Skocz do zawartości

Recommended Posts

Nie no, spoko - PC, laptop na szczęście mają.

Wrócę z roboty to chyba spróbuję (choć cały czas się waham, bo jak się coś sp....).

 

A mam jeszcze dziwne pytanie - może trochę nie na miejscu, ale co tam.... - czy taki pendrive z systemem operacyjnym jak dostałem od Dell'a jest coś wart?

Takie coś dokładnie:

https://onedrive.live.com/redir?resid=A038A8C1BBBEC8DF!151563&authkey=!AD0vZtB1hbh7QKQ&ithint=folder%2c

 

Mam chyba jeszczę kopię (tzn. klucz) do Windows 8 Pro od Dell'a i nie wiem co z tym zrobić - czy da się to sprzedać czy coś.

Link to post
Share on other sites

Ten Pendrive zastępuje Ci płytę DVD :) - możesz z niego spróbować zainstalować. Nie wiem czy Masz sam "goły" system czy może Dell dał Ci wersję pod tablet, z kompletem sterowników. Bo możesz mieć na Pendrive kopię partycji odzyskiwania. Tak czy inaczej warto spróbować.

 

Klucz normalnie jest zaszyty w UEFI - instalując Windows sam go sobie pobierze, czasem jednak klucz z UEFI jest nie ważny, wtedy musisz użyć tego od Dell'a. Ze sprzedażą może być różnie - często klucze są generowane pod konkretny sprzęt.

 

Ja osobiście bym pendrive i klucz trzymał :) - nie wiadomo kiedy może się przydać.

Link to post
Share on other sites

Dzięki.

Może faktycznie warto spróbować.

 

Właśnie się biorę za tworzenie boot'owalnego pendrive'a, ale może najpierw spróbuję z tym od Dell'a.

 

Pytanie (wiem że głupie, ale laik ze mnie) - czy w razie instaliki "czystego" Windows'a z pen'a nie stracę partycji recovery i czy będę mógł bez większych trudów zainstalować z niej system?

Chodzi o ewentualny zwrot do sprzedawcy, żeby potem się nie przyczepił.

Link to post
Share on other sites

Wiem, wiem, ale jakoś tak "peniam się".

 

Kliknął bym nie tak i zamiast partycji C sformatowałbym recovery :)

 

Zgłosiłem już do xkoma że chcę zwrócić towar i wysłałem mailowo oświadczenie.

 

Przy okazji zapytałem wprost - czy jeśli zainstaluję system inny niż ten z partycji recovery, to mogą mi nie przyjąć "odstąpienia", ale pytanie okazało się chyba zbyt trudne, bo od 9 rano nie dostałem odp.

 

Teraz mam 14 dni na odesłanie urządzenia, więc mógłbym jeszcze coś pokombinować...

Link to post
Share on other sites

Jutro wybieram się do sklepu po venue 11 pro. Wybór padł na wersje i3, 4Gb 128Gb.

Czy jest coś, na co powinienem zwrócić uwagę jeszcze w sklepie?
Poza sprawdzeniem czy się w ogóle uruchamia ;)

Kupuję wersje z modemem, ale chyba zaufam sprzedawcy i nie będę się szarpał z tylną pokrywą żeby sprawdzić czy modem faktycznie tam jest.

Co o tym sądzicie?

Link to post
Share on other sites

Tiszert - polecam SPRAWDZIĆ :) - kup starter za 5 zł i sprawdź :)

 

1981frc :

 

Zgodnie z tym posiadasz Gwarancję NBD ProSupport do 10 Stycznia 2017 roku. NBD oznacza Next Buisness Day - czyli jak technik na liniitelefonicznej stwierdzi, że możliwa jest naprawa u Ciebie na miejscu to serwisant przyjeżdża i naprawia. Jak nie to wysyłają kuriera.

 

Oprócz tego Miałeś / Masz standardową gwarancję CAR - Collect and Return, czyli kurier przyjeżdża i zabiera sprzęt oraz spowrotem Ci przywozi.

 

Najprawdopodobniej ktoś wykupił przedlużenie gwarancji - bo Gwarancja CAR miała tylko 12 miesięcy, można więc domniemywać, ze tablet był kupiony na firmę lub w kraju, w którym jest tylko 12 miesięcy gwarancji :) - i ta osoba / firma wykupiła dodatkowe przedłużenie o 2 lata.

 

Kolejną opcją jest zakup sprzętu w Dell Outlet - tam standardowo gwarancja jest przedłużana do 36 miesięcy.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Mam już trzeci tablet DV11PRO (7130) i mam trzeci raz ten sam problem, podczas korzystania z klawiatury dotykowej powielają mi się znaki (podwójne, a nawet potrójne), czy ktoś może ma podobny problem lub umie temu zaradzić? W drugim tablecie nawet wymiana LCD, a później płyty głównej nie pomogła. Mógłby ktoś napisać jaki konkretnie sterownik należy zainstalować? Teoretycznie mam wszystkie najnowsze. Próbowałem już mieszać z "klawiszami filtru" ale również nie pomogło.

Link to post
Share on other sites

Wprawdzie mam V8P, ale mam to samo.

Też mi się często wpisuje ta sama litera.

Sądzę, że ten problem jest też przyczyną tego, że strony mi się od czasu do czasu same przybliżają/oddalają (jakby dwa razy kliknąć w ekran).

 

Ja już to zgłosiłem do sprzedawcy X-kom'a, przy okazji zapytałem, czy mogę zrobić próbę z instalacją "czystego" Windows'a.

Jutro mam dostać odp. i jeśli się zgodzą, to spróbuje jeszcze czy pomoże, ale jakoś czarno widzę.

Link to post
Share on other sites

Mam już trzeci tablet DV11PRO (7130) i mam trzeci raz ten sam problem, podczas korzystania z klawiatury dotykowej powielają mi się znaki (podwójne, a nawet potrójne), czy ktoś może ma podobny problem lub umie temu zaradzić? W drugim tablecie nawet wymiana LCD, a później płyty głównej nie pomogła. Mógłby ktoś napisać jaki konkretnie sterownik należy zainstalować? Teoretycznie mam wszystkie najnowsze. Próbowałem już mieszać z "klawiszami filtru" ale również nie pomogło.

 

Mi pomogło wgranie firmware, miałem to na samym początku. Na stronie support.dell.com - Wpisz Service TAG, w sekcji Drivers & Download znajdź sekcję Firmware.

 

Znajdziesz tam : Dell Venue 11 Pro 7130 and 7139 Sharp / Samsung Touch Panel Firmware Patch

 

Jest to najnowsza wersja z 12 Lipca 2015 roku, swoją drogą wygląda, ze dell stosuje dwa rodzaje paneli.

 

Podejżewam, że w przypadku Venue 8 Pro jest podobnie.

Link to post
Share on other sites

Wgrywałem najnowszy firmware, ale to nie pomaga.

 

Dziś czekam na tel. z X-Kom'a - mieli się kontaktować z Dell'em i dowiedzieć się, czy "mogę" (bez utraty prawa do zwrotu) zainstalować inny system niż ten z recovery.

 

Zastanawiałem się tylko, czy oddać do X-kom'a tak jak obecnie to robię - na podstawie 14-dniowego okresu na zwrot towaru zakupionego na odległość, czy jako przyczynę podać "Niezgodność towaru z opisem" (odeszły by wtedy koszty wysyłki zwrotnej).

 

Cały czas mnie zastanawia, że w opisie aukcji podali "24 miesięczna gwarancja producenta", a Dell pokazuje, że ważna jest 16 czy 18 miesięcy - pewnie ze zwrotu....

Link to post
Share on other sites

Dokładnie ten sterownik mam wgrany. Też zacząłem podejrzewać, że Dell montuje dwa rodzaje paneli, tylko dziwi mnie jedno, serwisant, który przyjechał powiedział mi, że pierwszy raz się spotkał z problemem "powielanych znaków", a rozbierał dużą ilość V11P, co zresztą było widać, jak wziął się do roboty. Jak to możliwe, że nikt wcześniej nie zgłaszał tej usterki? Trafiłem trzy razy pod rząd na ten sam problem, a licząc nową matrycę LCD, którą mi wymienili to nawet cztery. Czy istnieje możliwość zweryfikowania tych matryc po nr części? Teoretycznie powinny być inne.

 

Ravir, w ogóle nie masz powielania liter, nawet przy mocniejszym nacisku podczas pisania na ekranie dotykowym?

Edytowane przez dikero
Link to post
Share on other sites

Up.

Właśnie dostałem decyzję.

Dell się NIEzgodził na instalację innej wersji systemu (inaczej utrata gwarancji).

Sprzęt trafi z powrotem do X-Kom'a (tu miły gest z ich strony - pokryją koszty wysyłki zwrotnej, choć przecież nie muszą bo to zwrot w ciągu 14 dni).

 

Ogółem - poddaje się, miało być "do 3 razy..." ale nie wyszło, 4 raz już go nie kupię, chyba że dostaje go wcześniej do testu na kilka dni.

 

Delikatnie mówiąc czuję się mocno rozczarowany i zarazem ciekaw, co jest przyczyną...

Link to post
Share on other sites

Dobrze że to napisałeś - nie będzie mnie "gryzło sumienie", że nie zrobiłem wszystkiego.

 

Mój tablet leży już spakowany, czeka na kuriera (miał być dziś, ale OCZYWIŚCIE coś poszło nie tak i był już w sortowni).

 

Teraz myślę co robić dalej - 4 raz to już przesada, ale znowu jedyny konkurent za drogi.

Andek mnie nie interesuje bo to jednak nie to samo co Windows.

Link to post
Share on other sites

Ja będę próbował trafić jakiś model bez wad - może w końcu się uda. Czekam jeszcze na odpowiedź Ravira w tej sprawie.

 

Chciałbym jednocześnie zakomunikować pozytywną wiadomość dla wszystkich, którzy zakupili modele z trzy miesięczną gwarancją od sprzedającego. Od około trzech tygodni zmieniły się zasady udzielania gwarancji w firmie Dell i nie jest potrzebne posiadanie prawa własności, pod warunkiem, że na stronie Dell produkt będzie nadal objęty gwarancją. Konsultant przez telefon powiedział, że panel LCD wymieniają bez potrzeby posiadania prawa własności ale np. dysku SSD już by nie wymienili. Nie wiem dokładnie, jakie części wchodzą dokładnie w uznanie takiej gwarancji lub nie. Posiadałem ważna gwarancję NBD i rzeczywiście na drugi dzień po zgłoszeniu usterki przyjechał do mnie serwisant i wymienił LCD. Po wymianie okazało się, że problem występuje nadal więc od razu przy mnie zadzwonił i zamówił nową płytę główną, którą również wymienił kilka dni później. Niestety i ta wymiana nie przyniosła poprawy. Teraz spróbuje zwalczyć o wymianę sprzętu, chociaż przypuszczam, że tutaj niestety niezbędne będzie posiadanie prawa własności.

 

Proponuję koniecznie sprawdzić Service Tag przed zakupem i polować na model z ważną gwarancją NBD.

Edytowane przez dikero
Link to post
Share on other sites

No to faktycznie duży "+".

Ja miałem jakąś "niepełnowartościową" gwarancję i u mnie kurier przyjeżdżał i odbierał tablet, po czym wracał za 3 tygodnie (i tak 3 razy).

 

Trochę mnie zastanawia, że tak mało się o tym problemie czyta.

Nawet na zagranicznych forach nie widzę zbyt dużo wpisów o tym problemie.

Czy My mamy takie szczęście czy jak?

 

Muszę dorwać jeszcze gdzieś tego Lenovo Thinpad'a 8 i sprawdzić go w boju.

Niestety, mało sklepów ma tego Dell'a a już takich jak Mediamarkt, czy Saturn, gdzie mogłyby być wystawione do "próbowania" to chyba ze świecą szukać.

Link to post
Share on other sites

Miałeś gwarancję typu CAR - czyli kurier przyjeżdża, zabiera i za kilka dni przywozi naprawiony, czyli tak jak być powinno przy tego typu gwarancji. Zastanawiałem się jeszcze na młodszym bratem czyli modelem 7140 ale cena zaporowa. Ciekawy jestem tylko czy tam też występują te problemy.

Link to post
Share on other sites

Ja mam tablet z pierwszej serii, który cierpiał na dwie przypadlości, zle spasowanie i problemy z "wariowaniem" dotyku - ale oba wyeliminowali u mnie. Spasownie przez wymianę chassi - a dotyk, wystarczylo wgrać Firmware.

 

Dylo sporo przypadków z "dotykiem" ale ustały po pierwszej poprawce - dziwne jest więc, to, ze Tobie się az trzy razy trafia.

 

Może faktycznie była jakaś totalnie wadliwa seria na która trafiłeś.

 

Ja osobiście mysle powoli o wymianie V11P na coś 13 calowego - czekam na koniec roku, nowe procesory :) i większy wybór. Surface Pro 3 nie ma modemu, Dell Latityde 13 7000 to bardziej hybryda niż tablet no i cenę ma totalnie zaporową. 

Link to post
Share on other sites

Dzisiaj jak chciałem odpalić Aparat wyświetlił mi się komunikat "Aby rozpocząć, podłącz aparat", inne programy korzystające z kamery też jej nie wykrywają :/ Wcześniej wszystko pięknie śmigało, jak u Was w Menedżerze urządzeń jest nazwany aparat/kamera? Może ktoś ma pomysł co zrobić?

 

Ok, już wiem - może się komuś przyda: najnowszy sterownik chipset'u Intela to powodował, po przywruceniu starego wszystko jest ok...

 

Mam podobny problem. Jak odinstalować/przywrócić stary sterownik? 

Edit: Okazało się, że tab nie widzi w ogole kamery nawet po przywróceniu do ustawień fabrycznych.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...