Succubus 6185 Napisano 1 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2020 (edytowane) W Stanach to w ogóle jest wszystko od czapy (parę lat tam mieszkałem - starczy mi ), poniżej skan z instrukcji do mojego Suzuki w wersji USA / Canada (i wymiana oleju) W EU (skanu nie mam, ale jak się uprzecie to zrobię skan tej strony) - jest co 15000 Km (pomijając pierwsze zmiany od nowości - gdzie jest 1000 i 5000 (o ile pamiętam)) Edytowane 1 Lutego 2020 przez Succubus Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 1 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2020 Rzadki jak woda A pokażcie kogoś kto mając 2.0t kręci go do max 3 tyś obr haha Taaakk bo każdy jeździ na 1. biegu po mieście kręcąc auto non stop pod czerwone pole. Prawda jest taka, że jak nie będziesz upalał auta/nie jeździł kilkaset km z prędkościami 200km/h+ to nie przesadzajmy ale takie xW30 nie rozwali Ci motoru. poniżej skan z instrukcji do mojego Suzuki w wersji USA / Canada (i wymiana oleju) Kiedyś i w EU tak było. Cytuj Link to post Share on other sites
Succubus 6185 Napisano 1 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2020 Kuba, nie pamiętam. Nawet jak miałem Poloneza na początku lat 90 (przez na szczęście tylko 9 miesięcy) to nawet tam o ile msobie przypominam zarówno ASO FSO, jak i instrukcja zalecali wymianę oleju po chyba 10k. Ale może tak było jak piszesz - po prostu nie przypominam sobie aby ktoś tak często olej w tamtych czasach wymieniał. Cytuj Link to post Share on other sites
imiemichal 979 Napisano 1 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2020 ale u Japońców metoda - "nie kombinuj, my to już zbadali i ci w instrukcji napisali" - się sprawdza. Słuchając Coobcia który naprawia 350z, to krytykuje zalecany 5w30 w aucie do upalania, więc nie zawsze to musi działać. Ale to jest szczególny przypadek. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 1 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2020 (edytowane) Kuba, nie pamiętam. Nawet jak miałem Poloneza na początku lat 90 (przez na szczęście tylko 9 miesięcy) to nawet tam o ile msobie przypominam zarówno ASO FSO, jak i instrukcja zalecali wymianę oleju po chyba 10k. Ale może tak było jak piszesz - po prostu nie przypominam sobie aby ktoś tak często olej w tamtych czasach wymieniał. Odnośnie poldków to znajomy wylał fabryczny olej i zalał castrolem . Silnik wytrzymał 400tyś i przeżył 3 skrzynie biegów . Takie mieliśmy kiedyś oleje (chyba special głównie ) Kiedyś ojciec kupił puga 205 , gdzie się olej zmieniało co 7500km , kupiliśmy go jak miał 100tkm , gaz założony przy 150tkm , sprzedany przy 400tkm i silnik czy skrzynia nigdy nie otwierane (skrzynia w misce olejowej taki francuski wynalazek) . Aktualnie używam motula 5w40 ze zmianami co 10 tyś (taki mam akurat łatwo dostępny ) . Mam auto z wrażliwym rozrządem łańcuchowym , a do tego jeżdżę agresywnie . Sprawdzę sobie rozrząd po 60 tyś od wymiany łańcucha i mam nadzieję że będzie trzymał parametry . Edytowane 1 Lutego 2020 przez jakub1t Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 1 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2020 Ale może tak było jak piszesz Spierać się nie będę, że interwały były 5kkm/3msc ale co pół roku to tak na 95%. Nie mam też na myśli wytworów naszej motoryzacji ale w japończykach/francuzach/niemieckich autach. Cytuj Link to post Share on other sites
JohnyRambo 221 Napisano 1 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2020 Odnośnie poldków to znajomy wylał fabryczny olej i zalał castrolem . Silnik wytrzymał 400tyś i przeżył 3 skrzynie biegów . Takie mieliśmy kiedyś oleje (chyba special głównie ) Kiedyś ojciec kupił puga 205 , gdzie się olej zmieniało co 7500km , kupiliśmy go jak miał 100tkm , gaz założony przy 150tkm , sprzedany przy 400tkm i silnik czy skrzynia nigdy nie otwierane (skrzynia w misce olejowej taki francuski wynalazek) . Aktualnie używam motula 5w40 ze zmianami co 10 tyś (taki mam akurat łatwo dostępny ) . Mam auto z wrażliwym rozrządem łańcuchowym , a do tego jeżdżę agresywnie . Sprawdzę sobie rozrząd po 60 tyś od wymiany łańcucha i mam nadzieję że będzie trzymał parametry . Silniki benzynowe peugeota z tamtych lat były najlepsze jakie wykonali. 1.4 montowali jeszcze niedawno w 307. Zmiany dotyczyły tylko osprzętu I gaźnik zmieniono na wtrysk. Nawet moc pozostała taka sama Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3766 Napisano 1 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2020 5w30 i 0w20 ma niskie opory toczenia, i nie po to się je zaleca że dobre tylko żeby zmieścić się w normach spalania i ekologi. Dwa że faktycznie dobrze działa do 3000 obr a później się zrywa. Więc niech każdy sam dobiera do stylu jazdy. No cchyba że GPF też zmusi do g.... Ja mam to gdzieś i 5w40 lub 5w50. Natomiast problem diesle bo DPF nie wyrobi nic poza 507 czyli 5w30. Kiedyś to szlifierka przejście na 5w40 i 2.0tdi zrobiło 400k bez zaglądania w wałki, głowice i inne pierdoły. Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 1 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2020 Silniki benzynowe peugeota z tamtych lat były najlepsze jakie wykonali. 1.4 montowali jeszcze niedawno w 307. Zmiany dotyczyły tylko osprzętu I gaźnik zmieniono na wtrysk. Nawet moc pozostała taka sama My mieliśmy wcześniejszą wersję z ostatniego rocznika produkcji 1988r. 1.4 na gaźniku ze skrzynią w misce olejowej silnika . Potem od 1989 już wszedł do produkcji ten silnik o którym mówisz i taki miałem w mojej 205 . Cytuj Link to post Share on other sites
Succubus 6185 Napisano 2 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2020 (edytowane) Haha jak w dużym mieście (tu Moskwa) znaleźć miejsce parkingowe. https://youtu.be/Yvm4dqfiF8k Edytowane 2 Lutego 2020 przez Succubus 4 Cytuj Link to post Share on other sites
leto87 2293 Napisano 2 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2020 Żona w aucie i na aucie..Przydałyby się złote felgi 18 cali, ale póki co celuję w androida.. bardziej dla żony, mi niepotrzebny. Może w tym miesiącu uda się ściągnąć zaległe należności, i uda się temat ogarnąć. 3 Cytuj Link to post Share on other sites
Succubus 6185 Napisano 3 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2020 (edytowane) Jest GIT Te złote felgi - no nie wiem. One się świetnie komponują przy niebieskim (przynajmniej widziałem taką Imprezę i tam wyglądało to lux). No ale, może Tobie się spodoba. ale póki co celuję w androida.. bardziej dla żony, mi niepotrzebny Ja też nie używam, ale u mnie aby mieć androida wystarczyło to (było "co ostatnio kupiłeś) - #60786 Choć nie zrobiłem tego dla androida, tylko dla nowych map 2019 - 2020 na Europę. Co ciekawe wszystko stoi na linuxie (dopiero teraz jak robiłem aktualizację to zobaczyłem konsolę i jak to tam od spodu wygląda). Edytowane 3 Lutego 2020 przez Succubus Cytuj Link to post Share on other sites
worm 17836 Napisano 3 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2020 złote felgi Moim zdaniem do niebieskiej, ewentualnie czarnej by pasowały. Tutaj "poszedłbym" w czerń. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 3 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2020 Moim zdaniem do niebieskiej, ewentualnie czarnej by pasowały. Tutaj "poszedłbym" w czerń. Amen to that. Biała ze złotymi felgami, no nie moje gusta. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 3 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2020 Kwestia gustu. Mi znowu czarne felgi się kompletnie nie podobają. Jak już to ciemny grafit/popiel. Najlepiej zainwestować 40zł w puszkę plasti dipu i sobie ocenić na własnych felgach. Cytuj Link to post Share on other sites
coco01 14024 Napisano 3 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2020 IMO czarne pasują jedynie jeśli reszta jest czarna, tj zadnych chromów, przyciemnione szyby, czarny lakier. W każdym innym przypadku srebrne/grafitowe. Cytuj Link to post Share on other sites
worm 17836 Napisano 3 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2020 ...albo sobie wcześniej zrobić wizualkę w photoshopie. Cytuj Link to post Share on other sites
leto87 2293 Napisano 3 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2020 Dałbym złote, żeby bylo weselej, i wyróżniać się na drodze Cytuj Link to post Share on other sites
NewSky 1872 Napisano 3 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2020 Maluj plastidipem, to co roku możesz kolor zmienić. Ja na zimowym secie w srebrnym Legacy mam grafit, a letnim ciemny granat. Do tego niebieskie zaciski. Mi się podoba. W oczy rzuca się, ale z umiarem. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Succubus 6185 Napisano 3 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2020 (edytowane) Nawet Bugatti ze złotymi felgami i wstawkami wgląda według mnie kiczowato. Od ~1:20 Jedynie Impreza niebieska jakoś się tam prezentuje. Edytowane 3 Lutego 2020 przez Succubus Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 3 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2020 (edytowane) U nas jeden w mieście ma czarne e61 na złotych bbs'ach i jest sztos. Tak więc nie ma co generalizować, ale do białego auta średnio. Tak czy siak atakowałbym plasti dipem. 40zł i możesz rok oglądać i zastanawiać się czy pasuje. Edytowane 3 Lutego 2020 przez wojciechu15 Cytuj Link to post Share on other sites
Succubus 6185 Napisano 3 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2020 (edytowane) Tak więc nie ma co generalizować, Zawsze znajdzie się grupa, co się im taki dobór barw będzie podobał. Jak ze wszystkim - Ty na coś nie możesz patrzeć, a kogoś innego to kręci - życie. Edytowane 3 Lutego 2020 przez Succubus Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3766 Napisano 3 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2020 Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 3 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2020 złotych bbs'ach Kultowy felunek. Tak czy inaczej złote felgi do granatu/niebieskiego/czarnego lakieru pasują IMO. Impreza Bug eye <3. Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 3 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2020 Bug eye <3. A mi akurat podoba się ta poliftowa. Tak jakoś mam. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.