rafal12322 5840 Napisano 4 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2015 Można już zacząć projektować swoją postać http://www.rpg-gaming.com/fo4.html Przebiegnięcie z jednego krańca mapy na drugi zajmuje 11min, nie tak dużo jakby się mogło wydawać. W W3 było to chyba 12min po prostej przez Velen i okolice Novigradu A jak wiadomo na tym się świat nie kończył https://vimeo.com/144626633 Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 4 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2015 Można już zacząć projektować swoją postać nadal po cichu liczę na to, że te marne 21 punktów to nie wszystko i albo nas wkręcają pokazując to na materiałach, albo możemy liczyć na jakieś fabularne zmiany statów np w prologu Cytuj Link to post Share on other sites
BuryZenek 351 Napisano 5 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2015 Gra będzie z nvidia gameworks? Cytuj Link to post Share on other sites
Tankersss 398 Napisano 5 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2015 Tak, na stronie Nvidia już o tym piszą, tak samo na Bethesda jak się nie mylę. Albo 11minut calutką mapę? :c w F3 chyba 20+ minut to było ale mogę się mylić. Cytuj Link to post Share on other sites
Mofixil 135 Napisano 6 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2015 Problem jest taki że nie mamy pojęcia o prędkości postaci. To że przejście wskroś świata Fallout 3 zajmuje 20 minut a Fallout 4 ledwie 10 minut nie znaczy że Fo4 jest wiele mniejszy. Prędkość poruszania się w Fo3 była żałośnie powolna, a w Fo4 obok tego dostaliśmy sprint. Póki ktoś nie wyrwie 1:1 wymiarów komórek na mapie (wielkość mapy z wydzielonymi komórkami chyba wyrwano już z aplikacji PipBoy na telefony) to nie ma co porównywać wielkości map przez czas, gdzie prędkość jest niewiadomą. Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 6 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2015 Ale żenada http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=94966 Czemu oni się tak strasznie z tym wszystkim ukrywają czyżby się czegoś obawiali Taki W3 na GOL miał reckę chyba tydzień przed premierą, Redzi byli pewni swojej gry. Tutaj widać że Beth nie jest taka pewna i stąd przeciągają wszystko najdłużej jak się tylko da Czy ostatecznie Fallout 4 okaże się grą tak wielką, jak oczekujemy, czy może zostanie okrzyknięty spektakularnym niewypałem – wszystko wyjaśni się już w najbliższy wtorek. Oby się te słowa we wtorek nie potwierdziły.... Cytuj Link to post Share on other sites
darkatraz 884 Napisano 6 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2015 (edytowane) Buahaha Bo najwyraźniej jest to zbugowany gniot na miarę batka xD Edytowane 6 Listopada 2015 przez darkatraz Cytuj Link to post Share on other sites
ALF 28963 Napisano 6 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2015 Anulowałem jednak zamówienie klucza pre-order. Poczekam spokojnie na większą ilość recenzji. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 6 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2015 Anulowałem jednak zamówienie klucza pre-order. Poczekam spokojnie na większą ilość recenzji. Zrobiłem to samo. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
MasterBarti 945 Napisano 6 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2015 Anulowałem jednak zamówienie klucza pre-order. Zrobiłem to samo. Bardzo dobrze, jeszcze będą z was ludzie. Na przyszłość pamiętajcie, broń boże nie brać preorderów bo to złoooo. Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 6 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2015 Ja jeszcze do jutra pomyślę, też mnie korci żeby anulować. Bo to nie jest 50zł tylko 180 a jak się okaże że to będzie crap to będzie to mój najgorszy i najdroższy zakup w życiu jeśli chodzi o gry. Cytuj Link to post Share on other sites
DyndaS 2307 Napisano 6 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2015 (edytowane) Lamentujecie... tragedii nie będzie, a i tak szkoda by mi było tracić steelbooka, którego wcześniej szło dostać Nie żebym był za preorderami... bo nie, ale chyba nie ma szans aby zrobili z fallouta kaszanę. Edytowane 6 Listopada 2015 przez DyndaS Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 6 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2015 Muve podobno dzisiaj o 22:00 rozpoczyna wysyłkę kluczy jak ktoś zamówił cyfrówkę Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 6 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2015 Jest może jakiś mod do FO2, który zlikwiduje limit obciążenia u towarzyszy? W jedynce z tego co pamiętam można im było pakować ile się chciało, tutaj już się tak nie da. Niestety mam manię zbieractwa i eksploringu wszystkiego co się da, co w połączeniu z moim Small Frame sprawia że prawie cały czas balansuję na granicy przeciążenia xD Chociaż z drugiej strony wpadłem na inny pomysł Od czego są skrzynie i szafki w miastach Tylko właśnie nie jestem pewien czy ktoś mi tego nie podprowadzi Korzystał ktoś z takiego rozwiązania ? Jak wygląda sprawa z autem, dużo tam wchodzi do niego? Lada moment będę go miał tylko z tego co czytałem ma on ten minus że pozbawia nas przypadkowych spotkań podczas podróżny a to ma mały minus bo pozbawia nas expa oraz sporej ilości lootu. Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 6 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2015 potwierdzam Cytuj Link to post Share on other sites
Cleaner_1980 267 Napisano 6 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2015 Auto ma chyba nieograniczoną pojemność z tego co pamiętam, dawno już grałem i mogę się mylić, rzeczywiście z autem nie zdarzały się przypadkowe akcje z których jest doświadczenie i przedmioty. No i auto zużywa ogniwa. Pytasz o mody, jest edytor savów, dzięki któremu możesz sobie dać 1000 udźwigu, a przy okazji pozmieniać pozostałe statystyki, ale granie z takimi rzeczami, to średnia frajda. Nigdy na dłuższą metę mnie to nie bawiło Gdybyś jednak się nie mógł bez tego obejść to trainer znajdziesz tutaj Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 6 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2015 zlikwiduje limit obciążenia cziter, element sztuki grania w te gry to zarządzanie ekwipunkiem Cytuj Link to post Share on other sites
Antiax 2428 Napisano 7 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2015 (edytowane) International Business Times wyłamał się ze swoją recenzją Fallout 4, po kilkunastu minutach artykuł został usunięty, ale w sieci nic nie ginie. W skrócie - recenzujący stwierdza, że jego zdaniem Fallout 4 nie spełnia pokładanych w nim oczekiwań i całego hype'u związanego z grą, która jest po prostu nudna, postacie nie mają swojego charakteru, fabuła była "pisana na kolanie", a światowi przedstawionemu w grze nie można przypisać takiej cechy jak "żywy", a wręcz odwrotnie. Nie napisał tego jednoznacznie, ale na podstawie tekstu można wyciągnąć wniosek, że nigdy wcześniej nie grał on w gry z tej serii więc raczej zaleca produkcję zagorzałym fanom Fallout, a nie nowym graczom. Tutaj można przeczytać recenzję: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:http://www.ibtimes.com/fallout-4-review-dangers-hype-video-2174132 Edytowane 7 Listopada 2015 przez Antiax Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 7 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2015 IMO autor ewidentnie jest dzieckiem konsoli, dla którego liczy się tylko akcja i wygrzew w atrakcyjnej oprawie, gry w których jakiekolwiek myślenie zastępuje kombinacja na gamepadzie i który za to gubi się w 30 sekund gdy tylko fabuła nie trzyma go za rączkę oraz nie prowadzi od cutscenki do cutscenki... także powinien raczej skupić się na god of war i tym podobnych darksaidersach oraz trzymać się z dala od tytułów, których nie rozumie, bo jeżeli tak maja wyglądać te negatywne recenzje to w moim odczuciu gra będzie na prawdę udana Cytuj Link to post Share on other sites
Antiax 2428 Napisano 7 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2015 (edytowane) @up Na podstawie recenzji wnioskuję, że nie grał on nigdy w gry z serii Fallout i po prostu ta produkcja nie przypadła mu do gustu. Osobiście się nie dziwię, że dla nowych graczy ta produkcja może okazać się totalnym niewypałem, ale dla fanów to powinna być gra, której chcieli. Moim zdaniem takie recenzje są bardzo potrzebne, im większa dywersyfikacja tym lepiej. http://s1.ibtimes.com/sites/www.ibtimes.com/files/styles/v2_article_large/public/2015/11/06/fallout-deathclaw.jpg Edytowane 7 Listopada 2015 przez Antiax Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 7 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2015 Pożyjemy zobaczymy, choć ja szczerze wolałbym żeby następnego Fallouta (o ile w ogóle powstanie) zrobił np. Obsidian w stylu dwóch pierwszych Falloutów Oglądając screeny i urywki materiałów z FO4 ta grafika wydaje mi się strasznie kolorowa i jaskrawa co do post-apo średnio pasuje... Cytuj Link to post Share on other sites
Mofixil 135 Napisano 7 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2015 Lepsze to niż monochromatyczne zielenie i brązy znane z FO3 i FONV. Zresztą, wolę żeby FO4 się wyróżnił lekko przesyconą kolorami grafiką zamiast iść w zaparte ścieżką smutnie realistycznych szaroburych niebiesko-pomarańczowych tytułów których obecnie na pęczki. A i tak wszystko później community poprawi, w ciągu tygodnia pewnie będzie ENB czy SFX. Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 7 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2015 Na razie się jeszcze wstrzymam z trainerami itd. Spróbuję opcji z szafkami, skrzynkami może nikt mnie nie okradnie W sumie mam jedno taki miejsce gdzie nikt nie powinien wejść, mam na myśli pomieszczenie gdzie znajduje się córka Vica. Tam za drzwiami jest kilka szafek cziter, element sztuki grania w te gry to zarządzanie ekwipunkiem Staram się ale 110 obciążenia i dwóch kompanów to trochę ciężka sprawa. Sama amunicja, ogniwa zajmują sporo miejsca. U siebie trzymam tylko dwie bronie: Desert Eagle z powiększonym magazynkiem oraz na większy zasięg Asalut Rifle, dodatkowo amunicja do nich, stimpacki, część ogniw i kilka innych rzeczy. Ciągle myślę nad tą drugą bronią. Auto w sumie można by ładować małymi ogniwami elektrycznymi a termojądrowe trzymać do którejś z energetycznych. I chyba ogólnie termojądrowe zajmują mniej miejsca oraz wolniej się zużywają niż ciężka amunicja do np. Bozara (samego Bozara już dawno mógłbym mieć, kradnąc jednemu ze strażników ). Widzę to choćby po tym Asalut Rifle, niby jest to broń lekka ale jak ją przełączę w tryb burst to leci migiem. Obrażenia wtedy też lecą konkretne, prawie przy każdej serii leci krytyk Sposób z szafkami sprawdza się znakomicie, mogę tam pakować co tylko chcę, ile chcę i nic nie ginie Cytuj Link to post Share on other sites
lukyeti 2221 Napisano 7 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2015 Zgadzam się z kolegą przechodząc F3 po raz trzeci te braki kolorów pomału wpędzały mnie w depresje Cytuj Link to post Share on other sites
Tankersss 398 Napisano 7 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2015 Bethesda wspominała w momencie prezentacji F4 że to się dzieje znacznie później niż dotychczasowe części i że tym samym widzimy jak świat zaczyna powoli wracać do siebie i nabiera kolorów ;3 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.