Johny3 3216 Napisano 19 Marca 2017 Udostępnij Napisano 19 Marca 2017 Raczej szukam czegoś z odbiorem osobistym, maski bardzo często są uszkadzane podczas transportu Już kilku moich znajomych tak miało. Do Bielska daleko nie mam Cytuj Link to post Share on other sites
chudy64 189 Napisano 19 Marca 2017 Udostępnij Napisano 19 Marca 2017 John powiedz, że nastawiles się już na oklejanie maski i tyle Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 19 Marca 2017 Udostępnij Napisano 19 Marca 2017 7 Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3216 Napisano 19 Marca 2017 Udostępnij Napisano 19 Marca 2017 John powiedz, że nastawiles się już na oklejanie maski i tyle Średnio, bo krucho z czasem u mnie ostatnio, ale coś zrobić trzeba, bo nie lubię mieć 'uszkodzonego' wizualnie wozu Cytuj Link to post Share on other sites
Kubuś73 8917 Napisano 19 Marca 2017 Udostępnij Napisano 19 Marca 2017 (edytowane) Miał ktoś może styczność z Dębica Presto UHP 2? Przeglądam opinie w sieci i wszyscy chwalą a cenowo bardzo fajnie wypadają (3 stówy taniej niż Hankoki Prime3). Najważniejsze dla mnie aby guma długo wytrzymała bo przebiegi będą kręcone bardzo małe ~3000km w sezonie (90% po mieście) więc o bieżnik się nie martwię byle guma nie zaczęła parcieć po 3-4 latach. Edytowane 19 Marca 2017 przez Kubuś73 Cytuj Link to post Share on other sites
MoonWalk 159 Napisano 19 Marca 2017 Udostępnij Napisano 19 Marca 2017 http://i64.tinypic.com/sewrnq.jpg Takie tam skromne początki sezonu... Niby miały być koła, ale nie wiadomo jak to z nimi będzie... bo postawiłem na 17, a żeby nie bolało w tyłek, to stwierdziłem, że najpierw wpadną sfery Comfort. Więc w przyszłym miesiącu auto idzie na wymianę, ponadto dodatkowo siłownik przedni (pocił się od początku w sumie bez żadnych większych objawów, ale przód lekko na postoju z czasem opada, a lepiej, żeby pompa tak często nie pracowała), poza tym coś się z prawego tyłu odzywa w zawieszeniu. Być może uda się jeszcze z kołami w tym sezonie, robię ile w mojej mocy, żeby tak własnie było W planach jeszcze być może przyciemnienie szyb. Czy ktoś się orientuje, czy z Yatoura przez moduł Bluetooth USB powinienem móc odtworzyć muzykę. Kupiłem taki modulik za grosze i podpiąłem, ale telefon w aucie go nie wyszukuje... Chciałem sprawdzić przed zakupem na AUX, bo myślałem bardziej o takim na AUX, tylko one są droższe. A jak tego nie widzi to boję się, że tamtego tym bardziej nie zobaczy... 1 Cytuj Link to post Share on other sites
mejor 2848 Napisano 20 Marca 2017 Udostępnij Napisano 20 Marca 2017 Widzieli? http://www.volvocars.com/pl/modele/nowe-modele/xc60 1 Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 20 Marca 2017 Udostępnij Napisano 20 Marca 2017 Widzieli. Strasznie ciosane te nowe XC (i 90, i 60). Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3216 Napisano 20 Marca 2017 Udostępnij Napisano 20 Marca 2017 (edytowane) Piękne, szczególnie na żywo (XC90, bo XC60 nie widziałem jak można przypuszczać ) <3 Edytowane 20 Marca 2017 przez Johny3 1 Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 20 Marca 2017 Udostępnij Napisano 20 Marca 2017 Pytanie za 100 punktów,jakim autem jedzie Kleczkowska z M jak Miłość? Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3216 Napisano 20 Marca 2017 Udostępnij Napisano 20 Marca 2017 e36 w turasie 1 Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 20 Marca 2017 Udostępnij Napisano 20 Marca 2017 Cytuj Link to post Share on other sites
MoonWalk 159 Napisano 20 Marca 2017 Udostępnij Napisano 20 Marca 2017 To serio była zagadka? xD Cytuj Link to post Share on other sites
mejor 2848 Napisano 21 Marca 2017 Udostępnij Napisano 21 Marca 2017 1 Cytuj Link to post Share on other sites
dadulek 9363 Napisano 22 Marca 2017 Udostępnij Napisano 22 Marca 2017 Pany, AR Brera ktoś coś? Czy to ma zawieszenie z gownolitu jak GT czy serwis jest w miarę sensowny? I dwa jak z trwałością/serwisem 3.2 V6 JTS? Cytuj Link to post Share on other sites
Silver Fox 1687 Napisano 22 Marca 2017 Udostępnij Napisano 22 Marca 2017 W Carbonie się tym fajnie śmigało. Giugiaro się popisał, piękne auto. Technicznie to raczej 159 więc pewnie przyzwoicie. Trzyma cene widzę. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 22 Marca 2017 Udostępnij Napisano 22 Marca 2017 (edytowane) Pany, AR Brera ktoś coś? Czy to ma zawieszenie z gownolitu jak GT czy serwis jest w miarę sensowny? I dwa jak z trwałością/serwisem 3.2 V6 JTS? Zawieszenie jest od 159, więc mało problematyczne. Silnik 3.2 za to jest taki sobie - ciężki, nieznośnie żłopie i, jeśli dobrze kojarzę, to koszty serwisu są dość wysokie, tu masz np. koszt wymiany rozrządu: http://www.forum.alfaholicy.org/159_brera_brera_spider/106794-koszt_rozrzadu_3_2_v6_jts.html No i znany problem wszystkich silników z bezpośrednim wtryskiem - nagar. Na pocieszenie - całkiem ładnie brzmi . Gdybym szukał Brery, to w 1.75 TBi. Edytowane 22 Marca 2017 przez radosuaf Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3216 Napisano 22 Marca 2017 Udostępnij Napisano 22 Marca 2017 Jak wyżej, to samo co 159, więc ceny przystępne, ale silnik 3.2 to średnio udany pomysł, porzucili Busso na rzecz kangura i wyszło jak wyszło... I tak jak wyżej - celuj w 1.75 TBi, chyba, że dopuszczasz ropniaka, to wtedy 2.4 JTDm + chip i masz ~250 kucyków. Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 22 Marca 2017 Udostępnij Napisano 22 Marca 2017 Cytując Clarksona: “Okay, engines for the Alfa Romeo Brera: 2.2 liters, 3.2 v6, and you can have a diesel if you're the type of person who thinks the Mona Lisa should have a moustache.” 3 Cytuj Link to post Share on other sites
dadulek 9363 Napisano 22 Marca 2017 Udostępnij Napisano 22 Marca 2017 Kurde szkoda... Wsio innego niż 3.2 odpada ze względu na napęd na 1 oś Z drugiej strony jest tam łańcuch. Koszt rozrządu z pompami, filtrami i nowym turbo do TT to też było ok 3000. Pytanie czy zapłacę i śmigam bez problemów (jak to jest w gejowozie) czy to skarbonka... Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 22 Marca 2017 Udostępnij Napisano 22 Marca 2017 (edytowane) Pod względem niezawodności i obsługi nie ma raczej problemu, poza nagarem oczywiście. Natomiast większość napraw jest turbo upierdliwa, bo w komorze silnika jest bardzo ciasno. Z 3.2 jest ten problem, że z Q4 jest ciężki jak cholera (wg Wiki wersja 1.75 TBi - 1430 kg, wersja 3.2 Q4 - 1605 kg!), no i przygotuj się na spalanie pewnie bliżej 15 niż 10 litrów. Znowu Wiki - 1.75 ma 11.8 / 6.0 / 8.1, a 3.2 - 16.7 / 8.3 / 11.4. Edytowane 22 Marca 2017 przez radosuaf Cytuj Link to post Share on other sites
Biafra 16739 Napisano 22 Marca 2017 Udostępnij Napisano 22 Marca 2017 czy to skarbonka Dadulcu, jest raczej tak jak z każdym autem. Jak masz zrobione do porządku auto i się nim dobrze opiekujesz to będziesz lał i jeździł. Nie ma tu jakiś znanych wad konstrukcyjnych czy czegoś co notorycznie pada. Zawias ze 159 jest fajny, wytrzymały i dość sztywny. Nie jeździłem TT-tą więc ciężko mi porównywać ale w 159 zrobiłem przez rok od zakupu ponad 40kkm i zawias nadal nie jest powybijany i zachowuje się bardzo dobrze. Auto jest bardzo nisko zawieszone więc na wiejskich drogach w PL łatwo obetrzeć spód. Ogólnie jest dość sztywno przez co fajnie i precyzyjnie się prowadzi, łatwo wyczuć co dzieje się pod kołami a przy tym nie dostaniesz wstrząsu mózgu na kocich łbach. Ale jak wolisz płynące statki pokroju e-klasy to taki profil będzie dla Ciebie jak jazda taczką. Muszę przyznać że jeżdżąc po oblodzonych drogach podczas wypadu na narty mocno doceniłem niski środek ciężkości, troszkę większą masę i dobry kapeć. Ogólnie więc jak znajdziesz dobrą sztukę to zabierz ją na wycieczkę i zobacz czy Ci to odpowiada. and you can have a diesel if you're the type of person who thinks the Mona Lisa should have a moustache Wiem że to żarty i ogólnie znam Twoje podejście do diesli ale wypada też zapytać gdzie i ile Dadul chce tym jeździć. Dla mnie osobiście fakt że zalewam dupowóz 70l diesla w Belgii i następny raz tankuję w Tarnowskich Górach (1300 km dalej) ma ogromne znaczenie. Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 22 Marca 2017 Udostępnij Napisano 22 Marca 2017 (edytowane) Wiem że to żarty i ogólnie znam Twoje podejście do diesli ale wypada też zapytać gdzie i ile Dadul chce tym jeździć. Dla mnie osobiście fakt że zalewam dupowóz 70l diesla w Belgii i następny raz tankuję w Tarnowskich Górach (1300 km dalej) ma ogromne znaczenie. Wiesz, jest zasadnicza różnica między rodzinnym sedanem i coupe. Ja bym w życiu nie kupił diesla, ale rozumiem, że ktoś kto tłucze kilometraż Citroenem C5 może się zdecydować na kopciucha. No ale już coupe nie wypada . No chyba mi nie chcesz powiedzieć, że 1300 km robisz za jednym zamachem bez przerwy? Edytowane 22 Marca 2017 przez radosuaf Cytuj Link to post Share on other sites
Biafra 16739 Napisano 22 Marca 2017 Udostępnij Napisano 22 Marca 2017 bez przerwy? Nigdzie nie napisałem że bez przerwy. Bez tankowania. A to czy w czasie 13 godzin jazdy muszę czasem stanąć na dwójkę niech pozostanie między mną a okrutnie zmasakrowanym kiblem na niemieckiej banie 1 Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 22 Marca 2017 Udostępnij Napisano 22 Marca 2017 Myślałem, że jesteś jednym z tych, co za wielką zaletę diesla uważają fakt, że można więcej przejechać na jednym tankowaniu - i nie mam na myśli tego, że mniej się wydaje na paliwo, tylko że nie trzeba zajeżdżać na stację. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.