Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

A podstawowy Dieselek 450k albo podstawowa benzyna (dalej robiąca poniżej 6s do 100km/h) 500k. Nie widzę tu aż takiej różnicy, żeby dopłacać do AMG. Za tą bańkę kupisz sobie Ferrari/Lambo/inne super sportowe wozidło do lansu.

 

Za bańkę bym chyba celował w:

 

http://images.cdn.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/noble-m600-4.jpg?itok=cU79G4lP

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Możliwe, że piszę tak, bo nie mam tyle $, ale...

nie kupiłbym laFerrari ani McLaren 675LT (mimo, że "autka" te mi się podobają :P ), tylko mocne autko, którym mógłbym jeździć na codzień (Giulia QV, RC F, RS6... ) bez wyrzeczeń...

Co innego gdybym miał już "kilka" takich autek i kilka milionów na koncie za dużo :D

wtedy kupiłbym LFA, ładny czerwony na allegro stoi :P

Link to post
Share on other sites

Na otomoto 84? A w cenniku 78. Osobiście skóry nie cierpię, ale fakt niemożliwości łączenia jej z biedawersjami jest faktycznie głupi. Niemniej z tego co obczaiłem teraz zamsz+skóra dostępne są w jakiejś tańszej edycji.

 

Też nie cierpię skóry, ale tak było ze wszystkim, jeśli dobrze pamiętam, czujniki parkowania tył w jednej wersji, tył+przód w wyższej, jak LED to minimum taka itp.

Pewnie stąd wynika ta japońska niezawodność - można kupić 3 sprawdzone konfiguracje i koniec :D.

mocne autko, którym mógłbym jeździć na codzień (Giulia QV, RC F, RS6... ) bez wyrzeczeń...

 

Tylko Citroen C6 :D. I jeszcze by został ponad milion złotych na inne zabawki :D.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Cockaine - znasz jakiś ciekawszy z takich popularniejszych? Nie chodzi mi o bardziej emocjonujący, zzybszy czy lepszy, ale ciekawszy? Bo mnie trudno coś wymyślić, może znalazłoby się kilka, ale ten pewnie trafiłby do top10 co najmniej.

 

Jakbyście poczuli tę hydropneumatykę w połączeniu z AMVAR, która 10 lat temu oferowała to, czego do dziś nie da Wam żaden system adaptacyjnego zawieszenia (może z wyjątkiem Rollsa, w końcu nie bez powodu wykupił licencję na hydro od Citroena ;>), to byście zrozumieli. Szkoda że Citroen definitywnie zrezygnował z hydro :c strzał w stopę moim zdaniem

 

Moim zdaniem kształt i tył C6 są ok, wyjątkowo moim zdaniem natomiast popsuli przód, który wg mnie był głównym powodem prawie ujemnej sprzedaży

Edytowane przez MoonWalk
Link to post
Share on other sites

Rozumiem, żeby to był pierwszy samochód z hydrauliką, ale ta jest stosowana w cytrynach od lat. Ciekawe w tym aucie jest to, że takie paskudztwo udało się wypchnąć na rynek - jakieś masowe zaćmienie umysłów w zarządzie PSA. Nie wiem co ćpali, ważne że już tego nie biorą ;) 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dil - dzisiaj większość fanów Cytryn się odwraca od Citroena bo w ogóle nie podoba im się to, co Citroen wyprawia. Oferta zaczyna świecić pustkami (2 modele rynku nie zawojują), PSA spycha Citroena najniżej w hierarchii koncernu (sorry, ale ma on głębsze korzenie i lepszą tradycję, jeśli chodzi o wyższe klasy samochodów) i do tego zamiast wyprodukować coś, co nawet jeśli nie ma znanych z Citroena innowacji, to przynajmniej się sprzeda, to oni nie. Cactus czy Picasso to fajne auta, nadchodzi też nowe C3. Tylko jak na razie w ofercie dalej niewiele się dzieje. Firma jest w tyle z SUVami, z ważnym wciąż na rynku kompaktem, rezygnuje z klasy średniej, a C1 dostępny jest tylko na wybranych rynkach. W dodatku wypuszcza na rynek jakieś pseudoauta pokroju Mehari, które tylko dobiją jej koszty i sprzedaż.

 

Moim zdaniem taka polityka doprowadzi Citroena na skraj upadku w ciągu najbliższych 15 lat. Hydro przy dzisiejszych SUVach wg mnie mogłoby być asem w rękawie Citroe a - gdyby połączyć je z napędem 4x4 przypuszczam, że takie auta byłyby kartą przetargową w walce z konkurencją. A oni rezygnują z tego, z czego Citroen jest najbardziej kojarzony.

 

Nie wiem o co chodzi z niezawodnością, ale to chyba nie uwaga na temat C6?

Link to post
Share on other sites

Wnoszę, że jesteś oddanym fanem, odpuszczę dyskusję. Nie patrzysz obiektywnie.

C6 ma wiele zalet, do których na pewno nie należy wygląd (chociaż to kwestia gustu, dla mnie wystarczyłaby modernizacja przodu, reszta jest nawiązaniem do klasycznej linii CXa). Ale auto jako rarytas na rynku ma spore szanse na zostanie youngtimerem i moim zdaniem jak najbardziej może być czyimś marzeniem, czemużby nie? Przypuszczam że aktualna seria 7 nie widziała takiej technologii, jaką kryje w zawieszeniu to auto.

Link to post
Share on other sites

C6 LOL xD <rotlf><rotfl2><beka>

 

Już bym chyba wolał kupić Alfę z TS niż takie coś... 

To Lancia Thesis jest ładniejsza w swej brzydocie od C6.

 

Ja bym wolał jeździć rowerem niż dieslem - co kto lubi :).

Wnoszę, że jesteś oddanym fanem, odpuszczę dyskusję. Nie patrzysz obiektywnie. 

 

Nie jestem oddanym fanem, chociaż niewątpliwie podoba mi się ten samochód. Po prostu, jak widzę słowo "awaryjność", to mnie automatycznie krew zalewa. Ja mam w najbliższym otoczeniu takie przykłady:

- fakap na ponad 8 tys. zł w 3-letniej Maździe 3 poprzedniej generacji

- fakap na ponad 7 tys. zł w Golfie V (TSI :D)

- jeździłem ostatnio 911-tką 997 GT3 (911-tka to ulubiony samochód niemieckich rankingów awaryjności - bo kupują je ludzie z kryzysem wieku średniego i wyprowadzają na 15 km spacer w kilka weekendów latem) z przebiegiem 140 tys. km i jeżdżoną zgodnie z przeznaczeniem - miała trzeci silnik.

 

Nie ma wybitnie awaryjnych i wybitnie bezawaryjnych samochodów - a już w przypadku tak rzadkich samochodów jak C6 ciężko wyciągać jakiekolwiek wnioski.

C6 ma wiele zalet, do których na pewno nie należy wygląd.

 

No tak, nie wygląda jak BMW, czy Audi, których modeli i generacji nie da się odróżnić, jeśli się nie jest gorącym fanem marki albo jak Kia/Hyundai/Toyota, które wyglądają jak "generic Asian <...>" i też się ciężko połapać, co właśnie przejeżdża...

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...