Skocz do zawartości

[MULTI] Fallout - seria


Gość usunięty

Recommended Posts

Można już zacząć projektować swoją postać :P

http://www.rpg-gaming.com/fo4.html

 

Przebiegnięcie z jednego krańca mapy na drugi zajmuje 11min, nie tak dużo jakby się mogło wydawać. W W3 było to chyba 12min po prostej przez Velen i okolice Novigradu  :P A jak wiadomo na tym się świat nie kończył  ;)

https://vimeo.com/144626633

Link to post
Share on other sites

Problem jest taki że nie mamy pojęcia o prędkości postaci.

 

To że przejście wskroś świata Fallout 3 zajmuje 20 minut a Fallout 4 ledwie 10 minut nie znaczy że Fo4 jest wiele mniejszy.

Prędkość poruszania się w Fo3 była żałośnie powolna, a w Fo4 obok tego dostaliśmy sprint.

 

Póki ktoś nie wyrwie 1:1 wymiarów komórek na mapie (wielkość mapy z wydzielonymi komórkami chyba wyrwano już z aplikacji PipBoy na telefony) to nie ma co porównywać wielkości map przez czas, gdzie prędkość jest niewiadomą.

Link to post
Share on other sites

Ale żenada 

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=94966


Czemu oni się tak strasznie z tym wszystkim ukrywają czyżby się czegoś obawiali :P


Taki W3 na GOL miał reckę chyba tydzień przed premierą, Redzi byli pewni swojej gry. Tutaj widać że Beth nie jest taka pewna i stąd przeciągają wszystko najdłużej jak się tylko da :P

 

Czy ostatecznie Fallout 4 okaże się grą tak wielką, jak oczekujemy, czy może zostanie okrzyknięty spektakularnym niewypałem – wszystko wyjaśni się już w najbliższy wtorek.

Oby się te słowa we wtorek nie potwierdziły....

Link to post
Share on other sites

Lamentujecie... tragedii nie będzie, a i tak szkoda by mi było tracić steelbooka, którego wcześniej szło dostać :P


Nie żebym był za preorderami... bo nie, ale chyba nie ma szans aby zrobili  z fallouta kaszanę.

Edytowane przez DyndaS
Link to post
Share on other sites

Jest może jakiś mod do FO2, który zlikwiduje limit obciążenia u towarzyszy? W jedynce z tego co pamiętam można im było pakować ile się chciało, tutaj już się tak nie da. Niestety mam manię zbieractwa i eksploringu wszystkiego co się da, co w połączeniu z moim Small Frame sprawia że prawie cały czas balansuję na granicy przeciążenia xD  


Chociaż z drugiej strony wpadłem na inny pomysł :P Od czego są skrzynie i szafki w miastach :P Tylko właśnie nie jestem pewien czy ktoś mi tego nie podprowadzi  %-) Korzystał ktoś z takiego rozwiązania ? 

 

Jak wygląda sprawa z autem, dużo tam wchodzi do niego? Lada moment będę go miał tylko z tego co czytałem ma on ten minus że pozbawia nas przypadkowych spotkań podczas podróżny a to ma mały minus bo pozbawia nas expa oraz sporej ilości lootu.

Link to post
Share on other sites

Auto ma chyba nieograniczoną pojemność z tego co pamiętam, dawno już grałem i mogę się mylić, rzeczywiście z autem nie zdarzały się przypadkowe akcje z których jest doświadczenie i przedmioty.

No i auto zużywa ogniwa.

 

Pytasz o mody, jest edytor savów, dzięki któremu możesz sobie dać 1000 udźwigu, a przy okazji pozmieniać pozostałe statystyki, ale granie z takimi rzeczami, to średnia frajda. Nigdy na dłuższą metę mnie to nie bawiło

 

Gdybyś jednak się nie mógł bez tego obejść to trainer znajdziesz tutaj

Link to post
Share on other sites

International Business Times wyłamał się ze swoją recenzją Fallout 4, po kilkunastu minutach artykuł został usunięty, ale w sieci nic nie ginie.

 

W skrócie - recenzujący stwierdza, że jego zdaniem Fallout 4 nie spełnia pokładanych w nim oczekiwań i całego hype'u związanego z grą, która jest po prostu nudna, postacie nie mają swojego charakteru, fabuła była "pisana na kolanie", a światowi przedstawionemu w grze nie można przypisać takiej cechy jak "żywy", a wręcz odwrotnie.

 

Nie napisał tego jednoznacznie, ale na podstawie tekstu można wyciągnąć wniosek, że nigdy wcześniej nie grał on w gry z tej serii więc raczej zaleca produkcję zagorzałym fanom Fallout, a nie nowym graczom. 

 

Tutaj można przeczytać recenzję:

 

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:http://www.ibtimes.com/fallout-4-review-dangers-hype-video-2174132

Edytowane przez Antiax
Link to post
Share on other sites

IMO autor ewidentnie jest dzieckiem konsoli, dla którego liczy się tylko akcja i wygrzew w atrakcyjnej oprawie, gry w których jakiekolwiek myślenie zastępuje kombinacja na gamepadzie i który za to gubi się w 30 sekund gdy tylko fabuła nie trzyma go za rączkę oraz nie prowadzi od cutscenki do cutscenki... także powinien raczej skupić się na god of war i tym podobnych darksaidersach oraz trzymać się z dala od tytułów, których nie rozumie, bo jeżeli tak maja wyglądać te negatywne recenzje to w moim odczuciu gra będzie na prawdę udana

Link to post
Share on other sites

@up

 

Na podstawie recenzji wnioskuję, że nie grał on nigdy w gry z serii Fallout i po prostu ta produkcja nie przypadła mu do gustu. Osobiście się nie dziwię, że dla nowych graczy ta produkcja może okazać się totalnym niewypałem, ale dla fanów to powinna być gra, której chcieli. 

 

Moim zdaniem takie recenzje są bardzo potrzebne, im większa dywersyfikacja tym lepiej. 

 

http://s1.ibtimes.com/sites/www.ibtimes.com/files/styles/v2_article_large/public/2015/11/06/fallout-deathclaw.jpg

Edytowane przez Antiax
Link to post
Share on other sites

Pożyjemy zobaczymy, choć ja szczerze wolałbym żeby następnego Fallouta (o ile w ogóle powstanie) zrobił np. Obsidian w stylu dwóch pierwszych Falloutów ;)


Oglądając screeny i urywki materiałów z FO4 ta grafika wydaje mi się strasznie kolorowa i jaskrawa co do post-apo średnio pasuje...

Link to post
Share on other sites

Lepsze to niż monochromatyczne zielenie i brązy znane z FO3 i FONV.

 

Zresztą, wolę żeby FO4 się wyróżnił lekko przesyconą kolorami grafiką zamiast iść w zaparte ścieżką smutnie realistycznych szaroburych niebiesko-pomarańczowych tytułów których obecnie na pęczki.

A i tak wszystko później community poprawi, w ciągu tygodnia pewnie będzie ENB czy SFX.

Link to post
Share on other sites

Na razie się jeszcze wstrzymam z trainerami itd. Spróbuję opcji z szafkami, skrzynkami może nikt mnie nie okradnie :P W sumie mam jedno taki miejsce gdzie nikt nie powinien wejść, mam na myśli pomieszczenie gdzie znajduje się córka Vica. Tam za drzwiami jest kilka szafek :D


 

 

cziter, element sztuki grania w te gry to zarządzanie ekwipunkiem

Staram się ale 110 obciążenia i dwóch kompanów to trochę ciężka sprawa. :P Sama amunicja, ogniwa zajmują sporo miejsca. U siebie trzymam tylko dwie bronie: Desert Eagle z powiększonym magazynkiem oraz na większy zasięg Asalut Rifle, dodatkowo amunicja do nich, stimpacki, część ogniw i kilka innych rzeczy. 

 

Ciągle myślę nad tą drugą bronią. Auto w sumie można by ładować małymi ogniwami elektrycznymi a termojądrowe trzymać do którejś z energetycznych. I chyba ogólnie termojądrowe zajmują mniej miejsca oraz wolniej się zużywają niż ciężka amunicja do np. Bozara (samego Bozara już dawno mógłbym mieć, kradnąc jednemu ze strażników :P). Widzę to choćby po tym Asalut Rifle, niby jest to broń lekka ale jak ją przełączę w tryb burst to leci migiem. Obrażenia wtedy też lecą konkretne, prawie przy każdej serii leci krytyk :P


Sposób z szafkami sprawdza się znakomicie, mogę tam pakować co tylko chcę, ile chcę i nic nie ginie :P

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...