jakub1t 1684 Napisano 13 Marca 2019 Udostępnij Napisano 13 Marca 2019 Tylko koła jakieś małe do tej bryły . Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20732 Napisano 13 Marca 2019 Udostępnij Napisano 13 Marca 2019 jakieś małe do tej bryły Łatwo się mówi z boku, sprawa wygląda inaczej jak trzeba sięgnąć do kieszeni. Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 13 Marca 2019 Udostępnij Napisano 13 Marca 2019 Ja nikomu do kieszeni nie zaglądam , mówię jak jest . Sam mam najmniejsze podstawowe ,ale chyba nie ma takiej dysproporcji . Cytuj Link to post Share on other sites
Biafra 16739 Napisano 13 Marca 2019 Udostępnij Napisano 13 Marca 2019 No niestety, 19 calowe fele są dopiero w standardzie w najwyższej opcji wyposażenia. U mnie są 17stki. Przy czym nawet na tych 19 jest nadal balon więc koła są dość spore. Na moich zdjęciach ta opona ginie troche optycznie w nadkolu stąd faktycznie wygląda to gorzej niż w rzeczywistości. Tak czy owak oczywiście ładniejsze są 19stki ale budżet nie był z gumy Osobny zestaw oryginalnych kół na 19 calowych felgach to 1900€. Jak trochę zaoszczędzę to kupię 19stki przy okazji ogarniania zimówek. Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 13 Marca 2019 Udostępnij Napisano 13 Marca 2019 Też bym wolał mocniejszy silnik niż felgi lub jakieś ekstra wyposażenie . Wszystko z czasem można dołożyć , a z silnikiem już tak prosto nie jest . 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Biafra 16739 Napisano 13 Marca 2019 Udostępnij Napisano 13 Marca 2019 No zgadza się. Koniec końców w codziennych dojazdach do pracy i tak najważniejszy jest apple carplay/android auto 1 Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3766 Napisano 13 Marca 2019 Udostępnij Napisano 13 Marca 2019 A dla mnie bomba że im te cxy na małych felgach sprzedają, bo tanio nowki odkupilem do swoich. A cx i tak z czasem na 18 i 19 stawiają bo wypada dla wyglądu. Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20732 Napisano 13 Marca 2019 Udostępnij Napisano 13 Marca 2019 apple carplay/android auto I LEDy (w moim przypadku) Chciałem zmienić na większe koła ale Golf średnio radzi sobie z wybojami już teraz, nie chce pomyśleć co by było na 18. Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 14 Marca 2019 Udostępnij Napisano 14 Marca 2019 Podobno te ledy podstawowe w golfach to trochę lipa jest. Przed końcem gwarancji już świecą gorzej od zwykłych żarówek. Cytuj Link to post Share on other sites
Biafra 16739 Napisano 14 Marca 2019 Udostępnij Napisano 14 Marca 2019 Od tego też jest gwarancja. U mnie jest pełny komplet "inteligentnych" LEDów i różnica względem nawet dobrych żarówek w alfie jest kolosalna. Sam jestem ciekaw jak to się będzie spisywać z czasem i jak irytujące będzie ogarnianie ich w przypadku awarii. Zwłaszcza że to jeszcze samopoziomujące, skrętne matrycówki z automatycznymi światłami drogowymi. W praktyce działa to bajecznie ale człowieka głowa boli jak pomyśli ile tam się rzeczy może zepsuć Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3766 Napisano 14 Marca 2019 Udostępnij Napisano 14 Marca 2019 Nie grzebałem jeszcze przy ori ledach u nikogo, ale generalnie problem vaga to duże ładowanie 14,4 V co powoduje że drogie żarówki stykają na 3 do 6 miesięcy, ale za to dobrze świecą. Japonce na ogół maja między 13,8 a 14,2V i do roku na 1 komplecie żarówek się śmiga. W ledach może być ten sam problem a koszt już kosmos... Cytuj Link to post Share on other sites
Blest 171 Napisano 14 Marca 2019 Udostępnij Napisano 14 Marca 2019 Opel insignia A 2.0 CDTI 170 km. 2016. 4 Cytuj Link to post Share on other sites
karai 618 Napisano 14 Marca 2019 Udostępnij Napisano 14 Marca 2019 https://spidersweb.pl/autoblog/bmw-egr-problem-diesle-pozar/ Coś dla właścicieli BMW, dobrze w benzynie nie ma takich problemów. Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20732 Napisano 14 Marca 2019 Udostępnij Napisano 14 Marca 2019 (edytowane) Przed końcem gwarancji Nie wiem, nie słyszałem o problemach ze światłami LED MID w Golf 7 (Top i Mid to te same lampy przednie, różnica jest w tylnych), wiem natomiast, że zwykłe mi nie wystarczą (poza tym auto na "świeczkach" mi się nie podoba) Wiem natomiast, że mam przedłużoną gwarancje, sam samochód zostanie sprzedany zanim coś się zdąży ulec awarii Edytowane 14 Marca 2019 przez dodo Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3216 Napisano 14 Marca 2019 Udostępnij Napisano 14 Marca 2019 Nie zamieniłbym teraz LEDów na inne źródło światła W końcu mam auto, które świeci i widzę gdzie jadę XDPrzeskok ze zmatowiałych już reflektorów w Alfie na full LED to kosmos. Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 14 Marca 2019 Udostępnij Napisano 14 Marca 2019 Full i Mid to te same lampy przednie A przypadkiem w MIDach doświetlanie zakrętów odbywa się za pomocą halogenów i nie ma w nich wycinania stref w długich światłach? Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20732 Napisano 14 Marca 2019 Udostępnij Napisano 14 Marca 2019 Nie mówię o funkcjach Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 14 Marca 2019 Udostępnij Napisano 14 Marca 2019 (edytowane) W sumie kolejność w jakości świecenia jest taka - led aktywny potem xenon prawdziwy (z poziomowaniem i czyszczeniem lamp) i zwykły led . Z tym że kiepsko zrobiony led może świecić gorzej od dobrej lampy na zwykłą żarówkę . Edytowane 14 Marca 2019 przez jakub1t Cytuj Link to post Share on other sites
TheDawidex 127 Napisano 14 Marca 2019 Udostępnij Napisano 14 Marca 2019 W sumie kolejność w jakości świecenia jest taka - led aktywny potem xenon prawdziwy (z poziomowaniem i czyszczeniem lamp) i zwykły led . Z tym że kiepsko zrobiony led może świecić gorzej od dobrej lampy na zwykłą żarówkę . Z doświadczenia wiem, że lampy z odbłyśnikami w idealnym stanie w połączeniu z dobrymi H7 i prawidłowym ustawieniem świateł potrafią świecić idealnie, naprawdę idealnie Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 14 Marca 2019 Udostępnij Napisano 14 Marca 2019 Tak tylko chodzi jeszcze o moc światła, h7 to 1500 lumenów, led i xenon 25w (bez poziomowania) to już przepisowo ograniczone 2000 lumenów. Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 14 Marca 2019 Udostępnij Napisano 14 Marca 2019 Tutaj trafiłem akurat na bardzo fajny salon i dobrego sprzedawcę. Imo wszystko zależy od miejsca nie marki. Ojciec wkręcił się w toyote i lexusa, jakiś czas temu kupił mamie aurisa w salonie koło domu, leasing się kończył i chciał wziąć lexa ct, to w salonie gdzie wziął aurisa był problem z wzięciem ct na dzień/dwa próbne. Finalnie skorzystał z oferty salonu na drugim końcu miasta gdzie na przy przeglądzie w listopadzie wspomniał tylko że interesuje go nowy gs, to po kilku dniach dostał telefon z info że jak chce to może na tydzień wziąć na próbę gs450h Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20732 Napisano 14 Marca 2019 Udostępnij Napisano 14 Marca 2019 (edytowane) Mazda ma super cieniutki + blacha nie jest galwanizowana Co ma piernik do wiatraka? Ceramika nie czyni lakieru odpornym na zadrapania, ułatwia utrzymanie w czystości, tyle. //Edit Nie chcę więcej spamować. Igor, masz w sumie rację, lepiej polerować powłokę niż sam lakier. Za miesiąc oddaję Gofa na przegląd ceramiki (czekam aż będzie cieplej i spadnie ryzyko śniegu itp). Sam jestem ciekaw jak to pod lampami wygląda i jak głębokie są zarysowania, pod klamkami na bank jest porysowany strasznie sam lakier, do tego nie potrzebuję tych wymyślnych latarek - strasznie widać. Nie chciałem aby urodziło się tu przekonanie, że ceramika jest lekiem na całe zło. Mi bardzo pomaga w myciu, tracę na to mniej czasu, energii i zasobów. //Edit2 Ja mam Ultracoat ale nie pamiętam którą. Edytowane 14 Marca 2019 przez dodo Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20732 Napisano 14 Marca 2019 Udostępnij Napisano 14 Marca 2019 led może świecić gorzej od dobrej lampy na zwykłą żarówkę . Jeszcze takich nie widziałem. Cytuj Link to post Share on other sites
Biafra 16739 Napisano 14 Marca 2019 Udostępnij Napisano 14 Marca 2019 To akurat ma związek Dodziku. Masz oczywiście racje ze nie uczyni lakieru odpornym ale zaczniesz rysować ceramikę. Zwłaszcza jak jest gruba. Wtedy, kiedy przyjdzie czas na polerkę nie będziesz żarł i tak cienkiego clear coata tylko powłokę. To akurat jedna z ważnych zalet dobrej powłoki. Ten mohs+skin można spolerować i dodać nowe warstwy a podczas wysychania nie kurczy się zbyt mocno więc w praktyce masz nową warstwę lakieru bezbarwnego. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Revenant 1170 Napisano 14 Marca 2019 Udostępnij Napisano 14 Marca 2019 (edytowane) Co ma piernik do wiatraka? Ceramika nie czyni lakieru odpornym na zadrapania, ułatwia utrzymanie w czystości, tyle. Yup, ale w przypadku odprysku przy małej prędkości może zredukować uszkodzenia (na pewno nie uodporni). Ja już jeden odprysk w ASO robiłem w CX5... W dodatku nie będzie widać mikro-rys + uodparniamy lakier na sól (wiadomo nie wszędzie tylko tam gdzie jest ceramika). Warto też wspomnieć że ptasie kupy nie wypalą nam spota. Lepiej mieć uszkodzony lakier na poziomie warstw niż dziurę do gołej blachy. Szczególnie w przypadku braku stali galwanizowanej tylko ocynkowanej "lakierniczo" (nie wiem jak to określić i jak to sie nazywa dokładnie). A badania Mazdy Polska w dodatku pokazały jeszcze że ta powłoka ma spore "szpary" i jest niespecjalnie jednorodna. I oczywiście mówię o powłoce takiej za 2800-3500zł (4-5 lat gwary na twardą warstwę) a nie o pseudo ceramice (która często potrafi być gorsza od fajnego kwarcu). Edytowane 14 Marca 2019 przez Revenant Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.