sid vicious 16131 Napisano 14 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2017 1,5 doby Może coś ogarniają. Nie wolisz chwilę poczekać, aż sami coś wykoncypują? Opieprzyć ich zawsze można. Chociaż z drugiej strony, wydałeś taką forsę na telewizor, to mogliby chociaż odpisać, że coś się w tej sprawie dzieje abyś był spokojny... Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 15 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2017 Jedyne, o co mi chodziło, to umówić się na odbiór - wystarczy napisać, że może to zająć x dni, choćby i tydzień - spoko, poczekam. Napisałem wczoraj dość długiego maila. Dzisiaj przyszła odpowiedź - na jutro zamówili kuriera. To pysznie, ale w 3 mailach, na które nie raczyli udzielić odpowiedzi, wyraźnie zaznaczałem, że jutro kompletnie nie pasuje mi na odbiór sprzętu. Podając godziny w dosłownie każdy inny dzień tego tygodnia. Skończyło się na wzięciu urlopu - póki co jestem więc w plecy 2 tygodnie, kupę nerwów i dzień wolnego w pracy. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
JAccA90 84 Napisano 15 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2017 kwestia jeszcze czy na pewno jutro będzie kurier Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 15 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2017 Dostałem powiadomienie mailowe i sms od Schenkera, więc raczej będzie. Najbardziej rozbawiła mnie prośba, o zabezpieczenie przesyłki - najlepiej, w jakiś dodatkowy karton Pewnie, mam pod ręką pierdylion kartonów po TV 70", więc akurat wejdzie do nich 65" + styropian. Wysyłanie do klienta bez żadnego dodatkowego zabezpieczenia jest cacy, ale w drugą stronę już nie? Spoko, owiniemy całość folią bąbelkową i stretchem, robiąc dodatkowe zdjęcia, bo obecnie prowadzimy dość szczegółową dokumentację sprawy. Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12591 Napisano 15 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2017 No i koniecznie połóż na palecie i zepnij taśmami ;P Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 15 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2017 To jest żałosne wymagać czegoś czego sami nie potrafią należycie zrobić. Mam nadzieję że cała ta żenująca sytuacja znajdzie pozytywne zakończenie Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 16 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2017 W pokoju trochę luźniej, a przyczyna uszkodzenia jest dla mnie w tym momencie raczej oczywista. Tak więc kolejny mail do sklepu... "TV właśnie wyruszył w drogę. Pominę już fakt, że kurier, który miał być pomiędzy 11 i 17, był o 9.30, ale innych rzeczy pominąć się nie da - starszy pan, około 60-tki, kompletnie nie zdawał sobie sprawy, co ma odebrać. Gdy pomagałem mu zanieść karton do samochodu, miał problem z trzymaniem go w powietrzu, przez co jego strona zamiatała po podłożu. Wnętrze pojazdu było absolutnie nieprzygotowane do transportu delikatnej przesyłki o takich gabarytach, w związku z czym, została ona umieszczona pomiędzy nadkolem, a stertą niezbyt ciężkich paczek - jeden szybszy zakręt lub hamowanie może w takiej sytuacji doprowadzić do upadku. Widząc, w jakich warunkach firma Schenker transportuje towary, przestał mnie dziwić stan, w jakim trafił do mnie telewizor. W przypadku wymiany urządzenia na sprawne, stanowczo prosiłbym o wysyłkę za pomocą innego spedytora - jeśli wiązałoby się to z dodatkowymi kosztami - pokryję je...." Oczywiście do wszystkiego dokumentacja zdjęciowa, którą trzymam na wypadek problemów z uznaniem reklamacji, bo nie wiem, czego się jeszcze mogę spodziewać 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Xarix 2265 Napisano 16 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2017 Możesz spodziewać się w zasadzie wszystkiego. W zależności od tego jaką mają politykę, procedury/do jakiej konkretnie osoby decyzyjnej to trafi mogą wymienić od ręki albo próbować zrzucić winę. Na wszelki wypadek szykował bym pisemną formę z załącznikami (dobrze że zrobiłeś zdjęcia) z powołaniem się na odpowiednią ustawę. O ile nie było w ostatnim czasie jakiejś "dobrej zmiany" to w miarę szybko sprawa powinna się rozwiązać. Korespondencji mailowej choć powinni mogą nie traktować wiążąco i poważnie. Współczuję bo ja z co prawda innym sklepem (Sferisem) w poprzednim roku w sprawie lapka bujałem się 2 miesiące, obyś nie miał tego pecha. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 17 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 17 Listopada 2017 Cytuj Link to post Share on other sites
tomo27 3209 Napisano 17 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2017 Mam nadzieję, że zrobisz im z tyłka jesień średniowiecza Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 17 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 17 Listopada 2017 Poszło pismo do Allegro, obecnie piszę do Miejskiego Rzecznika Konsumentów. Poszło pismo do rzecznika. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 17 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2017 Obawiałem się, że tak odpiszą. Trzymam kciuki mimo wszystko bo pewnie będzie ciężko. Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 17 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2017 No to słabo,przypuszczam że nic nie ugrasz w takiej sytuacji. Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12591 Napisano 17 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2017 Według mnie zawalił Schenker. Nawet nie koniecznie musiał uszkodzić (choć wszystko wskazuje na to, że tak właśnie się stało), ale zawinił przyjęciem takiej niezabezpieczonej przesyłki do transportu łamiąc własny regulamin. Oczywiście sklep powinien bez gadania reklamację uwzględnić, a potem dochodzić się ze spedytorem. Postraszenie Rzecznikiem często pomaga, także sytuacja nie jest jeszcze przegrana. Najważniejsze to nie odpuszczać i powodzenia. A co Schenker odpowiedział na reklamację do nich skierowaną (czy nie było reklamacji, a tylko protokół uszkodzonej przesyłki)? 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 17 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 17 Listopada 2017 Jedynie protokół, bo tak polecał sklep. Cytuj Link to post Share on other sites
tomasz1987 82 Napisano 17 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2017 (edytowane) Jedyne co możesz w tej sytuacji zrobić to powołać się na nowe uszkodzone TV na allegroWszystkie tak wyglądają Cały karton Pęknięta ramka Pęknięta matryca Warte po 200 - 300zł przy tym rozmiarze Więc jest jakiś sposób w jaki ten telewizor można uszkodzić w kartonie Przewoźnik nie uzna reklamacji jeżeli nie ma wykupionych opcji: Niestandard Ubezpieczenie Jeżeli nie ma niestandardu Przesyłka leci po taśmie jak każda inna Edytowane 17 Listopada 2017 przez tomasz1987 Cytuj Link to post Share on other sites
Xarix 2265 Napisano 17 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2017 Trzymam kciuki bo może być ciężko. Dobrze że masz te zdjęcia ( przezornie zachowaj je w paru miejscach bo sądzę że mogą być tutaj kluczowe). Mam znajomego serwisanta i trochę historii słyszałem. Ludzie są "kreatywni" i w razie gdyby ktoś wpadł na pomysł by bardziej uszkodzić sprzęt w celu osiągnięcia korzystniejszej opinii rzeczoznawcy zaliczy wtopę. Cytuj Link to post Share on other sites
dante2kx 1095 Napisano 17 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2017 (edytowane) Sam rozpakowywałeś tv czy w towarzystwie osoby, która może potwierdzić uszkodzenie matrycy w momencie wyjmowania z pudełka? Chodzi mi o sytuację w której z braku dokumentacji video możemy powołać się na świadka, który brał udział w montażu i może potwierdzić że nie powstała ona z naszej winy. Wygląda na to że trzeba zaopatrzyć się w jakiś statyw i każde rozpakowanie przesyłki nagrywać. # Więc może warto było by zrobić taką adnotację że rozpakowanie i montaż był przeprowadzony przez 2 osoby, zgodnie z instrukcją. Edytowane 17 Listopada 2017 przez dante2kx Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 17 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 17 Listopada 2017 Rozpakowywaliśmy wspólnie z Magdą, w pojedynkę nie byłoby opcji, bo za wielkie bydlę. Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12591 Napisano 17 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2017 Patrząc na przejścia Nowaja już wiem, że kupując TV nigdy nie zdecyduję się na dostawę kurierem, a jedynie albo z odbiorem osobistym w sklepie, albo za dopłatą (2-3% ceny TV) z usługą dostawy do domu z wniesieniem, podłączeniem i sprawdzeniem na miejscu. Cytuj Link to post Share on other sites
Kubuś73 8917 Napisano 17 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2017 albo za dopłatą (2-3% ceny TV) z usługą dostawy do domu z wniesieniem, podłączeniem i sprawdzeniem na miejscu. Polecam nie wiem jak w innych sklepach ale w Sony Center przy zakupie 2 telewizorów dostawa i montaż były gratis (w 2015), a za dodatkowe 5 dych miły Pan pociągnął po całym mieszkaniu kable antenowe. Cytuj Link to post Share on other sites
VectroV 3584 Napisano 17 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2017 Parodia totalna. Ja jako ktoś, kto od niedawna pracuje jako serwisant TV i wozi TV na samochodzie w podobnych rozmiarach nie rozumiem jak źle musiała być paczka z telewizorem zabezpieczona w samochodzie, o ile w ogóle. Teoretycznie opakowanie powinno być zabezpieczone pasami, a znając życie zapewne je wsadzili na auto i heja, co kogo obchodzi co się z nim dalej będzie działo. Ba, nawet na serwis nówki sztuki telewizory na wymianę przychodzą na małych paletach. Co do Twojego przypadku szczerze współczuję i mam nadzieję, że uda się wygrać tą tak naprawdę niepotrzebną walkę (niepotrzebną w sensie, że TV powinien przyjść cały ) Zrobiłeś może również zdjęcia jak wyglądał środek auta kuriera gdy zapakował go? Może to jakoś pomoże wywalczyć, że kurier jest do bani. Życzę powodzenia Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12591 Napisano 17 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2017 w Sony Center Właśnie o nich myślałem. Dopłata około 160,- (zależy od wariantu usługi i wielkości tv). Niewiele, jak za komfort spokojnego snu Cytuj Link to post Share on other sites
SKEEPER 16089 Napisano 17 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2017 Ustosunkowanie się sklepu do reklamacji Nowaja, to masło maślane, zatem słusznie zrobił przekazując to do UOKiK Cena transportu oraz dodatkowe usługi nie są istotne - ...choćby mieli to przywieźć wozem z węglem, towar ma ma być nieuszkodzony. Ekstra dopłata za jakieś ciągnięcie kabli po mieszkaniu, czy wyciągnięcie TV z pudełka, ma się nijak do do samego dostarczenia nieuszkodzonego towaru do klienta. Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 18 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2017 Teoretycznie to nie ich sprawa, ale ponieważ Neo24.pl reklamuje się jako oficjalny partner LG, poprosiłem ich o pomoc, zgłaszając sprawę poprzez formularz na stronie, a także na fanpejdżu. Czytając posty na fejsbuku sklepu, podobnych regułek używają odmawiając uznania reklamacji praktycznie za każdy sprzęt uszkodzony w transporcie - ludzie piszą o robieniu z nich idiotów, bo mieli na przykład zgnieść odkurzacz lub zmywarkę poprzez "używanie niezgodnie z instrukcją obsługi". Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.