Skocz do zawartości

Recommended Posts

:( Smutna prawda.

Nie wiem nawet, czy jest sens pisać do Dell'a, bo oni już chyba nic więcej nie poradzą, a na wymianę na nowy nie liczę.

Zastanawiam się tylko, czy oni sobie z tego problemu zdają sprawę i czemu jest on tak uporczywy na stronie FB.

Sprzedawca zaś mimo wysłanego rano maila nie odpisał - pewnie uchyla się od odpowiedzi, ale na razie czekam (trza było kupić w X-kom'ie i mieć problem z głowy).

 

Dziś znów instalowałem update'y od Windows'a - zajmuje to chyba cały dzień, bo często dzieje się tak, że pasek lata i jest 0% z 0MB, choć znaleziono 96 aktualizacji.

Link to post
Share on other sites

Witam,

zamierzam kupic wersję i5 4300y 4gb 128ssd, chciałbym się zapytać czy wentylatory tam umieszczone są głośne podczas pracy? Jak często się włączają? Pytam o to bo może być to dla mnie uciążliwe na dłuższą metę

Link to post
Share on other sites

Nie są głośne ale włączają się dość często - jeśli zależy ci na ciszy kup wersję z Core i3 - mam ją i jest bardzo cicha, a wentylatory załączają się rzadko. Po za tym parametry takie same : 4 GB RAM i 128 GB SSD.

 

Co do serwisu - zależy jak trafisz, smutna prawda jest taka, że wielu serwisantów to "wymieniacze" - i dotyczy to każdej marki - ja miałem szczęście, że miałem mechaniczny problem, brak spasowania, wymienili Chassi i jest OK.

 

Nie ma się co poddawać - walczcie, szkoda odpuszczać - ja z Samsungiem walczyłem pare lat temu ponad rok :) - sprawa się oparła o Rzecznika Konsumentów i w końcu dostałem nowy sprzęt z kolejnej generacji :)

Link to post
Share on other sites

Może Ci wymienią na nowy, pozbawiony wad model. W moim otoczeniu jest sporo Venue 11 Pro i wszyscy są zadowoleni. To fajny sprzęt - ale ty Miałeś pecha :)

 

Jeśli zwrócą Ci kasę, to Kartę użyjesz gdzie indziej :) - a etui sprzedasz na Allegro.

Link to post
Share on other sites

Raczej zwróci kasę skoro prosi o nr. konta.

Bardziej martwi mnie fakt, że nie ma za bardzo alternatywy...

Bo prócz Dell'a w ofercie 8" z 64GB i modemem 3g jest chyba tylko Lenovo, które kosztuję prawie 2x tyle :(

Link to post
Share on other sites

No właśnie w tym jest szkopuł...

Trzeci raz już mi się nie uśmiecha podchodzić do Dell'a.

Nawiasem mówiąc - zastanawia mnie tak duża ilość urządzeń sprzędywanych jako "Outlet" na allegro przez pewien sklep na X...

Link to post
Share on other sites

Zwroty, fabryczne refuby - na Zachodzie jest raczej mamy popyt na sprzęt z Outletów, zwłaszcza ten tani czy średni, za to w Polsce i krajach biedniejszych to inna sprawa.

 

Venue 11 Pro  - nówka 650 $ a z Outletu powiedzmy 400$ - dla Amerykanina 250$ to jak dla nas 250 zł :) - woli kupić nowy sprzęt. Dla Polaka zaś różnica 3600 zł za nówkę V11P z Core i3 a 2300 zł z Outletu to konkretna kasa.

 

Dlatego u nas jest masa sprzętu z Outletu - bo jest dużo chętnych i się opłaca :) - w przypadku Dell'a mamy fabryczną, pełna gwarancję 36 miesiecy, co tez jest istotne.

Link to post
Share on other sites

Jasne, fakt - różnica jest :)

Jak dostanę zwrot (jeśli go dostanę....) to pogłówkuje jeszcze trochę i przewiduje trzy scenariusze:

-kupię jeszcze raz Dell'a, tyle że z jakiegoś pewniejszego źródła (X-kom będzie chyba dobry, a cena jest bodajże o 50 zł wyższa niż to co ja zapłaciłem na początku roku)

-sprzedam Lumie 1520 i wrócę do Androida (choć jakoś nie do końca jestem pewien tego kroku...)

-olać tablet :P

 

Nie lubię mieszać systemów - jak mam już jedno w systemie "X" to tablet też chce mieć w systemie "X" (może to głupie, ale tak mam).

 

Idealny byłby Iphone, ale wymieniać teraz PC, tablet i laptopa byłoby dość ciężkie ;)

 

Myślałem jeszcze o Acerze W4, ale jak czytałem test, to chyba Dell wypadł lepiej (może tylko brak wejścia HDMI przemawia za Acer'em, ale poza tym Dell zwyciężył).


Tak żeby przestrzec przed kupowaniem "taniej" - odp. z firmy Dell:

Sprzęt niestety nie był urządzeniem nowym tylko odnawianym (refabrykowanym). W takiej sytuacji możemy zaproponować tylko i wyłacznie ponowna naprawę urządzenia. Ewentualnie może Pan spróbować skontaktować się ze sprzedawcy i dowiedzieć się czy sprzęt można wymienić. Ja ze swojej strony mogę jedynie ponownie odebrać urządzenie do naszego centrum serwisowego.

 

 

Tak więc jeśli ktoś tak jak ja będzie chciał trochę zaoszczędzić - proponuje zastanowić się dwa razy.

Link to post
Share on other sites

Niestety coś za coś :) - Masz tańszy sprzęt - ale - nie przysluguje Ci zwrot. Na plus takiego rozwiązania jest pełna, 36 miesięczna firmowa gwarancja. Więc nie jesteśmy zostawieni sobie.

 

Ty Miałeś dużego pecha :) - bardzo dużo ludzi kupiło sprzęt z Outletu i nie mają klopotów. :) A w sprzęcie sklepowym tez wychodza kwiatki :)

 

Na pocieszenie dodam, że mój "sklepowy" też leci drugi raz do serwisu - padlo mi gniazdo ładowania, zastosowali Micro USB - niby uniwersalne i ładować można "wszystkim" - trwalość słaba. Na szczęście mam dok biurkowy i narazie nim ładuję. :) Jutro przyjeżdża kurier - po odbór.

Link to post
Share on other sites

Dawno nie wchodziłem na stronę ze sterownikami i moim oczom ukazała sie ramka z napisem: ,,Get updates for your specific system"

No więc podałem mój Service Tag i wśród sterowników pod mój tablet nie ma poprawek do ekranu, do klawiatury i jeszcze kilku czy te problemy zostałe rozwiązene w aktualizacji biosu i już nie trzeba przy instalacji od zera wgrywać tych poprawek?

Link to post
Share on other sites

Pozwolę sobie dodać ostatnie zdanie w temacie mojego (już w sumie nie) tablet'a...

Dziś dostałem zwrot gotówki na konto od sprzedawcy.

W sumie jestem miło zaskoczony, gdyż spodziewałem się "przeciągania" sprawy do samego końca, a w sumie zwrot dostałem na drugi dzień po otrzymaniu przez nich przesyłki.

 

Niestety, złe wrażenie pozostało i biję się z myślami, czy "zaryzykować" i jeszcze raz kupić Dell'a (bo wyboru za bardzo nie ma), czy odpuścić... (a może kupić coś z Androidem :P ).

 

W każdym razie poszło w miarę bezproblemowo, co jednak mogę po swoich przygodach napisać - czasem nie warto oszczędzać!

Link to post
Share on other sites

Miałeś pecha :) zdrza się z kazdym sprzętem - na TVN Turbo oglądam program w którym ludzie mają problemy z nowymi samochodmi zakupionymi w salonie. Wyobraź sobie, że kupiłeś nowkę za 100000 zł i Masz problemy :)

 

Poczekaj - pojawią się nowe modele, moźe coś ci spasuje.

Link to post
Share on other sites

Tak planuję, bo cały czas biję się z myślami, czy zostać z Windows'em czy uciekać.

 

A tak BTW (trochę głupio o tym pisać, bo w sumie dostałem za free, ale cóż) - jak sądzicie, czy można odsprzedać pen'a i system Windows 8 który dostałem od Dell'a?

Link to post
Share on other sites

Stylus bez problemu, z Windows'em może być gorzej. Pamiętaj, że przez rok od prmiery możesz z Windows 7 i 8 przejść za darmo na Windows 10 :)

 

Ja do Androida czy iPad'a nie wrócę - wiesz to jak byś jeździł Audi, BMW czy Mercem i chciał byś przesiąść się na Ładę :) - Windows już dziś jest świetny na tablety, a W10 tylko to polepszy. Widać to po obecnych, testowych wydaniach.


Stylus bez problemu, z Windows'em może być gorzej. Pamiętaj, że przez rok od prmiery możesz z Windows 7 i 8 przejść za darmo na Windows 10 :)

 

Ja do Androida czy iPad'a nie wrócę - wiesz to jak byś jeździł Audi, BMW czy Mercem i chciał byś przesiąść się na Ładę :) - Windows już dziś jest świetny na tablety, a W10 tylko to polepszy. Widać to po obecnych, testowych wydaniach.

Link to post
Share on other sites

Witam, potrzebuję obraz takiego recovery pendrive jaki posiada kolega wyżej. Nowy oryginalny klucz zostawił mi pan z serwisu (wymiana płyty głównej), ale potrzebuję nośnika do instalacji systemu. Dell podobno wysłał mi nośnik dwa tygodnie temu, ale niestety coś nie może do mnie dotrzeć. Tablet serwisowałem w uk i nie chce mi się po raz kolejny dzwonić do della, ponieważ słabo znam angielski i trudno mi się dogadać przez telefon z hindusami z call center. Może ktoś wrzucić pliki z takiego pendriva na jakiś server żebym mógł sobie taki pendriva odtworzyć? Chyba, że ktoś zna jakiś inny sposób?

Link to post
Share on other sites

Sorry, za OT, ale widzę, że mam do czynienia ze znawcami - więc bardzo proszę - nie bijcie :D

Nie ma niestety (a przynajmniej nie widziałem) wątku o "mniejszym bracie" Venue 8 Pro, więc piszę tu, choć to trochę inna bajka.

 

... ale do rzeczy....

 

Gdybyście mieli wybór między Dell Venue 8 Pro (64 GB, 3G) a Lenovo Thinkpad 8 (taka sama konfiguracja) to co byście wybrali?

 

Znalazłem w necie jeden sklep, gdzie można kupić Lenke za 1700 zł (nie jest to aż tak tanio jak Dell, ale może warto?) tylko nie wiem, czy nie jest to jakieś podejrzane...

Link: http://www.skleplenovo.pl/lenovo-thinkpad-tablet-z3770-2gb-64gb-83-cali-win81pro-lte-20bn002qpb-p-827.html

 

Co myślicie - próbować trzeci raz z Dell'em czy próbować z czymś innym (liczę na obiektywizm ;) )?

Link to post
Share on other sites

Brał bym Lenovo :) - Venue 8 Pro to bardzo fajny sprząt, ale Thing Pad ma wysoką rozdzielczość ekranu, miałem oba w rękach i bawiłem się nimi. Ekran 1920x1200 nawet na 8 calach jest znacznie lepszy :)

 

Co do "pewności" nie wypowiem się - nigdy nie kupowałem w tej firmie, znajomi też.

Edytowane przez Ravir
Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Hej 

 

Ravir dzięki za podpowiedz z tymi stylusami bo miałem ze swoim A02 problem chapał baterie jak dziki zadzwoniłem po 24h wysłali nowy 

ale czegoś nie rozumie dostałem nowy taki srebno czarny z data OCT 2014 ale REV A00 co to ma znaczyć, ten co sam kupiłem jest cały czarny z SEP 2014 ale A02 a ty pisałes że masz A03

Edytowane przez SebA0406
Link to post
Share on other sites

Najprawdopodobniej jest to calkiem nowy stylus, który pojawił sie z Latitude 13 7000 - z pierwszych opini wynika, ze w końcu jest dobry. :)

 

Sam mam A03 i daje radę, choc dośc rzadko go uzywam - najczęściej tablet mam zadokowany w klawiaturze.

Link to post
Share on other sites

No to podejście serwisu Dell jest jakieś dziwne.

Jak ja pisałem do nich z problemem ze stylusem, to kazali oddać do sprzedawcy, wymiany nie zaproponowali :(

Na stronie Dell'a też widnieje taki srebrno-czarny i to jest chyba najnowsza wersja.

Problem w tym, że większość sklepów ma ciągle A02.

 

BTW - ja się ciągle gryzę czy dać Dell'owi jeszcze jedną szansę...

Lenovo fajne - parametry lepsze, ale...

Szkoda mi tego dedykowanego etui (150 zł) i sama cena tabletu z 500 zł wyższa.

Różnic trochę jest - szczególnie modem 4G i Full HD (choć nie wiem, czy to akurat bym wykorzystał w tak małym urządzonku).

Link to post
Share on other sites

Mi wymienili sami - ale je kupowałem przez Dell Polska bo wtedy nie było go w sklepach :) - wersja A03 działa dobrze.

 

Sam jestem ciekawy tej nowej - znajomy ma Latitude 13 7000 i czeka na nowy stylus :) jak dostanie to go przetestuję :)

 

Kup jednak Lenovo - Venue 8 pro to fajny sprzęt, ale swoje lata ma, obecnie ma konkurencję, wcześniej jej nie miał. Etui możesz sprzedać, ze stratą, ale coś Odzyskasz. A będziesz miał lepszy sprzęt.

Edytowane przez Ravir
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...