mejor 2848 Napisano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2016 Lexus is jest chociażby, a potem no to masz albo 2 osobowe coupe albo merole jak w209 itp. Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3179 Napisano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2016 (edytowane) W209... 3.2 silnik, 8 s do setki, moja ma 8,6, pali w mieszanym 15l - odpada. Lexus za drogi, zaczyna się na Allegro od 22k, E46 zaczyna się powiedzmy, że od 17. Poza tym IS nieszczególnie mi się podoba Edytowane 15 Sierpnia 2016 przez Johny3 Cytuj Link to post Share on other sites
dadulek 9363 Napisano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2016 A4 3.0 V6 Quattro Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3179 Napisano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2016 (edytowane) RWD to warunek konieczny, inaczej zmiana samochodu traci dla mnie większy sens. A ta A4 ma średnie osiągi, bo większość jest w automacie, 8,9 do setki xD, tu można podziękować, ale na dobitkę spalanie 16,4 katalogowe... http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e46-330i-mpakiet-ID6ysvnJ.html fiend Czemu odradzasz zawias z Mpaka? Do twardej jazdy się przyzwyczaiłem, bo moja ma jakiś twardy zawias z przodu wrzucony. Drogi mam całkiem spoko, we wsi droga nowa, na uczelnię prosta droga + autostrada i DTŚ, rzadko jeżdżę po dziurach, a jak już to uważam żeby nic nie uszkodzić, szczególnie jak raz rozwaliłem miskę olejową Chyba, że jest jakiś drogi w obsłudze to wtedy faktycznie słabo (tak jak nivomat w 156...). Edytowane 15 Sierpnia 2016 przez Johny3 Cytuj Link to post Share on other sites
dadulek 9363 Napisano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2016 8,9 do setki xD Chyba masz jakieś złe dane: średnio 9,5l/100 i poniżej 7s do 0-100km/h. O różnicach w przyczepności 4 butów na rwd nie wspominam. Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3179 Napisano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2016 (edytowane) Manual tak, ma dokładnie 7,1, spalanie średnie 11 w manualu, w mieście 15,8 wg autocentrum. Ale pomijając osiągi itd. Nie uważam A4 za ciekawe auto, brałem ją pod uwagę, tak samo jak Vectrę GTS czy Mondeło ST220 czy Megane RS, ale mi przeszło i jeśli będę miał wystarczającą gotówkę to będę wybierał głównie w E46. Jakby nie było, E46 w 3.0 to pierwszy przystanek na liście moich motoryzacyjnych marzeń, 156 była na wypadek braku kasy na E46. Szkoda więc przepuścić taką okazję Edytowane 15 Sierpnia 2016 przez Johny3 Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2016 Jak dane czerpiesz z Wiki to tam prawdopodobnie jest błąd i raczej pomylili Tiptronic z 'cudownym' Multitronickiem. Cytuj Link to post Share on other sites
fiend_ 393 Napisano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2016 (edytowane) To zwiększ budżet/poczekaj i kup 3,0, 2,5 wiele szybsze od Alfy nie będzie, różnicy w przyspieszeniu ogromnej nie odczujesz, jedynie prowadzenie. Realnie 2,5 e46 ma 0,5-1s do setki mniej niż te 8,6 które pisałeś w przypadku Alfy. A4 jak już to tylko 1,8t moim zdaniem, 3,0 zapewne jest mocno podsterowne przez ciężki przód Edytowane 15 Sierpnia 2016 przez fiend_ Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20732 Napisano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2016 Grand Cherokee Obecny model prowadzi się genialnie, poprzednicy faktycznie nie lubiły zakrętów. Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3179 Napisano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2016 To zwiększ budżet/poczekaj i kup 3,0, 2,5 wiele szybsze od Alfy nie będzie, różnicy w przyspieszeniu ogromnej nie odczujesz, jedynie prowadzenie. Realnie 2,5 e46 ma 0,5-1s do setki mniej niż te 8,6 które pisałeś w przypadku Alfy. Ale ja szukam tylko 3.0, o 2.5 nawet nie myślałem. Docelowo e46 3.0 coupe. Co i czy w ogóle coś z tego wyjdzie to się okaże mam nadzieję niedługo. Cytuj Link to post Share on other sites
bumbel123 3110 Napisano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2016 Szkoda, że FWD nie wchodzi w grę. Według mnie do 20k jest jedyny słuszny wybór. http://allegro.pl/saab-9-3-210-koni-aero-stab-b-dobry-100tys-przebie-i6413408020.html U mnie w rodzinie są takie dwa, jeden 150km, drugi 150km z wtryskami od aero wykręcony na 215km i 340nm. Przez ostatnie dwa lata, zero awarii, podstawowe wymiany eksploatacyjne. Prowadzenie i wygoda- bajka. Miesiąc temu znajomy wymienił swoje 9-3 na wersje Hirsch w automacie, w ubiegły weekend podjechaliśmy na hamownie, wypluł 250km i 417NM. Idzie to niesamowicie, 0-100 robi w 6,4s. Cytuj Link to post Share on other sites
fiend_ 393 Napisano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2016 12-letni Saab z przebiegiem 100 tys. km, w dodatku sprowadzony z Luksemburga! Typowe ogłoszenie z allegro. 4 Cytuj Link to post Share on other sites
Sony156 4965 Napisano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2016 (edytowane) Johny, kumpel ma E46 w turasie 3.0D w automacie i zmienia to giry calkiem przyjemnie. Imo taka moc to tylko w automacie. Jezdzilem takze E39 z tym motorem i szlo sie nawahlowac biegami. Edytowane 15 Sierpnia 2016 przez Sony156 1 Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14113 Napisano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2016 (edytowane) Gdy kupowałem e60 jeździłem 530i oraz 520i myślicie że czuć to?Bzdura. /e PODPIS! lle razy można Cię prosić? dad Edytowane 15 Sierpnia 2016 przez dadulek Cytuj Link to post Share on other sites
bumbel123 3110 Napisano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2016 12-letni Saab z przebiegiem 100 tys. km, w dodatku sprowadzony z Luksemburga! Typowe ogłoszenie z allegro. Przed wklejeniem nawet nie czytałem aukcji. Teraz przejrzałem i akurat więcej niż 200tys raczej nie ma, więc na bank był bity. W 9-3 drugiej generacji bardzo szybko wycierają się wszelakie przyciski na desce rozdzielczej, tutaj są prawie idealne. Chyba, że ktoś regenerował. Cytuj Link to post Share on other sites
fiend_ 393 Napisano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2016 Gdy kupowałem e60 jeździłem 530i oraz 520i myślicie że czuć to?Bzdura. Wysłane z s7 Edge No nie mów chudy, że 60 koni nie robi różnicy, bo nie chce mi się wierzyć... Przed wklejeniem nawet nie czytałem aukcji. Teraz przejrzałem i akurat więcej niż 200tys raczej nie ma, więc na bank był bity. W 9-3 drugiej generacji bardzo szybko wycierają się wszelakie przyciski na desce rozdzielczej, tutaj są prawie idealne. Chyba, że ktoś regenerował. Niegłupie auto, tylko części podobno bardzo drogie i jest problem z zamiennikami. Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14113 Napisano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2016 (edytowane) 60 koni?Nie rozśmieszaj mnie.Dopiero po wejściu do 3.0D było czuć. Wysłane z s7 Edge Notabene Audi a6 c6 q zjadajo beemke pod każdym względem. Edytowane 15 Sierpnia 2016 przez chudy131080 Podpis Tapatalk Cytuj Link to post Share on other sites
fiend_ 393 Napisano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2016 60 koni?Nie rozśmieszaj mnie.Dopiero po wejściu do 3.0D było czuć. Wysłane z s7 Edge Notabene Audi a6 c6 q zjadajo beemke pod każdym względem. To tylko pozory, wiadomo że kopciuch ładniej na niskich obrotach idzie, nie jest to równoznaczne z lepszymi osiągami - moment jest istotny, ale to nie wszystko. Cytuj Link to post Share on other sites
grzechu9797 56 Napisano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2016 @radosuaf Co moze mnie zawiezc?To moj pierwszy samochod;)obym w niego wiecej nie wlozyl niz.dalem. Cytuj Link to post Share on other sites
bumbel123 3110 Napisano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2016 Niegłupie auto, tylko części podobno bardzo drogie i jest problem z zamiennikami. Silnik Saabowski, bardzo trwała konstrukcja, wystarczy lać dobry olej i pilnować wymian. Czasem zdarzają się problemy z łańcuchem rozrządu, koszt kompletnego rozrządu około 1300zł + wymiana. Zawieszenie Opel Vectra C, więc nie jest kosztowne w utrzymaniu. Jedynie części karoserii są bardzo drogie. Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14113 Napisano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2016 (edytowane) Wczoraj się <WULG> ostro i nie chce mi się tłumaczyć Tobie tego. <ciach> /e No już bez przesady. dad Edytowane 15 Sierpnia 2016 przez dadulek 1 Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2016 @radosuaf Co moze mnie zawiezc?To moj pierwszy samochod;)obym w niego wiecej nie wlozyl niz.dalem. Raczej pierdoły, ale za to dość często. Za to zawieszenie jest dość drogie w eksploatacji. Cytuj Link to post Share on other sites
fiend_ 393 Napisano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2016 @radosuaf Co moze mnie zawiezc?To moj pierwszy samochod;)obym w niego wiecej nie wlozyl niz.dalem. To się możesz zdziwić, nie powinienem był prowadzić pliku Excel ze wszystkimi wydatkami poza benzyną na moje E39 Osiwieć można Cytuj Link to post Share on other sites
grzechu9797 56 Napisano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2016 Do tej pory wszystko z elektorniko działa.Za 2 tys mam wymienic olej a za 5 rozrząd.Wie ktoś może ile taka wymiana w alfie 147 1.9jtd 85kw może kosztować? Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3179 Napisano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2016 Oleju tam chyba 4.5l wchodzi, do 2.4 20V płaciłem coś 1100-1200 za rozrząd z pompą wody, więc do 1k zapłacisz, a powinno być jeszcze mniej. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.