chudy64 189 Napisano 9 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2017 Dzięki Panowie za rady odnoście żarówek Jutro lampy idą do warsztatu na inspekcje czy trzeba coś regenerować i jak będzie wszystko ok to zakładam Cytuj Link to post Share on other sites
d i l 173 Napisano 12 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2017 X-treme Vision H7 od Philipsa bardzo dobrze święcą, lecz sporo osób poleca mniej znane(a szkoda, bo dobre) Tunsgramy Megalight H7 - to na pewno będą moje następne żarówki, podobno cena/jakość mega. Tungsram te zwykłe H7 - padały po 3 miesiącach. Cytuj Link to post Share on other sites
mesiah1989 36 Napisano 12 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2017 (edytowane) Serio tak szybko padają? Też bym wrzucił coś fajnego na zimę. Najlepiej +90% ale nie mam pojęcia co wziąć. Miałem jakieś Osramy +90 czy nawet +120 ale jedna padła chyba już po 2msc i bardzo małym przebiegu. Edytowane 12 Listopada 2017 przez mesiah1989 Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 12 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2017 Ja od roku jeżdżę na tungsramach megalight +120% i wszystko jest cacy Cytuj Link to post Share on other sites
mesiah1989 36 Napisano 12 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2017 (edytowane) Myślę, że tu dużo do gadania ma instalacja i alternator. Używa ktoś może Ring Xenon Ultima i podzieli się opinią na ich temat? Edytowane 12 Listopada 2017 przez mesiah1989 Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3216 Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 No i stało się 3 Cytuj Link to post Share on other sites
pawel123t 642 Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 Pierwsza Alfa, która dożyła 300k 3 Cytuj Link to post Share on other sites
NewSky 1872 Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 Przekręcona do przodu U mnie się jubileusz szykuje na przełomie roku. Wprowadzę swoje auto do elitarnego grona niesprzedawalnych aut. Cytuj Link to post Share on other sites
chudy64 189 Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 U mnie ostatnio takie coś się pokazało 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Freso 1116 Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 (edytowane) nocne czyszczenie wydechu.. tak, wiem, nie jedzie i nie umiem zmieniać biegów da się zrobić tym autem odrobinę lepsze czasy 0-60 czy 0-100, ale szkoda mi sprzęgła i dwumasy na wygłupy, poza tym turbodziura jest okrutna i chyba turbo jest już zmęczone życiem. Edytowane 13 Listopada 2017 przez Freso Cytuj Link to post Share on other sites
Tycha 4794 Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 Chwilę po odpaleniu to robiłeś? Nie dziwię się wtedy, że turbo Ci pada. Cytuj Link to post Share on other sites
Wento 1825 Napisano 14 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2017 Nowsze diesle bardzo długo się nagrzewają, a zapomnij, że temperatura silnika będzie bliska 90 stopni w zimie jak włączysz gorący nawiew, no chyba, że to jakiś mocniejszy diesel. Cytuj Link to post Share on other sites
Tycha 4794 Napisano 14 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2017 Ceed matki (1.6 CRDI) nagrzewa się praktycznie od razu, więc coś powątpiewam w to. Właśnie, ma ktoś jakiś pomysł na ściągającego przy hamowaniu (czasem przy przyspieszaniu) Ceed'a? Geometria zrobiona, opony przekladane i zmieniane na inne i dalej jest to samo. Dodatkowo przestał działać ABS. Na dzień dzisiejszy nikt nie wie, o co chodzi, mechanicy nie pomagają. Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 14 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2017 Krzywe tarcze hamulcowe? Cytuj Link to post Share on other sites
coco01 14024 Napisano 14 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2017 Raczej biłoby w kierownicę jakby tarcze były krzywe. Cytuj Link to post Share on other sites
mesiah1989 36 Napisano 14 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2017 (edytowane) Raczej na pewno. Nie wiem jakie dokładnie jest zawieszenie w Ceed ale to może górne mocowania amortyzatorów? Końcówki, tuleje itp sprawdzone? Wszystko trzeba prześwietlić i znajdzie się przyczyna. Coś mi się wydaje, ze słabych masz tych mechaników skoro nie mogą znaleźć przyczyny. Edytowane 14 Listopada 2017 przez mesiah1989 Cytuj Link to post Share on other sites
Wento 1825 Napisano 14 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2017 Ceed matki (1.6 CRDI) nagrzewa się praktycznie od razu, więc coś powątpiewam w to. Na codzień poruszam się kilkoma dieslami, 1.5cdi, 1.4 multijet oraz czasami wagowskim 1.9tdi, kiedy to ten pierwszy nawet po przejechaniu kilku kilometrów nawet nie raczy wskazać niż wyższego oprócz niewiele ponad minimum. Pierwsze dwa to bardzo oszczędne silniki, a oszczędne diesle mają to do siebie, że mają bardzo niskie straty energii i wydzielane przez nie ciepło jest dosłownie niewielkie w stosunku do silników benzynowych, charakteryzują się po prostu wysoką sprawnością. Cytuj Link to post Share on other sites
Tycha 4794 Napisano 14 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2017 Raczej na pewno. Nie wiem jakie dokładnie jest zawieszenie w Ceed ale to może górne mocowania amortyzatorów? Końcówki, tuleje itp sprawdzone? Wszystko trzeba prześwietlić i znajdzie się przyczyna. Coś mi się wydaje, ze słabych masz tych mechaników skoro nie mogą znaleźć przyczyny. Sprawdzone, nawet było coś wymieniane o ile dobrze pamiętam. Poprzedni właściciel na pewno miał jakąś małą przygodę na chwilę przed sprzedażą (pierwszą jazdę próbną rodzice robili tydzień przed kupnem i wszystko było ok), bo lewy przedni kołpak był zmasakrowany. Mama mówi że raz ściąga raz nie, mi przy większych prędkościach ściągał zawsze. Cytuj Link to post Share on other sites
Freso 1116 Napisano 14 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2017 Chwilę po odpaleniu owsze diesle bardzo długo się nagrzewają Ani to, ani to. Autko było nagrzane. Wskazanie wskaźnika temperatury jest błędne, znana przypadłość Kappy, wyeliminowana dopiero w końcówce produkcji. Pokazuje ok 75, realnie jest 86-90 stopni Nie dziwię się wtedy, że turbo Ci pada. Nie pierwsze auto z turbem, jakie ujeżdżam. Wiem, jak dbać chyba, że to jakiś mocniejszy diesel. 2.4 JTD cf2, fabrycznie 136KM/305Nm, po wirusie jest.. ja wiem, ze 150 koni/340 niuta? więcej raczej nie będzie. Cytuj Link to post Share on other sites
Wento 1825 Napisano 14 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2017 Nie taki słaby, przyjemny moment robi robotę . Cytuj Link to post Share on other sites
ALF 28963 Napisano 15 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2017 http://i.cubeupload.com/MBskxH.png Jest już na hali w zajezdni woronicza, niebawem ruszy w trasę na linii 503 w Warszawie z ładowaniem na Konwiktorskiej. Szarik zaciera łapy Sport już w zimowym setupie zmienione gumy na Toyo Snowprox http://i.cubeupload.com/OcfqCI.png 8 Cytuj Link to post Share on other sites
imiemichal 979 Napisano 15 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2017 Autobus w pełni elektryczny, czy hybryda? Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3216 Napisano 15 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2017 Napis na boku "100% bezemisyjny" i model 18 electric wskazuje na full elektryka Cytuj Link to post Share on other sites
ArteK86 527 Napisano 15 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2017 Myślę, że tu dużo do gadania ma instalacja i alternator. Używa ktoś może Ring Xenon Ultima i podzieli się opinią na ich temat? Przereklamowane IMO, Tungsramy ML + ileś tam procent świecą podobnie lub lepiej, są minimum połowę tańsze i wytrzymują pół roku dłużej. Cytuj Link to post Share on other sites
ALF 28963 Napisano 15 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2017 Autobus w pełni elektryczny, czy hybryda? 50 litrów ropy idzie na centralne ogrzewanie więc zimą z odpalonym piecem za wozem będzie ciągnął się mocno śmierdzący dym jak ze starego "dyzla" . Ciekawa jest deska rozdzielcza - taki jeden wielki tablet. Nawet drzwi przedziału pasażerskiego otwiera się dotykowo a same drugie drzwi otwierają się jak w tramwajach na zewnątrz, trochę kosmicznie ale i fajnie. Elektrycy już się śmieją, że trzeba będzie tablety wymieniać heh. Głupio usytuowali gaśnice, jedna jest na wyjściu z kabiny prosto w nogi a druga pod prawym łokciem szofera, pierwszy raz coś takiego widze. 3 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.