Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

Zalezy jak gleboka ta rysa jest. Jesli po kluczyku, to raczej nie obejdzie sie bez lakierowania, aby kompletnie ja usunac. Ale najpierw sprobuj touch-up i pozniej to spolerowac, i wtedy bedziesz wiedzial czy chcesz to malowac czy tak jak jest jest ok ;)

Link to post
Share on other sites

Na pewno nie usuniesz takiej rysy bez śladu bez lakierowania. Korektor na pędzelku i polerka zmniejszą widoczność rysy ale nadal będzie ją widać. Jeśli rysa przeszła przez lakier do podkładu albo, co gorsza, do metalu to nie ma przebacz. 

Link to post
Share on other sites

Szczerze to nawet nie zauważyłem, że dywanika na zdjęciu nie ma, dopiero wy mi to uświadomiliście. :D

Pewnie gdzieś leżał bo zdjęcia zrobione z miesiąc temu, tego dziada na kierownicy też już nie ma.

Edytowane przez morro
Link to post
Share on other sites

nie wiem czy moge w tym temacie się o to zapytać, jesli nie to proszę o usunięcie ale jest problem, od jakiegoś czasu zauważyłem  brak mocy w aucie , działa to jak turbodziura, ja gazuje a ten nie chce wskakiwac na obroty, a nawet lekko spadają...

zauważyłem 'dziurke' na dolocie powietrza..

domniemam, że to przez to ?

 

 

http://i68.tinypic.com/jzgsau.jpg

Link to post
Share on other sites

Jakby było widać na tym zdjęciu więcej elementów (np tych które owa rura łączy) to pewnie można by być pewniejszym tej tezy. Jeśli owa dziura jest za przepływomierzem, przepustnicą itp. to tak, będzie miała bardzo duży wpływ na zachowanie silnika. 

Link to post
Share on other sites

Jakiś czas temu w busie którym wożę moto na treningi też pękła rura na dolocie. Sprawę załatwił dwuskładnikowy klej do gumy z marketu budowlanego. Choć mamy już nową rurę, to nikomu nie chce się tego robić, bo patent trzyma się w najlepsze jakoś od lipca  %-)

Link to post
Share on other sites

ja zmieniłem moje daily -> e36 316 LPG na coś takiego (teraz regularnie robie 3.5-4kkm miesięcznie

 

 

http://rx-8.pl/photo/93-01.jpg

 

 

właściwie to od razu po zakupie pełen serwis + wymiana amortyzatorów i sprężyn oraz założenie normalnych zimówek bo to co było założone na aucie (jakiś bieżnikowany Targum) nie nadawało się do jazdy

 

 

http://rx-8.pl/photo/93-02.jpg

 

 

teraz jeszcze upgrade hamulców, jakieś koła na lato, poprawić kilka pierdół i będziemy myśleć o wzmocnieniu tego B204E (przy automacie takie 230-240KM/360Nm będzie ok) :D

Edytowane przez Raptor77
  • Popieram 6
Link to post
Share on other sites

Nie do końca. W pewnym momencie dojdziesz do granicy samochodu. Tu miał kilka "błędów", które zauważy nawet laik. Minimalnie mniej gazu czasami by pomogło no ale przy atakowaniu czasu czasami chce się aż za mocno. Druga sprawa utrzymać koncentracje na okrążenie kwalifikacyjne, które od większości torów jest 5 razy dłuższe i nie ma idealnego asfaltu też robi swoje.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...