie z takiego BAM/APX w cenie ok 4000pln można już zrobić 300KM+ (i cały czas śmigać na LPG za ok 30zeta/100km ) Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 29 Marca 2017 Udostępnij Napisano 29 Marca 2017 (edytowane) IMO najlepszy z wzdłużnych jest BEX ze względu na turbo i wtryski, na podstawie totalnej z wirusem i FMICem można spokojnie pod 250 podchodzić. Edytowane 29 Marca 2017 przez mabrothrax 1 Cytuj Link to post Share on other sites
dadulek 9363 Napisano 29 Marca 2017 Udostępnij Napisano 29 Marca 2017 Na BEX z seryjnym osprzecie będzie ciężko ciężko 250KM uzyskać, bo turbo tyle nie dmuchnie (K03-073). Taka sensowna granica na serii to 210-220KM. Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 29 Marca 2017 Udostępnij Napisano 29 Marca 2017 Wszystko zależy od tego w jakim stanie jest turbo i jak napisany jest soft. Może faktycznie trochę poleciałem z fantazją bo we łbie rzuciły mi się przykłady ludzi którzy mieli hybrydy, o czym zapomniałem. Cytuj Link to post Share on other sites
Kubuś73 8917 Napisano 29 Marca 2017 Udostępnij Napisano 29 Marca 2017 U mnie tez letni setup wleciał zobaczymy jak Dębice Presto UHP2 będą się sprawować http://i.imgur.com/hGHJr6k.jpg http://i.imgur.com/WxzI3wO.jpg http://i.imgur.com/mY2uAp1.jpg http://i.imgur.com/e6oAmLp.jpg W poniedziałek wziąłem się za czyszczenie felg i trochę się zdziwiłem jak chciałem użyć Rotona a tam może 1/3 butelki :0 płyn kupiłem w styczniu/lutym i od tego czasu leżał sobie w bagażniku żadnego wycieku nie było bo opakowanie było suche bardzo dziwna sprawa W spoilerze parę zdjęć (tak wiem że są strasznie zajechane i tak wiem są słabo pomalowane ale to nie moja robota takie już kupiłem) http://i.imgur.com/APVqbRu.jpg http://i.imgur.com/EzMNqYW.jpg http://i.imgur.com/BsLbPem.jpg http://i.imgur.com/ZOFvfSu.jpg http://i.imgur.com/brVgUQs.jpg http://i.imgur.com/ZekKzBS.jpg http://i.imgur.com/tDqi5Sy.jpg 7 Cytuj Link to post Share on other sites
jureba 497 Napisano 29 Marca 2017 Udostępnij Napisano 29 Marca 2017 Tak mi się jakoś skojarzyło od razu jak zobaczyłem tę felgę 4 Cytuj Link to post Share on other sites
Stawskiszef 1174 Napisano 29 Marca 2017 Udostępnij Napisano 29 Marca 2017 Tak mi się jakoś skojarzyło od razu jak zobaczyłem tę felgę Grało się gierka dzieciństwa Cytuj Link to post Share on other sites
czestochowakiero 144 Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 Mazda u mnie już rok i 2 miesiące od zakupu. awarie zero ^_^ aktualny przebieg 140 tysi, autem jeździ głównie żona po mieście, zrobione 15 ty s km w rok. Z kosztów to wymiana oleju i filtrów oraz zakup klocków hamulcowych na wszystkie osie za około 250 zł, wymiana samodzielna raptem godzinkę zeszło. Zawieszenie perfect, poprosiłem na badaniu technicznym o dokładne sprawdzenie auta, diagnosta stwierdził że auto w stanie wzorowy. silnik 2.0 benzyna 140 km, spalanie miasto 10, trasa około 8,nie bierze oleju. mogę szczerze polecić ten model jeśli nie jest pognity bo to ich główna wada. Moja ma. skórę elektryka wszystkiego grzane fotele tempomat itp, wszystko działa. rocznik 2005. silnik po japońsku jedzie od 5 tys obrotów do około 7.8 tys, to wazne aby się najpierw takim wozem przejechać czy to pasuje. do 5 tysięcy jedzie bez takiego pchniecia jak w silnikach niemieckich. z wad to powyżej 170km auto jest bardzo wrażliwe na podmuchy wiatru. 5 Cytuj Link to post Share on other sites
coco01 13915 Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 Jest gnuj a jak z rdzom powiec ?? #pdk Cytuj Link to post Share on other sites
czestochowakiero 144 Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 Co to znaczy jest gnoj? mój egzemplarz nie posiada rdzy nigdzie, zależy jak się trafi co się znajdzie, większość ma ogniska korozji z tyłu na nadkolach oraz podłodze Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20721 Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 mój egzemplarz nie posiada rdzy Coco mówi (chyba) o swoim aucie. Cytuj Link to post Share on other sites
FeX 6272 Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 nie posiada rdzy nigdzie Bardzo odważne słowa, jak na posiadacza Mazdy 6 Sam mam i wiem, jak to wygląda z czasem. 4 Cytuj Link to post Share on other sites
Stawskiszef 1174 Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 Nie wierzę,że pod spodem nie ma żadnego śladu rdzy. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
czestochowakiero 144 Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 no a każda musi mieć rdzę? ^_^ Cieszcie się razem the mną w ^_^ wystawie potem na allegro tz opisem jedyna taka zobacz zero rdzy mazda biały kruk dla znafffffcuf Bardzo odważne słowa, jak na posiadacza Mazdy 6 :DSam mam i wiem, jak to wygląda z czasem.mam moja trochę ponad rok zobaczę za rok ^_^ dodam tylko iż często myje podwozie w aucie, w okresie zimowym raz na tydzień to minimum, może dzięki temu się trzyma bo sól nie zostaje na dłużej Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.