jacekgothic 18762 Napisano 18 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2020 Cyberpunk 2077 ze zwrotami fizycznej wersji gry. CD Projekt RED wydał oświadczenie Cytat Na koniec dnia CD Projekt RED wydał jeszcze jedno oświadczenie, w którym studio zaznacza, że gracze mogą również ubiegać się o zwrot kosztów fizycznych wersji gry. Klienci mają jednak tylko kilka dni, by odzyskać pieniądze wydane na Cyberpunka 2077. https://www.ppe.pl/news/152829/cyberpunk-2077-zwroty-fizyczna-wersja-gry-cd-projekt-red-wydal-oswiadczenie.html 1 1 Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13213 Napisano 18 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2020 Niby miałem oddać, ale w ty momencie jest mi ich żal. W przeciągu kilkunastu dni z najbardziej lubianych, stali się najbardziej znienawidzeni. Cytuj Link to post Share on other sites
raiders 2705 Napisano 18 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2020 13 minut temu, MiK napisał: Niby miałem oddać, ale w ty momencie jest mi ich żal. W przeciągu kilkunastu dni z najbardziej lubianych, stali się najbardziej znienawidzeni. Szkoda...ale czego , polecieli w kulki ostro wychodzi na to że świadomie zataili stan gry na PS4 i Xone i wypuścili taką grę na rynek licząc ze nikt się nie połapie . Kasę brali za to z uśmiechem i chwalili się ile to kopi w preorderze sprzedano . I żeby tego było mało to chyba jeszcze bardziej szokuje mnie ich tłumaczenie ..według cdp gra działa znakomicie na konsolach ,nie miał kto wersji konsolowej przetestować bo covid , 2 łatki naprawią całe zło na konsolach ... po co to wszystko sami się pogrążają 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Succubus 6185 Napisano 18 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2020 Twórcy Cyberpunka 2077 mówią wprost: termin premiery był nierealistyczny. Zarząd przeprosił deweloperów Czyli mem z posta jest jak najbardziej prawdziwy - ehh 1 1 Cytuj Link to post Share on other sites
jacekgothic 18762 Napisano 19 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2020 "98% wyborów w Cyberpunk 2077 nie wpływa na żaden element fabuły" https://gameonly.pl/news/98-wyborow-w-cyberpunku-nie-wplywa-na-zaden-element-fabuly 1 Cytuj Link to post Share on other sites
sznib 887 Napisano 19 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2020 (edytowane) Niezła komedia z tego Cyberpunka Edytowane 19 Grudnia 2020 przez sznib 2 Cytuj Link to post Share on other sites
dan-mark 426 Napisano 19 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2020 A co z panem Breathtaking? Od premiery zapadł się pod ziemię. Cytuj Link to post Share on other sites
jacekgothic 18762 Napisano 19 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2020 Wyszła łatka 1.05 https://www.ppe.pl/news/152835/cyberpunk-2077-z-nowa-aktualizacja-patch-105-poprawia-jakosc-rozgrywki-i-usuwa-mase-bledow.html Na XSX spora poprawa grafiki Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13213 Napisano 19 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2020 Co poprawili? Cytuj Link to post Share on other sites
dan-mark 426 Napisano 19 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2020 (edytowane) 1 godzinę temu, MiK napisał: Co poprawili? Pokaż ukrytą zawartość Hotfix 1.05 jest już dostępny na konsolach Xbox i PlayStation! Na PC pojawi się wkrótce. Poniżej lista zmian: Zadania Jackie nie znika już w trakcie zadań Bilet wstępu i Skok na głęboką wodę. Naprawiono błąd, wskutek którego nie można było wylądować helikopterem w zadaniu Operacja Firestorm. Naprawiono błąd, wskutek którego Takemura nie dzwonił do V w zadaniu Przerwane milczenie. W zadaniu Numer jeden! ten sam dialog nie może już zostać wywołany wielokrotnie. Naprawiono błąd, wskutek którego Delamain pojawiał się do góry nogami pod koniec zadania Delamain: Reanimacja. W zadaniu Kto sieje wiatr Saul poprawnie dociera do vana. Szybka podróż przed starciem z Tyger Claws nie anuluje już postępu w zadaniu Stróże bezprawia. Naprawiono błąd uniemożliwiający postęp w zadaniu Na rozdrożach jeśli został załadowany autozapis z przybycia Raffen Shiv. Naprawiono błąd, wskutek którego gracz nie otrzymywał wiadomości i połączeń jeśli zadanie Gdy patrzysz w otchłań nie powiodło się ze względu na rozpoczęcie walki. Elizabeth Peralez nie jest już tak natarczywa jeśli jej oferta została odrzucona. Po opuszczeniu kliniki Viktora scena z Misty i Jackiem rozpoczyna się poprawnie. Dialogi Wakako nie blokują się już po zakończeniu zadania Mieszkanie nr 303. Odejście od Stefana w zadaniu Ekstremalne wrażenia nie uniemożliwia już otrzymywania połączeń od innych postaci. Poprawna interakcja z detonatorem Bricka jest już możliwa. Możesz go wysadzić. Lub dezaktywować. Jak uważasz. W trakcie zadania Skok na głęboką wodę windy otwierają się poprawnie. W zadaniu Kto sieje wiatr Saul poprawnie wysiada z samochodów. Naprawiono błąd, wskutek którego gracz nie otrzymywał wiadomości i połączeń po odejściu za daleko od Franka w zadaniu Kolega po fachu. Jackie poprawnie opuszcza fabrykę po zakończeniu walki w zadaniu Bilet wstępu. Naprawiono błąd, wskutek którego posiłki Militechu nie pojawiały się jeśli gracz przejechał przez bramę za szybko w zadaniu Linia oporu. Przewijanie czasu w klubie, w trakcie zadania Na czarną godzinę nie skutkuje już problemami z postępem. Naprawiono problemy z rozpoczynaniem Kontraktu: ciepło, cieplej... Naprawiono błąd, wskutek którego gracz nie otrzymywał wiadomości i połączeń jeśli zadanie W topieli zostało porzucane w trakcie wykonywania go. Naprawiono błąd, wskutek którego rdzeń Delamaina mógł zostać zniszczony zanim gracz dotarł do pokoju, który go zawiera w zadaniu Delamain: Reanimacja. Naprawiono błąd, wskutek którego w zadaniu Skok na głęboką wodę Delamain mógł nie pojawić się pod Afterlife lub interakcja z nim nie była możliwa. Naprawiono błąd, wskutek którego cel zadania Miasto Snów mógł utknąć na "Porozmawiaj z Viktorem". Naprawiono błąd uniemożliwiający rozmowę z bramkarką przed Lizzie's w zadaniu Cherchez la femme. Dodano opis zadania Delamain: Reanimacja do Dziennika. Naprawiono błąd uniemożliwiający zapis stanu gry, szybką podróż i rozmowę z innymi postaciami, jeśli załadowano zapis gry z aktywnym połączeniem od Franka w zadaniu Kolega po fachu. Naprawiono błąd, wskutek którego Panam nie dzwoniła z żadną inną sprawą dopóki zadanie Ostatnia przysługa nie zostało ukończone. Naprawiono błąd, wskutek którego Dum Dum podążał za V po zakończeniu zadania Bilet wstępu. Rozgrywka Poprawiono czas reakcji NPCów chroniących się podczas walki. Poprawiono ilość strzałów potrzebnych do zabicia cywili w walce dystansowej. Poprawki graficzne Naprawiono błąd, wskutek którego wizerunek Delamaina wyświetlał się ponad aktualnym rozmówcą w trakcie rozmów telefonicznych. Usta V nie pozostają już otwarte po wejściu do śluzy w zadaniu Daleko od domu. Naprawiono nachodzące na siebie elementy interfejsu. V jest teraz odrobinę skromniejszy w menu Ekwipunku po 6-miesięcznym montażu z Night City NPCe pojawiają się teraz szybciej na terenie zadania Umarł boss, niech żyje boss. Dodano trochę ciepła do HDR. Naprawiono NPCe w "pozie T' w zadaniach Podejrzenie przestępczości zorganizowanej: Fabryka nielegalnych doznań i Kontrakt: Zabawy z bronią. Naprawiono błąd, wskutek którego po sesji braindansu można było utknąć w widoku z trzeciej osoby bez głowy. Ikony tłumików poprawnie wyświetlają się w Ekwipunku. Interfejs Naprawiono błąd, wskutek którego celownik broni nie znikał z ekranu. Menu Ekwipunku nie zamyka się już natychmiast po otwarciu go po raz pierwszy po opuszczeniu samochodu. Naprawiono błąd, wskutek którego po wejściu w terminal z szybką podróżą przycisk w prawym górnym rogu, zachęcający do otwarcia Dziennika, nie działał. Wydajność i stabilność Liczne poprawki stabilności, w tym zawieszania się gry. Różne Pozaekranowe eksplozję mają teraz dźwięk. PC [AMD SMT] Zoptymalizowano domyślne zużycie rdzeni w procesorach 4- i 6-rdzeniowych AMD Ryzen (tm). Procesory 8-, 12- i 16-rdzeniowe pozostają bez zmian i działają jak zamierzono. Ta zmiana została zaimplementowana we współpracy z AMD, bazując na obustronnych testach, które wykazały poprawę wydajności wyłącznie na procesorach posiadających 6 lub mniej rdzeni. Naprawiono błąd w sposobie zbierania surowych danych wejściowych (Raw Input). Usunięto wykorzystanie instrukcji AVX, dzięki czemu gra nie będzie się już zawieszała pod koniec prologu na procesorach nie posiadających obsługi AVX. Usunięto konsolę debugową aby zapobiec funkcjom mogącym doprowadzić do zawieszeń gry i zablokowania zadań. Nie oznacza to jednak, że nie chcemy wspierać społeczności moderskiej. Czekajcie na dalsze informacje na ten temat Odbicia z ray tracingu nie powinny już być zbyt jasne w porównaniu do otoczenia. Naprawiono błąd powodujący zawieszanie się nakładki Steam przy wyłączaniu gry. Usunięto plik memory_pool_budgets.csv, który nie był połączony z finalną wersją gry i nie miał na nią wpływu (stanowił pozostałość po procesie tworzenia gry i szacowaniu zużycia pamięci - nie miał wpływu na to ile pamięci było faktycznie wykorzystywane). Wrażenie poprawy wydajności gry po edycji tego pliku mogło wynikać z restartu gry. Konsole Poprawiono ostrość obrazu przy włączonej aberracji chromatycznej i ziarnie filmowym. Ustawienia nie powinny się już resetować do domyślnych po kilku restartach gry. Naprawiono błędy wizualne w trakcie przejścia między zadaniami Skok na głęboką wodę i Operacja Firestorm. Poprawiono wygląd niektórych pojazdów. [Xbox] Rozpoczęcie walki gdy akcelerator synaptyczny jest aktywny nie skutkuje już brakiem wyświetlania paska życia gracza. [Xbox] Gra nie staje się już nieresponsywna jeśli wylogujesz się ze swojego profilu kiedy wyświetlana jest wiadomość o rozłączeniu kontrolera. W związku z problemem z resetem ustawień, ponownie pojawi się prośba o akceptację telemetrii. Naprawiono błąd umożliwiający wpadnięcie do szybu windy w megabudynku H8 w zadaniu Dom lalek. Nie wierzę Edytowane 19 Grudnia 2020 przez dan-mark 4 2 Cytuj Link to post Share on other sites
DeltaWorld 408 Napisano 19 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2020 @up Niech zgadnę - ameryka? xD Cytuj Link to post Share on other sites
zbiku90 3659 Napisano 19 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2020 Ja się domagam dodania opcji przełączenia oryginalnej animacja odpalania Braindansów. Ta z 1.04 nie ma startu do tej która była na premierę, niby głupi szczegół ale wygląda beznadziejnie. Cytuj Link to post Share on other sites
dan-mark 426 Napisano 19 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2020 10 minut temu, zbiku90 napisał: Ja się domagam dodania opcji przełączenia oryginalnej animacja odpalania Braindansów. Ta z 1.04 nie ma startu do tej która była na premierę, niby głupi szczegół ale wygląda beznadziejnie. Zmienili bo te przed 1.04 były prawie identyczne jak w urządzeniach do wywoływania napadów epileptycznych Cytuj Link to post Share on other sites
Succubus 6185 Napisano 19 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2020 2 Cytuj Link to post Share on other sites
zbiku90 3659 Napisano 19 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2020 Godzinę temu, dan-mark napisał: Zmienili bo te przed 1.04 były prawie identyczne jak w urządzeniach do wywoływania napadów epileptycznych MI się mega podobało właśnie, powinni przywrócić jako opcję Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13213 Napisano 19 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2020 (edytowane) Gdyby W3 robili goście od CP77. Gdyby GoW robili goście od CP77. Edytowane 19 Grudnia 2020 przez MiK 2 Cytuj Link to post Share on other sites
buszi 5545 Napisano 19 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2020 Za dużo wrzucacie i nie mogę już dodawać lolemotek xD Btw kolejny srogi bug. https://www.reddit.com/r/cyberpunkgame/comments/kg47yz/psa_your_save_file_is_capped_at_8mb_on_all/ Cytuj Link to post Share on other sites
jacekgothic 18762 Napisano 19 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2020 Chyba jakaś bujda. Mam 75,2MB i wszystko działa. Cytuj Link to post Share on other sites
buszi 5545 Napisano 19 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2020 Może do czasu albo jesteś szczęściarzem A na serio to jakiś problem jest. https://support.gog.com/hc/en-us/articles/360016743298-Cyberpunk-2077-Saved-data-is-damaged-and-cannot-be-loaded-?product=gog Cytat Unfortunately the save is damaged and can't be recovered.Please use an older save file to continue playing and try to keep a lower amount of items and crafting materials.If you have used the item duplication glitch, please load a save file not affected by it.The save file size limit might be increased in one of the future patches, but the corrupted files will remain that way. Cytuj Link to post Share on other sites
jacekgothic 18762 Napisano 19 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2020 Z tego co czytam, to na Xbox Series sporo osób ma ten plik dość sporych rozmiarów. Cytuj Link to post Share on other sites
kingisdead 403 Napisano 19 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2020 Wiem, że większość gra ścieżką bug huntera, ale sa też takie rzeczy. https://www.reddit.com/r/cyberpunkgame/comments/kfllqm/john_wick_in_cyberpunk_2077/?utm_source=share&utm_medium=web2x&context=3 https://www.reddit.com/r/LowSodiumCyberpunk/comments/kd7994/have_to_admit_the_combat_feels_pretty_slick/?utm_source=share&utm_medium=web2x&context=3 1 Cytuj Link to post Share on other sites
buszi 5545 Napisano 19 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2020 xD 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Sir R 296 Napisano 20 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2020 (edytowane) Na steamie jest nowy pacz, 1,7 GB. E. Gra chodzi płynniej, do ideału może i daleko, ale przynajmniej poprawiło się użycie komponentów i nie mam już dziwnych nagłych dropow fps Edytowane 20 Grudnia 2020 przez Sir R Cytuj Link to post Share on other sites
zbiku90 3659 Napisano 20 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2020 (edytowane) Na gogu pobiera mi 9,0GB. Edytowane 20 Grudnia 2020 przez zbiku90 Cytuj Link to post Share on other sites
dan-mark 426 Napisano 20 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2020 4 godziny temu, Sir R napisał: Na steamie jest nowy pacz, 1,7 GB. E. Gra chodzi płynniej, do ideału może i daleko, ale przynajmniej poprawiło się użycie komponentów i nie mam już dziwnych nagłych dropow fps Nie robiłeś ręcznego fixa dla procesorów AMD? On właśnie jest w tym patchu zawarty. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.