AudiAWX 3759 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 (edytowane) Ja tankuje tylko na circle, bo auto nie ma drgawek i nic mi nie zamarza. Ale tu jest tylko 95 i 95plus. Polecam bo lepsze paliwo niż na BP i Orlenach. Mam większe przebiegi czyli mniejsze spalanie i to sporo. Natomiast zawsze mnie ciekawi o co chodzi z Shellami w Lublinie, gdzie nie zatankuje u nich to auta słabną i kicha totalna, a podobno to najlepsze paliwa w Polsce, no ja za nie podziękuję. Niech lepiej dobierają wspólników bo znam parę przypadków CPNów Shell które powstały u lokalnych gości u których pies z kulawą noga by nie zatankowal taka maja opinie i nagle co szyldy Shell a po roku zabrane i znów mordownia była jest i będzie. Trochę bełkot wyszedł ale wiadomo o co biega jak ktoś ma cpn w rodzinie itp. Edytowane 21 Marca 2019 przez AudiAWX Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Ale lejesz zwykłą benzynę, czy jakąś droższą? Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5940 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 dynamiczny peugeot 1.6 Tak coś czułem, że ktoś z kijem w tyłku się odezwie Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 ktoś z kijem w tyłku się odezwie Parafrazując pewne powiedzenie - drzazgę w moim widzisz, a belki w swoim nie Ja żartobliwie, a ty mi tu z kijem wylatujesz. Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3759 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Jeżeli wyjdzie 100 koni na tonę to i takie 1.6 dobre... Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Sto koni na tonę to mało dalej jest , miałem a3 3d 1.6 ze 102 konie i około 1100kg , nie jechało to niestety . Na miasto może i wystarczy , ale w trasie tira wyprzedzić to już trzeba miejsca i kręcić pod czerwone . Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3759 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Bo Audi to się w dieslu kupa, a ja mówię o normalnych autach... Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 100 konne audi a3 w dieslu szybsze nie będzie , co najwyżej kręcić wysoko nie trzeba . Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Jeżeli wyjdzie 100 koni na tonę to i takie 1.6 dobre... Rzecz w tym, że taki 307 to prawie 1300kg na pusto. I nie mam nic do tego samochodu czy silnika, bo do jeżdżenia przecież wystarczy. Po prostu sytuacja w której zostało obwieszczone, że ten samochód jest dynamiczny była dla mnie dość humorystyczna. Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5940 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Jeżeli wyjdzie 100 koni na tonę to i takie 1.6 dobre... Fabrycznie ma 109KM. Aczkolwiek będę go chipował Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3759 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 (edytowane) Pamiętam jak się smigłem fiatem jakimś 1.6 Tjet, w zasadzie myślałem że jakieś 2.0T mam pod butem. Teraz mi się jeszcze HGT przypomniał, fajny ale nie pomietam pojemności... W każdym razie VW 1.6 to jeden z najdretwiejszych 1.6... Jakoś wszystkie inne 1.6 są milsze w użyciu. Edytowane 21 Marca 2019 przez AudiAWX Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Aczkolwiek będę go chipował Po co? W wolnossącej benzynie to raczej magi się nie spodziewaj. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 (edytowane) Coś tam pewnie zyskasz , ale czy odczujesz różnicę to nie wiem . Raz tylko zmieniałem program w wolnossaku , W bmw około 1200kg ze 191 na teoretyczne 205 bo nigdy nie sprawdzałem . Niby coś tam było czuć różnicę , ale czy faktycznie tak było to ciężko określić , tylko mnie program acsnitzera kosztował 70 zł , więc spróbowałem . Ale ogólnie to nie ma większego sensu w peugeocie .No i za mniej jak kilka stówek pewnie nikt Ci tego nie zrobi . Chłopie zostaw tego Puga w spokoju Edytowane 21 Marca 2019 przez jakub1t Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3759 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Powoli, wolnossacy 1.6 będziesz chipował... To ja też się zapytam jak i po co, dla 5 kuni? Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Kolega z tym peugotem to ma bardzo kreatywne pomysły. Najpierw wymyślił konserwację za 4k auta wartego 8-10k, a teraz będzie chipował wolnossące 1.6. A później się dziwi, że człowiek sobie z niego zażartuje jak nadarzy się okazja. Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 (edytowane) Pamiętam jak się smigłem fiatem jakimś 1.6 Tjet, w zasadzie myślałem że jakieś 2.0T mam pod butem. Teraz mi się jeszcze HGT przypomniał, fajny ale nie pomietam pojemności... W każdym razie VW 1.6 to jeden z najdretwiejszych 1.6... Jakoś wszystkie inne 1.6 są milsze w użyciu. Hgt w punto to było 1,8 130km , w bravo to 5 cyl 2.0 150km Fiat ma fajne silniki tjet , to są 1.4 . Radosuaf ma alfie i chyba coś około 200km po programie jak się nie mylę . Z tą drętwością 1.6 w audi to może coś być , bo w pugu 306 1.6 90 był elastyczniejszy , ale czyste osiągi w audi jednak troszkę lepsze były . Edytowane 21 Marca 2019 przez jakub1t Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5940 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 (edytowane) @2up Takiego za 10k nie dostaniesz, po prostu nie masz szans, chyba że starszy rocznik. Na konserwację jestem umówiony także nie wymyśliłem sobie tego z czapy, chipowanie bardziej mi może pomóc zredukować spalanie no i doda z ~12 KM Edytowane 21 Marca 2019 przez Andrew Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 doda z ~12 KM W małym atmosferycznym silniku? Zapomnij, chyba, że ci dolot zrobią. Druga sprawa robienie chipu dla samej redukcji spalania? Przekalkuluj kiedy Ci się to zwróci. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 I czy spalanie zmaleje , wątpię , często jest odwrotnie w benzynie . Sportowa odmiana tego silnika miała 118km z innymi wałkami w saxo/106 , więc dodanie 12km samym softem może być ciężko . Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3216 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 XDDDD Drugi karai się nam trafił XD Stary peżot z 1.6 - czip (chyba czip box z allegro...), konserwacja za 4k, ceramika czy czym tam chcesz smarować 4k A potem się dziwisz, że każdy się śmieje... Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5940 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Na razie najważniejsza to będzie konserwacja, reszta z czasem. Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Nie no jak zrobi program pod auto to spalanie może spaść, tylko ile będzie musiał przejechać żeby zwróciło się strojenie? Już mocno optymistycznie licząc 0.5L/100km, to dobre kilkadziesiąt tysięcy. Bo do tego gotowców nie ma. EDYTA: W n/a jak chcesz moc podnosić to dolot/wydech później przepustnica, wałki i do tego robisz strojenie. Acz i tak prostego czipa w dieslu ze 110 na 140KM bym się nie spodziewał. Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5940 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 (edytowane) Jak sobie zażyczą kilkadziesiąt tysięcy za strojenie to zostawię to w spokoju, bo to mi się nie zwróci. Szybciej pewnie wtedy auto zmienię. Edytowane 21 Marca 2019 przez Andrew Cytuj Link to post Share on other sites
coco01 14022 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Czeslaw zostaw tego peżota, kup turbo benzynę i będziesz się w programy wtedy mógł bawić. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5940 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Jeździłem 1.2 PureTech w C4. 3 Cylindry tylko ale nawet się to odpychało. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.