Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

W209... 3.2 silnik, 8 s do setki, moja ma 8,6, pali w mieszanym 15l - odpada.

Lexus za drogi, zaczyna się na Allegro od 22k, E46 zaczyna się powiedzmy, że od 17. Poza tym IS nieszczególnie mi się podoba ;)

Edytowane przez Johny3
Link to post
Share on other sites

RWD to warunek konieczny, inaczej zmiana samochodu traci dla mnie większy sens.

A ta A4 ma średnie osiągi, bo większość jest w automacie, 8,9 do setki xD, tu można podziękować, ale na dobitkę spalanie 16,4 katalogowe...

 

^^

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e46-330i-mpakiet-ID6ysvnJ.html

 

fiend

Czemu odradzasz zawias z Mpaka? Do twardej jazdy się przyzwyczaiłem, bo moja ma jakiś twardy zawias z przodu wrzucony. Drogi mam całkiem spoko, we wsi droga nowa, na uczelnię prosta droga + autostrada i DTŚ, rzadko jeżdżę po dziurach, a jak już to uważam żeby nic nie uszkodzić, szczególnie jak raz rozwaliłem miskę olejową :D

Chyba, że jest jakiś drogi w obsłudze to wtedy faktycznie słabo (tak jak nivomat w 156...).

Edytowane przez Johny3
Link to post
Share on other sites

Manual tak, ma dokładnie 7,1, spalanie średnie 11 w manualu, w mieście 15,8 wg autocentrum.

 

Ale pomijając osiągi itd. 

Nie uważam A4 za ciekawe auto, brałem ją pod uwagę, tak samo jak Vectrę GTS czy Mondeło ST220 czy Megane RS, ale mi przeszło i jeśli będę miał wystarczającą gotówkę to będę wybierał głównie w E46.

Jakby nie było, E46 w 3.0 to pierwszy przystanek na liście moich motoryzacyjnych marzeń, 156 była na wypadek braku kasy na E46. Szkoda więc przepuścić taką okazję ;)

Edytowane przez Johny3
Link to post
Share on other sites

To zwiększ budżet/poczekaj i kup 3,0, 2,5 wiele szybsze od Alfy nie będzie, różnicy w przyspieszeniu ogromnej nie odczujesz, jedynie prowadzenie. Realnie 2,5 e46 ma 0,5-1s do setki mniej niż te 8,6 które pisałeś w przypadku Alfy.

A4 jak już to tylko 1,8t moim zdaniem, 3,0 zapewne jest mocno podsterowne przez ciężki przód

Edytowane przez fiend_
Link to post
Share on other sites
To zwiększ budżet/poczekaj i kup 3,0, 2,5 wiele szybsze od Alfy nie będzie, różnicy w przyspieszeniu ogromnej nie odczujesz, jedynie prowadzenie. Realnie 2,5 e46 ma 0,5-1s do setki mniej niż te 8,6 które pisałeś w przypadku Alfy.

Ale ja szukam tylko 3.0, o 2.5 nawet nie myślałem.

Docelowo e46 3.0 coupe.

Co i czy w ogóle coś z tego wyjdzie to się okaże mam nadzieję niedługo.

Link to post
Share on other sites

Szkoda, że FWD nie wchodzi w grę. Według mnie do 20k jest jedyny słuszny wybór. http://allegro.pl/saab-9-3-210-koni-aero-stab-b-dobry-100tys-przebie-i6413408020.html

 

U mnie w rodzinie są takie dwa, jeden 150km, drugi 150km z wtryskami od aero wykręcony na 215km i 340nm. Przez ostatnie dwa lata, zero awarii, podstawowe wymiany eksploatacyjne. Prowadzenie i wygoda- bajka.

 

Miesiąc temu znajomy wymienił swoje 9-3 na wersje Hirsch w automacie, w ubiegły weekend podjechaliśmy na hamownie, wypluł 250km i 417NM. Idzie to niesamowicie, 0-100 robi w 6,4s.

Link to post
Share on other sites

12-letni Saab z przebiegiem 100 tys. km, w dodatku sprowadzony z Luksemburga! Typowe ogłoszenie z allegro.

 

 

Przed wklejeniem nawet nie czytałem aukcji. Teraz przejrzałem i akurat więcej niż 200tys raczej nie ma, więc na bank był bity.  W 9-3 drugiej generacji bardzo szybko wycierają się wszelakie przyciski na desce rozdzielczej, tutaj są prawie idealne. Chyba, że ktoś regenerował.

Link to post
Share on other sites

Gdy kupowałem e60 jeździłem 530i oraz 520i myślicie że czuć to?Bzdura. Wysłane z s7 Edge

 

No nie mów chudy, że 60 koni nie robi różnicy, bo nie chce mi się wierzyć...

 

 

 

Przed wklejeniem nawet nie czytałem aukcji. Teraz przejrzałem i akurat więcej niż 200tys raczej nie ma, więc na bank był bity.  W 9-3 drugiej generacji bardzo szybko wycierają się wszelakie przyciski na desce rozdzielczej, tutaj są prawie idealne. Chyba, że ktoś regenerował.

 

Niegłupie auto, tylko części podobno bardzo drogie i jest problem z zamiennikami.

Link to post
Share on other sites

60 koni?Nie rozśmieszaj mnie.Dopiero po wejściu do 3.0D było czuć. Wysłane z s7 Edge Notabene Audi a6 c6 q zjadajo beemke pod każdym względem.

To tylko pozory, wiadomo że kopciuch ładniej na niskich obrotach idzie, nie jest to równoznaczne z lepszymi osiągami - moment jest istotny, ale to nie wszystko.

Link to post
Share on other sites

Niegłupie auto, tylko części podobno bardzo drogie i jest problem z zamiennikami.

 

Silnik Saabowski, bardzo trwała konstrukcja, wystarczy lać dobry olej i pilnować wymian. Czasem zdarzają się problemy z łańcuchem rozrządu, koszt kompletnego rozrządu około 1300zł + wymiana. Zawieszenie Opel Vectra C, więc nie jest kosztowne w utrzymaniu. Jedynie części karoserii są bardzo drogie.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...