Skocz do zawartości

Recommended Posts

  • 4 tygodnie później...

My i tak bez wewnętrznych danych niewiele jesteśmy w stanie wyczytać z tych czasów. Niewiadomym jest co testuje, z jaką ilością paliwa, itd.

Testami nie ma co się podniecać patrząc przez pryzmat zeszłorocznych testów i wyników Merca.

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Szkoda, że Robert jest tylko testowym kierowcą w Alfa Romeo ale z drugiej strony po tych wszystkich problemach z Williamsem i tak dobrze, że udało się gdzieś wejść. Btw, nawet bolid przypomina nasze narodowe barwy, fajnie gdyby Robert był tam kierowcą wyścigowym a nie tylko testowym...

Link to post
Share on other sites

W najbliższej przyszłości (~5 lat) nie ma na to najmniejszych szans. Nie mamy nikogo kto miałby punkty do superlicencji (ba, nie zanosi się by ktoś startował w seriach gdzie te punkty można zdobyć).


 

 

nawet bolid przypomina nasze narodowe barwy

Raczej Monako :P

Link to post
Share on other sites

To chyba było jego pierwsze kółko na miękkich w dodatku .

 

Ciekawe czy Raikkonen przebije ten czas ?

Podczas pierwszych testów miał niewiele gorszy z tego co pamiętam , a bolid mogli trochę poprawić przez te parę dni .

Edytowane przez jakub1t
Link to post
Share on other sites

Podobno Mercedes ma jakieś problemy silnikowe, jak myślicie czy to jakaś zagrywka z ich strony czy faktycznie coś jest na rzeczy? Na testach wykorzystali 3 silniki, a nie mówię tutaj o Williamsie i RP.  W ogóle ten sezon będzie dziwny, bo w przyszłym roku zmieniają się przepisy i jestem ciekawe ile ekip odpuści ten sezon na rzecz 2021. 

Link to post
Share on other sites

Merc na testach zużył 5 silników. Williams 3. Czy to problem czy zasłona dymna to będzie wiadomo w GP Australii lub nawet później (silniki nie są na jeden weekend tylko muszą wytrzymać ich 7).

W zeszłym roku też się wydawało, że Ferrari pozamiata wszystko i wszystkich po testach. A jak się okazało było inaczej. W sumie dużej mierze przegrali tytuł przez swoje decyzje.

Link to post
Share on other sites

Merc na testach zużył 5 silników. Williams 3. Czy to problem czy zasłona dymna to będzie wiadomo w GP Australii lub nawet później (silniki nie są na jeden weekend tylko muszą wytrzymać ich 7).

W zeszłym roku też się wydawało, że Ferrari pozamiata wszystko i wszystkich po testach. A jak się okazało było inaczej. W sumie dużej mierze przegrali tytuł przez swoje decyzje.

Trzeba będzie poczekać do GP Chin, jak większość zespołów wprowadzi poprawki i wtedy okaże się, jak bardzo Merc odjedzie Ferrarce. 

 

Bardzo też mnie ciekawi sprawa Hondy, to będzie ich drugi sezon z RB (nie licząc torro rosso). Honda pokazała swój potencjał podczas GP Brazylii, gdzie nawet Hamilton nie mógł dogonić na ostatniej prostej Gaslyego. Ale to był stary rok i może nie być tak kolorowo... Trzeba poczekać przynajmniej do 4 GP w kalendarzu. 

 

 

Link to post
Share on other sites

GP Chin na 95% się odbędzie. Druga sprawa, poprawki (te znaczące) przywożone są najczęściej na pierwszy europejski wyścig (GP Hiszpanii a w tym roku Holandii). Merc ma problemy ze smarowaniem/przegrzewaniem jednostki, Alison mówił w wywiadach, że poprawili odporność termalną silników (co było ich bolączką w 2019) ale przez jeszcze mocniejsze obudowanie tylnej części chyba za wiele im to nie pomogło. O ile znowu to nie jest jakaś zasłona dymna.


 

 

gdzie nawet Hamilton nie mógł dogonić na ostatniej prostej Gaslyego

Uszkododzone aero po kontakcie z Albonem. Choć Renault i chyba sam Merc przyznał, że Honda przegoniła ich mocą jednostki napędowej.

Link to post
Share on other sites

 

 

Uszkododzone aero po kontakcie z Albonem. Choć Renault i chyba sam Merc przyznał, że Honda przegoniła ich mocą jednostki napędowej.
Fakt, zapomniałem o tej kolizji :D 

 

Też bardzo ciekawi mnie jak w tym roku wypadnie Hass oraz Renault. Trochę szkoda, że Hulk odszedł z F1 bez podium...W ogóle to wiadomo jak wygląda specyfikacja silników w F1? Chodzi mi o moc i moment obrotowy, bo żaden producent nie podaje oficjalnie ile mocy mają ich jednostki. Pamiętam tylko to, że Merc chwalił się, chyba w zeszłym roku, że ich jednostka przekroczyła 1000 KM.

Link to post
Share on other sites

Nikt dokładnych danych nie podaje, Merc i Renault (choć w to to ja nie wierze) szacuje się, że mają ponad 1k KM, Ferrari podobno 50-80KM mocniejsze od Merca. Choć po doprecyzowania dyrektyw spalania oleju tempo troszkę im spadło, teraz wyszły te cyrki z ich 'porozumieniem' z FIA, które nie wiadomo czego dotyczy a wszyscy wiedzą, że to o jednostke napędową - Toto wystosował do wszystkich teamów jakiś list odnośnie tego (z wyjątkiem Haasa i Alfy).

 

Ferrari ma z FIA przygotować stanowisko i procedury testowe jednostek napędowych. Też to trochę dziwne, imo to powinna być jakaś niezależna firma.

Link to post
Share on other sites

 

W związku z epidemią koronawirusa organizatorzy wyścigu o GP Bahrajnu poinformowali, że tegoroczna edycja odbędzie się bez kibiców. To będzie pierwszy taki przypadek w historii Formuły 1.

https://www.cyrkf1.pl/gp-bahrajnu-2020-bez-kibicow-na-trybunach/

 

Większość GP w tym sezonie może tak wyglądać.

 

BTW, zastanawiam się co będzie z EURO 2020.

Link to post
Share on other sites

GP Australii:

13.03.

FP1 -  2:00

FP2 -  6:00

 

14.03

FP3 -  4:00

QU -  7:00

 

15.03

Wyścig -  6:10

 

 

 

e//

 

5 godzin do pierwszej sesji treningowej, a dalej nie wiadomo, czy GP się odbędzie :/

Edytowane przez drVanSteiner
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...